-
O czym marzy Roman Kluska?
... przywrócenie to jedyna szansa na kolejny skok gospodarczy naszego kraju. Biznes jest u nas tak uciemiężony przez coraz bardziej rozrastającą się biurokrację, ... rynku podstawowym warszawskiej giełdy, liderem polskiego rynku w trzech branżach: w internecie, produkcji komputerów i kas fiskalnych, miało spółkę joint-venture z amerykańskim gigantem, ...
-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... ). Z kolei wartość mobilnych usług dodanych obejmuje przede wszystkim wpływy z obsługi płatności z wykorzystaniem SMS-ów premium, w tym m.in. za dostęp do treści w internecie, gier i aplikacji oraz tzw. interaktywność w mediach. Uwzględniono również inne, mniejsze segmenty, np. mobilny marketing czy mobilną muzykę. W 2015 r. tempo wzrostu ...
-
Notebooki biznesowe ASUSPRO P8430, P2530 oraz P2430
... Praktyczne rozwiązania Modele P8430 oraz P2430 obsługują funkcję Windows Cortana, czyli osobistej, wirtualnej asystentki, która między innymi pomaga wyszukiwać informacje w Internecie czy komputerze oraz kontroluje ważne daty w kalendarzu. W każdym z trzech modeli znajdziemy duży touchpad, który obsługuje technologię ASUS Smart Gesture. Technologia ...
-
T-Mobile dla firm: nielimitowane rozmowy w roamingu i smartfon Huawei P9
... Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies. Nowa oferta dla firm będzie promowana w telewizji 15-sek. spotem produktowym, a także w radiu i Internecie (display, mobile oraz VOD).
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... podkreślają eksperci z Praktycy.com, firma w pierwszej kolejności powinna opracować strategię contentową marki i tworzyć treści związane z najchętniej wyszukiwanymi frazami w internecie, połączone z kategorią sprzedawanych produktów i usług. W ten sposób e-sklep ma szansę dotrzeć do nowych użytkowników i skłonić ich, poprzez interesujący materiał ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... grupy w zdecydowanej większości deklarują korzystanie z różnych form i źródeł informacji na temat ofert instytucji finansowych. Wyjątkiem są „reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie i bilbordów”, na które wskazało jedynie 13 proc. osób do 24. roku życia, podczas gdy w grupie osób od 25 do 30 ...
-
Wiarygodność firmy interesuje nas, ale tylko prywatnie
... pieniądze, ich odsetek znacznie wzrósł. Aż 92 proc. ankietowanych w życiu prywatnym weryfikuje dewelopera przed kupnem mieszkania. 76 proc. robiąc zakupy w Internecie ma zwyczaj sprawdzania sprzedawcy. Najczęściej szukają opinii oraz komentarzy dotychczasowych klientów o usługach czy produktach. Dlaczego zatem weryfikując prywatnie, nie robią ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... transformację, zmienić model i funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Konieczne jest pozbycie się myślenia typu: jak może działać firma bez hurtowni, samochodów i tylko w Internecie. Odpowiadając na zadane w tytule pytanie. Czy jesteśmy zaściankiem e-commerce? Myślę, że nie jest aż tak źle. Optymizmem napawa to, że ...
-
Domeny internetowe wciąż opłacalne
... posiadanie domeny „dotcomowej” to nie tylko otwarcie wrót do ekspansji na rynkach światowych, pewien prestiż, ale także lepsze pozycjonowanie strony w Internecie. W najbliższych latach na domenach wciąż będzie można zarobić, bo wiele polskich firm albo zaczyna, albo lada moment zacznie działać na ...
-
Małe firmy czekają na pieniądze z własnej winy?
... . Co piąta osoba nie potrafi określić przyczyn. Małe firmy, które podejmują jakiekolwiek środki ostrożności, najczęściej poprzestają na sprawdzeniu podstawowych, ogólnodostępnych w internecie informacji o nowych kontrahentach (32%). 29% przeprowadza wywiad środowiskowy wśród znajomych. 21% analizuje KRS firmy, 19% sprawdza kondycję finansową ...
-
Strach o poufność danych osobowych coraz większy
... roku, wśród 525 pełnoletnich konsumentów ze Stanów Zjednoczonych reprezentujących różne grupy społeczne. Respondenci odpowiadali na pytania dotyczące regulacji prawnych i zachowań w Internecie związanych z ochroną danych osobowych, a także poziomu bezpieczeństwa informacji, którymi dysponują firmy.
-
Opóźnienia płatności, czyli uważaj na odbiorców, których dobrze znasz
... zaległości wpisanych jest ponad 233 tys. firm na łączną kwotę 5,4 mld zł). W opinii badanych przedsiębiorców przydatne jest również sprawdzanie informacji w internecie oraz korzystanie z raportów wywiadowni gospodarczej. Handel nie umie zmobilizować do zapłaty Zażyłe relacje z odbiorcami towarów najbardziej szkodzą firmom handlowym – 60 ...
