-
7 mitów na temat systemu WMS
... jest jakiś punkt odniesienia. Kilka lat temu realizowałem projekt wdrożeniowy w dużym centrum dystrybucyjnym i tam wyznaczono wskaźniki jakości. Dokonano precyzyjnych pomiarów ile czasu ... musi zostać spełniony jest posiadanie zespołu programistów lub osoby dedykowanej do obsługi takiego projektu. I rzecz równie istotna – odpowiedniego budżetu, bo ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2015
... znaczący udział w projektach europejskich. Do tego dochodzą środki krajowe z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju i Narodowego Centrum Nauki. W sumie będą to środki rzędu 100 mln euro rocznie ... , wprowadzają się z kolei firmy funkcjonujące w strukturach korporacyjnych, centra obsługi biznesu, czy wielodziałowe przedsiębiorstwa, działające na rynkach ...
-
Zaplecze kadrowe i biura. To przyciąga inwestycje
... niemal każdego przedsiębiorcę - z badania zrealizowanego wśród Centrów Obsługi Inwestora miast i agencji rozwoju regionalnego współpracujących z Fundacją Pro Progressio wynika, że dla 92% „zdecydowanie istotnym” czynnikiem przy wyborze lokalizacji biznesowej dla centrum BPO/SSC jest dostępność kadr. Poziom i kierunek wykształcenia pracowników ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
... . Z kolei za kluczowe czynniki sukcesu strategii cyfrowej respondenci uznali spójność obsługi klienta we wszystkich kanałach, jakość usług i ich personalizację. Walka z ... – Obecnie banki znajdują się w fazie radykalnego przeformułowania swoich strategii. W przeszłości w centrum uwagi zawsze znajdował się produkt. Wszystkie struktury i procesy były ...
-
Chmura hybrydowa przyspiesza biznes
... rozwój IT w przedsiębiorstwach. Najważniejsze cele inwestycji w technologie cyfrowe obejmują: Usprawnienie obsługi klienta (87% respondentów wskazało, że był to krytyczny lub bardzo ... która obejmuje dwa lub więcej modeli dostarczania usług IT, w tym tradycyjnego centrum przetwarzania, chmury prywatnej, chmury zarządzanej i chmury publicznej. Aż 83% ...
-
E-administracja daleko od popularności. Polski biznes ciągle analogowy
... z początku października 2015 r., kont w ePUAP było 1,15 mln (dane Centrum Projektów Informatycznych, obecnie Centrum Cyfrowej Administracji). Trzeba przy tym zauważyć, że ... 9% więcej niż rok wcześniej. Ale tylko 56% zadeklarowało, że wykorzystuje e-urzędy do obsługi procedur administracyjnych w całości drogą elektroniczną. I tutaj mamy do czynienia ...
-
Rynek biurowy w Poznaniu coraz atrakcyjniejszy
... ). W tych ośrodkach zatrudnionych jest łącznie 95 prac. wszystkich pracowników centrów obsługi biznesu z kapitałem zagranicznym w Polsce. Rośnie zatrudnienie w outsourcingu ... swoich trzech centrach logistycznych znajdujących się pod Poznaniem i Wrocławiem, w Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku oraz w biurze w Warszawie planuje zatrudnić dodatkowo ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2016
... online jednocześnie z obecnością w tradycyjnym kanale dystrybucji. Podnoszą także poprzeczkę w zakresie obsługi klientów, czego przykładami są między innymi nowy sklep sieci Primark ... Bond Street czy Oxford Street”. Azja i Pacyfik Dzielnica Causeway Bay w centrum Hongkongu została ponownie najdroższą lokalizacją handlową w regionie Azji i Pacyfiku ...
-
Urządzenia IoT pod obstrzałem: raport McAfee Labs IV 2017
... ich w trafne spostrzeżenia. W rezultacie przedsiębiorstwa nie są odpowiednio przygotowane do obsługi coraz większej liczby zagrożeń, których na co dzień doświadczają. Aby przenieść wymianę informacji o zagrożeniach na wyższy poziom skuteczności i wydajności, Centrum McAfee Labs proponuje skupić się na trzech obszarach: Ocena i priorytety ...
