-
10 kluczowych trendów w nieruchomościach komercyjnych
... ze statusu wyróżnika nieruchomości staną się już standardem. W dalszym ciągu w centrum zainteresowania będzie jednak człowiek, a o użytkowników budynków biurowych coraz częściej dbać ... standardem. W najbliższym czasie możemy się spodziewać popularyzacji bezzałogowej obsługi magazynów oraz stosowania zaawansowanych technologii w logistyce. Z kolei w ...
-
Wakacje 2018 według polskiego podróżnika
... . Inormacje o raporcie Raport stworzono na podstawie profilu klientów dokonujących zakupu wyjazdów wakacyjno – urlopowych za pośrednictwem internetu, telefonicznego Centrum Rezerwacji, oraz Punktów Obsługi Klienta Travelplanet.pl, rozmieszczonych w największych polskich miastach (ponad 130 placówek). Analizą dotyczącą 2018 roku objęto ponad 200 ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... dokumentów osobowych. Przewidywania zakładają, że temat ten pozostanie w centrum zainteresowania firm również w nadchodzących miesiącach. Wyzwaniem jest znalezienie dobrych ... branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w ...
-
Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?
... rozwiązujące sprawy kadrowe są coraz popularniejsze również w Polsce. Centrum Pomocy Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia, uruchomione przez Ministerstwo Rodziny, ... pracy czy tworzenia CV i listów motywacyjnych. Chatbot odciążył urzędy pracy w zakresie obsługi klienta. Dane pozyskane przez użytkowników poprzez czat są komplementarne i merytoryczne ...
-
Warto inwestować w zróżnicowanie kulturowe zespołu
... kierowania wirtualnymi oraz różnorodnymi kulturowo zespołami. Potwierdza to Maciej Nuckowski, członek zarządu Diebold Nixdorf, odpowiadający za obszar obsługi serwisowej dla ponad 30 krajów w ramach centrum usług wspólnych, w skład którego wchodzi ponad 1200 pracowników z kilkunastu krajów, posługujących się kilkudziesięcioma językami takimi jak ...
-
Plany polskich pracodawców VI 2019
... planach przede wszystkim pracodawcy z północy kraju (30%), najrzadziej deklarują je firmy z centrum (24%) i południa (25%). 1/3 przedsiębiorców z branży budowlanej deklaruje wzrost ... liczbę placówek, a to oznacza też mniejsze zapotrzebowanie na pracowników bezpośredniej obsługi klienta. Jednocześnie widzimy, że firmy z tej branży starają się ...
-
4 powody, dla których dostawcy usług w chmurze są niezastąpieni
... wielkości. Wiele usług działających w modelu zdecentralizowanym udostępnia optymalne środowisko obsługi użytkowników końcowych Działanie sieci jest istotne w przypadku każdej ... niewielka część przetwarzania odbywa się na brzegu sieci, to jest albo w centrum przetwarzania danych klienta, albo w lokalizacji należącej do regionalnego partnera. ...
-
Które miasta najlepsze dla seniorów?
... m.in. o to, czy funkcjonuje u nich Karta Seniora, Miejska Rada Seniorów, Centrum Aktywności Seniora, a także jakie działania skierowane do tej grupy społecznej finansuje ... – nie tylko sportowe czy artystyczne, ale też podnoszące kompetencje, np. z obsługi komputera, języka angielskiego. Oprócz tego różnego rodzaju działania wspomagające, jak ...
-
Nowe technologie. 6 trendów na 2020 rok
... masowej, które najlepiej sprawdzają się w przypadku ich organizacji, jednak zarządzanie centrum przetwarzania danych w coraz większym zakresie będzie dotyczyło ... i zastępują je całkowicie nowymi rozwiązaniami — to między innymi koszty serwisowania, brak obsługi wirtualizacji i środowisk chmurowych, a także ograniczona szybkość dostępu do danych i ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... że nie może żyć bez nowej pary butów. Jednak w skali rynku, wysoka jakość obsługi jest biznesowym być albo nie być. Żyjemy w czasach bez drugich szans. ... . Dane są całościowo przetwarzane i transferowane do centralnej chmury retailera i następnie lądują w jego centrum magazynowym, skąd dostawa napojów i grilli wyjedzie, by dotrzeć do danego sklepu ...
