-
Jak wielkie organizacje marnują przełomowe innowacje?
... wyjaśnia Irek Piętowski z DT Makers,wrogiem nowego biznesu jest aktualny biznes. Litania utraconych szans. Jedna z najbarwniejszych i najtragiczniejszych w skutkach historii, dla ... . Chodzi o to, aby umieć w możliwie najtańszy i najszybszy sposób testować nowe produkty i usługi. W każdej dużej firmie innowacja powinna być rutynowym działaniem, a nie ...
Tematy: nowe technologie, innowacje -
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... czy może Wielka Brytania. W rzeczywistości miejscami, w których Polacy najchętniej rozwinęliby swój biznes są kolejno Szwecja, Norwegia oraz Niemcy. Dla wielu pierwszym krokiem ... . Ponadto, sprzedawcy mogą wykorzystać te informacje, aby dowiedzieć się np. które produkty są najczęściej wyświetlane na stronie lub w jakiej lokalizacji warto otworzyć ...
-
Franczyza bankowa: PKO BP prekursorem
... tego samego partnera są wyniki pierwszej lokalizacji, zaangażowanie franczyzobiorcy w biznes oraz relacje z centralą. Na początku było... PKO Prekursorem bankowej ... planuje poszerzenie oferty produktowej dostępnej w agencjach o ubezpieczenia, produkty inwestycyjne oraz produkty dla klientów biznesowych. Dwa modele franczyzy bankowej Jak wynika ...
-
Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
... go w ponad 100 nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ... Campus Solutions. W sytuacji, gdy firmy telekomunikacyjne starają się oferować innowacyjne produkty, pakiety i modele cenowe, aby zdobyć przewagę nad konkurencją i zapewnić ...
-
Jak założyć własny sklep internetowy?
... rynkowa lub zapotrzebowanie na daną usługę oraz wyliczyłeś wszystkie koszty, nadszedł czas na założenie sklepu. Aby móc sprzedawać produkty zgodnie z prawem potrzebna jest firma. Biznes w Internecie należy traktować jak każde inne przedsięwzięcie, dlatego musisz zarejestrować działalność gospodarczą, czyli posiadać NIP, REGON, firmowe ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... do marek i produktów poszczególnych producentów. Marka wspólna może obejmować produkty z jednego regionu lub z jednej grupy asortymentowej (na przykład części samochodowe). ... wynegocjować lepszą cenę lub rabaty roczne u dostawcy, bo zamawia więcej. Może oferować produkty wspólnie do większych dystrybutorów, bo jest im często wygodniej i korzystniej ...
-
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
... realiach sklep internetowy można powołać do życia w zaledwie godzinę. Niestety ani pomysł na biznes, ani tym bardziej wysokie zyski nie przychodzą już tak szybko. ... , że obecnie kategorią mającą spore szanse na sukces w e-biznesie są sklepy oferujące produkty dla dzieci. To branża, którą charakteryzuje również niski próg wejścia. Z uwagi na dużą ...
-
Ekologia w polskich szafach. Jak kupujemy odzież?
... tyle, ile przeciętny człowiek wypije w ciągu 2,5 roku. Niewątpliwie dobrym nawykiem Polaków i przejawem dbałości o środowisko jest odwiedzanie second-handów. W ciągu ostatniego roku produkty odzieżowe i obuwnicze kupiło w nich 38% Polaków. Ten sposób zakupów wpisuje się w koncepcję obiegu zamkniętego i wpływa na przedłużenie cyklu życia odzieży ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... mediów otrzymujemy informacje o miejscach gdzie potencjalnie sprzedamy nasze produkty (planowane, trwające i kończące się inwestycje budowy biurowców), a ... AGD spadła o 15%, firmy zamykają swoje przedstawicielstwa, bankrutują hurtownie i dystrybutorzy – a zatem zamykamy biznes czyli jak zdechła ryba spływamy z innymi śmieciami do morza. Wariant B ...
-
Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
... firmy współpracowały z chińskimi przedsiębiorstwami dominuje grupa wyznająca pogląd, że chiński rynek i towary z niego płynące zagrażają naszej gospodarce (42%) oraz że produkty sprowadzane z Chin są słabej jakości (42%). Co dziesiąty ankietowany przeciwnik polsko-chińskich relacji biznesowych ma natomiast obawy związane z tym, że chińskie ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Jednak ... zdrowie, a także dostarcza informacji, że istnieje wiele podmiotów oferujących pomoc poprzez swoje produkty. Druga na liście, najbardziej pożądana wartość, to rzetelne informacje. Ten wynik ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... jest wymieniana zresztą jako jeden z głównych trendów technologicznych, które zrewolucjonizują biznes. Czy jednak osiągnęliśmy już gotowość na jej wdrożenie? Co ... zastosowań Sztuczna inteligencja zmienia sposób w jaki przedsiębiorstwa wprowadzają innowacje i komunikują swoje produkty i usługi. Już teraz widzimy wiele wdrożeń AI bazujących na ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... potrzeby Raportu 2018 “Multiwyzwania”. Wprawdzie zebrane dane dowodzą, że połowa (49 proc.) sprzedawców swój biznes prowadzi samodzielnie, a 71 proc. z nich działa krócej niż 3 lata, to właśnie wraz z “wiekiem” sklepu szybko ... w rozwój. Najliczniejsza grupa respondentów badania przeprowadzonego przez Shoper (59 proc.) chce wprowadzić nowe produkty ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... uwagę na kilka spraw. W sklepach stacjonarnych uwagę klienta przykuwa się chociażby umieszczając najważniejsze produkty na wysokości jego oczu. Jak zrobić to w internecie? Stwórz stronę łatwą w nawigacji. Wszystkie produkty powinny być logicznie skategoryzowane, a strony produktowe ozdobione kilkoma porządnymi (lecz niezbyt dużymi) zdjęciami ...