-
Sieć szpitali, czyli nowe rozwiązania i stare problemy
... Polsce znajdują się dwie placówki pediatryczne Instytut Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie i Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Konsekwencją nierównomiernej wyceny jest ... wydaje się niebezpieczne. Oznaczałoby ono m.in. duży wzrost kosztów obsługi służby zdrowia związany z działalnością komorników. Mogłoby też doprowadzić do paraliżu ...
-
Czym jest telefonia SIP i jak ją wykorzystać w biznesie?
... MCX Telecom, specjalizującej się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych dla biznesu. Aparaty do obsługi połączeń SIP na pierwszy rzut oka mogą przypominać tradycyjne telefony ... system. Telefonia SIP może być więc dla pracownika wydajnym centrum komunikacyjnym, integrującym w ramach jednego interfejsu usługi telefoniczne, wideokonferencyjne, wiadomości ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... i ściślej współpracować ze sprzedażą i obsługą klienta. "Customer journey" jest w centrum uwagi działów marketingu, które nadal walczą o jednolite spojrzenie na klienta w oparciu ... i pracuje nad ponownym zdefiniowaniem zasad współpracy z zespołami sprzedaży i obsługi klienta. Najlepsze działy marketingu doceniają komunikację dwukierunkową. Hihg ...
-
3 podstawowe zasady przenoszenia danych do chmury
... z utrzymaniem tradycyjnego serwera. Pochłania on bowiem jeszcze prąd, miejsce oraz wymaga zespołu specjalistów do właściwej obsługi. - Kiedy architekt rozpozna wszystkie elementy infrastruktury, musi dokonać ich reorganizacji. Dzięki niej możliwe będzie ... usługodawca nie będzie w stanie mu pomóc i umożliwić dostępu do danych przechowywanych w centrum ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... konkretną marką, niezależnie od tego, czy jest to punkt sprzedaży czy centrum handlowe. Kiedyś do wygenerowania pozytywnych doświadczeń wystarczało niewiele – sprzedający musieli być ... od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, reklamacji itp. – zależy od emocji. Dlatego firmy, które chcą ...
-
Trendy technologiczne na rok 2019
... dane od użytkowników i wprowadzające zmiany we własnych funkcjonalnościach w celu ulepszania obsługi użytkowników. Istotną rolę odegrają sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, dzięki którym będzie można wydajniej pracować. Wartość danych stanie się centrum świata wartości: W nadchodzącym roku nacisk będzie w coraz większym stopniu przenoszony ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... charakterystycznych dla sklepów i hoteli”, dodaje Anna Wysocka. Dla przykładu, centrum Westfield San Francisco zaadaptowało część jednego z pięter w Westfield Bespoke - miejsce ... , np. inteligentne kasy samoobsługowe, a wszystko po to, aby skrócić czas obsługi i zwiększyć wygodę kupujących. 8. Dynamiczne ustalanie cen Tzw. dynamic pricing przyjął ...
-
Jakie oferty pracy wybieraliśmy w 2018 roku?
... . Dane przedstawione przez Grupę Progres potwierdzają, że w minionym roku w centrum zainteresowania kandydatów znajdowały się administracja, HR, marketing, obsługa klienta, produkcja, logistyka ... . Chętnie odpowiadano również na ogłoszenia rekrutacyjne konsultantów ds. obsługi klienta. W grupie stanowisk, które wzbudzały ogromne zainteresowanie i o ...
Tematy: rynek pracy, oferty pracy -
Europa: wydarzenia tygodnia 35/2019
... mógłby spaść o około 1,5 proc – mówi Kamil Wolański, ekspert Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK). Pewne jest, że polscy przewoźnicy szczególnie z ... przypadkach trwał nawet 3 lata. Jeżeli dodamy do tego brak sprawnej i rzetelnej obsługi obcokrajowców, a także brak strategicznego dokumentu określającego politykę państwa w zakresie ...
