-
Usługi dla biznesu - motor napędowy rynku biurowego mniejszych miast
... . Jako przykład dobrze prosperującego w Częstochowie biznesu Krzysztof Matyjaszczyk podaje firmę TRW - Centrum Inżynieryjne, specjalizujące się w projektowaniu samochodowych systemów bezpieczeństwa, prowadzące działalność od 2004 roku oraz Centrum Obsługi Finansowej TRW, założone pod koniec 2006 roku w celu zarządzania kluczowymi operacjami ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... proc. jest bardzo istotna i mamy nadzieję, że Kielce staną się również beneficjentem rozwoju branży SSC – mówi Karolina Kamińska-Maślarz, Kierownik Referatu z Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Kielce. – Dodatkowym magnesem dla nowych przedsięwzięć jest rozbudowywana trasa S7 łącząca Kielce z Warszawą i Krakowem, co już teraz ...
-
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... to, jak duże znaczenie ma elastyczność i otwartość środowiska technologicznego. • Migracja do telefonii IP w centrach obsługi klienta następuje szybko: 60% badanych spodziewa się wprowadzić tę technologię przynajmniej w jednym centrum obsługi klienta w ciągu roku, a 82% - w ciągu dwóch lat. W większości przypadków zamiana będzie jednak początkowo ...
-
PAIiIZ: kolejne projekty inwestycyjne
... w obszarze informatyki. Ciber Ciber otworzył Poznańskie Międzynarodowe Centrum Obsługi IT, w którym do końca roku ma zostać zatrudnionych 80 osób. Docelowo będzie 200 miejsc pracy, a także praktyki i staże dla studentów. Poznańskie centrum jest pierwszym w Europie Centralnej. Centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie wsparciem technicznym, jak ...
-
Ranking centrów handlowych
... miejsce zajęło Centrum Galaxy. W kolejnych miastach pierwsze miejsca zajęły: Manufaktura w Łodzi, Focus Mall w Bydgoszczy i Lublin Plaza w Lublinie. Aż 7 na 10 galerii (w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu), które zajęły pierwsze miejsca w rankingu, są także liderami w badaniu jakości obsługi centrów handlowych ...
-
Nauka przez Internet coraz popularniejsza
... Internetu można uczyć się tajników prowadzenia samochodu, języków obcych, obsługi komputera, programowania w różnych językach, a nawet ukończyć studia. Nauka ... studia internetowe prowadzi na Uniwersytecie Warszawskim Centrum Otwartej Edukacji Multimedialnej. W pierwszym roku z oferty centrum skorzystały 73 osoby, w 2001 - 107, rok później 358 ...
-
Obsługa klienta 2015
... w obsłudze klienta Na liście priorytetów firm chcących doskonalić obszar obsługi w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą dostępność obsługi (54%) Zapewnić klientom obsługę możliwie spersonalizowaną (53%) Móc szybciej ...
-
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... przeprowadzonych przez MasterCard wśród detalistów z całej Europy, do roku 2020 telefon komórkowy przejmie rolę tradycyjnego sklepu, strony internetowej oraz centrum telefonicznej obsługi klienta. Jedynie 3% detalistów jest zdania, że obecnie branża handlu detalicznego daje radę nadążać za wymaganiami konsumenta w zakresie wielokanałowej sprzedaży ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... też mogą być problemy z kontaktem. Fatalna obsługa Klienci sklepów internetowych oczekują fachowej, rzetelnej, a co najważniejsze ― właściwej obsługi ze strony pracowników. Czasem udana relacja z centrum obsługi klienta bywa nawet ważniejsza od ceny: PRZYKŁADOWA OPINIA*: [Andrzej] Obsługa klienta poniżej krytyki. Wysłałem prośbę o dostarczenie ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... znajduje się dopiero na szóstym miejscu. W CENTRUM UWAGI Nowe dane o rynku pracy Tym razem w sekcji „W centrum uwagi” postanowiliśmy przyjrzeć się ogłoszeniom z dwóch ... województwa pochodziło 18% ogłoszeń dotyczących specjalistów ds. handlu i sprzedaży, 21% - obsługi klienta, 21% - budownictwa, 19% - logistyki i tylko 17% kierowanych do inżynierów. ...
