-
Pracownicy po 50-tce wymykają się stereotypom
... dużego poczucia odpowiedzialności. Opracowane przez ADP badanie „Workforce View in Europe 2019” dowodzi ponadto, że pokolenie 50+ charakteryzuje się dużą wiarą we własne możliwości ... , Country HR Business Partner ADP Polska. Robotyzacja? Nie, dziękuję! Co ciekawe, z danych ADP wynika, że 78 proc. badanych pracowników 55+ nie odczuwa dyskryminacji w ...
-
Pandemia nie zwiększa popytu na ubezpieczenia online
Na kupno ubezpieczenia online decyduje się 39 proc. Polaków. Pozostali preferują bardziej tradycyjne formy zakupu - dowodzi badanie zlecone ARC Rynek i Opinia przez UNIQA Polska. Można byłoby się spodziewać, że w dobie zagrożenia koronawirusem internetowy kanał sprzedaży polis ...
-
Jak w czasach pandemii zmieniło się szukanie pracy?
... " zawody. Poszukiwanie pracy przez Internet. Jakie zmiany w preferencjach? Jak wynika z danych zaprezentowanych przez Adzuna, w kwietniu jej serwis odwiedziło o 2% użytkowników mniej niż w styczniu. Za ten spadek w dość znacznym stopniu odpowiada okres Wielkanocy. Analiza dowodzi, że styczniowe szukanie pracy dotyczyło przede wszystkim ofert pracy ...
-
ManpowerGroup: zatrudnienie planuje 6% firm, 11% tnie etaty
... przyzwyczaił kandydatów, że znalezienie zatrudnienia raczej nie stanowi większego problemu. Niestety i rynek pracy nie oparł się negatywnym skutkom pandemii. Jak dowodzi najnowsza odsłona cyklicznego raportu ManpowerGroup, plany rekrutacyjne firm na III kwartał 2020 roku są mocno okrojone. O zatrudnianiu mówi 6% pracodawców, podczas ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... poszukuje w niej informacji na temat poszczególnych produktów. Jak kupujemy kosmetyki? Badanie dowodzi, że co szósty Polak zarówno szuka, jak i zamawia kosmetyki ... „Cyfrowe zwyczaje Polaków”, ankietowani coraz mniej obawiają się o bezpieczeństwo swoich danych w sieci. Z tego powodu zakupów w internecie unikało w grudniu zeszłego roku aż ...
-
Wpływ koronawirusa na MŚP: 3,5% zadowolonych firm
EFL przedstawia wyniki najnowszej, czwartej już odsłony Barometru COVID-19. Przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca tego roku badanie dowodzi, że firmy z sektora MŚP w coraz większym stopniu zdają sobie sprawę, że przywracanie koniunktury w ich branży może potrwać lata. Taką opinię ...
-
Polacy montują panele fotowoltaiczne, czy są zadowoleni?
... jakich powodów sięgamy po panele fotowoltaiczne Badanie zrealizowane przez Oferteo.pl, dowodzi, że za decyzją o montażu fotowoltaiki stoją przede wszystkim ... 9 i 8%). Fotowoltaika w Polsce Panele fotowoltaiczne cieszą się wśród Polaków coraz większym zainteresowania. Z danych Stowarzyszenia Branży Fotowoltaicznej Polska PV wynika, że u schyłku ...
-
Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?
... , narzędziach softwarowych czy programach, których najczęściej spotykanym zadaniem jest przeszukiwanie i analizowanie danych. Rodzajem botów, które coraz śmielej wkraczają w nasze życie, są chatboty ... także takie marki, jak Orange, inPost, Allegro, czy IKEA, co dowodzi, że spodziewamy się botów nie tylko w połączeniu z markami stricte technologicznymi ...
-
Jedzenie na wynos ratuje gastronomię?
... , jak dowodzi najnowsze badanie Santander Consumer Banku, przeprowadzone na potrzeby raportu „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, nadzieją dla właścicieli lokali gastronomicznych jest fakt, że zainteresowanie zamawianiem jedzenia na wynos od początku pandemii utrzymuje się na wysokim poziomie. Jak wynika z danych zebranych ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne. Warszawa gwiazdą regionu?
