-
Marki godne zaufania 2014
... roku należą także: PKO BP (Bank),Gripex (Preparat na przeziębienie), Bosch (Urządzenie AGD), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), H&M (Sklep z odzieżą),Centrum (Witaminy), Nivea (Kosmetyk do pielęgnacji włosów), Dbam o Zdrowie (Apteka) i Falvit (Suplement diety). Nowi zdobywcy Złotego Godła W tegorocznym zestawieniu pojawiły się ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... ze względu na wynik zbliżony do ubiegłorocznego. Respondenci wskazywali również marki: Auchan, Real, Carrefour, Lewiatan, Żabka, Piotr i Paweł, Społem, Delikatesy Centrum i Netto. Marka Lidl od 2011 roku konsekwentnie zdobywa nagrodę Kryształowego Godła. Podobnie było i w tym roku. Klienci niemieckiej sieci cenią głównie ...
-
Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie
... zdefiniowaniu koncepcji innowacji na przykład w oparciu o metodologię TIPS/TRIZ rozważeniu, czy skala przedsięwzięcia i jego potencjał nie uzasadnia powołania własnego Centrum Badawczo-Rozwojowego do realizacji działań innowacyjnych, co umożliwi pozyskanie nawet 100% refundacji kosztów działalności badawczo-rozwojowej oraz korzystanie z odpisów na ...
-
Facebook Messenger nie taki zły?
... zaniepokojeni. Żąda ona bowiem dostępu do zapisanych na urządzeniu kontaktów, mikrofonu, zdjęć, plików video, wiadomości SMS czy lokalizacji. Facebook w swoim centrum pomocy wyjaśnia, dlaczego potrzebuje tych zezwoleń. Messenger oferuje znacznie więcej funkcji niż tradycyjny czat dostępny na Facebooku, w tym zdolność do ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... pokazuje, że mali przedsiębiorcy w znacznie mniejszym stopniu niż inne, większe podmioty gospodarcze, przejmują się wskaźnikami makroekonomicznymi czy sytuacją międzynarodową. Ich centrum zainteresowania stanowią rynki lokalne, na których operują i na których wyrobili sobie renomę i kontakty. I trudno się temu dziwić – w końcu konflikt na ...
-
Polski rynek wierzytelności I kwartał 2014
... firm członkowskich KPF z branży zarządzania wierzytelnościami. Lista firm członkowskich KPF, które wzięły udział w badaniu ankietowym: BEST S.A., Casus Finanse S.A., Centrum Finansowe Banku BPS S.A., Creditexpress Inkasso Poland sp. z o.o., Cross Finance sp. z o.o., DTP S.A., E-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa S.A., Indos S.A., Kancelaria Prawna ...
-
PIN, hasło dostępu, telekod: Polacy mają dość
... ) oraz łatwość nagrania ich głosu. Połowa respondentów chciałaby używać identyfikacji głosowej, przede wszystkim w przypadku logowania się do komputera oraz w telefonicznym centrum obsługi klientów. „Rozpoczynając prace nad projektem badawczym przypuszczaliśmy, że konsumenci mogą obawiać się identyfikacji biometrycznej, ale coraz popularniejsze jej ...
-
Co piąty Polak wykupi ubezpieczenie na raka
... dokonać takiego zakupu w aptece (31%). Duża liczba ankietowanych jako naturalne miejsce do zakupu polisy na wypadek zachorowania na raka widziałaby centrum medyczne (39%). Respondenci jednoznacznie odrzucili natomiast zakup ubezpieczenia na raka w ulubionym sklepie, jako element specjalnej oferty lub karty lojalnościowej (1%).
-
Outsourcing IT okiem MSP
... jak back-up danych, usługi w chmurze, czy helpdesk. Już teraz mamy w tych dziedzinach świetne rozwiązania i pomimo, iż nie leżą one jeszcze w centrum zainteresowania małych i średnich przedsiębiorstw, to spodziewamy się dynamicznego wzrostu ich roli w najbliższych latach. Outsourcing IT – za i przeciw Małe i średnie przedsiębiorstwa ...
