-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... i komplementarnym, synergicznym doborem mediów offline i online. Na pierwszy rzut oka definicja ta wydaje się wciąż aktualna. Nie zmieniła się przecież ani ... staje się faktem. Nowy marketing oparty na idei dialogu pomiędzy marką a odbiorcą (uczestnikiem relacji) rozpoczął swoje rządy. Marketing zintegrowany, marketing relacji stają się synonimami ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
... ?". Jeśli więc wiadomość zachęca do pobrania najnowszego raportu branżowego, każda osoba która się na to zdecyduje, zostaje skonwertowana. Jak widzisz, definicja konwersji jest bezpośrednio powiązana z tym o co prosisz odbiorcę w treści e-maila. Akcja której oczekujesz od odbiorców powinna być bezpośrednio związana z celem ...
-
Marketing na diecie
... więcej mówi o Tobie niż Twoich klientach i rozwiązaniach, 2. ciągle zmienia się definicja grupy docelowej i podstawowego rynku, 3. taktyka działania nie uwzględnia konkretnych zamierzeń ... budżetu na jedną spektakularną akcję lub formę komunikacji, na przykład, marketing bezpośredni. Jest to kosztowne, mało skuteczne i nie motywuje do szukania nowych ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... Investor Relations Institute (najstarszej instytucji relacji inwestorskich) „relacje inwestorskie to element zarządzania strategicznego, obejmujący finanse, komunikację, marketing i przestrzeganie prawa obrotu papierami wartościowymi, który umożliwia efektywną komunikację między spółką, społecznością inwestorską i pozostałymi zainteresowanymi ...
-
Markowe wydarzenia
... jest jego wpływ na markę. Nowoczesna definicja marki jest bardzo szeroka i obejmuje wiele czynników. Obecnie obowiązuje definicja holistyczna, która zakłada, że marka to ... 2001, s.12 4 Fahy, John and Alan Smithee, Strategic Marketing and the Resource Based View of the Firm, Academy of Marketing Science Review [Online] 1999 (10) 5 McEnally, Martha ...
Tematy: -
Skuteczna kampania reklamowa
... , który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a ... i zdefiniować naszą grupę celową w taki sposób, by już sama jej definicja stanowiła inspirację do poszukiwania rozwiązań. Drogi definiowania grupy docelowej By ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... mniejsze jest ryzyko porażki na wyjątkowo dziś nasyconym rynku. Dział marketingu - definicja pojęcia Dział marketingu to wyodrębniona komórka danej organizacji, w której zatrudnienie ... , musimy liczyć się z tym, iż wymaga to stworzenia kilkunastu miejsc pracy. Marketing online nieustannie się rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Dział HR - sprawozdanie kapitału ludzkiego
... , rentowe i wypadkowe opłacanych przez pracodawcę, wydatków na doskonalenie, kształcenie i przekwalifikowanie kadr), poniesionych w celu pozyskania, utrzymania, przekwalifikowania i doskonalenia kadr. Definicja ta zwraca uwagę na pewne elementy wchodzące w skład omawianej kategorii, które są bardzo ważne z punktu widzenia kapitału ludzkiego ...
-
Walka z wypaleniem zawodowym - fakty i mity
... osoby lub przedmiotem opieki z jej strony. Obniżone poczucie dokonań osobistych odnosi się do spadku poczucia własnej kompetencji i sukcesów w pracy. Powyższa definicja wypalenia nie została wyprowadzona z żadnej istniejącej teorii, lecz opracowano ją na podstawie kilku lat badań eksploracyjnych. Badania te obejmowały wywiady ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... użytkowników smarfonów i tabletów sprawia, że rosną także inwestycje w mobile marketing. Zwiększają się również budżety na kampanie w social media, w szczególności na ... w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, ...