-
Nie ma firmy bez nowych technologii? Oto 3 kluczowe trendy dla biznesu
... musi zrozumieć, w jaki sposób pojawiające się innowacje wpłyną na biznes zarówno w perspektywie krótko- jak i długoterminowej. Wsparcie w tym zakresie ma ... inteligentnym przemyśle – samochody sterowane oprogramowaniem, autonomiczne fabryki i inteligentne produkty postrzegamy jako świadectwo transformacyjnej mocy technologii. Innowacje jednak szybko ...
-
Premiera SQL Server 2005
... między ludźmi, procesami biznesowymi i informacjami. Narzędzia te ułatwiać mają przedsiębiorstwom szybkie podejmowanie trafnych decyzji oraz realizację zaawansowanych koncepcji biznesowych. Produkty te tworzą zintegrowaną platformę programistyczną i bazodanową. Jej twórcy skupili się na trzech obszarach: zarządzaniu danymi, wydajności oraz business ...
-
Jak ulepszyć model biznesowy firmy?
... powinien szukać potwierdzenia, że: Model ma klarowny mechanizm w celu uzyskania znaczącej wartości stworzonej dla klientów (czy przewidziane są opłaty za produkty, rozwiązywanie problemów, obsługę, rezultaty?). Poziom wartości uzyskanej od klientów przewyższa ogólny (tj. łącznie z kapitałem) koszt modelu biznesowego o znaczny procent, tak ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... się uratować, gdyby po prostu zostały lepiej wcielone w życie. Pamiętajmy też, że biznes staje się na świecie coraz bardziej odpowiedzialny – zarządy wielu firm zaczynają ... rodzaju, albo te, które zapełniają konkretną niszę rynkową. Takie właśnie produkty mają szansę stać się produktami markowymi. Warto jednak pamiętać, że marka ...
-
Telefony z aparatem - ranking
... komórkowych z aparatem co najmniej 5 megapiksela wszystkich producentów. Dopiero na miejscach od 7 do 10 pojawiają się nowości. Warto dodać, że dwa produkty mają konstrukcję lidera, a dwa pozostałe – standardową. Najpopularniejszym telefonem komórkowym firmy Samsung z aparatem co najmniej 5 megapiksela jest multimedialne urządzenie Samsung i8000 ...
-
Przemysł chemiczny musi śledzić trendy
... Analiza średniej rentowności sprzedaży brutto w dekadzie 2000-2010 pokazała, że firmy oferujące produkty finalnemu konsumentowi (m.in. z branży FMCG czy ochrony zdrowia), radzą sobie lepiej ... społeczno-demograficzne wskazują na wyzwania, którym można sprostać wprowadzając nowe produkty i rozwiązania. Wymaga to jednak odejścia od tradycyjnego rozwoju ...
-
Najciekawsze trendy 2013
... Biznes to Rozmowy” już za nami. W tym roku organizatorzy postawili na trendy w technologii i ... na tym zyskać. Zmodyfikowana zwyczajność – ketchup w pistolecie do kleju czy przyprawy we fiolkach alchemicznych - nowe produkty to coraz częściej modyfikacje tego, co znane i zwyczajne. Narzucona interakcja – kawiarnie i przedsiębiorcy wchodzą na nowy ...
-
Chiny obiecane
... przedsiębiorstw, zwłaszcza chcących tam produkować na własne potrzeby bądź importować gotowe produkty. Jego zdaniem polskie firmy powinny się skoncentrować na sektorach, które związane są z ... biznesowego – odpowiada Andrzej Szewczyk na pytanie, co należy zrobić, by biznes w Chinach się udał. Słowa te potwierdza Maciej Wilk, przedstawiciel w Polsce ...
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
... , gdyż to one stanowią Twoją kartę przetargową i narzędzie do dalszego rozwoju. Biznes zasilany danymi rośnie szybciej Odpowiednie wykorzystanie danych sprawdza się zarówno w przypadku ... ceny są optymalne, kiedy najczęściej wykonywane są zakupy oraz jakie produkty kupowane są najchętniej i to w jednym koszyku. Oto parę przykładów działań, które ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... inteligencji opracował technologię pozwalającą na rozpoznawanie wyrazu twarzy i tym samym nastroju człowieka. W ten sposób można badać reakcje konsumenta na poszczególne produkty i marki i wykorzystać tę wiedzę w reklamie. Przyszłość będzie zdominowana przez aplikacje, sensory i coraz bardziej zaawansowane gadżety. Wdrożenie ich do swojego biznesu ...
