-
Poznań z nowymi biurowcami. To już blisko 600 tys. mkw.
... Wielkopolski doceniają przede wszystkim stabilność i przewidywalność tego rynku. Od dawna rozwija się tutaj sektor usług BPO/SSC, głównie w segmencie F&A, IT oraz call/service center, ale pojawiają się też całkiem nowe podmioty – mówi Grzegorz Bobrowski, Negotiator, Cushman & Wakefield. Powierzchnie niewynajęte Wskaźnik powierzchni niewynajętej na ...
-
T-Mobile wprowadza usługę Disaster Recovery as a Service
... mogą skorzystać między innymi firmy, które chcą zabezpieczyć swoje środowisko IT przed utratą danych i innymi niespodziewanymi zdarzeniami, mogącymi zaburzyć ... danych dla usług kolokacji, hostingu serwerów i cloud computing. Umiejscowienie obiektów data center w różnych lokalizacjach geograficznych pozwala klientom na bezpieczne replikowanie maszyn ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... kadry zarządzającej i menedżerskiej (67 proc. badanych), z działów administracji (50 proc.), IT (14 proc.) lub finansowego (13 proc.). Główną barierą rozwoju rynku są ... repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-III 2007
... Guard czy ochrona przed przepełnieniem bufora.” Specjaliści od bezpieczeństwa IT przewidywali, że rok 2007 będzie przełomowy w walce z wirusami komputerowymi, co będzie ... 2006 r., ale zostały ujawnione dopiero w momencie opublikowania łaty. W Microsoft Security Response Center Blog Microsoft starał się wyjaśnić, w jaki sposób firma zdołała rozwinąć ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... z niej, że największe problemy z rekrutacją miały w II kwartale tego roku działy technologiczne, działy IT – oprogramowanie, działy handlowe, a także produkcji, księgowości i finansowe oraz obsługi klienta, call center. W porównaniu do ubiegłego kwartału 2008 roku, można mówić o niewielkim wzroście zainteresowania kandydatów ofertami z działów ...
-
Nowe oferty pracy II 2010
... zakresu IT oraz telekomunikacji – w lutym czekało na nich 3 tys. 710 ofert pracy. W ofertach pracy mogą przebierać również chętni do pracy w call center ... 130 ofert, o 38 procent więcej niż w styczniu. Rośnie też zapotrzebowanie na specjalistów z IT i telekomunikacji (w lutym o 10 proc. względem stycznia). Rekordzistami wzrostu w podziale na branże ...
-
Nowe oferty pracy X 2010
... na nowych pracowników w branży edukacja i szkolenia. O pracę nie muszą się również martwić specjaliści IT oraz inżynierowie. W październiku sytuacja na rynku pracy nie pogorszyła się ... stała i zawiera się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to mocno zmienia się struktura branżowa pracowników ...
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2010
... 2009 roku, można zaobserwować w odniesieniu do liczby ofert na stanowiska związane z IT, techniką i inżynierią. W przypadku stanowisk finansowo-księgowych oraz logistyczno-transportowych wzrost liczby ogłoszeń wyniósł ponad 60%, a w przypadku ofert w budownictwie oraz infolinii/call center, ponad 50%. Duży wzrost liczby ofert dotyczących stanowisk ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... z tego sektora stałe jest także zapotrzebowanie na doradców klienta, pracujących w call center. Pracy w tym sektorze nie zabraknie na pewno i w tym roku, bo od ... 700 zł brutto - plasuje branżę telekomunikacyjną na drugim miejscu w rankingu wynagrodzeń, za sektorem IT. Co prawda pracownicy szeregowi nie należą do najlepiej wynagradzanych w porównaniu ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... ). Najszerzej reprezentowane były następujące branże: sprzedaż (ponad 10%), finanse, księgowość, bankowość (7%), marketing, promocja, PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta (3,96%), technika, inżyniera (3,84%). Do pobrania:
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... ), nazywany „wschodzącą technologią”, jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów rynku IT. Potwierdza to najnowsza analiza Forrester Research ("The Top 10 Technology ... bardziej zaawansowane aplikacje BI. Przykładowo, polska firma Holicon, świadcząca usługi contact center wykorzystuje tzw. Platformę Wymiany Informacji (PWI), która gromadzi i ...
-
Czy przeglądarki internetowe są bezpieczne?
... temu żadne dodatkowe działania ze strony specjalistów IT nie są wymagane w celu dodania pożądanego oprogramowania do listy aplikacji „dozwolonych”. Podobnie jak inne technologie kontroli punków końcowych, Kontrola aplikacji działa w sposób scentralizowany. Dzięki Kaspersky Security Center łatwą sprawą jest przeprowadzenie ewidencji zainstalowanych ...