-
Sieci bezprzewodowe. Niewykorzystany potencjał i obawy o bezpieczeństwo
... to jeden z bazowych elementów kreowania strategii transformacji cyfrowej w biznesie i administracji publicznej. Pozwala ona nie tylko budować rozwiązania oparte na Internecie rzeczy (IoT), ale również wdrażać wielokanałowe modele sprzedaży (omnichannel) i kontaktować się z mieszkańcami. Jest również gwarancją regularnego i nieograniczonego dostępu ...
-
Praca zdalna i e-commerce, czyli o pokłosiach pandemii w biznesie
... Wynika to z czynników demograficznych – większa grupa klientów należy do pokoleń aktywnie korzystających z rozwiązań cyfrowych. Firmie, która nie istnieje w Internecie ciężej jest zaistnieć w świadomości większości klientów – pandemia to wzmocniła. Poza dynamicznym rozwojem e-commerce, pandemia przyspieszyła także inne dziedziny gospodarki cyfrowej ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... na kilka spraw. W sklepach stacjonarnych uwagę klienta przykuwa się chociażby umieszczając najważniejsze produkty na wysokości jego oczu. Jak zrobić to w internecie? Stwórz stronę łatwą w nawigacji. Wszystkie produkty powinny być logicznie skategoryzowane, a strony produktowe ozdobione kilkoma porządnymi (lecz niezbyt dużymi) zdjęciami, aktualnymi ...
-
Zautomatyzowane cyberataki na aplikacje internetowe. Jak się chronić?
... stronom niewykorzystującym PHP lub WordPressa, co prowadzi do wniosku, że były one dziełem tzw. „script kiddies” – osób korzystających z gotowych, dostępnych w Internecie narzędzi hackerskich, lecz nie mających pojęcia na temat ich działania. Niewykluczone jednak, że osoby te wkrótce nauczą się przeprowadzać rekonesans ...
-
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
... dotyczące płacenia za treści dowodzą, że internet uchodzi za medium bezpłatne i otwarte. Zdecydowana większość respondentów uważa, że dostęp do artykułów w internecie powinien być bezpłatny (84 proc.), a także nie rozumie powodów, dla których należałoby płacić za dostęp do artykułów w sieci, skoro dostępnych ...
-
Awaria Facebooka vs protokoły BGP i DNS
... . Wyznaczona trasa może pomijać drogi, które powinny się na trasie znaleźć. Oznacza to, że powiązana sieć po prostu przestaje być w Internecie widoczna (znika z Internetu). Siłą rzeczy nie wiadomo, jak się tam dostać, a ruch przeznaczony do tej sieci zostanie odrzucony. Czasami robi ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... największy wzrost w stosunku do poprzedniego roku (o 5%). Kanały społecznościowe mają ogromne znaczenie w prowadzeniu dzisiejszej sprzedaży. Trudno wyobrazić sobie nowoczesny biznes w Internecie, który nie wykorzystuje popularnych social mediów jako ważnych źródeł ruchu. Właściciele polskich sklepów internetowych mają coraz większe możliwości ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... 5 zł. 3-5 zł dopłaci 41%, a większość chciałaby dopłacić do 2 zł. Dodatkowo, polscy konsumenci nie czują, aby dokonywanie zwrotów towarów zakupionych w Internecie miało negatywne konsekwencje dla środowiska. Opinię tę podziela jedynie co 3. badany internauta. Odpowiedzialność na jedno kliknięcie Co zatem robić, aby ...
-
Okres świąteczny - czego szukali internauci?
... .2024 ruch w internecie był mniejszy, choć oczywiście niektóre kategorie odnotowały wzrost liczby internautów - wynika z badania Mediapanel ... można zaobserwować wzrosty średniego czasu na użytkownika. Taka tendencja wystąpiła w kategoriach Biznes, finanse, prawo, Informacje i publicystyka – ogólne, Motoryzacja czy Budownictwo i nieruchomości. ...
-
Polskie firmy nie są liderami cyberbezpieczeństwa
... . I tak, zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa mogą owe dane wykorzystywać na różne sposoby, w szczególności poprzez: ujawnienie danych, np. ich publikację w Internecie, udostępnienie osobom niepowołanym; modyfikację, czyli wprowadzenie niepożądanych zmian; zniszczenie danych lub uniemożliwienie do nich dostępu. Zagrożenie atakami hakerskimi rośnie ...
Tematy: cyberbezpieczeństwo, cyberataki, ataki hakerów, cyberzagrożenia, phishing, ataki phishingowe, ataki apt APT, złośliwe oprogramowanie, malware, ransomware, ataki ransomware, dane osobowe, bezpieczeństwo danych osobowych, kradzież danych osobowych, przechowywanie danych osobowych, ochrona danych osobowych -
Raport specjalny Internet 2003
... biznes" Michał Faber z Biznesnet.pl wypowiedział bardzo wymowne słowa, dobitnie określające to z czym w Internecie mieliśmy do czynienia w 2003 roku: "Takie czasy... zaczął się po prostu biznes ...
