-
Wypić reklamowane piwo
... dla marki elementy opakowania. Wyznaczono główny nurt w reklamie: piwo dla kobiet. Budowano wizerunek piwa, przy którym kobiety mogą się zrelaksować. W reklamówkach Karmi zagrał idol – Bogusław Linda. Hasło kampanii brzmiało "Wiemy, co dla ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... Helios była o 40,8% wyższa, niż średnia dla całego miesiąca, przy czym największy wzrost ... Grupą wiekową, która szczególnie licznie odwiedzała 21 lipca strony omawianych kin były osoby pomiędzy 35 a 39 rokiem życia. Affinity Index w tym przedziale wyniósł blisko 187, przy czym znacząco wyższy był w grupie kobiet (265,6) niż mężczyzn (105,3). Kobiety ...
-
Ranking stacji benzynowych
... kobiety, jak i mężczyźni o różnym statusie zawodowym, którzy posiadają samochód. Podział klientów pod względem płci był w miarę równomierny: 55% stanowiły kobiety, a 45% mężczyźni. Ponad 6 na 10 wizyt zostało przeprowadzonych przez osoby w wieku 25-35 lat – 62,5%. Drugą w kolejności, najliczniej reprezentowaną grupą ... dla klientów akcesoriów ...
-
Jakość życia Polaków 2012
... dla tej czynności wynosi godzinę i 18 minut. Dla porównania dla znajomych i przyjaciół przeznaczamy średnio godzinę i 27 minut, a dla ... się z wysoką popularnością pizzerii w tych miejscowościach. Największą grupą wiekową pozytywnie oceniających swoją dietę są ... (89%) używa manualnej szczoteczki do zębów. Natomiast kobiety są nieznacznie częściej ...
-
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... dla rodziny” - 32% respondentów. Najczęściej są to kobiety mieszkające w małych i średnich miastach, które przez większość dni w tygodniu przygotowują posiłki dla ... wszystkich omawianych segmentów korzystają ze stron z przepisami. Kuchnia singla Najmniej liczną grupą wyróżnioną w badaniu są „Samotni kucharze” , stanowiący 10% badanych. To przede ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności II kw. 2018
... bezrobotnych. Natężenie bezrobocia było nieznacznie większe w populacji mężczyzn - stopa bezrobocia dla tej zbiorowości ukształtowała się na nieco wyższym poziomie niż ... kobiety stanowią większość zbiorowości biernych zawodowo (61,5%). Wśród ogółu osób biernych zawodowo zdecydowaną większość stanowią emeryci (53,7%), a drugą w kolejności grupą są ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności III kw. 2018
... wyższy wskaźnik zatrudnienia obserwowano wśród mężczyzn (62,9% wobec 47,1% dla kobiet). Bezrobotni według BAEL W III kwartale 2018 roku zbiorowość bezrobotnych ... (o 1,3%). Nadal kobiety stanowią większość zbiorowości biernych zawodowo (61,8%). Wśród ogółu osób biernych zawodowo zdecydowaną większość stanowią emeryci (54,6%), a drugą w kolejności grupą ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... komunikatów zapoznało się lepiej ze swoją docelową grupą, a ile firm bazuje na utartych stereotypach, które panują w ... kobiety, pracujące jako opiekunki do dzieci. Ich dochody nie są zbyt wysokie, ale wystarczają na podstawowe potrzeby. Aż połowa z nich pije alkohol, a 70 proc. chodzi do kościoła. Żyją głównie dla innych, dla rodziny, ważna jest dla ...
-
Kto decyduje się na poszukiwanie pracy?
... branż jest spowodowana dużym odsetkiem miejsc pracy proponowanych dla tych grup zawodowych. Dane serwisu rekrutacyjnego Szybkopraca.pl ... ekonomicznym. Taka sytuacja powoduje, że młodzi ludzie są grupą najczęściej rejestrującą swoje dane w serwisach rekrutacyjnych ... też, że CV rejestrują częściej mężczyźni niż kobiety. Wśród osób poszukujących pracy 51 ...
-
Jakie dyscypliny sportowe wybierają Polacy?
... ściśle związany z wiekiem respondentów oraz ich płcią. Najbardziej wszechstronną sportowo grupą wiekową są osoby najmłodsze, które w równym stopniu deklarują uprawianie trzech ... na rowerze w znaczącym stopniu zdominowały aktywność fizyczną Polaków. Jednocześnie ciekawe są wyniki dla poszczególnych grup wiekowych czy w podziale na płeć. Okazuje ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2019
... gospodarkę. Szczegółowe analizy wykazują, że grupą, której liczebność zmieniła się najbardziej są Ukraińcy – w ... stworzenie warunków, gdzie byłoby miejsce dla kilkudziesięciu samolotów jednocześnie przygotowywanych, a ... zmian dotyczące udziału ludności w wieku poprodukcyjnym (kobiety – 60 lat i więcej, mężczyźni – 65 i więcej). W latach 2000-2018 ...
