-
Banki bez strategii IT
... cechą organizacji bankowych. W organizacjach adaptacyjnych strategia biznesowa jest wprost strategią IT. Biznes ściśle integruje swoje cele z celami IT. Buduje jeden organizm ... z narzędzi do monitorowania czasu pracy, podczas gdy u pozostałych są to produkty już wykorzystywane lub w trakcie wdrożenia. 100 proc. respondentów posiada wdrożone ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... Kwartał wcześniej tego samego zdania było 22,7 proc. badanych. W odniesieniu do przyszłości small biznes nie wykazuje niestety już optymizmu. Silne są zwłaszcza obawy wobec przyszłości krajowej ... prowadzonego badania możliwe jest systematyczne śledzenie kierunków zmian w firmach. Firmy dedykujące swoje produkty przedsiębiorstwom MŚP mogą ...
-
Działy IT akceptują prywatne urządzenia mobilne
... mobilnych w ramach sieci pracodawców. Równolegle z publikacją raportu firma Cisco przedstawiła również „inteligentne rozwiązania” (Smart Solutions) dla przedsiębiorstw oraz produkty dla operatorów, które pozwolą im pomóc klientom, a także użytkownikom, w maksymalnym wykorzystaniu urządzeń mobilnych w biurze, w domu i w podróży. Z przeprowadzonego ...
-
Ultrabook ASUS BU400
... serii ASUSPRO, model BU400 przeszedł bardzo wymagające testy sprawdzające odporność pokrywy na nacisk, wytrzymałość zawiasów oraz odporności na upadek i wstrząsy. Produkty linii ASUSPRO otrzymują certyfikat zgodności z nieporównywalnie wyższymi standardami niż większość dostępnych na rynku notebooków. BU400 to ultrabook stworzony z myślą ...
-
Kaspersky Endpoint Security for Business
... , stworzona przez inżynierów z Kaspersky Lab w oparciu o wspólną bazę kodu, która zapewnia ochronę w sposób, w jaki nie są w stanie zrobić tego inne produkty bezpieczeństwa. Dzięki jednej platformie, jednej konsoli i jednej cenie, administratorzy IT mogą widzieć, kontrolować i chronić wszystkie systemy i punkty końcowe w sieci, niezależnie ...
-
Prezentacja biznesowa jako storytelling
... wywrzeć wrażenie. Niestety, wiele firm zbyt mocno skupia się na sobie. Ich przedstawiciele lubią odpowiadać na pytania „kim jesteśmy?”, „jakie produkty oferujemy?”, „jakie nagrody zdobyliśmy” i to pomimo, że nikt ich o to nie pyta! Odbiorcy woleliby dowiedzieć się czegoś o sobie, chcą – także ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2014
... Te zmiany wynikają z oczekiwań rynku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marta Turska z działu PR Citroen Polska. Według Ernst & Young i Oxford Economics. ... o 0,7 proc.r/r. Największy spadek cen dotyczy energii (o 2,1 proc. r/r). r/r, produkty przemysłowe zdrożały 0,3 proc. r/r, natomiast jedzenie, alkohol i wyroby tytoniowe wzrosły o 1 ...
-
Polscy przedsiębiorcy: Indeks Optymizmu IV 2014
... zasygnalizowane przez członków Pracodawców RP w opcjonalnej części opisowej ankiety: Pośrednicy finansowi wskazują na to, że nieprzewidziany wzrost marż bankowych na produkty kredytowe oraz postępująca konsolidacja na rynku bankowym wpływa na zmniejszenie atrakcyjności dostępnych produktów finansowych. W ich opinii, słabsza konkurencja sprawia, że ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2014
... nie zmienią. Przez ostatnie dekady Chiny sprzyjały dynamicznemu rozwojowi Hongkongu, a globalny biznes chciał tam inwestować, bo to się po prostu opłacało. ... Dotąd amerykańska ropa w postaci surowej nie była obecna na unijnym rynku, jednak rafinowane produkty z ropy naftowej Amerykanie sprzedawali Europie i obecnie wartość tych transakcji wynosi ...
