-
Zachowania konsumentów: zakupy bardziej świadome i odpowiedzialne
... . Prawie 70% konsumentów deklaruje, że często lub zawsze porównuje ceny odzieży, obuwia i kosmetyków przed dokonaniem zakupu – wyższe ceny są czynnikiem, który może zniechęcać ich do zakupów w sklepach ... i urody. Usługą, z której korzystałoby ponad 2/3 konsumentów jest możliwość refillingu (ponownego uzupełnienia) opakowań po zużytych kosmetykach ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... się dla sprzedawców coraz ważniejsze. W ostatnich latach wyższa wrażliwość konsumentów na ceny sprawiła, że stały się one nie tylko czynnikiem wpływającym na decyzję ... : redukcja ilości odpadów (39% wskazań respondentów), ograniczenie wykorzystania plastiku i opakowań (37%) oraz podejmowanie działań mających na celu zmniejszenie zużycia energii i ...
-
Polski przemysł: co gryzie branżę metalową?
... . Aktualne wyzwania, scenariusze rozwiązań”, aż 40 proc. przedsiębiorstw uważa rosnące ceny energii za największe wyzwanie w nadchodzących miesiącach. W kontekście wysokich cen ... metali i nakładaniem powłok. Wśród badanych przedsiębiorstw znajdują się także producenci narzędzi, opakowań ze stali, drutu, łańcuchów, sprężyn, złączy, śrub oraz innych ...
-
Podróbki leków coraz powszechniejsze
... Wielka Brytania czy Francja. „Popularność fałszywych leków to skutek niskiej ceny sprzedaży tych produktów. Wynika ona z kolei minimalnego kosztu procesu wytwarzania, ... zjawiska w Polsce narasta. W połowie pierwszego półrocza 2008 r. celnicy zarekwirowali 107 tysięcy opakowań podrabianych leków, czyli 170 proc. więcej niż w ciągu całego roku 2007. „ ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... . Na korzyść browarów nie działają także podwyżki cen surowców, wynikające z słabych zbiorów jęczmienia i chmielu, a także wzrost ceny papieru i aluminium, używanych do wyrobu opakowań. Najbardziej skutki dekoniunktury odczuwają producenci popularnych marek, produkowanych przemysłowo. Piwa regionalne, niepasteryzowane, niszowe odnotowują wzrosty ...
-
Netbook Acer Aspire One D270
... , aby zmniejszyć zużycie surowców podczas produkcji zarówno samego netbooka, jak i opakowań. Netbooki Aspire One D270 są dostępne w kolorach białym, czarnym, czerwonym, niebieskim oraz w wersji specjalnej, limitowanej „Carnival”. Konfiguracje oraz sugerowane ceny brutto dla klienta końcowego: Aspire One D270 – procesor Intel Atom N2600 ...
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
... i elementów tożsamości w strukturze majątku firm najlepiej obrazuje fakt, iż ceny największych i najbardziej uznanych światowych przedsiębiorstw niejednokrotnie aż w dziewięćdziesięciu ... wewnętrznym dokumentem katalogującym projekty oznakowania wszystkich nośników identyfikacji, opakowań produktów, materiałów reklamowych. Rozbudowane księgi zawierają ...
-
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
... mają na celu dostarczenie klientom minimum jednej z 3 użyteczności: obniżenia ceny zakupu, poprawy wygody zakupu oraz dostarczenia pozytywnych doświadczeń kupującemu. Z jednej ... i zakupu wiąże się z ustandaryzowaniem samych wyrobów, a przede wszystkim ich opakowań oraz form sprzedaży. W zamian konsument otrzymuje szansę zakupu towaru w zdecydowanie ...
-
HP Neverstop Laser, czyli drukarka bez kartridży
... system pozwala na uzupełnienie poziomu tonera w ciągu 15 sekund, bez zbędnych opakowań oraz konieczności otwierania trudnodostępnych pojemników, jakość oryginalnych materiałów od HP i ... oraz żywe kolory grafik, druk profesjonalnych, bezmarginesowych broszur i zdjęć. Ceny i dostępność HP Neverstop Laser będzie dostępna w sprzedaży w lipcu 2019 roku ...