-
Help desk i polski rynek
... coraz większej liczby przedsiębiorstw działających na rynku polskim. Help desk (HD) to system wewnątrz organizacji, który łączy w sobie role telefonicznego centrum obsługi klienta, serwisu technicznego i działu public relations. Jego zadaniem jest reagowanie na wszelkie prośby i uwagi klientów przy zachowaniu profesjonalizmu zarówno w zakresie ...
-
Sieci botnet: dochodowy interes
... będą wykorzystywały C&C. Zwalczanie zdecentralizowanych botnetów jest znacznie trudniejsze niż zwalczanie scentralizowanych sieci, ponieważ aktywny botnet P2P nie posiada żadnego centrum kontroli. Klasyfikacja botnetów ze względu na protokoły sieciowe Aby właściciel botnetu mógł wysyłać polecenia do botu, niezbędne jest ustanowienie połączenia ...
Tematy: boty, bot, botnet, IRCbot, program dla hakerów, sieci zombie, ataki DDoS, komputery zombie, backdoor -
Centra danych - najbezpieczniejsze lokalizacje 2013
... Brytania drugi rok z rzędu została uznana za najbezpieczniejszą lokalizację w Europie na centrum danych. Pierwsze miejsce na świecie zajęły Stany Zjednoczone. Indeks ryzyka ... awaria może zagrozić istnieniu firmy i znacząco wpłynąć na poziom przychodów i obsługi klienta. Indeks DCRI pomaga firmom podejmować przemyślane decyzje o lokowaniu centrów ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... poprzez aplikację. Popularność tradycyjnego centrum obsługi systematycznie maleje na każdym etapie procesu zakupowego, co najciekawsze nawet na etapie pozakupowym. Jedna trzecia (30%) uważa centrum za „zupełnie nieistotne” przy śledzeniu zamówienia, a jedna czwarta postrzega pomoc oferowaną przez centrum przy użyciu nowych produktów jako ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 9/2015
... koszty przekraczają jego możliwości. Rozsądek narzuca ograniczenia na wielkość kredytu realną zdolnością do jego obsługi. Elementarna logika polityczna rządzących podpowiada sytuowanie zadłużenia i sposobów i jego spłaty w centrum krajowej polityki... Upraszczając nieco rozważania można też powiedzieć, że niebezpieczne długi powstają jako skutek ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... 10 badanych jest skłonnych przyznać pierwszeństwo obsługi kobietom w ciąży w placówkach służby zdrowia, urzędach, a także w punktach obsługi, takich jak banki, sklepy, restauracje. Jednak ... mnie w długiej kolejce i obsłużyły w pierwszej kolejności! [Dita, Delikatesy Centrum, Niemce] Najlepiej w małopolskim, najgorzej w lubuskim Najwyższy wskaźnik ...
-
Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?
