-
Udany debiut Heyah
... kampania reklamowa marki Heyah pochłonęła 11 mln złotych (okres od 6.03.2004 do 16.05.2004) z czego najwięcej przypadło stacji TVN - 3,7 mln złotych oraz Polsatowi - 3,3 mln złotych. Koszty kampanii w TVP1 i TVP2 szacuje się na 2,4 mln złotych. Warto dodać, że aż 96 ...
-
Najczęściej cytowane media I-VI 2006
... . Pozostali liderzy bez zmian - zwycięstwo w swoich kategoriach odnieśli: Radio ZET, TVN i Onet.pl. Do końca czerwca 2006 roku zgromadzono 29367 przekazów mediowych ... tym zestawieniu Tygodnikiem Podhalańskim różnicą 3159 publikacji. W rankingu cytowań zwraca uwagę bardzo dobry debiut Dziennika. Gazeta, która pojawiła się na rynku 18 kwietnia, w ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... netto bez uwzględnienia rabatów, marki handlowe najwięcej środków przeznaczały na promocję w stacji TVN, do której trafiło ponad 30 mln zł - niemal tyle samo, ile przed kwartałem. Jak wynika z danych admonit, TVN emitował spoty związane z handlem ponad 4,5 tysiąca razy. W tym samym okresie koszt emisji reklam w Polsacie sięgnął 25 ...
-
Nokia X i XL dostępne w Polsce
... , Mobango, SlideME Market. W sklepie Nokia dostępnych coraz więcej polskich aplikacji dedykowanych urządzeniom z serii Nokia X m.in. z grup: Agora, Allegro, GG, Onet, TVN oraz iPLA. Dodatkowo aplikacje można instalować z innego nośnika, np. karty pamięci lub komputera. Użytkownicy nowych smartfonów mogą korzystać ze sztandarowych ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3 ... że…”, „Jak napisał poseł na Twitterze..”), a nie wzmianki dotyczące danego medium (np. „Debiut giełdowy Facebooka”, „Firma rozpoczęła kolejną akcję promocyjną na Facebooku”. ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TVBiznes, TVN BiS) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio ... (m.in. charakteru, specyfiki, fenomenu, kondycji rynkowych określonych kanałów: ..”), (np. „Debiut giełdowy Facebooka”, „Firma rozpoczęła kolejną akcję promocyjną na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2009
... w porównaniu do poprzedniego badania, jest pojawienie się na miejscu 19 serwisu TVN i zniknięcie z tegoż miejsca portalu region.com.pl. KULTURA i ROZRYWKA W marcu pierwszą zauważalną ... odpowiednio na miejscach 14 i 15. Ostatnią zmianą w porównaniu do lutego jest debiut serwisu motoryzacyjnego Money.pl na miejscu 20, który wypchnął ze wspomnianej ...
-
Megapanel IV 2014
... 13 Grupa Cyfrowy Polsat zastąpiła photoblog.pl (15). W rankingu pojawił się jeden debiut – sportowefakty.pl na miejscu 20. W rankingu Top20 stron www, z których ... miejsca 9, na którym pojawiła się nowość – Demotywatory.pl, spychając w ten sposób Grupę TVN na pozycję 10. Z zestawienia wypadł photoblog.pl W rankingu Top10 wydawców odwiedzanych z ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... 35 mln zł, a w ujęciu kwartalnym - o 20 mln zł. W badanym okresie kampania Biedronki (debiut kreacji z udziałem animowanych zwierząt: jelenia prowadzącego auto bądź niedźwiedziej rodziny na zakupach) ... TVP1 były warte 36 mln zł, w TVP2 - 33 mln zł, a na antenie TVN - 31 mln zł. Całkowite wydatki marek z TOP10 w rozgłośniach radiowych sięgnęły 64 mln ...
-
Lokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku
... z internetu, 20 proc. z prasy, 2 proc. z telewizji i 1 proc. z radia. Udany debiut miasta potwierdzają wyniki dotarcia publikacji – 164 mln potencjalnych kontaktów odbiorców z ... mln kontaktów. Metodologia badania W badaniu uwzględniono wybrane polskie seriale emitowane przez Polsat, TVN, TVP1 i TVP2 w okresie od lipca do grudnia 2015 roku, których ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... (brak zmian wobec zeszłego roku), jest to więcej niż w przypadku TVN – udział 5,9% (spadek o 0,6 p. p.) i Polsatu – udział 5,6% (spadek o 0,5 p. p.). (*źródło: Nielsen Digital, ... Przyczynił się do tego rozwój kanałów FAST i ofert subskrypcji typu ad-lite, a także debiut nowej platformy Max. Wcześniej znana jako HBO Max, platforma przeszła rebranding ...