-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... stosunkowo słaby (r = 0,27). Okazuje się więc, że jest coś, czego deklaracje nie odkrywają, a co może mieć silny związek z decyzjami konsumenckimi. Warto ... wreszcie reakcje samego rynku pokazują, że wpływ procesów nieświadomych na zachowania konsumenckie jest znaczny, a w pewnych przypadkach wręcz kluczowy. Tradycyjne podejście, analizujące tylko ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
... dwóch operatorów jest zbliżone – 31,2% korzysta z Plusa, a 28,3% - z Ery. W firmach najbardziej popularne jest korzystanie z jednego lub dwóch telefonów komórkowych – deklaracje takie składa ok. 60-65% firm. Korzystanie ze znacznej liczby telefonów komórkowych (5 oraz 6 i więcej telefonów) jest przede wszystkim charakterystyczne dla operatora ...
-
Polskie sklepy internetowe nieprzygotowane na handel zagraniczny?
... transgraniczny posiada więcej niż 2 wersje językowe strony. Również to kryterium oceniano surowo. W trakcie badania weryfikowano jakość tłumaczenia, a nie samą deklaracje posiadania innych wersji językowych strony. Częstym problemem były tłumaczenia tylko wybranej zawartości witryny e-sklepu np. z ofertą sprzedawanych towarów, a nie regulaminów ...
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
... Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Deklaracje jego respondentów ponownie wskazują, że podczas zakupów dla Polaków nadal liczą się przede ... natomiast jedynie 6,8 proc. zadeklarowało, że nie zapłaci więcej za taki produkt. Dominujące zachowania konsumenckie mogą wynikać ze wzrostu zamożności społeczeństwa oraz ciągłego dążenia jednostek do ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... jednoznacznie wskazują (81,1%) na świadomość wpływu różnic płciowych na zachowania konsumenckie. Według 73,5% badanych, kobiety są dużo bardziej wymagającymi klientkami. ... wybraną marką już na etapie zbierania informacji. „Wyniki badania są oparte o deklaracje respondentów odnoszące się do ich zachowań, a nie o faktyczne, czasem nieuświadamiane, ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... częściej informują o swoim złym samopoczuciu w serwisach społecznościowych. IMM monitorował w sieci deklaracje takie jak „mam grypę”, „mam katar”, „kicham”, „kaszlę”, „jestem ... telekomunikacyjna Ericsson przeprowadziła wśród ponad 5 tys. użytkowników smartfonów badanie konsumenckie o dzieleniu się informacjami w internecie. Ze zgromadzonych danych ...
-
Reklama w sieci jest skuteczna
... jak też jej wpływ na świadomość, postrzeganie marki oraz deklaracje zakupu wśród internautów. W związku z prowadzeniem kampanii w różnych mediach dążono ... w nią internauty. Pod koniec kampanii spośród internautów wybrano dwie grupy konsumenckie i poproszono je o wypełnienie - podobnej do poprzedniej - ankiety on-line. Pierwszą grupę stanowiły ...
-
Wyroby czekoladowe i wino: kontrola IH
... na zawartość tłuszczu mlecznego oraz zamienników tłuszczu kakaowego. Weryfikowane również były deklaracje producentów dotyczące m.in. masy netto, zawartości tłuszczu ogółem, cukrów i białka. Najwięcej nieprawidłowości ... są również przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod numerem telefonu 800 800 008. Poradnictwo konsumenckie w Polsce jest ...
-
Zarobki Polaków coraz lepsze, ale i tak niewystarczające
... okazał się najwyżej typowany (osiągając 15% wskazań) jeśli chodzi o deklaracje najbardziej satysfakcjonującego i jednocześnie możliwego do osiągnięcia (w odczuciu ankietowanych) ... pozwoli to na oszczędność. Niestety, w sklepach i marketach nasze decyzje konsumenckie nie zawsze wynikają z realnych potrzeb, a często z chwilowych zachcianek. Atrakcyjne ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2019
... szczytu. Padły na niej co prawda nie do końca takie same propozycje i deklaracje, chociaż ogólnie idą one w tym samym co dotąd kierunku. Warto jednak ... skończyć zastrzeleniem przez przeciwnika – mówi Ignacio Contreras. W tym roku pojawią się pierwsze konsumenckie urządzenia wyposażone w moduły 5G. Samsung Galaxy S10 5G dostępny jest już ...
-
Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie o pracę?
... wynagrodzenia zdecydowanie uatrakcyjnia jego ofertę na rynku pracy. Potwierdzają to deklaracje Polaków. Prawie 40% badanych oczekuje, że poznają oferowane wynagrodzenie przed ... coraz częściej oczekują, że pracodawca będzie postępował wobec nich jak marki konsumenckie wobec klientów. Liczy się szybkość reakcji, personalizacja, poświęcona uwaga. Dlatego ...