-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... Lidl. Wygenerowała ona 1,75 mld kontaktów reklamowych, docierając do 83,2% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Kaufland (1 mld kontaktów reklamowych i 81,9% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka ... znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... Lidl. Wygenerowała ona 1,3 mld kontaktów reklamowych, docierając do 84,31% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Orange (1,04 mld kontaktów reklamowych i 83,81% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka ... znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. ...
-
Programy lojalnościowe? Tak, ale intuicyjne i nieskomplikowane
... sklepów spożywczych. Największy wpływ miały tutaj sieci dyskontowe, takie jak Biedronka i Lidl. W czasie ostatniego roku byliśmy świadkami nasilenia się rywalizacji marketingowej tych dwóch największych sieci dyskontowych w Polsce. Biedronka i Lidl intensywnie kreowały komunikacje do klientów w przestrzeni medialnej często wprost wskazując ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... Biedronka nadal prze do przodu jak czołg, jednakże niezwykle interesujące są również ostatnie działania Lidla i Netto. Lidl w ciągu ostatnich miesięcy dokonał pod względem marketingowym chyba więcej niż w kilku minionych latach. Klienci przestali wreszcie do znużenia słuchać, że „Lidl ... w 2010 roku należą Biedronka, Tesco, Carrefour i Eko Holding ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... ceny” i „korzystne oferty”. Najlepszą siecią spożywczą jest Lidl, a niespożywczym sklepem detalicznym - Action Sprawdziliśmy również, jak Polacy postrzegają marki handlowe w poszczególnych branżach. Wśród sklepów spożywczych najlepszą opinią cieszy się Lidl, za nim Kaufland i Biedronka. W kategorii detalicznych sklepów niespożywczych: Action, Pepco ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... marka Lidl. Wygenerowała ona 1,73 mld kontaktów reklamowych, docierając do 83,19% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka (1,08 ... w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Lidl (8 proc. nabywców) oraz Tesco (7 proc. nabywców). Biorąc pod uwagę wskaźnik konwersji (znajomość sieci vs dokonywanie zakupów), najwięcej regularnych klientów ma sieć Biedronka ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... Lidl. Wygenerowała ona 1,55 mld kontaktów reklamowych, docierając do 89,38% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Media Expert (1,41 mld kontaktów reklamowych i 88,43% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka ... 79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... ,25% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Lidl (1,75 mld kontaktów reklamowych i 87,13% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,97 mld kontaktów i 84,43% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu ... w radiu miała w grudniu marka Media Expert (16,10%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (7,43%) oraz Biedronka ...
-
Rynek spożywczy zyska 40 mld złotych
... na reklamę telewizyjną w 2010 roku, zliczając miesięczne dane publikowane przez TNS OBOP. Łącznie, w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy dwie największe sieci, Lidl i Biedronka, wydały na ten cel ponad 100 mln zł, ponad połowę całości wydatków wszystkich detalistów spożywczych. Dyskonty zwiększyły również inwestycje w charakterystyczne ...
-
Chemia gospodarcza: Polacy nie szczędzą pieniędzy na nowości
... Aldi, Netto, Lidl i Biedronka. Ta ostatnia sieć już obecnie jest liderem rynku handlu chemią gospodarczą, przed siecią drogeryjną Rossmann i Grupą Schwarz, do której należą sieć dyskontów Lidl i sieć hipermarketów Kaufland. Również w badaniu, przeprowadzonym na potrzeby raportu przez PMR w maju 2016 r., Biedronka była najczęściej wybieranym ...
-
Zrównoważony rozwój w handlu. Co sądzą konsumenci?
... do ponownego użycia lub recyklingu). Do liderów sieci handlowych, które w oczach Polaków najlepiej realizują działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, należą Lidl, Biedronka oraz IKEA. Ankietowani deklarują także gotowość zmiany własnych nawyków zakupowych na rzecz bardziej ekologicznych zachowań. Aż 82 proc. chce kupować ...
-
Sklepy dyskontowe na fali popularności
... . Sieci kierują swoją uwagę na lokalizacje w obrębie dzielnic mieszkaniowych w dużych miastach. Ten kierunek ekspansji zmusza kluczowych graczy, takich jak Biedronka i Lidl do bycia elastycznymi i wpasowania swoich formatów w dostępne lokale - mówi Magdalena Chruściel, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers w Polsce. Liderzy ...
-
Programy lojalnościowe - tak czy nie?
... – z udziałem w rynku na poziomie 41% – pozostaje Moja Biedronka. Na podium – tak jak w ubiegłym roku – są jeszcze Vitay (Orlen) i Lidl Plus (po 18%). Na wysokim 4. miejscu zadebiutował ... – 92% użytkowników programu Żappka, 87% Lidl Plus i 79% Klubu Rossmann, ale tylko połowa uczestników programu Moja Biedronka. Jednocześnie aplikacja ma największą ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... Lidl, który w 2018 roku przeznaczył prawie 615 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert (ponad 433 mln) , Euro RTV AGD (ponad 276 mln), Biedronka ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... konsumenci mediów najczęściej mogli również trafić na spoty firmowane przez Lidl (190 mln zł), Procter & Gamble (170 mln zł) oraz USP Zdrowie (140 ... rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... -2,7proc.). Liderami wydatków w tym sektorze są: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Lidl (w kategorii materiałów budowlanych) i Andreas Stihl. Największym sektorem na rynku ... .). Wśród liderów wydatków znajdziemy sieć Lidl, firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, a także Jeronimo Martins Polska (marki Biedronka i Hebe). KANAŁY KOMUNIKACJI W ...
