-
Formy marketingu farmaceutycznego
... na interaktywnym e-detailingu, a 72% słyszało o wideokonferencjach z udziałem liderów opinii. Narzędzia związane z wykorzystaniem telefonu są najmniej znane lekarzom jako możliwości ... tradycyjne formy skutecznego farmamarketingu” opublikowanym przez PMR w listopadzie 2010. Badanie zostało przeprowadzone w okresie od czerwca do sierpnia 2010 r. z ...
-
Gdzie największa zdolność kredytowa?
... się wskaźnik powierzchni przeciętnego mieszkania jakie można kupić za zdolność kredytową. Badanie zdolności kredytowej zostało przeprowadzone w 22 bankach dla trzyosobowej rodziny. Przyjęto ... przeszło 610 tys., wśród których przeciętne zarobki wynoszą 2,7 tys. zł. Wbrew obiegowej opinii, statystyczny mieszkaniec dużego miasta, pomimo relatywnie ...
-
Świadczenia pracownicze dyrektorów i specjalistów
... ponieważ rozwiązania te są już na stałe wpisane w politykę wielu firm. Nasze badanie pokazuje jednocześnie, iż w Polsce ciągle bardzo mało popularnym benefitem jest przyznawanie ... coraz częściej badają zwrot z inwestycji w benefity poprzez różnego rodzaju badania opinii swoich pracowników”, mówi Katarzyna Stasińska, Senior Consultant w Aon Hewitt. ...
-
Polski konsument 2009
... regularnie zleca badania społeczne świadomości konsumenckiej oraz motywacji ich działań. Poprzednie badanie przeprowadzone zostało w 2007 roku, co daje nam możliwość zaobserwowania zmian zachowań ... są jako zbyt długie i zbyt głośne, a jej oddziaływanie na dzieci jest – w opinii większości badanych - szkodliwe. Warto w tym miejscu podkreślić, że mniej ...
-
Małe firmy patrzą z optymizmem w 2011r.
... . „Raport o sytuacji mikro- i małych firm w roku 2010” to pogłębione badanie tego istotnego segmentu polskiej gospodarki. "Mikro- i małe firmy stanowią ponad 99% ... Firm, będący syntetyczną miarą nastrojów w firmach, obliczany jest na podstawie opinii właścicieli firm w 8 obszarach tematycznych: sytuacja polskiej gospodarki, sytuacja branży, sytuacja ...
-
Jak pracownicy postrzegają rynek pracy?
... klienta/ call center, produkcji oraz PR. Informacja o badaniu Celem badania „Kandydat 2010” było, między innymi, poznanie opinii specjalistów i menedżerów na temat rynku pracy w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone online (ankieta wypełniana samodzielnie przez respondenta), w dniach 1-22 września 2010 r., przez Pracuj.pl we współpracy ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... wysokość marży. Sklepy typu „mashop”: połączenie świata wirtualnego i fizycznego Badanie Cisco wskazuje, że klienci kalkulujący poszukują w sklepach interfejsów podobnych do tych ... życzyło sobie wyświetlania na ekranach dotykowych w sklepie porównań produktów i cen oraz opinii innych kupujących. 45% kupujących życzyło sobie w sklepie usługi ...
-
Sprzeniewierzenia a polskie firmy 2010
... nadal największą plagą wśród przedsiębiorców są kradzieże (43 proc.). Poważnym problemem w opinii rodzimych firm są także przywłaszczenia (23 proc.) oraz oszustwa, ... stratę w wysokości od 50 do 100 tys. złotych. Informacje o badaniu Badanie Euler Hermes zostało przeprowadzone wśród 165 przedsiębiorców z wybranych miast Polski. Ankiety przeprowadzono ...
-
Polscy studenci a pierwsza praca
... 2 tysiące złotych. Ankietowani we wszystkich krajach chcieliby zarabiać więcej niż w ich opinii obecnie wynosi rynkowa oferta. Co ciekawe największa różnica między szacowaną pensją ... społecznościowych, zaś Litwinów wyróżnia nieufność w skuteczność kontaktów organizacji studenckich. Badanie pokazało, że tym, co najbardziej zniechęca (47% badanych) ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... przedsiębiorców; w 2009 r. wynosił on odpowiednio ok. 27% i ok. 29 %. Przeprowadzone pod koniec 2010 r. badanie konsumenckie pokazało, że w latach 2006-2010 o 22% spadła średnia wysokość rachunku ... sieci telekomunikacyjnych. Kompetencje te dotyczą m. in. wydawania opinii na temat miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP). W celu ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... się nawet z najtrudniejszych sytuacji spowodowanych nadwątleniem reputacji firmy czy opinii o niezawodności jej produktów. Konsumenci wskazują Toyotę jako markę o znakomitej wartości – odnotowała ... Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów ...