... także i dorosłych. Z dziećmi chętniej pójdziemy do sklepu osiedlowego niż do dużego centrum handlowego, czy supermarketu. „W osiedlowym sklepie relacje międzyludzkie załatwiają to, co w sieciach handlowych musi być procedurą szkoleniową obsługi klienta. W niewielkim sklepie sprzedawca zazwyczaj każdego wchodzącego klienta widzi, a mniejsze kolejki ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... analiz sprzedaży, porównań wyników sprzedaży dla poszczególnych produktów, czy sprzedawców w wyznaczonych okresach czasowych. CRM pozwala również na stworzenie kompleksowego centrum obsługi kontaktów z klientem, czyli baz danych o potrzebach klientów, całościowego przebiegu kontaktu kontaktu z nimi, reklamacjach i zgłaszanych uwagach. Co więcej CRM ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... czynniki: skuteczność udzielonej pomocy wysokie kompetencje konsultantów szybkość obsługi „Dzwoniąc do call center nie oczekujemy przyjaznej pogawędki z miłą konsultantką. Podstawową zaletą tej metody kontaktu jest oszczędność czasu, dlatego każdemu klientowi centrum kontaktowego zależy przede wszystkim na szybkim i skutecznym rozwiązaniu ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... projektów czy zwiększenie przychodów. W obliczu rosnących oczekiwań klientów, kurczących się zespołów i niepewnej sytuacji ekonomicznej automatyzacja będzie w centrum uwagi każdego kierownika działu obsługi klienta, jeśli chodzi o wdrażanie nowych technologii. Ponieważ klienci przyzwyczaili się do możliwości wyboru spośród wielu kanałów komunikacji ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... sklepów z biżuterią - Apart. Badanie potwierdza, że klientom szczególnie przypadła tu do gustu jakość obsługi. W kategorii „Moja Stacja Benzynowa” wygrał Orlen. Jest to najczęściej odwiedzana przez ... odpowiednio tylko co piąty (22%) i co czwarty (26%) badany był w ostatnim czasie w centrum handlowym. Nie bez znaczenia jest tu na pewno ilość tego ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... , który w 2010 poczynił olbrzymi postęp, zwłaszcza w obszarze jakości obsługi Klienta. Komputery/Gry Komputery to kategoria znacznie bardziej urozmaicona niż RTV – obok siebie stają na podium sklepy o różnej wielkości oraz sklepy mniej i bardziej wyspecjalizowane, jak Centrum Druku, Sklep Gekon, czy eBaterie. O pierwszym miejscu Morele ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... poszczególnych działach w firmie jest różny, stąd przytaczamy kilka przykładów wpływu CRM na obniżenie ich kosztów działania. Contact Center Najdroższym elementem centrum obsługi klienta jest personel. Dzięki automatyzacji procesów takich jak: szkolenia, przekierowania rozmów i wiadomości, analiza zgłoszeń i ich rejestracja firma może zaoszczędzić ...
Tematy: -
Galeria Korona Kielce
... na wszystkich kondygnacjach Galerii. Na najwyższej z nich znajdzie się ogródek gastronomiczny (food court) z widokiem na Centrum. Oferta kulinarna obejmować będzie zarówno dania podawane w barach szybkiej obsługi, jak i specjalności kuchni z różnych stron świata. Ostatnie trzy poziomy Galerii przeznaczone będą na parking samochodowy, mieszczący ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Polski kusi Indie
... Infosys BPO Poland – centrum usług biznesowych koncernu Infosys Technologies - światowego giganta w dziedzinie outsourcingu i rozwiązań IT. Łódzkie centrum we współpracy z jednostką w Brnie pełni funkcję centrali Infosys BPO na całą Europę. Firma ogłosiła, że polski oddział koncernu będzie również pierwszym centrum obsługi zadań IT na Starym ...
-
Rekordowy popyt na warszawskie biurowce
... skupia się w strefie Centrum. Udział samej tylko podstrefy Centrum Zachód w wolumenie obecnie powstających ... centrum miasta odnotowują niewielki wzrost i obecnie mieszczą się w przedziale od 21,00 do 22,50 euro za m kw./m-c. W najbliższym czasie nie jest spodziewany skokowy wzrost stawek czynszu bazowego, chociaż w rezultacie rosnących kosztów obsługi ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... (5 300 mkw.). Za pozostałą część podaży odpowiadały takie realizacje jak Centrum Janki, Galeria Słowiańska w Zgorzelcu czy Galeria Głowno w województwie łódzkim, w których ... . - Coraz większe poczucie bezpieczeństwa, bezpłatne dostawy i stała poprawa jakości obsługi konsumentów pozytywnie wpływają na rozwój handlu internetowego w Polsce. Polacy ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... . Nie chodzi jednak o przyspieszenie dostaw, ale o zagwarantowanie oczekiwanego standardu obsługi zwrotu zamówień. Te mają być bezstresowe, niewymagające kontaktu ze sprzedawcą i ... za ok. 30 proc. sprzedaży naszych marek odzieżowych. E-commerce pozostaje w centrum naszej uwagi, a maksymalizacja sprzedaży w tym kanale stanowi jeden z najważniejszych ...