-
Jakie działania CSR podejmuje sektor MŚP? Ochrona środowiska na 1. miejscu
... , to najczęściej dotyczą wspierania organizacji pozarządowych. CSR, czyli pracownik i klient w centrum uwagi Jak wynika z badania EFL, aktywność podejmowana przez sektor MŚP ... w sposób klarowny, a ponad połowa monitoruje zadowolenie klientów z jakości obsługi. To jeszcze bardziej przekonuje ich do intensywniejszych działań odpowiedzialnościowych – ...
-
Transport: infrastruktura towarowa w Polsce na 3+
... najmniej słabym. Najgorzej, co chyba nie jest zaskoczeniem, wypadamy w kategoriach obsługi celnej (3.25 LPI) oraz jakości infrastruktury (3.21 LPI), a jeśli ... towarowej dobrze odzwierciedla pozycja Hamburga, który wciąż odgrywa rolę ważnego centrum dystrybucyjnego dla polskiego handlu międzynarodowego. Z danych opublikowanych przez sam port ...
-
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
... się przez chwilę w sytuacji magazyniera, którego zadaniem jest zinwentaryzowanie całego centrum dystrybucyjnego (przy czym powierzchnia niektórych z nich może przekraczać 46 tys ... testowaniu różnych technologii mających na celu poprawę doświadczeń konsumentów w zakresie obsługi kasowej i wszystko wskazuje na to, że trend ten będzie kontynuowany także ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... . Jedną z nich jest agile-commerce, które zakłada między innymi automatyzację procesu obsługi. Inne ciekawe rozwiązanie to model BOPIS (Buy Online, Pick-up In Store), który ... firmach, aby elastycznie reagować na rozwój sytuacji. Jednocześnie 55 proc. firm powołało centrum kryzysowe do koordynacji działań, a 40 proc. ocenia, że jest przygotowane do ...
-
Rynek pracy stabilizuje się. Co planują pracodawcy?
... usługowego (po 11 proc.). Najstabilniejsza sytuacja pod tym względem jest w branży obsługi nieruchomości i firm oraz w transporcie, gospodarce magazynowej i łączności – odpowiednio 93 i ... 54 proc. pracodawców mówi o kiepskiej koniunkturze w najbliższym półroczu, podczas gdy w centrum i na zachodzie – aż 63 proc.. Firmy we wschodniej części kraju z ...
-
3 zasady cyberbezpieczeństwa dla firm na 2021 rok
... czy przeznaczyć te środki na optymalizację i zabezpieczanie procesów poprzez zainwestowanie w centrum operacji bezpieczeństwa (SOC)? A może najlepszą inwestycją będzie nowa technologia? ... - w świecie, w którym ogromne zbiory danych są coraz bardziej potrzebne do poprawy obsługi klienta - mogą pomóc w lepszym wykorzystaniu danych. Już teraz niektóre ...
-
Inwestycje w centra usług w Polsce atrakcyjniejsze dzięki grantom?
... przedsiębiorcy oraz lokalizacji projektu. Wcześniej, wymogiem otrzymania wsparcia finansowego przez centrum usług biznesowych było utworzenie 250 miejsc pracy i zainwestowanie 1,5 mln ... ramię zarówno firmy doradcze, takie jak JLL, ale też biura obsługi inwestora oraz prężne organizacje branżowe i gospodarcze. W efekcie, po spowodowanym przez pandemię ...
-
Cyberbezpieczeństwo. Prognozy Fortinet na 2022 rok
... o znaczeniu krytycznym do znajdujących się w odległych lokalizacjach biur terenowych, systemów obsługi infrastruktury (np. rurociągi), statki obsługujące rejsy wycieczkowe czy biura linii ... Security Fabric zapewnia firmom bezpieczeństwo wszystkich zasobów w ich siedzibach, w centrum danych, na ich brzegu oraz w chmurze. Administratorzy będą musieli ...