-
Jak transformacja cyfrowa wspiera partnerską współpracę?
... mogą współpracować partnerzy, jest ogromne. Klienci końcowi coraz częściej skłaniają się w kierunku kupowania usług zamiast produktów, dlatego partnerzy muszą połączyć produkty wpisujące się w potrzeby klientów ze współpracą z wieloma producentami, którzy zapewnią odpowiedni poziom usług. Kluczowe jest to, czy określony producent jest ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... podmiotu został Rafał Szychowski. – Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte ... Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej. Obecnie portale i sieci reklamowe oferują produkty skierowane do wszystkich grup celowych. Dotychczas brakowało podmiotu specjalizującego się w ...
-
Innowacje a przewaga konkurencyjna
... klientów. Z tego powodu prowadzi prace badawcze, które ulepszą funkcjonalnie jego produkty, tworzy unikatowe marki, które będą postrzegane jako atrakcyjne oraz poszukuje nowych ... i niezawodności. To właśnie jedne z kluczowych cech, które zostały przeniesione na nowe produkty pod marką Cat – buty, odzież i zegarki. W swoim wzornictwie są trochę ...
-
Kaspersky Endpoint Security 8 i Security Center
... Kit. Wprowadzenie nowych produktów nie pociągnie za sobą zmian cen. Wszyscy użytkownicy poprzednich wersji będą mogli bezpłatnie uaktualnić stosowane produkty do najnowszych rozwiązań. Produkty Kaspersky Endpoint Security 8 for Windows i Kaspersky Security Center będą dostępne w wersji angielskiej po 11 października 2011 r. Wersja polska ...
-
Trendy CSR 2014
... miasta to określenia tworzone na potrzeby zdefiniowania miast przyszłości, w których biznes ma do odegrania rolę szczególną. Współdziałanie wszystkich aspektów zrównoważonego ... sobie pozwolić na kilkumiesięczne odroczenia otrzymania wynagrodzenia za swoje produkty lub usługi. Ekologia przyszłości – nowe rozdziały. Odpowiedzialność biznesu to ...
-
7 czynników sukcesu firmy rodzinnej
... której dałem swoje nazwisko. To wielka odpowiedzialność i jednocześnie satysfakcja. Nasze produkty nie są anonimowe, a z firmą można się identyfikować. To daje klientom ... wciąż nie ma świadomości, jak cyberzagrożenia mogą wpłynąć na ich biznes. - Większości cyberataków można uniknąć podejmując raczej proste, zdroworozsądkowe działania. Zarządzający ...
-
O czym marzy Roman Kluska?
... Jego przywrócenie to jedyna szansa na kolejny skok gospodarczy naszego kraju. Biznes jest u nas tak uciemiężony przez coraz bardziej rozrastającą się biurokrację, a polska ... o przykłady. W Grecji rolnik może sprzedawać wszystkie swe produkty w gospodarstwie, w Austrii rolnik może zawieźć swoje produkty nawet do hipermarketu. W Polsce jest zdany na ...
-
Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
... angażować się w działania CSR. Co więcej, aż 56% Polaków woli kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% jest gotowych zapłacić za nie więcej. - Coraz ... cele społeczne. Szczególnie doceniają aktywność na rzecz lokalnego otoczenia. Uznają, że to biznes, bardziej niż rząd i politycy, ma większą szansę rozwiązywać problemy społeczne – ...
-
Technologie informacyjne w biznesie - jakie korzyści?
... zastosowania struktury IT w biznesie. Efektywność Rozwinięta struktura IT w firmie sprawia, że biznes staje się znacznie bardziej wydajny. Po wprowadzeniu technologii do naszego przedsiębiorstwa ... rozwiązywać bardzo złożone problemy, a także rozwijać nasze produkty i usługi. Nowoczesne oprogramowanie, ciekawe aplikacje oraz korzystanie z pomocy ...
-
Model biznesowy oparty na regeneracji: na czym polega i komu służy?
... przyszłego wzrostu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co to oznacza, że biznes stawia na "REGENERACJĘ"? Które branże nadają ton w implementacji modelu ... . Firmy muszą cofnąć się o krok i przeanalizować swoje modele biznesowe, ocenić swoje produkty lub usługi i skoncentrować się na tworzeniu maksymalnej wartości dodanej dla wszystkich interesariuszy ...
-
Microsoft Office 2010 i SharePoint 2010
... oraz udostępniają całej organizacji dane i konsole do analizy biznesowej. Office 2010 i produkty pokrewne są dostępne w 14 wersjach językowych, a w ciągu następnych kilku miesięcy liczba ta wzrośnie do 94. Klienci w Polsce również mogą kupić już nowe produkty w ramach programów licencji grupowych, np: Open License. Dedykowana globalnej premierze ...