-
Polscy konsumenci gotowi na sklepy autonomiczne
... nowością. Pierwsza tego rodzaju placówka pojawiła się już w minionym roku w centrum Poznania. Obiekt jest czynny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Jego ... ma nadzieję na niższe ceny produktów w związku z pełną automatyzacją i brakiem obsługi. Sklepy autonomiczne to przyszłość – Wyniki badania przeprowadzonego na potrzeby raportu Santander ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... na przykład w danym ubraniu czy z wybranym cieniem do powiek lub szminką. Sieć handlowa Nordstrom jako jedna z pierwszych wdrożyła technologie do obsługi klientów umożliwiające rozwój działalności z wykorzystaniem modelu omnichannel oraz rozwiązania technologiczne dla klientów w warunkach sklepowych, mające na celu stworzenie satysfakcjonujących ...
-
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
... obaw klientów. Dobrym pomysłem może być utworzenie tymczasowego centrum operacyjnego, koordynującego realizację najważniejszych zadań, umożliwiających ... pracownikami sklepu. Sklepy powinny zastanowić się nad dalszym ulepszaniem lub automatyzacją procesu obsługi, w tym procesu BOPIS (Buy Online, Pick-up In Store), który umożliwia klientom zamówienie ...
-
Firmy IT: w kryzysie jedni tracą, inni liczą zyski
... dolarów. Popyt mimo spowolnienia Pozytywnych przykładów nie brakuje także w Polsce. Atman, operator centrum danych, zwraca uwagę, że na niektóre usługi outsourcingu IT popyt ... procesu transformacji w organizacjach i wdrożenie nowych modeli pracy zdalnej i zespołowej, obsługi klientów oraz zmianę formuły działania – przestawienie się na sprzedaż i ...
-
Transformacja cyfrowa: jak Europa Środkowa adaptuje chmurę?
... jakość usług (26 proc.). Czesi prócz niezawodności (32 proc.) stawiają również na jakość obsługi klienta i pomocy technicznej, tę opcję wybrało 21 proc. badanych. Zdaniem Węgrów z ... . - Cieszy nas, że firmy w Europie Środkowej rozumieją, że chmura to także fizyczne centrum danych, które obejmują konkretne regulacje kraju, w jakim się ono znajduje ...
-
KRD: obędzie się bez redukcji zatrudnienia w MŚP?
... albo nie mogły uzyskać statusu bezrobotnych, bo urzędy pracy przez kilka tygodni nie prowadziły bezpośredniej obsługi klientów. Z badania „Diagnoza+”, przeprowadzonego przez Uniwersytet Warszawski, ośrodek badawczy GRAPE i Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych, oraz porównania szeregu danych przez autorów analizy, wynika, że liczba osób bez pracy ...
-
ManpowerGroup: na Dolnym Śląsku i w opolskim najłatwiej o zatrudnienie
... rok temu. Nieco trudniej o znalezienie pracy będzie w centrum kraju, czyli w województwach łódzkim i mazowieckim (+6%), a także na północy (kujawsko-pomorskie, ... perspektywy zatrudnienia dla specjalistów. Nowych pracowników poszukują firmy działające w obszarze obsługi klienta oraz centra usług wspólnych. Tu szczególnie pożądane są osoby ...
-
Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19?
... pokazały, że podczas tego rodzaju cyberataków atakujący podszywali się m.in. pod Centrum Kontroli Chorób (CDC) lub Światową Organizację Zdrowia (WHO). W ten sposób ... , niż utracić krytyczne zasoby potrzebne do zapewniania ciągłości działania użytkownikom i obsługi klientów. Warto podkreślić, że nie są to nowe metody cyberataków. W rzeczywistości ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... zakresie – mówi Michael Wodzicki, Partner odpowiedzialny za obszar strategii, lider centrum usług dla bankowości i ubezpieczeń, Deloitte. Rzeczywiste korzyści wirtualnych ... podstawowej oferty banku, ale także, a może przede wszystkim, zakresu obsługi pozabankowej – czy to w zakresie dodatkowych usług finansowo-ubezpieczeniowych, czy integracji ...
