-
MANDO Corporation w Wałbrzychu
... systemy stabilizacji ESC oraz elementy zawieszenia.Odbiorcami produktów będą fabryki samochodów w Polsce (GM, Opel), w Czechach (Hyundai), na Słowacji (Kia), w Niemczech (BMW, Volkswagen, GM) oraz we Francji (Renault, Peugeot, Citroen). W ciągu trzech lat w nowej fabryce zatrudnionych zostanie 300 osób. Rekrutacja już ruszyła ...
-
Fałszywe loterie online
... się na znane marki Łatwiej połknąć przynętę, jeżeli fałszywa loteria posługuje się nazwą znanej organizacji, takiej jak Coca Cola, Google, BMW, McDonald’s, Microsoft czy Yahoo! Niestety, firmy te pozostają bezradne wobec zwykłych oszustów wykorzystujących ich nazwy do własnych celów. Powyższe wiadomości ...
-
Polacy a samochody hybrydowe
... . Kolejne miejsca zajęły marki Lexus – 20% oraz Honda – 11%. Zdecydowanie mniej respondentów twierdzi, że modele aut hybrydowych posiadają w sprzedaży Volkswagen i BMW – wymieniane przez 6% respondentów, Volvo oraz Mercedes – po 5% oraz Hyundai i Opel - po 4%. Listę marek, o których Polacy sadzą, że mają w swojej ofercie ...
-
Najlepsi pracodawcy 2012: Global Top 10
... postrzegani, jako firmy oferujące stabilne miejsca pracy. W tym roku, trend zaczął się odwracać. W branży Inżynieria, aż 7 producentów aut (m.in. Volkswagen, BMW, Toyota) znalazło się w pierwszej 50 najbardziej atrakcyjnych pracodawców na świecie. Także polscy studenci potwierdzają ten trend, wg Universum Student Survey ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2012
... na rynku motoryzacyjnym dosięgnął także "górnej półki" producentów samochodów. Kłopoty przeżywają Fiat, PSA Peugeot Citroen i Renault. Co prawda Daimler, Porsche, BMW oraz Audi należące do Volkswagena jak dotąd nie odczuły spadku sprzedaży,ale np. Daimler ostatnio poinformował, że zmniejszy się tegoroczny ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... utrzymują swój udział w rynku, najgorzej wiedzie się marce Renault, której sprzedaż spadła o ponad 20% w tym roku. Udział w wydatkach samochodów luksusowych BMW, Audi i Mercedes ukształtował się na poziomie 8% co jest wynikiem prawie dwa razy wyższym niż rok wcześniej i świadczy o dobrej kondycji tego ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... w sektorze motoryzacyjnym (75%). Znajomość marek luksusowych Z raportu KPMG wynika, że do najbardziej znanych marek samochodów luksusowych i premium należą w Polsce BMW, Jaguar, Porsche, Ferrari i Mercedes. Respondenci badania za najbardziej prestiżowe uznali natomiast marki Rolls-Royce, Maybach, Lamborghini i Ferrari, a za najbardziej pożądane ...
-
Polacy na niemieckim rynku pracy
... cała branża „lśni” nieco mniej efektownie w tym roku, bo spadło zapotrzebowanie na mechaników, lakierników i elektryków samochodowych. Są jednak wyjątki - zakłady BMW na terenie Niemiec planują zatrudnić w tym roku ok. 3 tysięcy nowych pracowników.
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2013
... 2020 McKinsey przewiduje sprzedaż ok. 3 mln samochodów tej klasy). Czołowe miejsca w tym segmencie rynku zajmują takie marki jak Audi, Porsche, BMW i Mercedes. Komentarz do wydarzeń gospodarczych CHIŃSKI KAPITAŁ ZDOBYWA (KUPUJE) AMERYKĘ Już od dłuższego czasu obserwuję gospodarkę chińską i podziwiam jej dynamikę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2013
... sposób życia i myślenia współczesnych ludzi w największym stopniu pierwsze miejsce zajęło Google. Dalsze miejsca zajęły marki: Apple, Samsung, Ikea, Microsoft, Sony, BMW, Audi, Coca-Cola i eBay. Sondaż został przeprowadzony na próbie 62 tys. respondentów w 10 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii i USA. Ogólnochińskie Zgromadzenie Przedstawicieli ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... przezwyciężyła niekorzystne skutki akcji wycofywania swoich produktów sprzed dwóch lat i ponownie stała się najcenniejszą motoryzacyjną marką świata. Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor ...
