-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... , wspomagana, top of mind, poziom zawłaszczenia atrybutów, brand recognition, postawa wobec marki etc. Nawet większość z nas słyszała, że wartość marki Coca Cola to grube miliardy dolarów. A jaka jest wartość naszego brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów ... Coca Cola z wydatkami zmniejszonymi o 1/3 w stosunku do ubiegłego roku. Miejsce vice-lidera zajmuje odwieczny rywal Pepsi z wydatkami ponad dwukrotnie mniejszymi od Coca Coli. Na trzeciej pozycji z budżetem ponad 8 mln zł pierwsza marka pochodzenia polskiego Hoop Cola ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne stwierdzenia. Synchronizację można również stosować do promowania produktów o charakterze komplementarnym względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca Cola następująca ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy przed Euro 2012
... EURO 2012 respondent zetknął się w ciągu ostatniego miesiąca, najczęściej wskazywana była Coca Cola. Kolejne wymieniane marki to: Biedronka, Tyskie i Warka. Co ciekawe żadna z tych ... sponsorem nie jest gwarancją sukcesu. Ważniejsza jest koncepcja i dobra reklama oraz trzymanie ręki na pulsie i umiejętność wykorzystywania nadarzających się ...
-
SEO copywriting
... „Cukier krzepi” jest Melchior Wańkowicz, a hasła „Coca – cola to jest to!” Agnieszka Osiecka. Także tylko wtajemniczeni wiedzą, że autorem jednego z lepszych haseł reklamowych ostatniej dekady jest sam Sławomir Mrożek („Jutro to dziś, tyle że jutro” - reklama funduszu emerytalnego PKO BP). Klasyczny copywriting to ...