-
Ruszyła budowa Panattoni Park Kraków East II
... , tuż przy węźle Targowisko A4, który znajduje się zaledwie 40 km od centrum miasta. Jak komentuje Michał Samborski, Head of Development z Panattoni: To wspaniała ... i dodaje: Usytuowanie Panattoni Park Kraków East II w pobliżu węzła Targowisko daje możliwość obsługi nie tylko samego Krakowa wraz z należącymi do jego aglomeracji miastami, ale takich ...
-
Wrocław liderem rankingu miast atrakcyjnych dla inwestorów
... średnich miast – mówi Aleksandra Kłonowska-Drozd, Kierownik Zespołu ds. Obsługi Inwestora, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW). Wrocław jest wiodącym ... to miasto nie jest już postrzegane jako „rynek wschodzący”, ale ugruntowane i dojrzałe centrum biznesowe, potrafiące elastycznie i sprawnie reagować na sytuację rynkową – dodaje ekspert. ...
-
Transport: komunikacja miejska stanie przez pandemię?
... nabycie jest czasochłonne. W przypadku gdy kierowca, motorniczy czy pracownik obsługi pociągu nagle zachoruje na kronawirusa lub trafia na kwarantannę to ... Sytuacja w wielu sektorach nie jest wesoła, co potwierdzają działania Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, które rozesłało komunikat do operatorów infrastruktury strategicznej. Ostrzega w nim, że ...
-
Usługi dla biznesu: rekordy padają nawet w kryzysie
... z 46 państw. Co piąta firma z listy Fortune Global 500 otworzyła w Polsce centrum usług. W ciągu ostatnich dwóch lat rzeczywistość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, ... usług biznesowych w Polsce tworzy obecnie miejsca pracy w 1 714 centrach obsługi procesów biznesowych (BPO), usług wspólnych (SSC/GBS), IT oraz centrach badawczo-rozwojowych ...
-
Roaming w UE: korzystanie z telefonu za granicą tak jak w kraju przez kolejne 10 lat
... się z dodatkowymi kosztami. W przypadku podróży za granicę połączenie z działem obsługi klienta, infolinią linii lotniczych czy towarzystwa ubezpieczeniowego lub wysyłanie ... (tj. sieć 3G zamiast 4G). Ponadto w badaniu przeprowadzonym przez Wspólne Centrum Badawcze stwierdzono, że 25 proc. klientów przynajmniej raz doświadczyło gorszej jakości usług w ...
-
Nieruchomości komercyjne: rekordowe inwestycje pomimo niepewności
... krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Obawy o perspektywy gospodarcze i szybko rosnące koszty obsługi zadłużenia zbiegły się z malejącym popytem, szczególnie w głównej części rynku ... Rzymie: Hotel Majestic zmienił właściciela, a marka Four Seasons zakupiła biurowiec w historycznym centrum w celu jego przebudowy. Dania i Irlandia: na pierwszym miejscu ...
-
Inwestorzy ciągle chętni na nieruchomości komercyjne w Polsce
... w przypadku pięcioletnich swapów na stopę procentową przekracza już 3% w skali roku dla EUR i 9,5% dla PLN, co wpływa na wysokość wskaźników zdolności obsługi zadłużenia (DSCR) oraz udziału kapitału własnego (LTV). Prognozowana stagnacja i spadek aktywności deweloperskiej spowodowały zmianę nastawienia banków do wszystkich sektorów nieruchomości ...