-
G DATA w wersji v13.2 dla klientów biznesowych
... bezproblemowo łączyć ofertę oprogramowania antywirusowego z usługami zdalnej administracji siecią dla swoich klientów. Wszystkie produkty biznesowe mogą zostać rozszerzone o dodatkowe funkcje. Moduły opcjonalne w ofercie biznes: G DATA MailSecurity umożliwia ochronę antywirusową i antyspamową firmowej poczty elektronicznej. Program działa jako ...
-
Iron Man z KGHM
... Wirth, nietuzinkowy menedżer o nerwach ze stali, który potrafi zrobić z kopalni dochodowy biznes. Gazeta Bankowa: Weźmy od razu byka za rogi. Porozmawiajmy o reakcji ... i rozwój. Wręcz odwrotnie – tę działkę postanowiliśmy jeszcze bardziej wspomóc i wygenerować produkty, które dadzą nam szansę bycia coraz bardziej konkurencyjnymi. W mojej branży ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... ? Zdaniem ekspertów SalesBee sklep internetowy to wciąż świetny pomysł na własny biznes. Jednak, aby odnieść sprzedażowy sukces trzeba mieć na niego pomysł. Dlaczego ... kanałem są portale społecznościowe. Praktycznie bez kosztów możemy tam prezentować swoje produkty, zachęcać do zakupu, zbierać fanów, którzy powiedzą o nas swoim znajomym. Równolegle ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... na stronie. Z uwagi na tę zależność, warto dołożyć wszelkich starań, aby twoje produkty pojawiały się zawsze na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. W tym celu warto zadbać ... dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede wszystkim, jest to dobry sposób na zyskanie ...
-
Współczesny CEO. Co myśli? O co walczy? Czego się obawia?
... gospodarczy. Niemal 50% przebadanych CEO oczekuje, że roczny wzrost przychodów osiągnie pomiędzy 2% a 5% w kolejnych 3 latach. Głównymi źródłami tego wzrostu będą nowe produkty (28%), nowi klienci (26%), nowe rynki (25%) oraz nowe kanały sprzedaży (22%). Prezesi obawiają się o lojalność klientów i mają za mało ...
-
Firmy rodzinne: jakie zmiany i wyzwania?
... Artur Czepczyński, Prezes Zarządu, ABC-Czepczyński Sp. z o.o. Sp. K: „Właścicielowi, który zbudował biznes nigdy nie jest łatwo dopuścić do władzy zewnętrznych menedżerów. Nam udało się ... 5 lat (20 proc. wskazań). „Naszą strategią jest wejście w wysoko przetworzone produkty. Tu widzę spory potencjał mojej firmy, a także innych polskich firm. To ...
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... trendy ubrań na wakacje. Podczas wdrażania takich artykułów można również promować produkty, które chcielibyśmy sprzedać. Google Trends pomoże nam ustalić, co w danym ... realny potencjał w generowaniu ruchu istnieje tylko w danym sezonie. Możemy również prowadzić biznes, który posiada bardzo wąską grupę docelową i nawet po zastosowaniu powyższych ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... lokalni patrioci przywiązani do swoich marek, takich jak Volkswagen, BMW, Miele czy Adidas. Trudno im sprzedać produkty, które nie mają napisu „Made in Germany”. Owszem, do Niemiec idzie ok. 30 proc. ... konsumenci nawet nie zauważą, że za wielu ich markami nie stoi już ich rodzimy biznes. Ale cóż, jeszcze niedawno płynął z tamtej strony jasny przekaz, ...