-
Jacy są polscy gracze?
... dochodami, które dają im dużą siłę nabywczą i czynią atrakcyjną grupą celową dla marketerów i reklamodawców – komentuje Arkadiusz Miegoń, wiceprezes agencji ... tys. zł brutto na osobę. Osobami, które jednocześnie grają i oglądają streamy, są zarówno kobiety i mężczyźni, z lekka przewagą tej drugiej płci (55%). Fani streamów najczęściej ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe, gracze, gry wideo, streaming, e-sport -
Polacy ocenili swoją sytuację ekonomiczną. Kto narzeka?
... mężczyzn, jeśli chodzi o długość życia. Po drugie, kobiety szybciej przechodzą na emeryturę, na której są dłużej, ... – co trzeci z badanych. Co ciekawe, drugą najbardziej niezadowoloną grupą po 70 plus są Polacy w w wieku ok. ... wrażliwi na wysokość rabatu. Nie będzie zaskoczeniem, że z kolei dla osób bardzo zadowolonych ze swojego poziomu finansowego ...
-
Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku
... Branży Gier 2020 ¼ obsady krajowych studiów to kobiety. Wynagrodzenia w branży gier W opublikowanym raporcie ... w Polsce, modeli płatności i monetyzacji gier oraz prognozy dla polskiego rynku gier w perspektywie 5 lat. W raporcie ... przez wiele lat związana z GRY-OnLine S.A oraz grupą Axel Springer Polska. Nadzór nad poprawnością metodologii ...
-
2/3 Polaków nie angażuje się w wolontariat
... formy wolontariatu jest więcej kobiet niż mężczyzn. Być może kobiety mają nieco większą emocjonalną wrażliwość na krzywdę innych ... angażowania nie zależy od zmiennych demograficznych. Przeprowadzone badania pokazały, że grupą, która najmniej angażuje się w działania wolontariackie ... lat wzwyż. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji dla płci, wieku ...
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... badany (35,6 proc.) - w tym o wiele częściej kobiety (64,6 proc.) niż mężczyźni (35,4 proc.). Ponieważ ... innej, bardziej atrakcyjnej oferty. Wyjątkowo nielojalną i wymagającą grupą konsumentów są osoby planujące zakup ... Klimatyzacja - tak powszechnie reklamowana latem - jest ważna dla 62,7 proc. internautów planujących zakup samochodu nowego i 40 ...
-
Polacy wybierają oryginalne tusze do drukarek
... , którzy aż w 74% popierają zakup oryginalnych tuszy, są zarazem najliczniejszą grupą posiadającą drukarki (76%), na drugim miejscu usytuowali się uczniowie i studenci (75%), ... , częściej mężczyźni niż kobiety. Niewielka część uczestników badania również bierze pod uwagę fakt, że oryginalne produkty mogą być bezpieczniejsze dla zdrowia, gdyż są ...
-
Najbardziej popularne aplikacje na telefon
... dla nas na tyle oczywiste, że zupełnie nie przywiązujemy uwagi do czasu i miejsca korzystania z nich. Analizy ING Banku Śląskiego dowodzą, że z mobilnych aplikacji częściej korzystają mężczyźni (24 proc.) niż kobiety ... – dodaje Adam Bancarewicz. Nawigacja, lokalizacja, mapy Kolejną grupą aplikacji, z które cenią sobie Polacy są te wyposażone w funkcje ...
-
Kto i kiedy odwiedza portale randkowe?
... kobiety, bo 17 min i 42 s. Dla kobiet czas ten wyniósł 11 min i 15 s. Analiza internautów pod kątem grup wiekowych wykazała dominację osób w wieku 25-40 – w styczniu 2024 było ich na omawianych stronach ponad 1,8 mln, a Affinity Index w ich przypadku sięgnął 116,7. Kolejną grupą ... aż 14,9 mln, przy średniej dla pozostałych dni miesiąca wynoszącej 8,3 ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... i w tym kategoria oceniająca aspekty wizualne wypadła najkorzystniej. Średni wynik dla wszystkich krajów wyniósł 89,3%, w Polsce - 88,2%. Prawie ... badania 96,5% badaczy wybranych przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK stanowiły kobiety. Najliczniejszą grupą były osoby z przedziału wiekowego 25-35 lat (ogółem - 59,9%, w Polsce - 71,2%), następnie 36-45 lat ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... badań Orange Exposure, są więc cennym źródłem informacji dla reklamodawców”. „Badania Orange Exposure 2011 potwierdziły nasze doświadczenia, ... mobilnych stanowią mężczyźni (62% w 2010 r.), a 45% to kobiety (odsetek kobiet znacznie wzrósł w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy ... . Faza kalibracji objęła 2000 wywiadów bezpośrednich z reprezentatywną grupą ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... dla wielu banków mobile jest już powszechnym kanałem komunikacji z klientem. Najczęściej używanymi obecnie aplikacjami bankowymi są produkty mBanku, BZ WBK i ING Banku. W przypadku dwóch ostatnich podmiotów rozwiązania na smartfony są częściej używane przez kobiety ... dokonywanych przez Internet. Grupą najrzadziej korzystającą z urządzeń mobilnych ...