-
Portret własny Polaków
... proc. opowiada się za ograniczeniem liczby obcokrajowców, nielegalnie przebywających w Polsce. Jednak w opinii prawie 60 proc. Polaków, imigranci mają pozytywny wpływ na polskie ... , której inicjatorem pragnie być marka Hoop Cola. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych sp. z o.o. metodą CAWI Real ...
-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... Jednak jeśli chodzi o poznawanie przyczyn podejmowania danych decyzji konsumenckich, postaw czy opinii dotyczących danego zagadnienia, może się okazać, że to, co jesteśmy w ... , że by w pełni poznać konsumenta i motywy jego zachowań, niezbędne jest badanie procesów podświadomych. Gerard Zaltman w swojej książce „Jak myślą konsumenci” pisze, że ...
-
Marki godne zaufania 2011 - leki
... to, że jest dobrze znana i ma długie tradycje. Jest także, w opinii ankietowanych, marką lubianą przez dzieci. W kategorii Witaminy zarówno Złote jak i ... Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik ...
-
Ranking salonów samochodowych
... 60 salonów, 20 marek). Z pewnością jednak badanie powinno stanowić bodziec do wyciągnięcia wniosków i bliższego przyjrzenia się sytuacji. Podobnie jak w innych projektach realizowanych przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, tak i tym razem klienci testowi zostali poproszeni o wyrażenie własnej opinii na temat odwiedzonego punktu. Jak się ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... wyrazisty i czytelny wizerunek, niż dwie wymienione marki koreańskie. Badanie pozwoliło także nakreślić mapę percepcyjną wizerunków badanych marek rozlokowanych wokół ... w świadomości konsumenta. W przypadku marki samochodu osobowego, wizerunek odzwierciedla całokształt opinii i przekonań, ukształtowanych w oparciu nie tylko o własne doświadczenia ...
-
Pokolenie Y stawia na stabilność zatrudnienia
... . Informacje o badaniu: Celem Badania Campus było poznanie oczekiwań i preferencji studentów oraz absolwentów wobec rynku pracy, a także ich opinii na temat wizerunku wybranych pracodawców. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Pracuj.pl przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w dniach 2.03 - 1.04. 2011. Ankieta internetowa wypełniana samodzielnie ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... badania Universum Student Survey 2011. Na szklany ekran i do polityki Badanie wykazało, że największą popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy ... depczą mu PwC (5. miejsce) i Deloitte (6. miejsce). Na czele pracodawców z branży FMCG w opinii studentów biznesu znajduje się firma L'Oréal (3. miejsce w rankingu Biznes), wysoko ...
-
Polscy pracownicy mało mobilni
... zmiany pracy w Polsce – podsumowuje Krzysztof Inglot, Dytektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 5 sierpnia 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski ...
-
Studenci i absolwenci liczą na szybki wzrost płac
... samodzielnie. Informacje o badaniu Celem Badania Campus było poznanie oczekiwań i preferencji studentów oraz absolwentów wobec rynku pracy, a także ich opinii na temat wizerunku wybranych pracodawców. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Pracuj.pl przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w dniach 2.03 - 1.04. 2011. Ankieta internetowa wypełniana ...
-
Atmosfera w pracy zależy od szefa
Serwis Szybkopraca.pl, w okresie maj-czerwiec 2011, przeprowadził badanie dotyczące opinii Polaków na temat atmosfery w pracy. Największy wpływ na samopoczucie pracowników ma system wynagradzania i awansu, szef oraz współpracownicy. Wyniki pokazały, że ...
-
Utrata pracy niestraszna Polakom
... wymagań finansowych pracowników – komentuje Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniku Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... polskie regiony i miasta efektywnie komunikują się na arenie międzynarodowej. Według opinii parlamentarzystów najskuteczniej takie działania podejmują województwa mazowieckie (50%) oraz dolnośląskie (45 ... jest kluczem do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje Weronika Nowak. Badanie pokazało również, że 50% parlamentarzystów jest zdania, że polskie ...
