-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... ,71% zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,82 mld kontaktów i 76,72% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych i 78,49% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji ...
-
70 proc. Polaków wydaje na subskrypcje do 100 zł miesięcznie
Polacy chętnie korzystają z różnego rodzaju subskrypcji. Do posiadania przynajmniej jednej przyznaje się 62 proc. rodaków - wynika z raportu Santander Consumer Banku "Doświadczenia e-commerce". Najwięcej badanych wydaje na nie między 51 a 100 zł miesięcznie. Najczęściej korzystamy z serwisów streamingowych i usług dostaw produktów, a także ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... % zasięgu), natomiast na trzecim – Media Expert (1,43 mld kontaktów i 85,91% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79,91% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji ...