-
PAIiIZ: kolejne projekty inwestycyjne
... , tzw. Center of Excellence zajmującego się doskonaleniem produktów firmy. Inwestycja została zrealizowana w Warszawie z założeniem stworzenia miejsc pracy dla 50 osób. Lokalizacja w Warszawie była podyktowana zapotrzebowaniem na wysokiej klasy specjalistów w obszarze informatyki. Ciber Ciber otworzył Poznańskie Międzynarodowe Centrum Obsługi IT ...
-
Rynek pracy specjalistów 2010
... 2010 roku najłatwiej było znaleźć pracę w działach handlowych, działach obsługi klienta i call center. Zdecydowanie więcej niż dotychczas szukano specjalistów IT, którzy awansowali do czołówki najbardziej poszukiwanych pracowników. W przypadku działów IT odnotowano też jeden z największych wzrostów (o 82%), w porównaniu do 2009 roku ubiegłego. Dużo ...
-
Języki obce pomagają w pracy
... się o wiele mniejszym zapotrzebowaniem. O karierę w IT bez angielskiego będzie trudno Angielski w pracy najbardziej potrzeby jest specjalistom ds. IT. 74% ofert skierowanych do ekspertów ... w znalezieniu pracy. Najrzadziej wymagany jest w branżach związanych z call center, szkoleniami, edukacją, sprzedażą, ale i tu wymóg jego znajomości znajduje się ...
-
Kogo szukali rekruterzy w VII 2017 r.?
... od rekrutera otrzymało przeszło 54,6 tys. jego użytkowników. Poszukiwani byli przede wszystkim specjaliści z obszarów IT, Inżynierii i Finansów. Kogo poszukiwali rekruterzy w lipcu? W lipcu br. wiadomość od rekrutera otrzymało 54 ... % ze wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (12%), Obsługa klienta/Call Center ...
-
Analiza spółek IT-100
... firmy było stworzenie pod koniec 2001 specjalnego ośrodka Utility Data Center, którego zadaniem jest integracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Inaczej ... moce obliczeniowe swoich serwerów. Istotnym problemem nurtującym wiele firm z branży IT są niewykorzystane moce obliczeniowe współczesnych serwerów. Według badań są one wykorzystywane ...
Tematy: -
Centra danych: średnie firmy otwarte na nowości
... State of Data Center") realizowanego trzeci rok z rzędu. Wynika z niego, że średniej wielkości przedsiębiorstwa częściej deklarują gotowość stosowania nowych technologii - takich jak "cloud computing", deduplikacja, replikacja, wirtualizacja pamięci masowych i ciągła ochrona danych - niż małe firmy i duże korporacje. Redukcja kosztów IT i wdrożenie ...
-
Nowa pamięć NAS: Iomega StorCenter
... zdjęć. Zdalny dostęp do ix2-200 z dowolnego miejsca na świecie. NAS Iomega StorCenter ix2-200 jest już dostępny w punktach sprzedaży detalicznej i resellerów IT oraz VAR w Europie i USA. Kompaktowy, biurkowy NAS StorCenter ix2-200 korzysta z oprogramowania EMC LifeLine, środowiska operacyjnego Linux i zestawu aplikacji zaprojektowanych do ...
-
Sektor SCC/BPO: polscy emigranci w cenie
... do Polski – wyjaśnia Jacek Levernes, Prezes HP Global Business Center we Wrocławiu i Dyrektor Zarządzający Global Business Services EMEA oraz Prezes Związku ... . Tam często pracowali poniżej swoich kwalifikacji, tu mogą pracować przy projektach z zakresu IT, konsultingu czy księgowości. Podobnie w łódzkim centrum usług Infosys, specjalizującym się w ...
-
Business Garden Wrocław
... , prezes APA Wojciechowski. Roger Andersson, Country Manager SwedeCenter podsumował: – Wrocław to prężnie rozwijający się ośrodek biznesowy, skupiający przedstawicieli branż IT i sektora BPO. Oferuje przyzwoity i stabilny rynek powierzchni biurowych. Budowa Business Garden daje szanse na stworzenie bardziej przyjaznych rozwiązań komercyjnych dla ...
-
Outsourcing: liderem Polska czy Czechy?
... na 6 miejscu na świecie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo lokalizacji. Lider ITO Czechy szybko wyczuły zapotrzebowanie globalnego rynku i postawiły na outsourcing procesów IT (ITO – IT Outsourcing). Dobrze przemyślana strategia zakładała m.in. inwestycje w odpowiednio wykwalifikowane kadry. W Czechach jest ponad 380 000 studentów, z czego ponad 80 ...
-
Mobilność zawodowa w cenie
... pracownicy produkcyjni czy sprzedawcy, o tyle dla osób z wykształceniem technicznym czy specjalistów IT zmiana branży może być nie lada wyzwaniem - podaje Adecco ... nowymi wyzwaniami oraz zapobiega wypaleniu zawodowemu. Warto wspomnieć również o pracownikach call center, którymi często są studenci dopiero debiutujący na rynku pracy, którzy rzadko ...
-
Najlepsze Międzynarodowe Miejsca Pracy na Świecie 2018
... Miejsc Pracy na świecie. Instytut Great Place to Work ogłosił, że tegorocznymi zwycięzcami są: Salesforce (IT), Hilton Worldwide (hotele i restauracje) oraz Mars Inc (wytwarzanie i produkcja). Najliczniej reprezentowaną branżą rankingu (32%) tradycyjnie ... : Cisco Poland, Mercedes-Benz Bank, Cadence Design Systems, EY oraz 3M Poland i 3M Service Center ...
-
CRM w Magellanie
... IT. W spółce Magellan - firmie zajmującej się doradztwem prawno – finansowym zostanie wdrożony pakiet wspomagający zarządzanie ... działów mających wpływ na obsługę klientów: marketing, sprzedaż, serwis i wsparcie techniczne oraz call center. TETA_Controlling jest narzędziem analitycznym, które pozwala obniżyć ryzyko związane z procesem podejmowania ...
-
Tanie zestawy mobilne
... wchodzą: komputer kieszonkowy, telefon GSM oraz oferta BonusGPRS. Wspólna oferta rozwiązań mobilnych HP i Idei Meritum jest realizowana w ramach programu partnerskiego IT Channel. Sprzedaż i promocja zestawów jest możliwa dzięki współpracy obu firm z dwoma autoryzowanymi dystrybutorami HP – firmami ABC Data sp. z o.o. i Tech Data ...
Tematy: rozwiązania mobilne, gprs -
CenterNet - piąty niezależny operator komórkowy
... terenie całego kraju. W pierwszym etapie rozwoju (budowy operatora) działalność oprze o tak zwany roaming krajowy. Szacunkowe inwestycje w infrastrukturę radiową oraz systemy IT wyniosą, w zależności od strategii rozwoju, 700 milionów do 1 miliarda złotych. „Nie wykluczamy pozyskania inwestora branżowego lub partnera finansowego” – mówi Karina ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... krajobrazie zagrożeń IT w III kwartale 2012 r. Na szczególną uwagę zasługują głośne dochodzenia dotyczące kampanii cyberszpiegowskich, zmiany w ... wprowadzonych w ostatnich wersjach Readera. Exploity wykorzystujące luki w Windows Help i Support Center, jak również różne będy w przeglądarce Internet Explorer, odpowiadały za 3% wszystkich ataków. W ...
-
Rapid Detection Service dla ochrony sieci firmowej
... za IT w firmie przeoczyły naruszenia bezpieczeństwa sieci. F-Secure wprowadza usługę wykrywania oraz reagowania na zagrożenia ... zachowań, które sprawdzają dane w celu wykrywania anomalii; Centrum Błyskawicznego Wykrywania Naruszeń (Rapid Detection Center), w którym pracujący całą dobę zespół ekspertów ds. cyberbezpieczeństwa identyfikuje i obsługuje ...
-
5 największych wyzwań, które czekają cyberbezpieczeństwo
... większy niedobór specjalistów od bezpieczeństwa IT. To tylko niektóre z wyzwań, z jakimi w nadchodzących 12 miesiącach będzie musiało się zmagać ... i Niemczech), w związku z czym, jak przewiduje Aaron Ostrovski, analityk Memorial Sloan Kettering Cancer Center (USA), możemy zaobserwować wzmożoną ilość cyberataków mających na celu zakłócenie wyborów, ...
-
Urządzenia mobilne pracowników w niebezpieczeństwie
... własnej skórze doświadczyła ataków na urządzenia mobilne podpięte do firmowej infrastruktury IT. Badanie zrealizowane przez Check Point Software Technologies nie pozostawia żadnych złudzeń ... – zaznacza Adam Dzielnicki z Atmana, lidera polskiego rynku data center. Branże podwyższonego ryzyka Jak wynika z publikacji Check Point, cyberprzestępcy ...
-
Sezon zimowy, czyli pora na ataki phishingowe
... których został wykorzystany wzrosła o przeszło 50 proc. Dane te pochodzą z F5 Security Operations Center (SOC) pod F5® WebSafe™, który monitoruje i likwiduje fałszywe i phishingowe ... . Niektóre rozwiązania mailowe mają już wbudowany przycisk phish alert do powiadamiania IT o podejrzanej aktywności. Jeśli Twój email nie ma takiej automatyzacji, ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... . W 2011 r. do Polski zaczęły napływać nowe projekty z obszaru R&D, zaawansowane usługi IT, a także KPO (Knowledge Process Outsourcing). Jak wynika z badania PwC i Duke ... rozbudowa i uzupełnienie tradycyjnej sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... new economy”, 2010). - Z powodzeniem realizowaliśmy już zadania z zakresu call i contact center dla klientów z rynku niemieckiego i z całym przekonaniem mogę powiedzieć, że polscy ... miasta, a zwłaszcza Szanghaj i Pekin będą najlepszymi globalnymi lokalizacjami oferującymi usługi IT do 2014 (za: Raport IDC, “Asia/Pacific Global Sourcing and Delivery ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... Center i wspomagać kluczowe wskaźniki KPI (FTR, Hold Time czy NPS). Zastosowania dla Call Center: wykorzystanie AI w celu minvimalizacji połączeń telefonicznych i optymalizacji czasu i kosztów np. duże Call Center ... się danymi swoich użytkowników lub danymi z wewnętrznych systemów IT z Amazonem, Google czy Baidu. Właśnie dlatego decydują się na ...
-
Polski rynek BPO/SSC w 2016 roku
... z renegocjacją powierzchni zajmowanej przez bank we wrocławskim biurowcu Grunwaldzki Center. W czasie minionych wakacji we Wrocławiu 5,75 tys. mkw. powierzchni biurowej ... także we Wrocławiu firma Red Embedded Consulting, dostarczająca usługi doradztwa IT. Centrum IT we wrocławskim biurowcu przy ulicy Świętego Mikołaja uruchomiły również irlandzkie ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w Cresa Polska. Dominuje branża IT Najbardziej "oblężonym" przez BPO, SSC, IT ... uruchomiły: SII Polska oraz kilka mniejszych podmiotów z branży F&A oraz call center – dodaje. Firmy IT dominują również wśród branż z sektora SSC obecnych w Zielonej Górze ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... usług IT: Web Inn oraz inONE zanotowały ich 20% wzrost. Zaś grupa ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center, ... efektywność wykonywanych zadań. Przykładem może być tutaj połączenie sprzedaży z call center. Wykonanie złożonego zlecenia przez jeden podmiot wzmocni wydajność i obniży koszt całej ...
-
Urządzenia mobilne: lepsza ochrona od Symantec
... 2012 r. Symantec Certificate Intelligence Center for Mobile Symantec Certificate Intelligence Center (CIC) for Mobile, będący rozszerzeniem Symantec Certificate Intelligence Center, oferuje dodatkowe możliwości zarządzania certyfikatami SSL w dużych i skomplikowanych sieciach. Dzięki CIC for Mobile menedżerowie IT mogą łatwo monitorować zbiór ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... a sztuczna inteligencja stanie się nie tyle dodatkiem co fundamentem wielu systemów IT, pomagając użytkownikom w podejmowaniu dobrych decyzji lub przejmując na siebie wiele procesów ... dla użytkowników – podkreśla Robert Mikołajski z Atmana, lidera polskiego rynku data center. Z kolei do efektywnego wykorzystywania zebranych danych służą narzędzia ...
-
Poznań atrakcyjny inwestycyjnie. Dlaczego?
... doceniają przede wszystkim stabilność i przewidywalność tego rynku. Od dawna rozwija się tutaj sektor usług BPO/SSC, głównie w segmencie F&A, IT oraz call/service center – dodaje Bobrowski. Rosnący potencjał edukacyjny Dwadzieścia cztery uczelnie, a wśród nich największa państwowa uczelnia w Wielkopolsce, gwarantują bogate zaplecze kompetencyjne ...
-
Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków
... jak BPO, SSC, ITO, R&D, czy nawet Call Contact Center - puentuje Wiktor Doktór. Obsługa największych instytucji finansowych Warszawa z największym w kraju dostępem do ... Shared Services, Pandora Jewelry Shared Services, Procter & Gamble, Roche Global IT Solutions Center, Schneider Electric, Siemens, czy Xerox. Dedykowane projekty biurowe Bartłomiej ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... czystości, 60% leasinguje transport, a połowa zleca usługi IT. Partnerzy z firmy zewnętrznej mogą przejąć procesy sprzedaży energii, IT czy HR. - Outsourcing to nie tylko optymalizacja kosztów – ... tradycyjnej sieci Biur Obsługi Klienta usługami call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, ...
-
Otwarcie granic a emigracja zarobkowa
... brakuje ok. 3 mln pracowników, głównie fizycznych, ale też specjalistów IT. Zdaniem Krystiana Bestry, Dyrektora Zarządzającego Infosys BPO Europe i Wiceprezesa ABSL ... . Obecnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników pracujących w obsłudze całego systemu contact center, zarówno agentów telefonicznych, jak i kadry zarządzającej. 60% naszych pracowników ...
-
Sektor BPO w Katowicach w Metropolii Silesia
... , Rockwell Automation, Steria i Unilever. Katowice i Metropolia Silesia pod znakiem IT Jak wynika z raportu ABSL, spośród centrów usług w Katowicach i Metropolii Silesia 18 to centra usług wspólnych (Shared Services Center, SSC), 12 – centra outso-urcingu usług IT (Information Technology Outsourcing, ITO). Na kolejnych pozycjach znajdują się ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... center, administracja biurowa, administracja IT ...
-
Rynek pracy specjalistów 2012
... IT. W sumie oferty dla tych dwóch specjalizacji stanowiły 65% wszystkich opublikowanych w Pracuj.pl. Poszukiwanymi pracownikami byli również: pracownicy działów obsługi klienta i call center ... zapotrzebowaniu na takich specjalistów, jak księgowi czy pracownicy call center. Zdaniem wielu ekspertów, rozpoczynający się właśnie rok będzie trudny zarówno ...