-
Transport publiczny w odstawce: co 4. Polak w czasie pandemii wybrał rower
... się przede wszystkich kolizji z samochodami i autobusami, a 1 na 10 respondentów z innymi użytkownikami rowerów bądź hulajnóg. Wśród osób, które czują się pewnie na drodze (52 proc.), przeważają mężczyźni. Na odpowiedź „czuję się bezpiecznie” wskazało 58 proc. panów i 47 proc. pań. - Informacja o tym, że co drugi Polak czuje się ...
-
25 rad jak unikać konfliktów
... się w konfrontacji. Szczególnie na początku, więcej słuchaj, mów mniej. Poruszaj się wolniej i mów ciszej. Takie zachowanie - bardzo popularne w świecie zwierząt - sprawia, że druga strona czuje się bardziej bezpiecznie ... swego przełożonego czy może palić kiedy się modli. Odpowiedź była oczywiście negatywna. Gdyby jednak zapytał czy mógłby się modlić ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... czy Y?”. Jego pierwsza odpowiedź – zgodnie z regułą konsekwencji – wpłynie na treść kolejnych pytań. Dobra konwersacja, w trakcie której klient czuje się dowartościowany jako obiekt zainteresowań, pozwala na budowanie związków ze sprzedawcą, a także z firmą. Utworzona w ten sposób więź może przyczynić się do przywiązania się ...
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
... czuje się ona emocjonalnie zaspokojona. Futro daje jej poczucie posiadania określonego prestiżu i statusu. Nie koncentruj się ... się bezpiecznie i pewnie. Jeśli jednak sprzedajesz łódź komuś, kto potrzebuje jej jedynie po to, aby pływać z przyjaciółmi w spokojnych akwenach i dobrze się ...
-
Jakość życia Polaków 2010
... , czy rola dobrej widoczności okazują się ... czuje się bezpiecznie (90%). Środowisko zawodowe Ciekawie przedstawiają się wyniki dotyczące życia zawodowego. Analiza pokazuje, że jedynie co dziesiąty z nas jest z niej niezadowolony, jednak jeśli chodzi o zarobki to grupa ta jest zdecydowanie większa (1/3 niezadowolonych). Po 50 roku życia zwiększa się ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... że czuje się wtedy komfortowo. W Europie najbezpieczniej w sklepach czują się ... się o to tylko nieco ponad jedna czwarta badanych), we Francji (24 proc.) czy w Holandii (21 proc.). Podczas gdy dwa tygodnie temu połowa polskich konsumentów czuła się bezpiecznie, korzystając z usług, które wymagają indywidualnego kontaktu, jak fryzjer, kosmetyczka czy ...
-
Pandemia: polscy konsumenci świadomi i troskliwi
... czuje się w nich bezpiecznie. Najwięcej osób, które udzieliły takiej odpowiedzi, bo prawie dwie trzecie, jest w grupie najmłodszych badanych, w wieku 18-34 lata. O 7 pp. wzrosła także w ciągu dwóch tygodni liczba Polaków, którzy nie mają obaw przed skorzystaniem z usług wymagających indywidualnego kontaktu, jak fryzjer, kosmetyczka czy dentysta ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... kwestie dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood Media, ... czuje się bezpiecznie dzięki nowym środkom ostrożności, które widzą w sklepach, 49% konsumentów na świecie – a 60% konsumentów w USA – wciąż obawia się zakażenia wirusem podczas zakupów. Ponadto 65% amerykańskich konsumentów, którzy zdecydowali się ...
-
Co trzeci Polak nie chce szczepionki przeciwko COVID-19
... bezpiecznie czuje się 17 proc. badanych. Średnio w całym społeczeństwie kolejny wzrost liczby chorych na COVID-19 stresuje 80 proc. osób. Po poprzednich przejściach niemal 40 proc. na równi martwi się o to, jak natężenie pandemii przełoży się ... od tego czy się szczepią czy nie. Co oczywiste niemal wszystkie osoby nie planujące się szczepić nie ...
-
Stabilność finansowa młodych Polaków pod znakiem zapytania
... i zadłużenia” dowiadujemy się także o poziomie zadowolenia z sytuacji finansowej osób w wieku 18 – 34 lat. Niemal trzech na czterech młodych dorosłych nie czuje się dziś bezpiecznie finansowo. Przyczyn tego ... nimi stoją, a które często wydają się niemal lub zupełnie nieosiągalne, np. kupno mieszkania czy domu – wyjaśnia dr hab. Katarzyna Sekścińska, ...
-
Koncepcja zarządzania przez odpowiedzialność cz.I
... Czy mówi A czy B, decydujące jest jego działanie i postawa – sam się o tym wielokrotnie przekonałem, jako współpracownik i jako szef. Tym, co odróżnia organizacje o podobnych celach, jest szeroko pojęte zarządzanie ludźmi. Zarządzanie może być oparte o rozmaite wartości, paradygmaty i schematy. Każdy, kto kieruje jakąkolwiek organizacją i czuje się ...
-
Jak rodzice dbają o bezpieczeństwo dzieci w Internecie?
... rodzice nie rozmawiają z dziećmi o tym jak bezpiecznie korzystać z Internetu? Być może przyczyną takiego stanu rzeczy jest niewielka wiedza dorosłych o sieci, serwisach społecznościowych, czy nawet o możliwościach smartfonów i tabletów - 30% ankietowanych przez firmę ESET przyznało, że nie czuje się na siłach lub nie wie jak nauczyć ...
-
Nie ma nudnych i złych przemówień
... " kaczka. Aktor w reklamie pyta, "Czy płacisz za dużo za ubezpiecznie auta?" Jedna z najgorszych rzeczy jaka może przytrafić Ci się podczas prezentacji lub wystąpienia publicznego ... . Londyn, Paryż, Nowy Jork. Każde miejsce jest ważne. Każdy czuje, że muzyk daje się z siebie wszystko. Czy są wieczory, kiedy Mick Jagger wolałby usiąść w domu z książką ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy lokalne efektem ubocznym pandemii
... czy rękawiczek jednorazowych, bądź odległości, jakie podczas zakupów należy zachowywać od innych osób. Ponadto Mastercard, bazując na ograniczeniach obowiązujących w poszczególnych placówkach, doradza konsumentom, na co zwrócić szczególną uwagę i co zabrać ze sobą, wybierając się np. do fryzjera, czy jak wygodnie i bezpiecznie umawiać się ...
-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
... Pitt czy jak Ronaldino. Weźmy przykład z branży alkoholi mocnych. Fakt, iż dana wódka, produkowana jako jedna z nielicznych w kraju z ziemniaczanego spirytusu (atrybut fizyczny marki), jest łagodna w zapachu i smaku i łatwo się ją konsumuje (korzyść funkcjonalna), sprawia, że przy spożywaniu tej marki czujemy się pewnie i bezpiecznie i bez ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... się bezpiecznie, w pełni znając zakres jego działania i otrzymując wszystkie niezbędne informacje. A motyw zdrowia z produktami leczniczymi idą oczywiście w parze. Nasz nieprecyzyjny stereotyp seniora Po zapoznaniu się z tymi kilkoma ogólnymi przykładami najczęstszego sposobu operowania wizerunkiem seniora w reklamie, spróbujmy sprawdzić, czy ...
1 2