-
InPost otwiera w Woli Bykowskiej największy hub logistyczny w Polsce
... , aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na najnowocześniejsze usługi logistyczne w Polsce. Nowopowstały obiekt to najnowsze i największe w Polsce centrum logistyczne – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost. W nowym centrum znajdują się 4 wiaty kurierskie dedykowane pod 120 kurierów. Budynek ma certyfikat BREEAM EXCELLENT, instalację ...
-
Usługi cloud computing: 3 warstwy w modelu dostaw
... i wszystko ładnie gra. Rola zespołu IT ograniczona została w wielu przypadkach do obsługi tej maszyny, konserwacji, doskonalenia, a głównie do tego żeby przeciwdziałać i reagować na ... elementem zmian związanych z przesunięciem paradygmatu z koncentracji na ‘centrum kosztów’ na ‘centrum innowacji i rozwoju’. Dźwignia wirtualizacji. Model ITaaS wymaga ...
-
10 mitów i 3 fakty na temat abonamentu RTV
... rejestracji odbiornika RTV MIT! Żaden listonosz nie posiada uprawnień do przeprowadzania kontroli obowiązku rejestracji odbiorników! Dokonują tego wyłącznie upoważnieni pracownicy Centrum Obsługi Finansowej Poczty Polskiej. Poczta Polska zatrudnia setki kontrolerów MIT! Nie więcej niż kilkudziesięciu kontrolerów realizuje zadania na terenie całego ...
-
Mobilny CRM
... klientem. CRM obejmuje osoby pracujące w dziale sprzedaży, w punktach terenowych, w dziedzinie obsługi posprzedażnej. Często role te wymagają od ludzi pracy poza tradycyjnym ... nieproduktywnie oznacza stracone szanse. Nie warto więc dokonywać pełnej replikacji centrum danych na laptopie, czy innym urządzeniu przenośnym. Mobilne zarządzanie relacjami ...
Tematy: -
Numer alarmowy 112 - jakość połączeń
... sieci operatora komórkowego lub z braku wystarczającej ilości linii telefonicznych w centrum dyspozytorskim numeru 112. W czasie wcześniejszych wspólnych badań z udziałem Platformy ... sieci UMTS i brak zasięgu GSM przyczynił się w sieci PLAY do zanotowania braku obsługi dla 14,2 % połączeń. Z analizy poziomów sygnału RSCP dla stacji UMTS wynika ...
-
Private banking: przybywa klientów
... 2012 roku liczba osób zamożnych i bogatych przekroczyła 750 tysięcy. Koszty obsługi prestiżowego klienta zwracają się bankowi już przy obracaniu kwotą ok. 400 ... nawet po porady profesjonalistów. Na przykład PKO BP stworzyło Pierwsze Centrum Bankowości Prywatnej zaprojektowane przez znane studio architektoniczne Robert Majkut Design. Wszystko ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... miejsca. To daje z kolei odpowiedź na pytanie, gdzie należy umieścić produkty mające przyciągnąć uwagę klientów. Dodatkowo, pomoże menedżerom zapewnić obecność obsługi w kluczowych sekcjach, tak by klient mógł liczyć na natychmiastową pomoc. Informacje demograficzne pozyskane z monitoringu w połączeniu z sieciowym systemem audio pozwolą również ...