-
Q-commerce: nadchodzi darmowa dostawa do 2.00 w nocy
... , jak i na całym świecie. Dark stores, microcentra dystrybucyjne służące wyłącznie do obsługi zamówień składanych on-line, funkcjonują już w siedmiu największych miastach w naszym kraju ... uruchomiła w Finlandii i Grecji. Jeden z pierwszych sklepów Wolt Market funkcjonuje też w centrum Warszawy. Market czynny jest od godziny 8.00 do 23.00 przez 7 dni w ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... ale także na doświadczeniach „pozacenowych”. Warto więc postawić klienta w centrum uwagi firmy, czyli innymi słowy zastosować podejście „customer experience”, zgodnie z ... pod uwagę założone cele). Warto brać pod uwagę sprawność i łatwość obsługi, dostępność najchętniej zamawianych nagród, a także ewentualne niedociągnięcia, które warto wyeliminować, ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... się niemal z dnia na dzień wiosną 2020 roku, kiedy zapewnienie płynnej obsługi online stało się niezbędne. Dziś sprzedawcy walczą o znalezienie innowacyjnych sposobów na ... może nabrać zwinności, aby konkurować w tej nowej erze? Umieszczając technologię cyfrową w centrum działalności. Ten nowy punkt widzenia jest konieczny, by sprzedawcy mogli ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... jednak chodzi o to, aby towar, który dostarczany jest od producenta do centrum dystrybucyjnego został tam przeładowany i jak najszybciej wysłany dalej, do końcowych ... nie. Od operatora logistycznego nie zależą działania marketingowe, oferta sklepu, czy też jakość obsługi klienta. W związku z tym te zadania, które są kluczowe dla każdego e-sklepu, ...
-
Warszawa bez nowych biurowców i z wysokimi czynszami
... . 2022 roku. Najemcy po raz kolejny na celownik najczęściej brali biura w strefach: Centrum i Centralny Obszar Biznesu (55 proc.) oraz Służewiec (16 proc.). Najwyższy ... w pierwszym kwartale najwięcej powierzchni biurowej potrzebowały wynająć firmy z sektora obsługi biznesu (19% zarejestrowanego popytu brutto), dalej firmy produkcyjne (10%) i z ...
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
... opartych na sztucznej inteligencji. Ich głównym celem jest poprawa jakości obsługi klienta poprzez dotarcie do niego z personalizowaną ofertą i przedstawienie mu dokładnie tego ... kwartał przyniósł na rynku handlowym nowe debiuty. Swój pierwszy lokal w Polsce w Centrum Praskim Koneser w Warszawie otworzyła włoska marka restauracji L’Osteria. Z kolei ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... , zarówno dla handlu, jak i dla logistyki. Wszystkie oczy na e-commerce! W centrum uwagi, jak co roku, pozostaje handel internetowy, który w ostatnich latach odegrał ... nie tylko analizy rynkowe, ale także nasze doświadczenia wynikające z wieloletniej obsługi partnerów wywodzących się z sektora modowego. Realizując dla nich operacje zarówno w kanale ...
-
Wakacje w Polsce droższe niż za granicą, ale...
... wiesz, w którą stronę się kierować, nie wahaj się też prosić obsługi lotniska o pomoc w dotarciu do stanowiska odprawy. Pasażerowie lecący na bilecie łączonym, w przypadku ... najmniej 7/10 w opcji ze śniadaniem, w odległości do 5 km od centrum miasta oraz kwatera prywatna w odległości do 5 km od centrum miasta, z oceną lokalu co najmniej 7/10, ceny z ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... online czy specjalista ds. obsługi klienta. Każdy pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji ... Polska”, Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego, Instytutu ESG, Instytutu Staszica, Centrum im. Adama Smitha, Warsaw Enterprise Institute, Związku Przedsiębiorców i ...