-
Niebezpieczne luki a aktualizacja oprogramowania
... w przypadku produktu Kaspersky Endpoint Security wspomaganego konsolą administracyjną Kaspersky Security Center. Jego zróżnicowany zestaw narzędzi śledzi aplikacje, urządzenia i aktywność sieciową. Jeśli chodzi o luki, pierwszym krokiem jest sprawdzenie inwentarza. Rzeczywiście, dla wielu działów IT jest to zadanie często tak złożone, że staje się ...
-
Notebooki Dell Latitude 3000, 5000 i 7000
... Workspace. Opracowane pod kątem oszczędności czasu pracy i kosztów działu IT, osobiste komputery komercyjne Dell zapewniają najlepsze w branży możliwości centralnego zarządzania, ... sprzęcie Dell i narzędziom, które automatycznie wpinają je w systemy Microsoft System Center i Dell KACE. najbezpieczniejsze na świecie ultrabooki z najlepszymi w swojej ...
-
Nowe technologie w służbie pacjentom, ale nie tylko
... korzysta zaledwie 18 proc. pacjentów po zawale. Już teraz wartość polskiego rynku IT w sektorze zdrowia wynosi 2 mld zł, a wartość rynku prywatnej opieki zdrowotnej aż 5 ... medycznej. Za pięć lat rynek IT dla służby zdrowia zwiększy wartość co najmniej do 5 mld zł (łącznie z inwestycjami w data center i zabezpieczenie danych). Program zintegrowanej ...
-
Cyberbezpieczeństwo w firmach: brakuje spójności
... . Z czego wynika to przekonanie? Pewności badanym dodają przede wszystkim inwestycje w mechanizmy zapobiegające cyberatakom oraz monitorujące zagrożenia zespoły operacji bezpieczeństwa IT (SOC – Security Operations Center). Okazuje się jednak, że wdrożenie tych działań to ciągle za mało. 86% badanych nadal wskazuje, że cyberbezpieczeństwo wymaga ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2017
... jak i VMware vShield Endpoint oznaczają, że dowolne strategie bezpieczeństwa oraz IT mogą zostać całkowicie dostosowane do określonych potrzeb biznesowych powiedział Witalij ... zostały ujednolicone w ramach jednej konsoli administracyjnej Kaspersky Security Center, co pozwala kontrolować wszystkie maszyny wirtualne wraz z urządzeniami fizycznymi ...
-
Programy poleceń, czyli jak praca po znajomości zyskała inny wymiar
... branżach, które w największym stopniu utyskują na brak talentów, a więc np. w IT, konsultingu czy nowoczesnych usługach biznesowych czy konsultingu. Badania realizowane ... wysoko oceniamy – tłumaczy Anna Mikucka, Head of DCX w Capgemini Software Solutions Center we Wrocławiu. Kwoty za polecenia są atrakcyjne i teoretycznie na wyciągnięcie ręki ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w XI 2017
... (10%). Tuż za nimi znalazły się osoby ze specjalizacją Sprzedaż (9%), Obsługa klienta (9%), a także IT - Administracja (8%). Warto przy tym podkreślić, że kandydaci mogą w swoim profilu zaznaczyć więcej ... . Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (16% wszystkich ofert pracy), Obsługa klienta/Call Center (15%), Informatyka/Programowanie ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w V 2018
... , w których panuje tzw. rynek pracownika. O ile od dawna mówi się w tym kontekście o pracownikach IT, to pojawienie się w maju w pierwszej piątce najbardziej poszukiwanych pracowników osób z ... % wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (16%), Obsługa klienta/Call Center (16% wszystkich ofert), ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... 10,5%. Niezmienną popularnością cieszą się oferty pracy dla specjalistów ds. IT (14,2%). Oprócz tradycyjnych ogłoszeń rosnącą niszę wśród specjalistów od nowych ... m.in. Sprzedaży, Logistyce, dziale Kas, Komunikacji i Projektowania Wnętrz, czy contact center Domolinia. Dzięki naszej kampanii wizerunkowej #TyJesteśZmianą pokazaliśmy, że poszukujemy osób ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w XI 2018
... GoldenLine. Jak wynika z analiz, dominowały w tym gronie (18%) osoby z zaznaczoną specjalizacją IT - Rozwój oprogramowania. Na drugim miejscu znaleźli się kandydaci ze specjalnością Inżynieria (15%), a ... 21% wszystkich opublikowanych ogłoszeń. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sprzedaż (15%), Obsługa klienta/Call Center (12% wszystkich ofert), ...
-
5 wskazówek jak skutecznie odtwarzać dane z kopii zapasowej
... w sytuacji wystąpienia problemów w firmowym środowisku, np. serwerowni czy obiekcie data center. 4. Kompetencje. Osoby, które nie są wystarczająco dobrze przeszkolone ... Intelligence), możliwe jest zmniejszenie kosztów i czasu poświęcanego przez personel IT na ręczne i pracochłonne zadania informatyczne, takie jak zarządzanie i przechowywanie ...