Tematy: -
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2008
... ta może być zamieszana w niemal każdą aktywność przestępczą w Internecie, nieznani właściciele RBN przenieśli swój biznes na strony hostingowe na całym świecie, od Singapuru po ... o pilny przelew pieniędzy). Wszystko to pozwala cyberprzestępcom zarobić pieniądze. Obecnie w Internecie można znaleźć szeroki wachlarz ofert cyberprzestępców: od włamywania ...
-
Spam a gospodarka globalna
... każda inna forma działalności, biznes spamowy posiada własne zasady, które regulują związek pomiędzy spamerem a jego klientem. Ogólnie biznes spamowy działa według ... oparła się ogólnemu trendowi - nieruchomości. Ilość tego rodzaju spamu w rosyjskim Internecie jest zwykle nieznaczna, ponieważ większość agencji nieruchomości to duże firmy, które ...
-
Darmowy Internet?
... stopniu interesuje się biznes. Na początku dosyć nieśmiało, ... Internecie, stała się ona bardzo popularna. Na początku funkcjonowania tej usługi, telewizja internetowa była płatna. Jednakże telewizja Internetowa, jak każda usługa w Internecie, trafiła na pewną barierę, jaką był „rozpuszczony” użytkownik, który nie przywykł płacić za coś w Internecie ...
-
Polskich internautów portret własny
... , Kultura i rozrywka, Motoryzacja, Biznes, finanse, prawo, Budownictwo i nieruchomości, Edukacja, Sport, Styl życia, Turystyka, Nowe technologie, Praca i Społeczności. Dane na temat oglądalności stron z wyróżnionych kategorii pozwalają określić zainteresowania polskich internautów – jakich informacji poszukują w internecie szczególnie chętnie? Na ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... wykorzystywana przez użytkownika indywidualnego, niż biznesowego. Fala zmian uruchomiona przez setki milionów użytkowników indywidualnych, nie może pozostać bez wpływu na biznes. Chyba największy dziś problem mają przedsiębiorstwa z zastosowaniem koncepcji Web 2.0 do swoich bieżących działań. To co jest elementem wiodącym w aktywności użytkownika ...
-
Co przegapił duży e-biznes?
... wcześniej nie było łatwo tworzyć własne produkty informacyjne i rozwijać Informacyjny Biznes Online. Ponieważ mnóstwo ludzi poszukuje takiego mechanizmu zacząłem analizować ... doświadczenie, umiejętności, czy też wiedzę. TO JEST SKARB! Szczególnie na internecie, gdzie powszechna jest anonimowość, ludzie szukają autorytetów, osób/firm, którym można ...
Tematy: -
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... skutecznych rozwiązań problemów, z którymi borykają się ludzie, którzy chcą rozpocząć biznes w sieci, ale nie mają konkretnego pomysłu i doświadczenia w tej kwestii ... stawiamy, jest unifikacja przepisów we wszystkich krajach UE, a dotyczących handlu w Internecie. Obecnie Polacy są dyskryminowani, bo nie mogą kupować np. w dużej części sklepów ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... przypadku małej organizacji, bezpieczeństwo IT to jeden z czynników, które decydują o tym, czy biznes przetrwa czy nie. Atak na DigiNotar to drugi przypadek w tym ... . Według danych sieci KSN z trzeciego kwartału 2011 r., liczba serwisów w internecie hostujących szkodliwe oprogramowanie zmniejszyła się o 12% . Jednocześnie liczba ataków na komputery ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
... stwierdzenie „jeśli nie ma cię w Internecie to nie istniejesz”, które trąci dziś banałem, trzeba by zamienić na „jesteś taki, jakim opisują cię w Internecie”. Wygląda też na to ... niż tysiąc pochwał. Dzięki niej wiemy, jakich zmian i usprawnień potrzebuje nasz biznes, czy problemem są płatności, obsługa klienta, czy może zbędne formalności związane z ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... aukcyjnego do drugiego. Nadal można było zaobserwować ciekawe podejście do handlu w Internecie. Sprzedawcy wytwarzają pewnego rodzaju sztuczną konkurencję, tworząc ten sam sklep, z tym ... kontaktu i bez możliwości skonsultowania wszystkich ważnych elementów w danej sprawie, biznes usług prawnych rozwija się i zdobywa nowych klientów. Pokazuje to, ...
-
Bezpieczny flirt online
... w pewnym stopniu poznać osobowość potencjalnego partnera. Portale internetowe robią dobry biznes na serwisach randkowych. O ile kobiety często randkują za darmo, mężczyźni ... Lab sprawdza w bazie danych każdą stronę internetową napotkaną podczas surfowania w Internecie i jeżeli któraś z nich została wymieniona jako platforma phishingowa, blokuje ...
-
Złośliwe programy: bootkit na celowniku
... Informacje o witrynach, takich jak ***.com/cgi-bin/index.cgi?dx, zaczęły pojawiać się w Internecie mniej więcej na początku czerwca 2008 roku. Były to głównie ... naszego produktu nie jest już możliwe. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, ale biznes to biznes i czas poświęcany temu projektowi nie przynosi korzyści. Przez ostatnie kilka miesięcy ...