-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2013
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w czerwcu na pierwszym miejscu Grup Onet.pl z zasięgiem 22,28 proc. Na miejscu drugim Grupa Money.pl z 20,15 proc. zasięgu, zaś na ... witryna experto24.pl. BUDOWNICTWO W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Allegro-GG z zasięgiem 10,12 proc. - ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2013
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lipcu na pierwszym miejscu Grup Onet.pl z zasięgiem 21,83 proc. Na miejscu drugim Grupa Money.pl z 18,75 proc. zasięgu, zaś na ... Grupa Społeczności.pl (20). BUDOWNICTWO W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Allegro-GG z zasięgiem 11,31 proc ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” we wrześniu na pierwszym miejscu Grup Onet.pl z zasięgiem 22,93 proc. Na miejscu drugim Grupa Money.pl z 17,23 proc. zasięgu, zaś na ... W kategorii „E-commerce” w zestawieniu pierwsze miejsce należy do Grupy Allegro. Na miejscu drugim witryna groupon.pl – awans z miejsca czwartego, miejsce ...
-
Raporty CSR 2013
... szanse niż ryzyka Większość przedsiębiorstw G250 publikujących raporty CSR (87%) identyfikuje co najmniej kilka społecznych i środowiskowych zjawisk, które wpływają na biznes. Najczęściej wymieniane są: zmiana klimatu, niedobór materiałów i energii oraz paliwa. Przedsiębiorstwa rozpoznają raczej szanse niż ryzyka: 81% przedsiębiorstw rozpoznaje ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w grudniu na pierwszym miejscu Grup Onet.pl z zasięgiem 21,38 proc. Na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska- Orange z 15,73 proc. zasięgu – awans z miejsca trzeciego, zaś na ... W kategorii „Budownictwo i nieruchomości” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Allegro-GG z zasięgiem 9, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w styczniu na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet.pl z zasięgiem 24,03 proc., zaś na miejscu drugim Grupa Money.pl z 17,97 proc. zasięgiem – awans z miejsca trzeciego. Na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lutym na pierwszym miejscu, podobnie jak w poprzednim zestawieniu, Grupa Onet.pl z zasięgiem 22,31 proc., na miejscu drugim Grupa Money.pl z 17,31 proc. zasięgiem, na miejscu trzecim Grupa Infor z zasięgiem 16,79 proc. Grupa Wirtualna Polska nadal na ... na 7, a na jej miejsce wskoczyła ...
-
Polscy CFO optymistyczni
... jest Ministerstwo Gospodarki (30%),prawdopodobnie dzięki wprowadzanym od kilku lat pakietom ograniczającym bariery administracyjne dla firm. Dyrektorzy finansowi relatywnie dobrze(na tle innych instytucji publicznych) oceniają też działalność Ministerstwa Finansów (18%)i Narodowego Banku Polskiego (19%).Bardzo rzadko natomiast odczuwają wsparcie ze ...
-
Sektor BPO w Polsce: z impetem do przodu
... zarówno wchodzenie zagranicznych inwestorów do Polski, jak i prowadzenie tutaj biznesu. Biznes chce stać się partnerem systemowym, a jego przedstawiciele już teraz wskazują kierunki zmian oraz rekomendują korekty legislacyjne, które przełożą się na zdynamizowanie polskiej gospodarki. W obliczu zbliżającego się wygaśnięcia funduszy unijnych, tego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2015
... zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 27%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 20,4%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (16%). Na miejscu czwartym Grupa Bankier.pl, miejsce ...
-
Matka Polka Instagramowa
... pół roku są w stanie wygenerować nawet pół miliona treści. Czego poszukują na Instagramie? Informacji o ciąży i macierzyństwie. Zdarza im się również prowadzić pamiętnik ... na wadze w czasie ciąży, podkreślać swoją kobiecość (#sexymum). Dla części matek Instagram jest też sposobem na pochwalenie się własną aktywnością (rękodzieło, własny biznes ...
-
Czy przyszłość pracy tymczasowej jest zagrożona?