-
Mikrofirmy nie weryfikują klientów z radości, że ich mają
... warto podjąć kroki służące weryfikacji potencjalnego partnera. Tyle teorii. W praktyce polski biznes zdaje się bowiem zapominać, jak ważne jest sprawdzenie klientów. Mikrofirmy nie ... Inaczej jest, jeśli sam ma sprawdzić partnera biznesowego, któremu chce sprzedać produkty lub świadczyć dla niego usługi z odroczonym terminem płatności. Od razu w jego ...
-
Ciemna strona usług w chmurze
... z rozpowszechniającym się trendem stosowania chmury, oferta Kaspersky Lab zawiera rozwiązania bezpieczeństwa, które mogą być wdrażane i zarządzane z chmury, jak również specjalne produkty przeznaczone do ochrony aplikacji w chmurze.
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... nie zbieranie subskrypcji newslettera. Pop-up, który wyskoczy klientowi tuż przed zapłatą za produkty, tylko go zniechęci. Chyba, że oferuje rabat - ale wtedy skutecznie ... skutecznym remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... gdzieś przechowywać oraz w jakiś sposób dostarczyć do punktów sprzedaży. To właśnie tutaj najłatwiej zauważyć, jak bardzo ekologia łączy się z ekonomią. Produkty zapakowane w pudełka niedopasowane do zawartości (za duże), będą zajmowały więcej miejsca na półce w magazynie – a większa powierzchnia to także wyższe koszty ...
-
Wakacje w duchu zero waste
... produktów w sklepach nie zawiera już białka zwierzęcego. Są one łatwo dostępne, a biznes z większą uwagą przygląda się grupie konsumentów ograniczających spożycie mięsa. ... wymiar prośrodowiskowy. Producenci kosmetyków wpisując się w trend oferują produkty w przyjaznych dla środowiska opakowaniach bez szkodliwych środków, jak naturalne dezodoranty ...
-
Polaków nie interesuje społeczna odpowiedzialność biznesu
... co trzeci z badanych wskazuje, że zawsze weryfikuje, czy firma, której produkty kupuje, nie szkodzi środowisku, a 58% deklaruje przywiązywanie wagi do składu produktów ... są kwestie etyczne czy środowiskowe, a z drugiej nie wymagamy szanowania ich przez biznes. W ramach naszego projektu chcemy zwiększać świadomość problemu oraz wywoływać dyskusję na ...
-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... teraz ocenić. – Na dzień dzisiejszy trudno jest przewidzieć jak pandemia wpłynęła na biznes, czy rynek pracy – jeszcze za mało mamy danych liczbowych. Na pewno można już wskazać ... , które wzbogacą się na pandemii, zamyka szeroko pojęty life science, zwłaszcza firmy oferujące produkty ratujące życie, sprzęt do intubacji, respiratory, czy także ten ...
-
Nie tylko transformacja cyfrowa. Jak pandemia przyspiesza rozwój firmy?
... tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakich zmian w prywatnych przedsiębiorstwach dokonała pandemia? Czy biznes jest na dobrej drodze do osiągnięcia odporności na kolejne kryzysy? ... Strategy, Analytics i M&A, dział konsultingu, Deloitte. Obawy i oczekiwania Wpływ COVID-19 na popyt na produkty i usługi jest na szczycie listy zagrożeń dla rozwoju firmy. 34 ...
-
EY: firmy rodzinne odporne na pandemię
... . Warto pamiętać, że funkcjonują na rynku od dziesiątek lub wręcz setek lat, kiedy nowoczesne sektory, takie jak technologie czy nowe produkty oraz usługi finansowe nie istniały. Przedsiębiorstwa działające w sektorze produkcyjnym odpowiadają za 1,08 bln USD przychodów wszystkich firm Indeksu. Pokolenie sukcesu ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... ds. Rozwoju Biznesu Procter and Gamble (Europa) Jak technologia wspiera biznes w realizacji zrównoważonego rozwoju? Sztuczna inteligencja - Technologie AI, w szczególności uczenie maszynowe, mogą pomóc sprzedawcom w poprawie dokładności prognozowania popytu na produkty i lepiej monitorować, kiedy potrzebne jest uzupełnienie zapasów, co zapobiega ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... na pozytywny customer experience? Pandemia spowodowała, że firmy coraz częściej kupują produkty i usługi online. W handlu elektronicznym typu business-to-business tylko niewielki, jednocyfrowy ... . 450 mld zł (zob. Mobile Institute dla Santander Bank Polska, B2B e-commerce – Biznes w sieci, 2021). Wiele firm właśnie w tym czasie zaczęło upatrywać swoją ...