-
Piwowarstwo jednym z filarów polskiej gospodarki
... polskich producentów. – To pokazuje, że 90 proc. pieniędzy wydanych na zakup, w tym m.in. opakowań, usług profesjonalnych i marketingowych, surowców z branży rolniczej i przetwórstwa spożywczego zostało nad ... preferencje konsumenckie, które ewoluują od tradycyjnych dotyczących ceny, walorów smakowych oraz dostępności, w kierunku tych związanych z ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... opatrzonego ekologicznym certyfikatem drastycznie spada wraz ze wzrostem jego ceny. A co z torbami foliowymi? Ponad jedna czwarta Polaków (29%) przyznaje, że ... Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Partnerzy główni raportu: BNP Paribas oraz Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.; Partnerzy wspierający: L’Oréal oraz Kompania Piwowarska. Celem badania ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... zachowania konsumentów. Będą też prognozować zapotrzebowanie na towary i dopasowywać ceny do zmieniającej się popularności produktów lub oferty konkurencji. W nadchodzącym roku ... bardziej ekologiczne zakupy. Popularne staną się dostawy do punktów odbioru, tworzenie opakowań na wymiar, stosowanie ekologicznych wypełniaczy w miejsce folii bąbelkowej, ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... towaru zamówionego on-line jest coraz bardziej istotną składową całego procesu zakupu. Obok ceny czy dostępności towaru to właśnie szybkość dostawy i jej terminowość jest najważniejszym ... wizerunkowym. Preferencje w tym zakresie mogą być zaspokajane zarówno poprzez oferowanie ekologicznych opakowań, rezygnację z dokumentacji papierowej na rzecz ...
-
Biurowce, czyli ochrona środowiska i dobrostan pracowników
... – wyjaśnia Bartłomiej Zagrodnik. Przemiany stymulują również takie czynniki, jak rosnące ceny prądu, koszty zużycia wody, ogrzewania, czy wywozu śmieci. Biurowce przechodzą ... wielokrotnego użytku, jak np. butelek filtrujących zamiast jednorazowych opakowań plastikowych. Niewątpliwie zmniejszeniu śladu węglowego służy też upowszechnienie się ...
-
Zachowania konsumentów: tania czy zdrowa żywność?
... zainteresowanie aspektem zdrowotnym kupowanych produktów? Czy w zakupach bardziej liczą się ceny czy jakość? Czego konsumenci wymagają od supermarketów? Europejscy konsumenci ... mięsa i unikają zamawiania gotowych posiłków, ze względu na wykorzystanie plastikowych opakowań – mówi Irena Pichola, partner, liderka zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w ...
-
Fałszerstwo wina kiedyś i dziś. Na czym polega?
... , które nie pochodzą z winogron – dodaje. Podrabianie dotyczy natomiast etykiet, butelek, korków i opakowań zbiorczych. Robi się to po to, aby wino tańsze sprzedać jako droższe, ... np. wierzyć sprzedawcom, którzy proponują renomowane wino za 1/2 lub 1/3 ceny. W przypadku zakupu drogich win, warto wcześniej dowiedzieć się, jak wyglądają etykiety ...
-
Parki handlowe deklasują centra
... , co stanowi wzrost 7% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jeśli chodzi o średnią liczbę opakowań w koszyku to wynosi ona cztery sztuki, co świadczy o wzroście o 2% rok do ... się już do dużych sklepów – najczęściej do dyskontów. Powodem są tutaj niższe ceny produktów i promocje, które są kluczowe dla polskich konsumentów – wskazuje Klaudia Okoń, Starsza ...
-
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... – do zmiany Po aferze z alkotubkami przyszedł czas na nowelizację przepisów co do opakowań. Alkohol nie może być sprzedawany w opakowaniach, które sugerują, że ... i dystrybutorzy z pewnością zaliczą spadek inflacji. Jak podał Główny Urząd Statystyczny, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w listopadzie wzrosły – rok do roku – o 4,7%. Rok wcześniej ...
1 2