-
Polskie programy lojalnościowe
... klientów rezygnujących z ich usług/produktów oraz uzyskanie informacji marketingowej o uczestnikach. Nie bez znaczenia jest również sterowanie zachowaniami klientów oraz cross selling (współpraca partnerów polegająca na wzajemnej sprzedaż oferowanych produktów). Najczęściej stosowanym narzędziem są programy bonusowe (53% badanych firm), w których ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... przez Praktycy.com. Co czwarty badany polski sklep oferuje indywidualne rekomendację produktów w oparciu o dotychczasowe zakupy klientów. Natomiast sprzedaż wiązaną (cross selling) uzupełniających się produktów wdrożyło już 62% badanych sklepów w polskiej sieci. Zdaniem ekspertów personalizacja oferty przynosi wymierne korzyści dla obu stron ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... klientów, m.in. obniżka cen (74%), bezpłatna dostawa (68%), gratisy i upominki dla klientów (56%), wyprzedaże (46%), programy lojalnościowe (24%) czy cross selling (12%). Przyjęta strategia ograniczenia wydatków wizerunkowych oraz przesunięcia środków na działania wprost implikujące wzrost przychodów w dużym stopniu skorelowana jest z okresem ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
... dla największych firm. Aplikacja pozwala zautomatyzować odzyskiwanie porzuconych koszyków zakupowych, tworzyć kampanie win-back, czy realizować strategie customer retention. Masowy cross i up selling Cross i up selling to techniki, które pomogły Amazonowi wspiąć się na szczyt handlu internetowego. Nie trzeba być jednak Jeffem Bezosem, żeby móc ...
-
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
Z perspektywy polskiego handlu Black Friday to wstęp do najgorętszego okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod tym hasłem kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją sprzedaży. ...
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... i świadomość naszej marki, produktów, a także jej atutów czy USP (unique selling proposition). Oczywiście, wszystko z umiarem. Nie ma sensu bombardować użytkownika tą samą reklamą ... spersonalizowanej kreacji reklamowej Kategoryzacja stawek Skuteczne wykorzystanie przy strategiach cross i up-sell Zastosowanie: Znajduje praktyczne zastosowanie przede ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... i ostatecznym zakupem. Warto więc zadbać o to, by nic nie rozpraszało ich uwagi podczas ostatniego kroku składania zamówienia. Jeśli chcemy zastosować cross i up selling, warto zrobić to wcześniej. Dobrym pomysłem będzie także zachęcenie klienta do finalizacji (np. używając call-to-action), a następnie utwierdzenie w tym, że ...