-
Sezon grillowy czas zacząć – jak grillujemy i dlaczego?
... czas spędzić na świeżym powietrzu. Mamy w związku z tym do czynienia ze szczególną sytuacją społeczną uwarunkowaną grillowaniem. Z jednej strony ustawiamy grillowanie w centrum przekazu, inicjując zaproszenie na spotkanie typu: „wpadnij na grilla”, a z drugiej strony to nie jedzenie z grilla stanowi warunek sine qua non ...
-
Nowe technologie zmieniają biznes
... ds. badań w organizacji Institute for the Future. „Musimy systematycznie przyglądać się długoterminowym konsekwencjom pojawienia się środowiska, w którym informacje staną się centrum wszystkiego, co robimy i będą nieprzerwanie zmieniać nasze postawy w sposób, którego dziś nie potrafimy sobie nawet wyobrazić. Najbardziej obeznane z informacjami ...
-
Z własną firmą trudno się rozstać w wakacje
... ja – ma wspólnika lub po prostu prawą rękę w firmie. Można się wtedy dzielić obowiązkami – mówi Michał Wichowski, High Level Center (centrum przygotowania sportowego dla amatorów i specjalistów). Branża modowa, do której się zaliczamy, żyje w specyficznym rytmie, który wyznaczają terminy wprowadzania nowych kolekcji ...
-
Zaplecze kadrowe i biura. To przyciąga inwestycje
... i agencji rozwoju regionalnego współpracujących z Fundacją Pro Progressio wynika, że dla 92% „zdecydowanie istotnym” czynnikiem przy wyborze lokalizacji biznesowej dla centrum BPO/SSC jest dostępność kadr. Poziom i kierunek wykształcenia pracowników respondenci ocenili na 5 (75%) i 4 (25%) w pięciostopniowej skali. Znajomość języków ma znaczenie ...
-
Odzyskiwanie utraconych danych jest możliwe
... przypadkiem, specjaliści Kroll Ontrack będą w stanie w przyszłości szybko i skutecznie pomóc także innym klientom, korzystającym z macierzy RAID 6. HP StorageWorks EVA 6000: Centrum danych pewnej firmy zostało zalane, co spowodowało ogromne szkody ze względu na częściowe zanurzenie w wodzie znajdujących się w nim serwerów i systemów ...
-
6 sposobów, aby witryna sklepowa przyciągała klientów
... przyciągały uwagę przechodnia. W przypadku witryny z produktami o różnych wielkościach, dobrze sprawdza się ekspozycja piramidalna. Wzrok przechodzącej osoby skupia się na centrum piramidy (i w tym miejscu najlepiej jest umieścić komunikat najważniejszy, najbardziej przyciągający), a następnie śledzi on wokół resztę ekspozycji. Zasada ta dotyczy ...
-
Trendy IT 2016 wg Cisco
... danych, działające na brzegu sieci. Pozwala korzystającym z niej organizacjom na analizę danych i zarządzanie nimi lokalnie, bez konieczności komunikacji z odległym centrum przetwarzania danych, dzięki czemu możliwe jest szybsze, wręcz natychmiastowe generowanie wniosków biznesowych. Według Cisco, 40 procent danych pochodzących z Internetu Rzeczy ...
-
Obsługa klienta 2015
... obecnie mają one znacznie lepszą bazę. Co jest dziś najważniejsze w obsłudze klienta Na liście priorytetów firm chcących doskonalić obszar obsługi w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą ...
-
Branża telekomunikacyjna: nadeszły niespokojne czasy?
... niższe zyski niż dotychczas i przekłada się na poziom wypłacanej dywidendy. Widać to także na polskim rynku – tłumaczy Piotr Mieczkowski. Konsument w centrum zainteresowania 82% respondentów badania wskazało zarządzanie doświadczeniami klientów jako priorytet na kolejne 3 lata. Operatorzy powinni dbać o poziom usług i satysfakcję klientów ...
-
Chmura hybrydowa przyspiesza biznes
... IT zwracają się w kierunku środowisk opartych na chmurze hybrydowej, która obejmuje dwa lub więcej modeli dostarczania usług IT, w tym tradycyjnego centrum przetwarzania, chmury prywatnej, chmury zarządzanej i chmury publicznej. Aż 83% respondentów już stosuje lub planuje wdrożenie środowiska opartego na chmurze hybrydowej ...
-
Smartfony zawładnęły naszym życiem
... z dobrodziejstw, jakie niesie za sobą posiadanie tych urządzeń. Służą one im nie tylko w komunikacji, ale również jako źródło informacji oraz centrum rozrywki. - W grupie najmłodszych użytkowników właściwie nie ma osób, które korzystałyby ze smartfonów rzadziej niż kilka razy dziennie – podkreśla Marcin Kotarba ...
-
Wakacje 2016: kontrowersje wokół Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
... . I. Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej (cz. II) 1. Projekt Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. Dnia 26 lutego na stronach Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt Ustawy o zmianie ustawy o usługach turystycznych zawierający w sobie rozdział 2a będący w istocie projektem Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego ...
-
Ransomware rośnie w siłę: raport McAfee Labs III 2016
... Według Intel Security najskuteczniejszym sposobem jest ścisła współpraca i aktywność przedsiębiorstw w zakresie udostępniania informacji o zagrożeniach (CTI – cyber-threat intelligence). Centrum McAfee Labs zbadało, jak do tego zagadnienia podchodzi 500 specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa z Ameryki Północnej, Azji i Europy. Ankietowani odpowiadali ...
-
Wakacje 2016: chętnych nie brakuje, ale...
... biur podróży i rynek turystyki wyjazdowej w przeddzień sezonu turystycznego” , która odbędzie się 22 kwietnia podczas Targów Turystyki i Wypoczynku lato 2016 w Centrum MT Polska w Warszawie. W konferencji wezmą udział przedstawiciele największych biur podróży, organizacji branżowych, firm ubezpieczeniowych, linii lotniczych, agenci turystyczni ...
-
Usługi bankowe oczami przedsiębiorcy
... jedna trzecia badanych średnich firm twierdzi, że firma w ogóle nie posiada wolnych środków finansowych – komentuje prof. Jan Garlicki, Dyrektor Generalny Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, autor badań. Z badania wynika, że stosunkowo niewielka część przedsiębiorstw w finansowaniu swojej działalności posiłkuje się środkami Unii Europejskiej ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... między ladą z mięsem, a krajalnicami niczym mrówki w mrowisku, już 2-krotnie dostrzegły mnie w długiej kolejce i obsłużyły w pierwszej kolejności! [Dita, Delikatesy Centrum, Niemce] Najlepiej w małopolskim, najgorzej w lubuskim Najwyższy wskaźnik pozytywnych reakcji wobec kobiet w ciąży zaobserwować można w województwie małopolskim. Niewiele gorzej ...
-
Wakacje 2016: szturmu na biura podróży nie będzie?
... gdyż pojawia się on często dopiero w okresie późniejszym, czyli bliższym last minute. Taki wykres tłumaczyłby też spotykany ostatnio pogląd, że w centrum Warszawy imprezy sprzedają się słabiej, a na obrzeżach i w miejscowościach podwarszawskich widać poprawę. Młodsi optymistyczni, dojrzali na razie tracą animusz Kolejny wykres ...
-
1 mln dzieci nie pojedzie na wakacje przez własnych rodziców?