-
Poszukiwanie pracy trwa miesiąc albo rok
... i mogą dowiedzieć się o ciekawym wakacie zanim ukaże się oficjalne ogłoszenie – dodaje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Rośnie rola Internetu przy kupnie auta
... produkcie takie jak cena, dane pojazdu, bądź porady o jego użytkowaniu pozostają głównymi zapytaniami konsumentów w Internecie. Badanie wskazuje również na rosnące zaufanie do serwisów społecznościowych i opinii innych użytkowników Internetu jako źródeł informacji o samochodzie, sprzedawcy i recenzjach innych klientów, lub ekspertów motoryzacyjnych ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... Kilen z agencji marketingu interaktywnego Think Kong, współtwórca raportu. Wśród opinii analizowanych w raporcie agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej ... planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych. Badanie na temat marek RTV zostało przygotowane w oparciu o analizę 220 000 ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2011
... 35% rodaków przewiduje recesję, a 13% wierzy, że nastąpi poprawa sytuacji ekonomicznej. Badanie pokazało również, że po raz kolejny polscy konsumenci, podobnie jak ... jak i w handlu tradycyjnym. Europejczycy cenią Internet przede wszystkim za możliwości pozyskania opinii innych konsumentów o produktach, ich porównania a także zakupu w dowolnej chwili. ...
-
Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011
... Badań w Instytucie Monitowania Mediów. W poprzednich miesiącach największy wpływ na kształtowanie się opinii na temat „bossów” mieli forumowicze z portalu gazeta.pl. ... po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 6 671 materiałów internetowych, w których pojawili się prezesowie ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2011 i prognoza IV kw. 2011
... punkty procentowe, pomiędzy obiema grupami. Notowana obecnie zmiana to znaczące przegrupowanie opinii. Tylko gorszego w ostatnim kwartale roku spodziewa się nawet ¼ badanych, ... Podmiotów, które płacą za więcej, niż jedną osobę mamy 856 tys. Informacje o badaniu Badanie sektora MŚP prowadzone jest co kwartał na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie ...
-
Polscy internauci a rynek ubezpieczeń
... oferujących ubezpieczenia internauci zdobywają przede wszystkim w Internecie (47 proc.) oraz zasięgają opinii u rodziny i znajomych (36 proc.). O ile Internet jest najpopularniejszym wśród ... 33 proc.), jasne i zrozumiałe warunki ubezpieczenia (25 proc.). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI Real Time Sampling za pomocą ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... Research, w kolejnych latach znaczenie większych podmiotów z segmentu MSP będzie wzrastać. W opinii Małgorzaty Krzysztoszek, eksperta PKPP Lewiatan rozwój większych firm ... budują swoje relacje z bankami i pozyskują informacje o zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa. Badanie przeprowadzone dla Deutsche Bank PBC potwierdza, że w obszarze usług ...
-
Media a jednorazowe torby foliowe
... tam używanych), w 30 materiałach internauci napisali o przydatności foliówek przy dbaniu o czystość kociej kuwety, a z 7 opinii wynikało, że jednorazówki nadają się do wielokrotnego transportowania zmiany obuwia do szkoły. Informacje o badaniu Badanie wykonano na podstawie materiałów internetowych z dwóch okresów: od 1 lipca 2007 do 9 stycznia 2012 ...
-
Kryzys osłabia innowacyjność przedsiębiorstw
... przyznaje, iż ich skłonność do ryzyka spadła lub została poddana ponownej ocenie. „Tegoroczne badanie potwierdza wiele z tego, co już obserwujemy na światowym rynku, a więc, ... , było znalezienie czynników przyspieszających i hamujących innowacyjność oraz przeanalizowanie opinii na temat możliwości innowacji i związanych z nimi problemów. Innowacje i ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2011
... oszusta bankowego, ostrzeżeń przed złodziejami przebranymi za księży a nawet opinii o grach komputerowych. Na trzecim miejscu znalazła się Polska Gazeta Wrocławska, za którą inne media przytaczały doniesienia w sprawie śmierci Violetty Villas. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 254 przekazów z mediów (wycinków prasowych ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
... wiedzy na temat samej regulacji wśród internautów oraz powielania w sieci fałszywych opinii na temat kwestii prywatności i cenzury treści w internecie. Część osób szukała ... Informacje o badaniu Raport obejmuje okres od 16 do 24 stycznia 2012 r. Badanie wykonano na podstawie 17 550 polskojęzycznych materiałów internetowych, w których pojawiła się ...