-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... nową jakość na polskim rynku. Tesco rozwija koncept hipermarketów kompaktowych Tesco Express, Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich sklepów Carrefour Express, a Biedronka modyfikuje swój dyskontowy koncept poprzez wprowadzanie rozwiązań typowych dla supermarketów. Modyfikacje w tej sieci są jednakże nieznaczne, natomiast sieć wyraźnie traci ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... (15 proc. w 2016 wobec 12 proc. w 2015). Jeżeli sklepy dyskontowe, to przeważnie Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na ... wskaźnik konwersji (znajomość sieci vs dokonywanie zakupów), najwięcej regularnych klientów ma sieć Biedronka. Niemal trzy czwarte nabywców deklarujących znajomość tej sieci odwiedza ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów, które przeprowadza Instytut Monitorowania Mediów. Przypomnijmy, że we wrześniu zwycięzcami były IKEA i ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... mówiącym tytule: „Ekskluzywne zakupy w dyskontach. Teraz to Biedronka wyznacza trendy”. Liderem publikacji internetowych we wrześniu była Biedronka, niewiele mniej miał Lidl, na ... Kolejne miejsca zestawienia, poza należącym do Decathlonu piątym, zajmują markety budowlane i sklepy ze sprzętem RTV-AGD. Cash&carry, hurtowa egzotyka Samoobsługowe ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... tyle ile miała otworzyć sama Biedronka, która w sumie otworzyła nie więcej niż ... markety ale przede wszystkim dynamicznie rosnącą konkurencją na wszystkich rynkach, na których działają sklepy. Nie oznacza to, że dyskonty straciły na atrakcyjności. Za tym stwierdzeniem przemawiają twarde dane liczbowe. Cztery największe sieci dyskontowe Biedronka ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... ósmą pozycję zanotowała trzecia sieć dyskontowa Netto. TOP TEN 1. Biedronka – 80,43 Biedronka poprawia wizerunek swoich sklepów i rozszerza asortyment produktów świeżych, głównie ... ta cenowa fascynacja trwa nadal. Francuska sieć modernizuje swoje markety, kusi klientów nocnymi wyprzedażami i darmowym bezprzewodowym Internetem. Można przewidywać, ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... na obniżenie notowania angielskiej sieci. Wynika to z dotychczasowej formuły hipermarketów Tesco, która wymaga lepszego dostosowania do specyfiki polskiego rynku. Zarówno Biedronka jak i Tesco rozpoczęły już proces rebrandingu swoich sklepów, zatem rywalizacja o pozycję lidera będzie z pewnością intensywna w 2012 roku. Najniższe miejsce na ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... – obok cen – głównym kryterium wyboru miejsca zakupu. W 14 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego rozwoju, jednakże nad siecią zbierają się pierwsze chmurki. Problemem tej firmy jest ...
-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
... wielkość. Przyjęto, że powierzchnia supermarketu ma mniej niż 2,5 tys. m.kw., natomiast hipermarketu – powyżej. Ponadto, supermarkety, do których zaliczana jest np. Biedronka, Lidl, Netto oraz Piotr i Paweł, nastawione są głównie na sprzedaż żywności (inne artykuły stanowią dodatek). W hipermarketach z kolei znajdziemy rozbudowane działy ...
-
ESET: phishing "na supermarkety" może przybrać na sile
... . - Podszywanie się pod supermarkety to technika, z której cyberprzestępcy korzystają już od wielu lat. W przeszłości w podobnych kampaniach posługiwali się m.in. markami Biedronka i Kaufland, choć równie dobrze może się tam pojawić logo każdej innej sieci – tłumaczy Kamil Sadkowski z ESET. Phishing - jak się chronić ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... największe wydatki na reklamę charakteryzują markety wielobranżowe i dyskonty małopowierzchniowe (ich udział w kategorii to 40%), a także markety ze sprzętem RTV i artykułami ... – odpowiednio o 9% i 14%. Tuż za podium znalazł się właściciel marki Biedronka - Jeronimo Martins Polska, który na wydatki mediowe przeznaczył w pierwszej połowie tego roku 29 ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... standardów sieci. Ogromne, ok. 1000-metrowe hale, w których mieszczą się te markety, są budowane wyłącznie w miejscowościach do 70 tys. mieszkańców. Podobnie jak Intermarché działa ... partnerskie, ale może to być także np. sieć własna – tak rozwija się Biedronka, Lidl czy Kaufland, a także niektóre sieci sklepów specjalistycznych, w tym mięsne (np. ...
-
Niedziele bez handlu 1 rok później. Kto skorzystał?
... : Biedronka, Lidl czy Kaufland. Z danych zebranych przez Selectivv wynika, że od marca 2018 z oferty dyskontów w sposób regularny korzystało 78% analizowanej społeczności, czyli o 15 p.p. więcej niż w analogicznym okresie przed wprowadzeniem ograniczeń w handlu. Pokaźny wzrost stałych klientów w badanej grupie odnotowały również markety drogeryjne ...
-
Q-commerce: nadchodzi darmowa dostawa do 2.00 w nocy
... . W ekspresowym tempie rozrasta się też ilość punktów dystrybucyjnych Biedronki dla usługi Biedronka Express BIEK, którą od października br. oferuje we współpracy z ... zamówienia online składane za pośrednictwem aplikacji Wolt. Wirtualne pilotażowe markety firma uruchomiła w Finlandii i Grecji. Jeden z pierwszych sklepów Wolt Market funkcjonuje ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... TERG – właściciela sklepów Media Expert, a także Jeronimo Martins Polska (marki Biedronka i Hebe). KANAŁY KOMUNIKACJI W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy po ... tym 0,4 p.p. udziału w słuchalności. Wśród najaktywniejszych reklamodawców w radiu znaleźć możemy markety oferujące sprzęt RTV i AGD: Media Expert oraz Euro-Net, a ponadto firmę ...