... , wiceprezes BIG InfoMonitor. Z aglomeracji wyjeżdża dwa razy więcej dzieci niż z najmniejszych miejscowości Największe szanse na wakacyjne wojaże mają mali mieszkańcy centrum kraju. O ile, bowiem ogólnopolska statystyka mówi o wyjazdach trojga na każde 10 dzieci, to w Polsce Centralnej rodzice zaplanowali podróż 38 proc ...
-
Firmy rodzinne i problemy z sukcesją
... dostęp do wiedzy, rynków zbytu, produktów czy usług” – wyjaśnia Adam Chróścielewski. O badaniu: W okresie od połowy stycznia do końca marca 2016 r. Centrum Deloitte ds. Firm Rodzinnych w Regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) przeprowadziło 92 osobiste wywiady pogłębione z należącymi do młodego pokolenia przedstawicielami ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2016
... ma bowiem zwiększenia wpływów do systemu podatkowego bez podwyższenia podatków. Rozpoczyna działalność Fundusz Witelo będący wspólnym programem Grupy PZU i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR). Pierwsze inwestycje z tego funduszu będą uruchomione jeszcze w tym roku. Zasoby całego programu na start wynoszą 500 mln ...
-
Czego potrzebuje start up?
... reprezentuje średni poziom - wynika z badania Deloitte „Diagnoza ekosystemu startupów w Polsce”. Badanie ekosystemu startupów jest projektem zrealizowanym we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, PKO Bankiem Polskim i T-Mobile. Na jego potrzeby firma Deloitte stworzyła model dojrzałości ekosystemu startupów, obejmujący pięć kluczowych ...
-
Oto miejsca, w których praca da ci szczęście
... do stanowiska – komentuje Anna Owoc z firmy BPSC będącej autorem systemu mHR EVO wspierającego zarządzanie kapitałem ludzkim. Został on wdrożony m.in. w Centrum Nauki Kopernik czy giełdowym Synthosie. Zdaniem przedstawicielki katowickiej firmy, stopień zadowolenia jest tak naprawdę barometrem efektywności przedsiębiorstwa - Jeśli wiemy po ...
-
Jak internet zabija więzi rodzinne
... doradca w europejskiej sieci szkół (European Schoolnet), dodaje: „Chociaż internet staje się źródłem konfliktów w niektórych rodzinach, badanie przeprowadzone niedawno przez Wspólne Centrum Badawcze Komisji Europejskiej zwraca uwagę na wyłaniający się trend polegający na tym, że rodzeństwo i członkowie dalszej rodziny przejmują znacznie większą ...
-
Praca w IT: czego chcą pracownicy, czego wymagają firmy?
... dziś powszechna automatyzacja procesów, personalizacja obsługi klienta oraz umiejętność dynamicznego tworzenia innowacyjnej oferty produktów i usług dostosowanych do oczekiwań rynku. W centrum wszystkich tych procesów znajduje się zaawansowana analiza wielkich zbiorów danych. Rozwój gospodarki cyfrowej w istotny sposób wpływa na zmiany na polskim ...
-
Co myśli polski rowerzysta?
... roweru posiadają rowerzyści z dużych miast, a także osoby powyżej 40. roku życia. Posiadanie kasku deklaruje 41% rowerzystów” – mówi dr Andrzej Siatkowski z Centrum Badań Stosowanych. Co ciekawe, aż 72% badanych deklaruje posiadanie „rowerowej” aplikacji mobilnej w swoim smartfonie, przez co telefon stał się nieodłącznym ...
-
Wakacje 2017: dobre biura podróży nie muszą się obawiać
... sezonu powinna być już znacznie wyższa od ubiegłorocznej. Konferencja na 24. Międzynarodowych Targach TT Warsaw W dniach 24-26 listopada 2016 roku Centrum MT Polska w Warszawie gościło 24. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warszaw, w ramach których redakcja dziennika „Rzeczpospolita” i serwis informacji dla branży turystycznej ...