... biznes zwyczajnie potrzebuje elastycznych form zatrudnienia. Bez nich firmy nie będą mogły reagować na sezonowość w swojej branży, na nowe zamówienia i projekty oraz ich krótkie terminy realizacji, a co za tym idzie budować swojej konkurencyjności na ... dla pracodawców użytkowników. Wspólnie tworzą strategie HRowe, na długo przed oficjalnym otwarciem ...
-
Big Data nad Wisłą, czyli dane zbierane nie wiadomo po co
... branżach jak telekomunikacyjna czy finanse – zauważa Robert Paszkiewicz z OVH Polska. Czy chmura napędzi rozwój Big Data w Polsce? Według prognoz, zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu analityki danych może w Polsce wzrosnąć w przyszłym roku nawet o 25-30%. Co ciekawe, jednym z głównych katalizatorów rozwoju „datyzacji” polskiego biznesu ...
-
Usługi dla biznesu w Polsce rosną ilościowo i jakościowo
... do tego zmiany podejścia: myślenia o sobie w kategorii „jesteśmy częścią biznesu”, a nie „obsługujemy biznes”, nastawieniu się na wartość tworzoną dla firmy i jej klientów raczej niż tylko na wydajność pracy oraz znalezieniu sposobu na o wiele większe wykorzystanie technologii – dodaje Marek Grodziński, regionalny lider praktyki GBS w EY ...
-
Mikrofirmy boją się spowolnienia bardziej niż duzi
... i średnich firm pokazały odpowiednio 51,8 pkt. oraz 56,1 pkt. Mały biznes spowalnia? Po całkiem zadowalającym wyniku z II kwartału br., informujący o skłonności do wzrostu ... firm mikro i średnich obserwuje się stosunkowo duże wahania nastrojów, zaś w firmach małych na przestrzeni pięciu ostatnich pomiarów różnice wynoszą niecałe 1,5 pkt proc. – Nie ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... gwiazd i supergwiazd. Dość prawdopodobny jest również scenariusz zakładający, że na pandemii zyska biznesowo znakomita większość influencerów. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Na ile koronawirus może zmienić biznes influencerski w Polsce? Którzy influencerzy mogą zyskać na pandemii? Kto w największym stopniu może obawiać się utraty pozycji? Przed ...
-
4 trendy w bezpieczeństwie IT dla firm 2021
... rygorystycznego monitoringu oraz aktualizacja dotychczasowych planów awaryjnych. Przejście na model usług zapewni wymagany poziom IT oraz cyberbezpieczeństwa przy ... IT powinno uwzględniać umiejętności zarządzania. Specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa są podzieleni na bardzo wąskie specjalizacje, co oznacza, że zatrudnienie personelu z obsadzeniem ...
-
Plus podwaja gigabajty
... zamiast 2 GB miesięcznie, otrzymują 4 GB. Osoby, którym zależy na jeszcze intensywniejszym codziennym korzystaniu z sieci, wybierając abonament za 50 ... prowadzić biznes z poziomu swojego smartfona, Plus podwaja gigabajty także w ofertach dla firm. Z dodatkowych gigabajtów mogą skorzystać wszyscy prowadzący firmę, którzy zdecydują się na abonament ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... niemiecka tym razem odsłona słynnego w Polsce monopolisty Wapstera - będąca internetowym centrum smsowym - Wapster.de. Tak, tak, Internet to miejsce na doskonały biznes. Jak wynika z badań ankietowych przeprowadzonych przez międzynarodową firmę audytorską i doradczą Deloitte & Touche, najlepiej rozwijające się firmy technologiczne w Europie ...
