-
Megapanel I 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel II 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel III 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel V 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel VI 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel VII 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel VIII 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel IX 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel X 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel XI 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Megapanel XII 2015
... Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron www i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Badanie jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Pierwsze ...
-
Wizerunek firmy w Internecie istotny
... z trzeciego miejsca przez “com”. Informacje o badaniu Centrum Nowej Technologii przeprowadziło badanie w okresie 11-24 grudnia 2008 roku. Wzięło w nim udział 522 osoby. Kryteria doboru próby zostały opracowane według raportu IAB na temat Internetu w Polsce, podsumowującego rok 2007. Wcześniejsze badanie zostało przeprowadzone w połowie 2006 roku.
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... za odpowiedzialną reklamę, jest częścią tego procesu. Rynek adblockerów w Polsce Badanie przeprowadzone w Polsce w kwietniu 2016 przez MEC Wavemaker pokazuje na jednoznaczne ... w jaki sposób dane oprogramowanie ma wpływ na jego działalność. Świadome użytkowanie Internetu Istnieje ogólne założenie, że większość internetowych treści jest bezpłatna, ...
-
Internauci na temat HIV
... tylko osobom pełnoletnim (857). W celu zapewnienia maksymalnej reprezentatywności wyników badania zastosowano wagę analityczną w oparciu o strukturę społeczno-demograficzną użytkowników Internetu w Polsce (Badanie TNS OBOP, maj 2004). Co dalej? Edukacja na temat możliwości zakażenia wirusem i samej choroby powinna być intensyfikowana w wszystkich ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... 162 949. Top Marka to najszersze badanie brandów w Polsce. Prasa ... badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W roku 2013 badanie poszerzono o materiały z internetu ...
-
Polski Internet ma 15 lat
... była pierwszą w Polsce siecią Frame Relay i została oddana do użytku o wiele wcześniej niż analogiczna sieć Telekomunikacji Polskiej. Pierwsze ogólnopolskie badanie ... 1995 r. liczba użytkowników Internetu w Polsce osiągnęła pół miliona. Mówi Maria Baranowska, kierownik Zespołu Public Relations NASK: "Rozwój polskiego Internetu był pierwotnie związany ...
-
50% dorosłych to internauci
... Internetu w Polsce przekroczy barierę 50% ogółu dorosłych. Wśród młodych ... badanie 15% ogółu dorosłych kupiło coś w sieci. Najczęściej były to książki lub płyty, a także sprzęt elektroniczny oraz odzież i obuwie. Ogółem większość internautów kupiła coś za pośrednictwem Internetu, natomiast co piąty coś sprzedał. Mężczyźni korzystający z Internetu ...
-
Seniorzy rzadko w Internecie
... Internetu w Polsce przekroczy barierę 50% ogółu dorosłych. Wśród młodych ... badanie 15% ogółu dorosłych kupiło coś w sieci. Najczęściej były to książki lub płyty, a także sprzęt elektroniczny oraz odzież i obuwie. Ogółem większość internautów kupiła coś za pośrednictwem Internetu, natomiast co piąty coś sprzedał. Mężczyźni korzystający z Internetu ...
-
Polscy uczniowie kochają nowe technologie
... Internecie wydłużył się czterokrotnie. Z kolei TNS Digital Life podaje, że użytkownicy Internetu w Polsce statystycznie spędzają w sieci ponad 18 godzin w tygodniu. To tak ... komórkowym – dziś własna komórka u kilkuletniego dziecka przestaje już dziwić. Badanie Librusa potwierdza, że najczęściej użytkowanym i najbardziej pożądanym przez młodych ludzi ...
-
Popularność serwisów wideo
... witryn. Informacje o badaniu Badanie jakościowe zostało przeprowadzone za pomocą techniki on-line FGI (Focus Group Interview) w sierpniu 2006 r. Badaniem objęto 2 grupy dyskusyjne. Badanie ilościowe przeprowadzono w dniach ... , skonstruowanej na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
... nami pierwsze badanie TikTok w Polsce. Agencja influencer marketingu - GetHero publikuje raport “Kim są polscy użytkownicy TikTok?” Przeprowadzone między 6 a 11 grudnia 2018 roku badanie ... młodych ludzi TikTok jest naturalnym środowiskiem. Wychowali się w dobie internetu, kulturze selfie i dzielenia się ciekawymi momentami z życia w sieci. Platformy ...
-
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
... i interakcji społecznych. Na tle 34 badanych krajów, użytkowników internetu w Polsce wyróżnia sceptycyzm w zakresie możliwości zastępowania kontaktu osobistego – wirtualnym. Poproszeni o ... w zespole Marketingu w EY. Co kupujemy w sieci? W ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie firmy EY, 49% (o 6pp. więcej niż w roku 2012) ankietowanych Polaków ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... i jak przygotować się do nadchodzących zmian? PIERWSZE NA RYNKU BADANIE RESPONDENTÓW W POLSCE Celem badania „Kim jest polski respondent?” było zrozumienie ... Wygląda na to, że realizacja badań zmierza w kierunku wykonywania ich w przestrzeni internetu, a dokładniej z pomocą paneli internetowych. Chociażby dlatego, że w ten sposób można je ...
