-
OZE: odnawialne źródła energii w Polsce rosną w siłę?
Odnawialne źródła energii liczą się w Europie Środkowo-Wschodniej coraz bardziej, a swój udział ma również nasz kraj. Od 2018 do 2022 roku region CEE zdołał powiększyć moc z OZE o przeszło 33 GW, osiągając poziom 115 GW. To tylko niektóre wnioski, jakie napływają z opracowanych przez analityków EMIS raportów "Poland Renewable Energy Sector Report ...
-
Prasa czy Internet?
Prasa i stacje telewizyjne, aby nie stracić czytelników powinny zabiegać o względy czytelników w wieku 35-44 lata, którzy coraz chętniej wolą korzystać z newsów umieszczonych online - wynika z badania przeprowadzonego przez JupiterResearch. Jak wynika z badania 24% osób w wieku 35-44 lata czytuje newsy online, podczas gdy w tym samym czasie ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
Reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych daje spore pole manewru tym, którzy chcą podpierać się popularnością innych. Firma X, która próbuje zyskać na popularności i prestiżu firmy Y - to nie nowość. Obecnie zdarza się to jednak coraz częściej także w internecie. Internauta, wpisując w wyszukiwarce nazwę jakiejś firmy, może otrzymać w ...
-
Rynek surowców coraz mniej przewidywalny
... na świecie - to wnioski płynące z najnowszego globalnego raportu Deloitte "Powstanie nowego ryzyka geopolitycznego - paradygmat ceny ropy naftowej" ("Emergence of the New Geopolitical Risk-Oil Price Paradigm"). Według analizy przygotowanej przez firmę doradczą Deloitte, koncerny naftowe i gazowe będą zmuszone do coraz skuteczniejszego radzenia ...
-
Gry cyfrowe formą kultury?
Gry cyfrowe ulegają obecnie ogromnym przeobrażeniom - czytamy w raporcie "New ways to play games" autorstwa Ericsson ConsumerLab. Gaming zyskuje na znaczeniu, stając się akceptowalną społecznie, mainstreamową formą kultury. Dla graczy ...
-
Cyberprzestępczość uderza w instytucje finansowe
... się coraz trudniejsza - dla 36 procent instytucji z sektora usług finansowych cyberatak jest równoznaczny z utratą pieniędzy - czytamy w raporcie Deloitte „Transforming cybersecurity. New approaches for an evolving threat landscape”. Zmiana podejścia banków do kwestii bezpieczeństwa w sieci stała się koniecznością. Kluczem do sukcesu mają ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
Prasa, radio i telewizja coraz chętniej korzystają z treści zamieszczanych w mediach społecznościowych. Social media traktowane są niczym agencja informacyjna oferująca: darmowe materiały wideo, natychmiastowe newsy i gotowe „human stories”. Instytut Monitorowania Mediów zaobserwował znaczący wzrost zainteresowania mediów tradycyjnych „user ...
-
Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?
Włączenie wideo do mailingu to interesujący, wciąż jednak rzadko stosowany sposób na zwrócenie uwagi subskrybentów. Coraz więcej marketerów przekonuje się jednak, że rozwiązanie to jest atrakcyjniejsze, niż statyczny tekst i zdjęcia. Wideo pozwala bowiem wyróżnić nasz newsletter na tle innych oraz przekazać konsumentom konkretną treść i zamysł w ...
-
Majówka 2016: a może nie Paryż, tylko Genewa?
Na długi weekend majowy Polacy coraz częściej wybierają wypady typu city break. Jedną z najpopularniejszych destynacji jest Paryż, ale wyjątkowe atrakcje czekają na turystów również w mniej oczywistych lokalizacjach. Tripsta.pl przedstawia, co do zaoferowania mają Genewa, Bolonia i Lizbona. Genewa Miasto, malowniczo położone nad brzegiem Jeziora ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
Polskie firmy odzieżowe coraz lepiej radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... . Nowe technologie w coraz większym stopniu wpływają na sposób, w jaki dokonujemy zakupów. Potwierdzeniem tego są wyniki zrealizowanego przez Deloitte badania "The new digital divide", które dowodzi m.in., że aż 56 proc. zakupów w sklepach stacjonarnych poprzedzone jest wcześniejszym skorzystaniem z Internetu. Odsetek ten jest ...
-
Naucz dziecko rozpoznawać, czym jest fake news
Informacja stała się czymś niemal kluczowym. Takie realia to podatny grunt dla zjawiska, które w dość prymitywny sposób może oddziaływać na naszą rzeczywistość. Chodzi tu o tzw. fake news. I wprawdzie jest to problem, o którym mówi się już od lat, to jednak w ostatnim czasie nabrał on nowego wymiaru. To efekt coraz powszechniejszego korzystania z ...
-
Co proponują swoim pracownikom usługi dla biznesu?
Usługi dla biznesu to sektor, który rozwija się w naszym kraju niezwykle prężnie i nic nie wskazuje na to, aby w nadchodzących latach miał wcisnąć hamulec. Dziś tworzy go już niemal 1200 firm, w których zatrudnienie znajduje ponad ćwierć miliona pracowników i będzie ich jeszcze więcej - o zatrudnianiu myśli aż 97% pracodawcy z tej branży. ...
-
Biurowce w Warszawie: 3 nowe budynki i modernizacja
Newmark Polska przedstawia najnowszą odsłonę cyklicznego raportu "Office Occupier - Rynek biurowy w Warszawie". Opracowanie dowodzi, że w I kwartale br. stolica zyskała trzy nowe biurowce, a jeden budynek odzyskał swoją świetność po modernizacji. Popyt brutto był niższy aniżeli w poprzednim kwartale, a najemcy w coraz większym stopniu interesowali ...
-
Rosyjska dezinformacja obecna nawet w narzędziach AI
W dobie dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji coraz więcej uwagi przyciąga problem dezinformacji. Niedawna analiza przeprowadzona przez NewsGuard wykazała, że aż 33% przekazywanych treści przez popularne systemy AI jest wynikiem propagandy rosyjskiej, co rodzi poważne konsekwencje dla bezpieczeństwa informacji i stabilności procesów ...
1 2