-
E-społeczeństwo: zagrożenia
... koszty były najmniejsze) do roli podstawowego towaru na rynku (giełda, marketing) to rewolucja. Obecnie często mianem rewolucji określa się wprowadzenie na rynek ... to całość opisuje pewien wycinek otaczającego świata (nie jest to definicja, a prosto wyjaśniona idea). To w teorii. A w praktyce? Informacją jest donos, obelga, pomówienie, nieprawda ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, ... desktopowa będzie rosła w tempie 10% rocznie. Globalne wydatki na mobile marketing osiągnęły w 2012 roku wartość 8,3 mld USD, co stanowi 9,5% wydatków na reklamę ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest ... z inwestycji, wyróżnić markę na rynku, zbudować dobrą pozycję w głowach konsumentów? Definicja punktów kontaktu z konsumentem jest sprawą kluczową. Co więcej poszukiwanie ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... konkurent do rządzenia mówi to samo. Który z nich ma rację? Stara encyklopedyczna definicja mówi, że elita to grupa jednostek, najwyżej umiejscowionych w społeczności, a ... komentarz, bo przecież i ja i większość z was wie, że wyborcy reagują na marketing polityczny bardziej emocjonalnie, niż racjonalnie. Tak, to prawda, ale może taka refleksja i ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... dosyć uchwytna (np. „niezawodność” w branży samochodowej oznacza, że samochód ma się nie psuć), o tyle definicja emocji musi zostać sprecyzowana, aby została zrozumiana przez konsumentów zgodnie z zamierzeniem marketera. No bo ... testowanie stanowi wciąż unikalną na naszym rynku kompetencję. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w szczególności ... ,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły o 14% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... temat znaczenia samego pojęcia merchandisingu. Na rynku nie funkcjonowała czytelna definicja, a handlowcy nie potrafili wyjaśnić, na czym polega rola merchandisera i ... (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane przez PMT Marketing System). Publikacja wyników takich badań pomoże upowszechnić prawidłowe rozumienie terminu ...
-
Składowe powodzenia produktu
... Conjoint czy Adaptive Conjoint nie zapobiegnie wyrównywaniu się istotnych różnić pomiędzy użytecznościami. DEFINIOWANIE POJĘĆ Definicja atrybutów i ich poziomów musi być bardzo dobrze przygotowana, czasem nawet poprzedzona badaniem jakościowym. Pozwoli ... Pentor kontakt: jbujko@pentor.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
... emocji do miłości Docierając do tego najważniejszego uczucia, warto pokusić się o jego definicję. Encyklopedyczna definicja brzmi następująco: „Miłość to głębokie uczucie przywiązania do innej osoby, bardziej emocjonalne niż rozumowe..”.. ... ” Kevina Robertsa, Powerhous books, New York 2004. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... umieszczania działów PR w najbliższym, pod względem struktury organizacyjnej, otoczeniu władz firmy, zaś sama definicja public relations z czysto marketingowego podejścia w ciągu kilku ostatnich lat przekształciła się w „funkcję zarządzania, ... , przedsiębiorstwo może ponieść surowe konsekwencje. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... dla nas ważnych, za duży wybór jest zdecydowanie zbyt męczący. Warto też zauważyć, że zmieniła się definicja kategorii ważnych – dla różnych grup jest inna. Kosmetyk dla alergika może być ważniejszą i bardziej angażującą ... informacja na rzeczywistą potrzebę dla istniejącego Jana Kowalskiego. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i ... w Internecie będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... je częścią swojej strategii budowania wartości, będziesz mógł dyktować lepsze ceny. Co to takiego? Status – psychologiczna definicja szczęścia mówi, że to posiadanie więcej, niż mają inni. Dlatego tak bardzo staramy się odróżnić ... a konkurencją. Nawet jeśli tą różnicą miałaby być tylko cena… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... minimalnych kryteriów). A dzięki internetowi dostępność nie jest już ograniczona niewiedzą lub brakiem informacji. Definicja „taniości” też się zmieniła… Trzy waluty konsumenta: pieniądze, czas, nerwy Price (cena) jest jednym ... swojej dziedzinie i uczestnicz w globalnej konwersacji. Powodzenia! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... im produkt cyfrowy i dlaczego miałby być w ogóle interesując z perspektywy ich firmy. 6. Biznesplan to fakty Tradycyjna definicja biznesplanu określa go jako ideę, która mówi że warto z góry obliczać dochody oraz wydatki produktu i o ... zaczynają osiągać nowe poziomy doskonałości, co dowodzi o ich dobrym zarządzaniu. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...