-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... zakupy przez Internet z odbiorem towaru w sklepie tradycyjnym. Sieć Walmart (nr 4, wzrost o 2% do 27,9 mld USD) nabyła kilka niszowych sklepów e commerce z odzieżą, a także Jet.com – sieć internetową, której od dawna udaje się namawiać klientów na większe wydatki w Internecie dzięki niskim cenom i informacjom ...
-
Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm
... rozwój e-commerce, który jest w wielu dziedzinach handlu do tej pory mało wykorzystany. Najbardziej widoczny rozwój sprzedaży internetowej obserwujemy w branżach związanych z odzieżą, elektroniką czy też książkami i muzyką, a więc teraz nadchodzi czas na inne sektory, w tym z pewnością FMCG – podsumowuje Paweł Olkowicz.
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... na bardzo wysokim poziomie, wynoszącym 15% - wynika z raportu PMR. Według szacunków zawartych w ostatnio opublikowanym raporcie firmy PMR pt. „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2008”, detaliczna sprzedaż odzieży i obuwia w Polsce wyniosła 25 mld zł w 2007 roku i była o 15% wyższa od wartości uzyskanej ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... na 2010 rok są już bardziej optymistyczne - podała firma PMR. Według szacunków zawartych w najnowszym raporcie firmy PMR pt. „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2009. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2009-2011” wartość detalicznej sprzedaży odzieży i obuwia zmniejszy się o ok. 6% do 25 ...
-
Rynek odzieżowy i obuwniczy czeka ożywienie?
... nie doszło do całkowitego zahamowania konsumpcji, co potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego na potrzeby najnowszego raportu PMR pt. "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2010. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2010-2012". Według deklaracji przebadanych przedstawicieli sieci odzieżowych i obuwniczych, niemal połowa ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... o ponad 39%.Innymi perspektywicznymi obszarami są leki sprzedawane bez recepty (33%) i elektronika (25%). Według najnowszego raportu PMR pt. „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2010. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2010–2012” powinna wzrosnąć również sprzedaż ubrań i obuwia (3,8 proc. w roku 2010 ...
-
Wzrasta rynek odzieży i obuwia w Polsce
... kraju, branża odzieży i obuwia odnotowała wzrost wartości sprzedaży wobec minimalnego spadku w roku poprzednim - podaje raport firmy PMR pt. "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013". Według szacunków zawartych w raporcie, dynamika wzrostu sprzedaży na rynku odzieży ...
-
H&M bije Reserved. Gdzie kupujemy ubrania?
Polacy często i chętnie kupują ubrania. Ze zrealizowanego przez PMR badania "Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2016" wynika, że w minionym roku zakupu odzieży dokonało 9 spośród 10 respondentów (91%). Okazuje się również, że modowych zakupów ...
Tematy: odzież, obuwie, marki odzieżowe, H&M, Reserved, moda, handel detaliczny, odzież damska, moda męska -
Kradzież w sklepie kosztuje 1,7 mld EUR rocznie
... się przedmiotem kradzieży w sklepie. W sklepach spożywczych są to (według wartości): napoje alkoholowe, sery, mięso, słodycze i konserwy rybne. W sklepach z odzieżą złodziei kuszą przede wszystkim akcesoria, dzianiny, spodnie oraz bluzy, w elektronicznych łupem najczęściej padają telefony komórkowe, a w marketach - drogie elektronarzędzia. Kradzież ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... – o 18%, upominki i akcesoria – o 17%. Na kolejnych miejscach plasują się kategorie: zdrowie i uroda oraz dom i ogród (po 16%). Natomiast sklepów jubilerskich i z odzieżą otwarto o 15% mniej. Czy wzrosty w e-commerce utrzymają swoją dynamikę? Trudno przewidzieć, ponieważ obecnie sytuacja na rynku jest dynamiczna i nieprzewidywalna. Czas ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... się w zależności od kategorii produktowej. W ubiegłym roku największy wzrost sprzedaży detalicznej r/r, bo o 22%, odnotowały podmioty handlujące tekstyliami, odzieżą i obuwiem oraz sklepy z farmaceutykami, kosmetykami i sprzętem ortopedycznym – o 12%. Największych zaś spadków, o 9,6%, doświadczyli dealerzy samochodowi. Udział e-handlu w sprzedaży ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... w wystroju i atmosferze podkreślającej szeroko rozumianą filozofię marki. Sklepy z odzieżą otwierane są np. w wynajętych apartamentach, urządzonych w duchu marki od przedpokoju i ... trudno bowiem wykreślić ze świadomości konsumentów wysoce wrażliwych na każdy detal mogący osłabić ekskluzywność i prestiż marki. Ewelina Sęk, specjalizuje się w ...