-
Najlepsi pracodawcy 2013: Global Top 10
... Employers 2013. Biznes: 1. Google, 2. EY, 3. Goldman Sachs, 4. PwC, 5. Microsoft, 6. Apple, 7. Deloitte, 8. KPMG , 9. Coca-Cola, 10. P&G Inżynieria: 1. Google, 2. Microsoft, 3. IBM, 4. Apple, 5. BMW Group, 6. GE, 7. Intel, 8. Siemens, 9. Sony, 10. Shell
-
System Kanban w branży motoryzacyjnej
... krajach, w tym ponad 1000 osób w Polsce. Kongsberg Automotive jest globalnym dostawcą światowej klasy produktów branży motoryzacyjnej dla takich marek jak: BMW, VW, Audi, Toyota, Volvo, Land Rover. Kongsberg Automotive Sp. z o.o. projektuje, produkuje i sprzedaje systemy wsparcia lędźwiowego, systemy masażu oraz maty grzejne ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... (rok wcześniej 18,7%), a trzy niemieckie o 2,2 punkty procentowe, udział marek koreańskich Hyundai i Kia spadł o 2 punkty procentowe do 8,5%. Udział w wydatkach Mercedesa, Audi i BMW zwiększył się o 1 punkt procentowy, osiągając poziom 7,1%. W tej „luksusowej stajni" liderem wydatków jest Audi, mimo zmniejszonych budżetów o 36%. Land Rover mocno ...
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... granicę 10 tys. fanów. Ciekawe wnioski nasuwają się po pogrupowaniu dealerów na marki. Największym przeciętnym zaangażowaniem cieszyły się profile dealerów BMW, które osiągnęły średnią niemal 5 proc. Przeciętna liczba osób „mówiących o” profilu przekroczyła tysiąc sto. Żadna inna marka nie zbliżyła się do ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... r/r. Nieznacznie lepsze wyniki odnotowały marki premium+, których rejestracje wzrosły o 6,9% do 27,2 tys. szt. Także w tym segmencie trzy największe marki (BMW, Audi, Mercedes-Benz) odnotowały wzrosty rzędu 9-14% r/r, czyli znacznie przekraczające średnią dla rynku. Volvo zajmujące czwarte miejsce zwiększyło liczbę rejestracji ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 11/2014
... ) wynika, że w roku 2010 emisja CO2 na głowę statystycznego mieszkańca Niemiec wynosiła 9,32 tony (w Polsce 7,99 - nieco powyżej średniej unijnej). BMW to największy na świecie producent samochodów luksusowych. Koncern zamierza w tym roku sprzedać rekordowe ponad 2 mln pojazdów. Według brytyjskich ekspertów w ciągu ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2014
... zwiększyła sprzedaż o minimum jedną trzecią. Trzy największe marki (Škoda, Volkswagen i Toyota) zwiększyły sprzedaż o połowę. W segmencie premium rejestracje trzech największych marek (BMW, Volvo i Audi) zwiększyły się o odpowiednio 77%, 68% i 52% – komentuje Paweł Gawroński, Starszy Menedżer w Dziale Audytu, Członek Zespołu Doradców dla Branży ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2014
... nowa fabryka Hyundaia. Będą tam produkowane reflektory oraz inne komponenty motoryzacyjne. Będą je dostarczać do własnych fabryk, do fabryk Kia, BMW i Volkswagena. Będzie tam zatrudnionych 950 osób, a wartość inwestycji to 829 mln euro. Jako powód wyboru Czech podano to, iż ten ...
-
Idealny Pracodawca 2014 wg studentów
... Universum, globalnego lidera w dziedzinie employer brandingu. Studenci kierunków inżynieryjnych również postawili na Google. Na podium znaleźli się również Microsoft oraz BMW Group. Lista liderów powstała w oparciu o głosy ponad 200 tysięcy studentów biorących udział lokalnych badaniach Universum Student Survey, przeprowadzonych w krajach ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... wizerunek brandowi, który stracił popularność w oczach odbiorców. Historia rebrandingu sięga daleko wstecz. Marki takie jak Pepsi, Starbucks, Old Spice czy BMW skutecznie zmieniały wizerunek, aby lepiej dostosować się do ewoluujących gustów odbiorców. Jeden z najbardziej spektakularnych przykładów rebrandingu można jednak znaleźć na ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... . W 2014 roku zbliżył się do 34 tys. aut i było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, Audi, Mercedes-Benz odnotowały dwucyfrowe wzrosty 23-26% r/r. Piąty na liście rankingowej Lexus, zwiększył swoją liczebność ponad dwukrotnie - mówi Mirosław Michna ...