Tematy: -
Amerykańscy seniorzy nie mogą żyć bez sieci
... domu komputer. Z roku na rok aktywność starszych Amerykanów w internecie staje się coraz większa a oni sami coraz częściej bywają dostrzegani przez sieciowy biznes - od firm ... liczby użytkowników powyżej 65 roku życia nie pozostał niezauważony przez internetowy biznes. Dużo wolnego czasu oraz stałe, względnie wysokie dochody czynią z emerytów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2008
... wzrosty/spadki o jedno oczko. Najciekawszym zdarzeniem w grudniu jest debiut strony Money.pl - motoryzacja na pozycji 20, która wypchnęła z rankingu Grupę NNV-autoteam.pl (20 miejsce w listopadzie). BIZNES, FINANSE, PRAWO W przypadku kategorii "Biznes, finanse, prawo" nastąpiło kilka zmian w prezentacji wyników. Od grudnia 2008 serwisy expander.pl ...
-
Ścieżka kariery: jak osiągnąć sukces?
... na prawdziwych czynnikach sukcesu silnych stronach? Marcus Buckingham w książce ,,Wykorzystaj swoje silne strony" (Wydawnictwo MT Biznes ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... ma przez to na myśli polecanie przez ... biznes. Informacje o badaniu Badania, przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska, były prowadzone od 27.VII.2009 do 11.IX.2009 na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudniających od 1 do 250 osób (N=446). Badanie powstało na ...
-
Najczęściej cytowane media 2010
... dotyczące katastrofy smoleńskiej i polityki polskiej były cytowane przez inne media zdecydowanie najczęściej. Obserwowalnym trendem w drugiej połowie 2010 roku jest obecność na wysokich miejscach głównego rankingu gazet postrzeganych dotąd jako niszowe– Gazety Polskiej, Naszego Dziennika i Gościa Niedzielnego. Było to związane z ich publikacjami ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej i z embarga, jakie m.in. na polską żywność nałożyła Rosja. Dobrze o własnym biznesie Gorsze przewidywania przedsiębiorców na temat ogólnej sytuacji gospodarki tylko nieznacznie odbiły się na tym, jak mikrofirmy postrzegają własny biznes. Aż 52,7% ankietowanych przedsiębiorców spodziewa się wzrostu obrotów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
... witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Onet-RASP z zasięgiem 23,3%. Na drugim nadal Grupa Wirtualna Polska (zasięg: 22,5%), z kolei Grupa Money.pl utrzymała trzecią ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 22%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,8%), z kolei Grupa Infor utrzymała trzecią lokatę ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu w mediach
... już oczywistość“; „Polacy są gotowi na odpowiedzialny biznes“; „Sukces firm leży w odpowiedzialności“. Wprawdzie działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu traktowane są jako aktywności non-profit, warto jednak poznać, jaka byłaby wartość publikacji na temat CSR w mediach, gdyby przełożyć je na przelicznik finansowy. W podsumowaniu za ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
... Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 30,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,8%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (19,2%). Z miejsca 9 na ... Polska Press (36,5%) nadal na miejscu drugim, a na trzecim, podobnie jak przed ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... operować w internecie zachęcali do przełamywania takich barier zakupowych, bo właśnie to daje szansę na osiągnięcie sukcesu. Dlaczego przedsiębiorcy zakładają sklepy internetowe Możliwość przekucia hobby w biznes Niski koszt wejścia na rynek Łatwość zbadania potrzeb i zachowań klienta Lepsze ukierunkowanie działań marketingowych Globalny zasięg ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 28,3%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,3%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (15,4%). Na miejscu czwartym Grupa Bankier.pl, miejsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
... kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 27,4%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 22,5%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (14,8%). Na miejscu czwartym Grupa Interia.pl, miejsce ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2015
... marketingowe i organizacyjne w praktyce gospodarczej, organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem. To sprawia, że podmioty te szybciej rozwijają biznes, co ma również przełożenie na wzrost zatrudnienia. W mojej ocenie rynek będzie zachowywać się racjonalnie, dążąc do wyrównania dystansu dzielącego firmy o pewnym opóźnieniu procesowym ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
... kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,1%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 21,2%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (14,2%). Na miejscu czwartym Grupa Interia.pl, miejsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
... tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2015 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 26,7%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 20,7%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała lokatę trzecią (15,2%). Zestawienie opuściło zaimo.pl, a na miejscu 20 pojawiła się Grupa ...