-
UPC poszerza zasięg Internetu
... telewizyjnej. Usługa dostępna jest dla wszystkich użytkowników Internetu UPC i pozwala na odbiór 7 kanałów: TVN24, Mini Mini, Animal Planet, CNN Internetional, Discovery Channel, Zig Zap/Hyper oraz National Geographic Channel. Programy dostępne są po zalogowaniu na stronie upc.pl. Dzięki UPC Live klienci ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... – 29%, Grupa TVN – 27% oraz Grupa Polsat – 26%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak możliwości przerywania programów blokami reklamowymi), przy czym wzrosło w porównaniu do ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... rynku miała kolejno Grupa TVN – 29%, Grupa TVP – 28% oraz Grupa Polsat – 27%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak możliwości przerywania programów blokami reklamowymi), przy czym wzrosło w porównaniu do ...
-
Rozwiązanie Symantec do ochrony informacji
Firma Symantec wprowadza rozwiązanie do inteligentnego nadzoru nad informacjami. Ma ono pomóc ograniczyć ryzyko i koszty oraz zapewnić pracownikom swobodę pracy, jak również bezpieczeństwo danych. Symantec ogłosił także plany zacieśnienia integracji między swoimi rozwiązaniami pamięci masowej i produktami eDiscovery. Ponadto firma ta przejęła ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... ) BlackBerry (telefonia komórkowa) Calvin Klein (luksusowa odzież i akcesoria) Chipotle (fast food) Coca-Cola (napoje bezalkoholowe) Diesel (moda młodzieżowa i dodatki) Discovery Communications (media) Dove (kosmetyki) Emirates (linie lotnicze) FedEx (usługi kurierskie) Google (informacja w Internecie) Heineken (piwo) Hennessy (napoje alkoholowe ...
-
Kadra zarządzająca niepewna własnych decyzji
QlikTech, lider rozwiązań Business Discovery – systemów Business Intelligence odkrywających znaczenie danych, dzięki czemu użytkownicy mogą na nich polegać, publikuje wyniki ankiety przeprowadzonej przez jednostkę badawczą ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... chętnie wybierany był kanał informacyjny TVN24, wyprzedzając TVP1 i TVP2. Wysoko uplasowały się takie kanały tematyczne jak AXN, National Geographic Channel i Discovery Channel. Polacy coraz częściej szukają informacji, porównują ceny i wreszcie rezerwują wyjazdy on-line. W Internecie weryfikujemy również oferty hotelowe i gastronomiczne, szukając ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był kanał informacyjny TVN24, wyprzedzając TVP1 i AXN. Wysoko uplasowały się takie kanały tematyczne jak Discovery Channel, National Geographic Channel i Comedy Central. 10% czyli 12 milionów firmy przeznaczyły na kampanie z wykorzystaniem radia, najczęściej w stacjach ogólnopolskich Radiu ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... niż w analogicznym okresie 2014 roku. Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Z kanałów tematycznych najczęściej wybierany był Discovery Channel. Ponad 8 milionów (8%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2014 rokiem znaczenie tego kanału wzrosło, a firmy wydały ...
-
Deep Security 10 od Trend Micro
... cały czas rozszerzane o nowe, zaawansowane techniki zabezpieczające, które pozwalają wykrywać nieznane zagrożenia. Już dziś integracja z rozwiązaniem Trend Micro Deep Discovery umożliwia przeprowadzanie analiz w wydzielonym środowisku uruchamiania aplikacji (ang. sandbox), a wkrótce do listy tej dołączy uczenie maszynowe. Rozwiązanie Deep Security ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... stacje oraz platformy to TVN, TVN24 oraz YouTube. Nieregularnie, średnio raz w tygodniu polska klasa wyższa ogląda również kanały tematyczne, w tym Discovery, Planete, Canal +, Canal + sport, Netflix, Kuchnia + czy Domo. Tradycyjne radio jest nadal bardzo ważne i słuchane najczęściej w samochodzie, podczas przemieszczania się ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2017
... Networks Interactive (SNI), do którego należy m.in. Travel Channel, Food Network, HGTV oraz polska Grupa TVN. Konkurentem w tej transakcji jest Discovery Communications. Sprawa ewentualnej transakcji wyjaśni się w ciągu kilku najbliższych dni. Warto dodać, że Viacom jest wyceniany na 14,3 mld dol ...
-
Od walizki po ultrabooki. Historia laptopa
Wraz z pojawieniem się pierwszego komputera producenci zachodzili w głowę, jak zmieścić podzespoły w coraz to mniejszej obudowie. Dziś lekkie i niewielkie ultrabooki są standardem, a miniaturyzacja ciągle postępuje. Wszystko jednak zaczęło się od ważącej niebagatelne 12 kilo walizki. Trudne początki Idea stworzenia niewielkiego komputera ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
... Mosbacher wysłała do premiera Mateusza Morawieckiego, krytykując śledztwo prowadzone przez służby ws. reportażu o neonazistach stacji TVN, należącej do amerykańskiego Discovery Communications”. Drugie miejsce w rankingu Newton Media zajęła Polityka (39), a trzecie należało do – Wprost (38). RANKING CYTOWAŃ I INFORMACJI Dzienniki ogólnopolskie ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
... się 2,8 tys. razy w materiałach innych polskich mediów. Na miejscach kolejno czwartym i piątym, ze skokiem o trzy oczka znalazły się TVN Grupa Discovery (TVN, TVN Turbo, TVN24, TVN24 Biznes i Świat) z łączną liczbą cytowań ponad 2,7 tys., oraz Gremi Media (Rzeczpospolita, Parkiet) wzmiankowana ponad 2 tys ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... zachowują dotychczasowe wyróżniki. Z kolei platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści na podstawie odpowiednio sprofilowanych kryteriów). Z myślą o maksymalizacji przychodów, w przypadku nowych treści rynek będzie odchodził od ...
-
Najczęściej cytowane media III 2023. Na podium Gazeta Wyborcza, RMF FM oraz Onet
... . wzmianek dla tytułów z raportu Business Insider, Fakt, Forbes, Newsweek, Noizz, Onet, Medonet, Plejada i Przegląd Sportowy. Podium zamyka TVN Warner Bros. Discovery (TVN24, TVN, TVN24 Biznes i świat, TVN Turbo) której materiały redakcyjne łącznie pojawiły się ponad 3,5 tys. razy w innych tytułach mediowych w kraju ...
-
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
... social mediom. Dane te są zbieżne z raportem brytyjskiej firmy badawczej YouGov – „Which channel is most effective for brand and product discovery.” - z 2022 roku. Autorzy i autorki tego badania twierdzą, że 34% globalnych konsumentów i konsumentek dowiedziało się o nowej marce za pośrednictwem mediów społecznościowych ...
-
Idealna rekrutacja pracowników: czego oczekują kandydaci?
... , ograniczony do kilku kliknięć. Być może nawet – do kilku stuknięć w ekran telefonu, jak pokazuje nasze badanie – komentuje Monika Seroka, Product Discovery and Design Manager. Z danych badania „Nowe prawa rekrutacji” wynika, że 56% kandydatów i kandydatek mniej chętnie aplikuje na oferty, które są ...
1 2