-
Człowiek sednem strategii cyberbezpieczeństwa
... dzienne wychodzi sporo problemów dotyczących pracowników – zarówno specjalistów IT, jak i pozostałych osób zatrudnionych w firmie. Po pierwsze, CISO zmagają się ze skutkami utrzymującego się niedoboru wykwalifikowanych pracowników w branży cyberbezpieczeństwa. Według instytutu CSIS (Center for Strategic and International Studies), 82% pracodawców ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... spadły o 5 proc., a wartość tego rynku wyniosła ok. 1,5 mld zł. Jednocześnie obserwujemy dalszy wzrost outsourcingu wielu usług. Księgowość, płace, call center, a nawet IT to dziedziny szczególnie chętnie “oddawane” zewnętrznym podmiotom. Głównym atutem takiego rozwiązania jest oszczędność czasu i pieniędzy, pozwalająca skupić się przedsiębiorcom ...
-
Logistyka wdroży każdą znaczącą technologię, od Big Data po 5G
... stanowić prawie 43 proc. wszystkich wydatków. Liczą się oczekiwania klientów, nowości IT i chłonność rynku Sektor logistyczny jest i pozostanie wyjątkowo chłonny i otwarty nie tylko ... decydentów wierzy, że automatyzacja pozwoli obniżyć koszty operacyjne o więcej niż połowę. image 1 center original> Uwagę logistyki coraz mocniej skupia się na 5G W ...
-
Do zmiany pracy motywują nas pieniądze. A co nas powstrzymuje?
... wzrostu stopy bezrobocia. Jak wskazała prawie połowa badanych pracodawców, nie jest łatwiej pozyskać pracownika w czasie pandemii, w szczególności w branżach IT, e-commerce, call center czy FMCG. Firmy wykorzystują więcej kanałów dotarcia do kandydatów oraz publikują większą liczbę ogłoszeń rekrutacyjnych w poszczególnych procesach, czasem pomimo ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2021. Co nam zagrażało?
... względem liczby przeprowadzonych cyberataków, o czym świadczą dane Identity Theft Resource Center (ITRC). Już w październiku 2021 liczba naruszeń przekroczyła poziom z całego 2020 roku ... który w bieżącym roku zyskał na znaczeniu jest zainteresowanie branżą bezpieczeństwa IT. To logiczny krok w ewolucji cyberataków. Rozwiązania z zakresu ...
-
Jakie antidotum na brak pracowników, kwalifikacji i wypalenie zawodowe?
... co najmniej 3 tysiące osób, głównie z sektorów specjalistycznych: bankowości i finansów, IT i technologii oraz biotechnologii i farmacji. Zdaniem 84 proc. polskich liderów ... zawodowym, motywacjach, a nawet życiowych aspiracjach – podkreśla Małgorzata Lakowska, Delivery Center Manager w Randstad Polska. Skupianie się na potencjale zawodowym, pozwala ...
-
T-Mobile wprowadza Cyber Guard® Lite
... które będą musiały spełnić rygorystyczne wymogi w zakresie bezpieczeństwa IT, w tym modernizację zabezpieczeń IT. Cyber Guard® Lite jest w pełni zgodny z założeniami ... aspekty związane z bezpieczeństwem są w rękach ekspertów Security Operations Center T-Mobile i Fortinet, partnera technologicznego odpowiedzialnego za opracowanie rozwiązania. ...
-
EDR, MDR, XDR - które narzędzie najlepsze dla firmy?
... u swoich klientów. Ich centrum operacji bezpieczeństwa (Security Operations Center, SOC) przejmuje w dużej mierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemu informatycznego i ... funkcji EDR, SIEM i NTA w jednym narzędziu, które chroni wszystkie zasoby IT za pomocą jednego dostawcy. W przeciwieństwie do MDR, XDR przyspiesza czas reakcji dzięki ...
-
Dostępność - walor niezbędny witryny
... o architekturze serwisu od strony utrzymania go w sieci (problem bardziej po stronie wszelkich data center i rodzaju świadczonych przez nich usług) i o samym zaprojektowaniu i wykonaniu serwisu, czyli o jego ... to nie może on być pozostawiony tylko i wyłącznie służbom IT. Wręcz przeciwnie, wymaga on synergii działania między informatykami a osobami ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich propozycji. Na trzecim miejscu, tuż za działem obsługi klienta, znalazły się oferty pracy w dziale technologicznym. Nieco więcej ofert pracy niż w poprzednim kwartale mieli do wyboru pracownicy działów IT, zarówno ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... ), elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez 32% przedsiębiorstw, ... pytania udzielali głównie przedstawiciele kadry zarządzającej i menedżerskiej (67% badanych) z działów administracji (50%), IT ...
-
Rynek pracy specjalistów 2006
... center (prawie 7000 ofert więcej niż w 2005 roku) oraz osoby z wykształceniem technicznym, którym ponad dwukrotnie częściej oferowano pracę w działach technologicznych. Kolejność pozostałych działów w zestawieniu jest podobna do tej z 2005 roku, choć można zauważyć nieco większe zapotrzebowanie pracodawców na osoby do działów IT ...