-
Shopper marketing
... Lidl wciąż jest dyskontem, bo nie jest to już sklep, gdzie konsumenci poszukują najtańszych produktów, ale nowości ze świata w rozsądnych cenach. Poszukują tam inspiracji, a sprawdzone pewniaki kupują po prostu w dobrych cenach. Podobnie funkcjonuje dawna „Bieda”, czyli Biedronka ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego rozwoju, ... pracy personelu. Z relacją ceny do jakości bardzo sprawnie radzi sobie dyskontowy Lidl, który po raz drugi w trzyletniej historii rankingu znalazł się ...
-
Najtańsze dyskonty X 2010
... sklepu, wpływa na ocenę sieci handlowej i lojalność konsumencką. Wyraźnie zauważalny zwrot w tym kierunku zrobił Lidl, np. ser żółty gouda marki własnej Bluedino został nagrodzony godłem Teraz Polska. Ten ... : Kaufland - 92,71 zł, Netto - 98,50 zł (w porównaniu wrześniem więcej o 10,27 zł), Lidl - 102,04 zł (mniej o 0,96 zł), Biedronka - 103,92 ...
Tematy: dyskonty, sklepy dyskontowe, ceny żywności, sieci dyskontowe, POLOmarket, biedronka, lidl, Netto, Kaufland -
Najtańsze dyskonty XII 2010
... 6 gr mniej. Także w przypadku najtańszej wódki czystej ceny we wszystkich sieciach różnią się o grosze (Lidl miał tym razem promocję: 12,99 zł, czyli o około złotówkę mniej niż w innych dyskontach). ... porównaniu z zestawieniem sprzed pięciu tygodni więcej o 1,81 zł), Netto - 98,60 zł (więcej o 10 gr), Lidl - 103,05 zł (więcej o 1,01 zł), Biedronka - ...
Tematy: dyskonty, sklepy dyskontowe, ceny żywności, sieci dyskontowe, POLOmarket, biedronka, lidl, Netto, Kaufland -
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... na których promocję reklamodawcy w badanym okresie przeznaczyli najwięcej środków. Wyjątkiem jest marka Lidl, która z kwotą 31 mln złotych zajęła 4. pozycję. Łącznie, koszt promocji ... zł w radiu i telewizji. Jeronimo Martins Dystrybucja przeznaczył na reklamy sieci Biedronka w mediach objętych badaniem ponad 12 mln zł. W stosunku do ubiegłego roku, ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... od 10 do nawet 20 proc. Wzrost popularności sieci dyskontów, takich jak Lidl, czy Aldi. Od samego początku sklepy te opierały swoją ofertę na ... Europie funkcjonuje już od dawna, to przybrał on na atrakcyjności w ostatnich latach. W Polsce tylko Lidl i Biedronka mają łącznie ponad 30 proc. udziałów w rynku. E-handel w górę. Rozwój nowych technologii ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... : marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w czerwcu przeznaczył ponad 55 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Kaufland. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w lipcu przeznaczył ponad 33,5 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Neonet oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... . Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w sierpniu przeznaczył ponad 39 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się dyskont Biedronka, debiutujący w zestawieniu sklep internetowy About You, Media Expert oraz Euro RTV ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... . Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który we wrześniu przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w październiku przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wszystkim zakrojone na szeroką skalę kapanie dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, EURO RTV AGD, Media Expert czy Kaufland, a także platformy zakupów online Allegro. ... walka o klientów przekłada się na duże wydatki reklamowe zarówno sieci dyskontów, takich jak Lidl, Biedronka, czy Kaufland, jak i sieci marketów RTV AGD, takich jak Media Expert ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w okresie przedświątecznym przeznaczył prawie 95 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... o największych wydatkach reklamowych W lutym 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Lidl, który przeznaczył ponad 45 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... dostępności produktów – mówi Michał Pieprzny. Miejsca ustąpił Amazonowi właściciel sieci dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland – Grupa Schwarz, która spadła na piątą pozycję, pomimo wzrostu ... do góry pnie się także Jeronimo Martins. W tym roku właściciel sieci sklepów Biedronka znalazł się na 55. miejscu (rok wcześniej było to 56. miejsce). ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatkach reklamowych W Q1 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Lidl, który przeznaczył prawie 138 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... w projekty deweloperskie, których przykładem są obecnie realizowane przez nas inwestycje w Lubawie przy operatorze spożywczym Lidl, w Świdniku z operatorem spożywczym Biedronka, a także w Rawie Mazowieckiej z operatorem spożywczym Lidl. Mamy w planach kolejne projekty budowlane. Dzięki nim wartość naszych inwestycji w Polsce, na koniec 2022 ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 18% niż rok temu
... rocznym dwucyfrowy wzrost cen zaobserwowano we wszystkich 10 analizowanych sieciach. Były to min.: Lidl (19,42%), Kaufland (19,31%) czy Intermarché (19,31%). Największy wzrost ... , a drugim i trzecim sklepem w rankingu wyniosły odpowiednio więcej o 8,17 zł (Lidl) i 26,92 zł (Biedronka). W listopadzie 2022 roku po raz kolejny najdroższy okazał się ...