-
Inwestycje w nowe technologie: rewolucja przyspiesza
... i związane z nimi nowe modele biznesowe pozwalają nie tylko oferować konkurencyjne produkty i usługi, ale wpływają pozytywnie również na działanie samej organizacji poprzez ... . po tym, jak odłożono ją w 2020 r. z powodu wybuchu pandemii. W efekcie biznes traci szansę na wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, a rozwój sieci nowej generacji w ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia handel i usługi
... zastanawiają się, jak włączyć tę szybko rozwijającą się technologię w swój biznes, aby zwiększyć konkurencyjność i efektywność swoich firm. W Mastercard myślimy o sztucznej inteligencji jak ... ekspert ds. zakupów ułatwia nam to zadanie - skanuje oferty sklepów, wybiera produkty spełniające nasze potrzeby, eliminuje te ze złymi recenzjami lub ze ...
Tematy: handel, usługi, branża handlowa, chatboty, e-commerce, ChatGPT, nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, SI -
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... masz przygotowaną umowę spisaną przez prawnika, która będzie chronić Twój biznes przed nieuczciwymi praktykami agencji. Pamiętaj o: NDA, wyznaczeniu zakresu pracy, ... zaczyna. Zwróć uwagę, czy pracownicy firmy, z którą chcesz podjąć współpracę pytają o produkty, o klientów, o procesy w firmie, czy poszerzają swój zakres wiedzy o Twojej firmie. ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... widoczność sklepu, zwiększyć ruch na stronie i sprawić, by Twoje produkty łatwiej trafiały do potencjalnych kupujących. Sprawdzone metody, szybkie efekty i zero zbędnej ... klientów. Regularne aktualizowanie postów, ofert i wydarzeń sprawia, że Google traktuje Twój biznes jako aktywny i bardziej wartościowy dla użytkowników. Opinie klientów? Im więcej ...
-
SCO bliżej Ciebie
... i unixowych produktów SCO – stanowiących systemową podstawę niezawodnych informatycznych rozwiązań biznesowych dla firm różnej wielkości. Szczegółowo omówione będą takie produkty jak: SCO Linux 4.0, SCOoffice Mail Server oraz OpenServer 5.0.7 i UnixWare 7.1.3. Zaprezentowana zostanie także oferta kompleksowych rozwiązań SCO, stanowiąca alternatywę ...
Tematy: sco, konferencje -
Zaufanie - supernarzędzie partnera
... o e-biznesie i e-marketingu. Wszyscy prowadzą tematyczne strony WWW i stale pracują nad ich popularnością. Wszyscy umieją skutecznie PRZEDsprzedawać starannie dobrane, wysokiej jakości produkty. Ale najbardziej rzuca się w oczy fakt, że *wszyscy* - nie znam żadnego wyjątku - zgromadzili (i cały czas gromadzą) sporą grupę swoich czytelników ...
Tematy: -
Motorola prezentuje nowości
... treningowa Motoroli, podróżująca przez stolice Europy dotarła do Warszawy. W środę 27 października na lotnisku Bemowo, Motorola zaprezentowała w niej najnowsze produkty i trendy w telekomunikacji. Gośćmi spotkania byli partnerzy biznesowi firmy - przedstawiciele operatorów GSM oraz sieci dealerskich. "Szukamy nowych form dotarcia z informacją ...