-
Nowe technologie przed transformacją
... im zająć dobrą pozycję. „W ubiegłym roku sprzedały one około 10 proc. drukarek 3D na świecie. Z polskiej drukarki 3D korzysta m.in. BMW, Audi i Stihl oraz Dell. Obecnie produkty firmy są dostępne w 16 krajach. Jedna z polskich firm w ub. roku podpisała kontrakt wart 100 ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... niski wynik notuje natomiast Fiat – zaledwie 4,5 tys. W markach premium stawkę otwiera fraza „serwis Audi” – ok. 30 tys. wyszukiwań, następnie jest BMW - 24 tys. oraz Mercedes – 18 tys. Tych usług sprzedasz najwięcej Autorzy badania sprawdzili także, które usługi serwisowe są najczęściej wyszukiwane ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... . Te nowe interakcje prowadzą do innowacji w modelu biznesowym. Daimler już stworzył własną firmę Car2Go we współpracy z Europcar, podobne plany ogłosiło BMW we współpracy z SIXT. Koncerny są przekonane, że w ten sposób mogą przyciągnąć nowych klientów, także tych nieplanujących zakupu samochodu - mówi Tomasz ...
-
Nowe inwestycje w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej
... koszy i pojemników wykonanych ze stali, przeznaczonych do transportu i magazynowania gotowych wyrobów. Głównymi odbiorcami produktów przedsiębiorstwa są firmy BMW, Volkswagen, Daimler AG, Bosch, Siemens i Continental. - Chciałbym bardzo podziękować i strefie i samorządowi za dotychczasową współpracę Negocjacje i wszystkie procedury ...
-
Internet Rzeczy - kłopotów ciąg dalszy
... Jeepa. W obu autach hakerzy mogli zdalnie kontrolować pracę hamulców. Powyższe sytuacje potwierdzają istnienie problemu, o którym pisaliśmy na naszym blogu (kłopoty BMW). Branża fitness Z Internetem Rzeczy bardzo blisko są powiązane gadżety, takie jak inteligentne opaski, mierniki kroków oraz mobilne urządzenia i ich dane ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2015
... diesla program fałszujący dane o emisji rozpoczęły się badania samochodów innych marek. Testy przeprowadzone w Szwajcarii wykazały, że także niektóre samochody marek BMW, Opel, Mercedes i Renault wydzielają w normalnych warunkach dużo więcej tlenków azotu niż podczas testów w stacji diagnostycznej. Według Markit Economics indeks PMI ...
-
Hashtag 2015 roku
... zainteresowaniami użytkowników; hashtagi markowe były znacznie mniej widoczne. Na Instagramie popularnością cieszyły się nie tylko znane wszystkim marki takie jak #bmw, #adidas czy #iphone ale także te mniej oczywiste jak np. #semilac (marka lakierów do paznokci). Na Wykopie królowały zaś gry ...
-
Jak Rich Kids of Instagram zabijają marki luksusowe
... od luksusowego mieszkania – tłumaczy w rozmowie z „Newsweekiem” prezes sieci hoteli Waldorf Astoria w Dubaju Jan Moenkedieck. Nawet lokalna policja wyposażona jest hybrydowe BMW i8, Bentleye, Lamborghini, Ferrari i Aston Martiny. Jednak już na Dalekim Wschodzie zamożni zdają się poszukiwać nowych symboli. W ciągu ostatniej dekady ...
-
Ransomware zablokuje… twój samochód
... danego urządzenia. Słabe zabezpieczenia na stronie producenta także mogą się przyczynić do przeprowadzenia ataku jackware. Przykład z samochodem w roli głównej – aplikacja BMW ConnectedDrive pozwala użytkownikowi np. regulować temperaturę w domu czy włączać oświetlenie, kiedy pojazd zbliża się do posesji. Świadomość, że po włamaniu ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 37/2016
... afery samochodowe. Tym razem Fiat Chrysler wzywa do serwisu 1,9 mln aut na całym świecie w celu naprawy wadliwych poduszek powietrznych. Także BMW zaprasza japońskich właścicieli około 110 tysięcy samochodów w związku z potencjalnym uszkodzeniem poduszki powietrznej. Komentarz do wydarzeń gospodarczych OSTATNI ETAP LETNIEGO URLOPU ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2016
... był rokiem dalszego wzrostu popularności segmentupremium. W ciągu 12 miesięcy zarejestrowano 52,3 tys. aut tej klasy, a trzy największe marki premium, tj. BMW, Mercedes-Benz oraz Audi odnotowały wzrost sprzedaży przekraczający 30% – mówi Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Škoda Octavia nadal najpopularniejszym ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... koncern Zhejiang Geely Holding Group. Szybko została dofinansowana i od początku realizuje ambitny cel : zwiększenie swojego udziału w klasie premium (rywalizując z Mercedesem i BMW). Sukces już dziś jest widoczny, w ubiegłym roku już czwarty rok z rzędu firma zwiększyła sprzedaż. Nowy właściciel zakłada, że do 2020 ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2017
... sprzedaż podskoczyła o przeszło 30%, sięgając 15,7 tys. szt. Wzrost sprzedaży oscylujący wokół 30% odnotowały wszystkie cztery największe marki premium, tj. BMW, Mercedes-Benz, Audi oraz Volvo. Wprawdzie nadal kupującymi są głównie instytucje, które w badanym okresie zarejestrowały o 31,3% aut premium więcej niż rok ...