-
Rynek biurowy we Wrocławiu w 2022 roku
... budowy są Ininity (22 000 m kw., Avestus Real Estate, Tristan Capital) oraz centrum Południe III (20 000 m kw., Skanska Property Poland). Zainteresowanie ... zachęt. Z drugiej strony, wysokie koszty budowy, a także wzrost kosztów obsługi kredytów budowlanych może skutecznie zahamować możliwości negocjacyjne inwestorów, zwłaszcza w nowych budynkach ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
... SentiOne, polską firmę wspierającą marki w monitoringu Internetu oraz automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, która rozumie ludzie intencje ... mln wyświetleń) czy zawieszeniu się wyposażonego w AI robota - Mikołaja Kopernika z Centrum Nauki Kopernik, poproszonego o podanie liczby Pi (prawie 900 tys. ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Rynek biurowy w Łodzi w I kw. 2023 bez nowej podaży
... tj. 632 000 m kw. Największa koncentracja budynków biurowych znajduje się w centrum miasta oraz dzielnicy Widzew. Na koniec marca w realizacji zidentyfikowane było ... ciągu obserwujemy utrzymujące się wysokie koszty budowy, a także wciąż wysokie koszty obsługi kredytów budowlanych, które hamują możliwości negocjacyjne inwestorów, a to z kolei może ...
-
Accolade oddaje do użytku Park Białystok II
... zaledwie 10 km dalej. Taka topografia przyczynia się również do sprawniejszej obsługi klientów przez naszych najemców. Firmy takie jak Pilkington, Stokrotka, Rohlig ... , dla których miasto może stanowić dobre miejsce do ulokowania centrum logistycznego obsługującego region. – powiedział Tadeusz Drozd, Negocjator, Industrial Agency, Cushman & Wakefield ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: osłabienie, ale Polska pozostaje liderem CEE
... . Biorąc pod uwagę obecne warunki, w szczególności w odniesieniu do kosztów obsługi zadłużenia, przewidywanie aktywności rynkowej w pozostałej części roku pozostaje wyzwaniem ... jedyną transakcję powyżej 100 mln euro w II kwartale – właściciela zmieniło centrum handlowe w Pardubicach w Czechach. Lokalni inwestorzy najbardziej aktywni Do tej pory ...
-
Sztuczna inteligencja w edukacji - szansa czy zabójca kreatywności?
... przyswojenia nowego oprogramowania. Takie innowacje mają na celu usprawnienie pracy w zawodach księgowych i ułatwienie obsługi dokumentów finansowych w erze cyfrowej. To pokazuje jak istotne jest, aby edukacja była elastyczna ... , bezpieczeństwa sieci i danych, wykładowca na Uniwersytecie Georga Waszyngtona, a także Dyrektor Akademickiego Centrum ...
-
Nowe laptopy Acer Swift Edge 16 oraz Swift Go 14
... , sprawiają, że te laptopy stają się nie tylko narzędziem pracy, ale także centrum kreatywności. Laptopy Acer Swift mają wyświetlacze OLED, dzięki czemu użytkownicy mogą ... do 32 GB i dysk SSD PCIe 4.0 do 2 TB. Jest on gotowy do obsługi codziennych zadań oraz do zapewnienia użytkownikom doskonałych doświadczeń związanych z AI. Dodatkowo jego 16-calowy ...
-
Grunty inwestycyjne na celowniku deweloperów
... Pozwala to właścicielom uzyskać wyższe finalne wartości, a deweloperom umożliwia optymalizację kosztów obsługi długu, który nadal jest bardzo wysoki. Przykładem takiego rozwiązania może ... zakupu działek pod inwestycje wielofunkcyjne. Pod projekt mixed-use hektarowy teren położony w centrum Warszawy przy ulicy Chmielnej za ponad 145 mln zł pod koniec ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... na rzecz e-commerce wrośnie w tym roku o 10,5%. Według brytyjskiego centrum analitycznego Transport Intelligence (Ti) średnioroczne tempo wzrostu na poziomie 10% ... dla rynku kontraktowego i 7,9% dla logistyki e-commerce, jednak wyraźnie dokładniejszą była estymacja dla obsługi e handlu. Jeśli tym razem prognozy się sprawdzą, będzie to oznaczać, ...