... prym wiodą domy opieki dla osób starszych i centra danych, czyli budynki służące do przechowywania infrastruktury informatycznej. Jak widać po wolumenie transakcji z pierwszych miesięcy roku, Polska pozostaje głównym celem kapitału międzynarodowego w regionie CEE. Dowodzi tego również optymizm krajowych inwestorów i zainteresowanie tych ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... ? Jakie wyzwania rysują się obecnie przed ubezpieczycielami? Jak dowodzi badanie zrealizowane przez Deloitte, pomimo wysiłków, które firmy ubezpieczeniowe włożyły w przezwyciężenie ... na życie. Tymczasem, badanie amerykańskiej firmy J.D. Power, zajmującej się analizą danych i wywiadem konsumenckim wykazało, że niekoniecznie się tak dzieje. Pomimo ...
-
Pracownicy fizyczni: dlaczego chcą zmiany pracy?
... mobilności zawodowej i postawom rekrutacyjnym badanych. Trudne doświadczenia czasów COVID-19 Badanie Pracuj.pl dowodzi, że wpływ COVID-19 na rynek pracy stanowił trudne wyzwanie dla ... . Takie oczekiwanie wyraża blisko 3/4 respondentów (73%). Analizy wewnętrznych danych Pracuj.pl dowodzą, że oferty z podanym wynagrodzeniem odnotowują wyraźny wzrost ...
-
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
... często są one ulokowane w centrach miast. Podobnie z autentykacją, wszelkimi zmianami danych osobowych czy modyfikacjami ustawień konta, które, jeśli mogą zostać wykonane z ... które pomimo cyfryzacji nadal zachowują „zhumanizowane” interakcje. Jak z kolei dowodzi ostatnia analiza Cynergy Bank, w którym uczestniczyli przedsiębiorcy z sektora MŚP, ...
-
Polski leasing: finansowanie firm na dużym plusie
Pojawiły się najnowsze dane odnośnie polskiego rynku leasingu. Kolejna porcja informacji cyklicznie publikowanych przez ZPL dowodzi, że miniony rok leasingodawcy mogą zdecydowanie zaliczyć do udanych. Wartość inwestycji sfinansowanych leasingiem wzrosła bowiem o blisko 31% rdr. Najwyraźniej zatem ...
-
Freelancerzy: czy gender gap nie dotyka wolnych strzelców?
Opracowany przez World Economic Forum raport "Global Gender Gap Report 2022" dowodzi, że pod względem równości wynagrodzeń kobiet i mężczyzn Polska plasuje się na odległym 119. miejscu na 146 przebadanych państw. Nieco lepiej ...
-
Rozwój osobisty albo wypowiedzenie? Pracownicy chcą podnoszenia kwalifikacji zawodowych
... mówi Magdalena Rogóż, ekspertka ds. rynku IT w Kodilla.com. Jak to wygląda dzisiaj? Z danych GoodHabitz, które przeanalizowali eksperci Kodilla.com, dowiadujemy się, że 31% polskich ... średnią (68%) możemy zauważyć, że wyniki są bardzo podobne. To dowodzi, że nauka online jest rozwiązaniem, które zostanie z nami na dłużej - podsumowuje Magdalena ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... strategię skoncentrowaną na nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych więzi z konsumentami. Analiza dowodzi, że kluczowym czynnikiem pozwalającym przewidywać wzrost udziału w rynku jest ... i lokalne rankingi wyceny marek opracowywane przez Kantar łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... komunikacji. W miarę jak technologia umożliwiła gromadzenie i analizę dużej ilości danych o użytkownikach treści stały się bardziej spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych ... tym przypadku większość zmian także została narzucona przez giganta z Mountain View. Dowodzi tego, choćby ostatnia głośna premiera BARD (chatbot ze sztuczną inteligencją ...
-
ESG - gorący temat w internecie
... rosnącego zainteresowania tematem ESG w mediach? Które kraje najwięcej piszą o ESG? Czego dowodzi wzrost liczby publikacji na temat ESG? Z przeprowadzonej przez Instytut Przywództwa analizy ... z rozwojem metodologii i narzędzi oceny ESG, inwestorzy i analitycy finansowi mają coraz więcej danych i wskaźników do analizy wpływu firm na środowisko. Media ...
-
Największy wzrost liczby cyberataków od 2 lat, ransomware też nie odpuszcza
... z sektorów są w największym stopniu narażone na działania cyberprzestępczego półświatka? Czego dowodzi regionalna analiza ataków cybernetycznych? Liczba cyberataków rośnie na całym świecie ... Azji i Pacyfiku (APAC) zaobserwował wzrost o 23 proc. Ransomware nie odpuszcza Z danych Check Pointa wynika, że w drugim kwartale 2024 r. potwierdzono co ...