-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... i cennych potrzeb zakupowych konsumentów – wyjaśnia Marek Zdziech, Partner OC&C Strategy Consultants. Jakie są najważniejsze kryteria zakupowe? Trzy najważniejsze kryteria, ... ten rodzaj oferty. W tym trudnym czasie warto podejmować odpowiedzialne decyzje i stawiać na budowę wspólnego zaufania. W wynikach naszego badania widzimy silną korelację ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... mogą uczestniczyć w grach i zabawach, co poprawi ich doświadczenia zakupowe i zacieśni ich więź z marką. Badania W ... przeprowadzonego przez McKinsey & Company, ponad 60% konsumentów jest zainteresowanych zakupami w Metarverse, a 1/3 z ... proces zakupowy oraz będą wpływać na jego decyzje podczas zakupów w Metarverse – mówi Aleksandra Potrykus. Warto ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... , można zauważyć następujące prawidłowości: decyzje przed półką często zapadają w przypadku ... konsumentów to inne zagadnienie, ale ważne jest, iż takie postępowanie jest jedną z przyczyn, dla których marketingowcy coraz chętniej wchodzą do domów konsumentów ... badań KASO wyraźnie wynika, że postawy i zachowania zakupowe shopperów poszczególnych sieci ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... się w świadomości zarówno europejskich marketerów, jak i konsumentów. Potwierdzeniem tego mogą być dane z ... równowaga, gdy wszyscy mają pełnię informacji i podejmują racjonalne decyzje. Sprzedawcy stale usiłują ją zaburzyć tak, ... handlowych. Dlatego u nas to sprzedający w sieci “przechwycili” zakupowe święto. Branża e-commerce przez lata wypracowała ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... zlokalizowane często dużo bliżej miejsca zamieszkania konsumentów i zakupy w nich nie zajmują tak ... liczbie mieszkańców mniejszej niż 8 000 mieszkańców. Decyzje lokalizacyjne najemców są najczęściej poprzedzone pogłębionymi ... intensywny i obfitował przede wszystkim w transakcje zakupowe. W 2022 roku planujemy ekspansję w projekty deweloperskie, ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... zapowiada zmniejszenie zakupów większych dóbr i usług, a 70% konsumentów zawiesza nabywanie zbędnych produktów. Także 78% ... Uniqlo i szereg innych firm z branży odzieżowej. Wszystkie decyzje w tym zakresie mają wspólny mianownik – ... relacji z klientem ma obsługa logistyczna zamówień. Doświadczenia zakupowe i obsługa pozakupowa, a więc także zwroty, ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... do kilku menedżerów z różnych krajów. Grupy zakupowe to zrzeszenia przedsiębiorców dokonujących zakupów u dystrybutorów za ... z Portugalii trwa bratobójcza wojna o serca polskich konsumentów. Twórcą obecnego kształtu grupy Eurocash jest Luis ... jak i wytyczne w zakresie ich lokalizacji. Decyzje władz publicznych, podejmowane w ramach określonych przepisów ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... których implementacja dziś jest konieczna, ponieważ ponad 2/3 konsumentów przyznaje się do multichanellingu 1, czyli rozpoczynania procesu zakupowego ... kupują, ale też w jaki sposób podejmują decyzje i jak wygląda ich proces zakupowy. ... także na dwa zupełnie nowe kanały zakupowe – rzeczywistość wirtualną (VR) oraz inteligentnych asystentów głosowych ...
-
Impulsywne zakupy domeną mężczyzn
... , w porównaniu do 26 proc. mężczyzn. Jak widać, zachowania zakupowe różnią się w zależności od płci. Mężczyźni często podejmują decyzje szybciej i bardziej spontanicznie, natomiast kobiety ... że żałowały swoich impulsywnych zakupów (34 proc.). To nie tylko problem konsumentów Impulsywne zakupy nie są wyłącznie polskim zjawiskiem, ale raczej globalną ...
-
5 zachowań konsumenckich na czasie
... , dżemy czy sałatki. Wszystko to po to, aby móc cieszyć się smakiem rodzimych przetworów przez cały rok. Żywność ekologiczna Zachowania konsumentów wskazują, że coraz większą wagę przykładają oni do jakości żywności. Zależy im, aby warzywa, owoce czy produkty odzwierzęce pochodziły ze ...
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
... decyzje. Algorytmy maszynowego uczenia analizują dane, które konsumenci wpisują w wyszukiwarkach i na podstawie zaawansowanej analizy ich zachowań podsuwają produkty i rekomendacje. Obecnie, gdy klient szuka produktu za pomocą sieci, może w tym celu użyć jednego słowa, które zostanie zarejestrowane przez wyszukiwarki lub określone witryny zakupowe ...