-
Polscy internauci lubią zabawne treści
... Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz w ciągu 2 tygodni udostępnia lub poleca innym treści, które uzna ... media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch.pl. Badanie zrealizowano w styczniu 2012 roku na losowo dobranej próbie 1880 użytkowników Internetu w wieku powyżej 16 lat, metodą CAWI. Kwestionariusz wywiadu ...
-
Usługi mobilne: GPS najpopularniejszy
... z szerokopasmowego Internetu świadczy również wysokie zainteresowanie Polaków bankowością mobilną, 26% ankietowanych chce mieć taką usługę w swoim telefonie. Badanie firmy Ericsson wskazuje na to, że zapotrzebowanie na Internet oraz oparte na nim serwisy w Polsce jest bardzo wysokie i wciąż rośnie. Penetracja Internetu w Polsce osiągnęła już ...
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... 168 oraz „Super Express” – 3 364 836 417. Top Marka to najszersze badanie brandów w Polsce. W tej edycji przeanalizowaliśmy prawie 20 mln informacji więcej niż rok temu. ... edycje zawierały analizę publikacji prasowych. W roku 2013 badanie poszerzono o materiały z internetu, a 2 lata później o wzmianki z serwisów społecznościowych. Przyjęta w ...
-
Popularność Facebooka a Google Plus
... .pl. Jednocześnie serwis Google+ jest rozpoznawalny przez 37 proc. użytkowników Internetu w Polsce. Z badania wynika, że Google+ musi pokonać długą drogę, żeby ... o badaniu Badanie, którego część stanowi analiza postrzegania cech Facebooka zrealizowano na przełomie września i października b.r., na losowo dobranej próbie 1120 użytkowników Internetu w ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... Internetu (70,3 %) oraz dlatego, że był potrzebny do pracy lub nauki – odpowiednio 47,5% i 45,7%. Natomiast jedna czwarta respondentów (23,8%) kupiła go dla dzieci. Badanie pokazało, że najbardziej znanym dostawcą Internetu ...
-
Globalny ruch IP 2014-2019
... Internetu dla użytkowników indywidualnych, biznesowych i dla całych społeczeństw oraz nadchodząca cyfrowa era Internetu Wszechrzeczy sprawiają, że obecnie, po 10 latach od swojej pierwszej edycji, badanie ...
-
Europejczycy a mobilny Internet
... Internetu w telefonie za pomocą aplikacji a nie przeglądarki www. Analiza danych wynikających z badania pozwala markom działającym w różnych sektorach lepiej komunikować się ze swoimi odbiorcami. Polska woli aplikację Użytkownicy telefonów mobilnych w Polsce wolą uzyskiwać dostęp do mobilnego Internetu ...
-
Polacy nie zważają na bezpieczeństwo w sieci
... , że aktualizuje oprogramowanie lub włączyło automatyczne aktualizacje. Dzień Bezpiecznego Internetu Badanie Microsoft zorganizowano przy okazji ósmego międzynarodowego Dnia Bezpiecznego Internetu (DBI), obchodzonym 7 lutego przez ponad 70 państw z pięciu kontynentów. W Polsce DBI od 2005 roku organizowany jest przez Polskie Centrum Programu ...
-
Młodzi konsumenci z pokolenia XD a Internet
... Internetu i posługuje się nim zarówno do odrabiania pracy domowej, jak również korzystania z gier komputerowych. Co więcej, pokolenie to używa Internetu po to aby wzmacniać, a nie zastępować kontakty towarzyskie. To europejskie badanie ... przyszłości Podobnie jak w pozostałych krajach Europy w Polsce „tradycyjne zawody” takie jak weterynarz (12%) czy ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
... Polsce ... możliwość u operatorów telefonii stacjonarnej. Badanie pokazało ponadto, ... Internetu (15 %) i bezprzewodowy dostęp do Internetu tj. łącze radiowe, hot spot (12,9%). Z technologii wdzwanianego dostępu do Internetu (dial-up) korzysta zaledwie 1 % firm korzystających z dostępu do sieci. Zdecydowana większość firm posiadających dostęp do Internetu ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... Badanie pokazuje, iż większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,8%), z czego najwięcej osób łączyło się z siecią we własnym domu lub w pracy. Polscy użytkownicy Internetu ...
-
Wskaźniki demograficzne: fakty, które myli świat
... populacji imigrantów mieszkających w Polsce znacznie przeceniamy ... Internetu: Występuje wyraźny podział krajów ze względu na szacowanie dostępu do Internetu. Podczas gdy w większości krajów, w których faktycznie jest on relatywnie wysoki nie doszacowuje się go, to w krajach rozwijających, o słabym dostępie, respondenci znacznie go przeceniają. Badanie ...