-
Kto czyta składy produktów?
... kobiety (60% vs 40% mężczyzn) oraz osoby starsze, po 55 roku życia. Jest to również ważniejsze dla mieszkańców miast niż wsi oraz dla osób posiadających dzieci. Nie ma natomiast wyraźniej zależności pomiędzy dochodami, a zwracaniem uwagi na składy produktów. Wyróżniającą się grupą ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... powyżej 150 zł za godzinę – 2,6% kobiet i 11,8% mężczyzn. Dla 43% ankietowanych najważniejszym benefitem stażu pracy ... w komunikacie z badania, najbardziej zadowoloną ze swoich zarobków grupą są osoby, które mają mniej niż 2 lata ... oraz komfort pracy (m.in. podróże służbowe czy lokalizacja biura) - 67%. Kobiety notują wyższy średni komfort pracy, komfort ...
-
Co 2. Polak chce, aby wróciły niedziele handlowe
... kobiety dostrzegają mankamenty braku niedziel handlowych – odsetek wynosi odpowiednio 53% mężczyzn vs. 48% kobiet. Jeżeli chodzi o wiek badanych, młodzi są zgodni z najstarszą grupą ... kilka uzasadnień. Po pierwsze, nadal żywy pozostaje argument związany z tym, że dla niektórych niedziela pozostaje jednym z nielicznych dni, kiedy mogą wybrać się ...
-
O oszczędzaniu na emeryturę mówią tylko niektórzy. Kto i jak?
... Wśród osób myślących pesymistycznie o przyszłości dominują kobiety oraz przedstawiciele pokolenia X (osoby w wieku 45-54 lat). Grupą, która jest najczęściej optymistycznie nastawiona do ... jedynie 7 proc. Polaków wierzy, że w przyszłości „państwowa” emerytura będzie dla nich wystarczająca. Od ponad 20 lat wraz z reformą emerytalną przyjęty ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności IV kw. 2018
... kw. 2018 r. było ono nieznacznie większe w populacji kobiet - stopa bezrobocia dla tej zbiorowości ukształtowała się na nieco wyższym poziomie niż wśród mężczyzn ... kobiety stanowią większość zbiorowości biernych zawodowo (61,9%). Wśród ogółu osób biernych zawodowo zdecydowaną większość stanowią emeryci (54,4%), a drugą w kolejności grupą są uczniowie ...
-
Wolimy aktywne wakacje?
... Rok temu to kobiety były bardziej aktywne i ... dla turystów powinna zwrócić uwagę na odpowiednie atrakcje dla osób uprawiających różne dyscypliny sportu – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska. Ciągły wzrost to głównie zasługa osób młodych w wieku 18-29 lat – aż 42 proc. ankietowanych z tej grupy ma sportowe plany. Drugą najaktywniejszą grupą ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
... przypadku posłów niż benchmarki branżowe dla marek, a nawet dla „influencerów” spoza świata polityki. Kobiety i mężczyźni parlamentarzyści korzystają z ... stanowią najbardziej aktywnej grupy wiekowej w mediach społecznościowych W rzeczywistości najbardziej aktywną grupą w mediach społecznościowych w całej Europie są parlamentarzyści w wieku 36-45 ...
-
Rynek pracy: zróżnicowany wiekowo zespół pracowników to same korzyści?
... z przedziału 25-34). Bardziej niż dla innych grup wiekowych istotna jest dla nich stabilność zatrudnienia i odporność ... HR w ADP Polska. Silversi nie są już grupą czekającą na upragnioną emeryturę. Są coraz bardziej ... umacniania swojej pozycji zawodowej. Nieco inne wartości mają kobiety, inne mężczyźni. Dobry lider może to wszystko wykorzystać, budując ...
-
Monitor Rynku Pracy XI 2011
... . Grupa ich (16%) zrównała się liczebnie z aktywniejszą dotychczas zawodowo grupą kobiet (15%), która z kolei spada. Agnieszka Bulik, ocenia to ... dla której niesprzyjające okoliczności zawodowe są bodźcem do większego zaangażowania się w życie rodzinne. To naturalna tendencja. Kiedy jednak sytuacja kryzysu lub stagnacji się przeciąga, kobiety ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... oferty. Dla jednego z naszych klientów przetestowaliśmy dodanie frazy „dla studentów” po jego nazwie w polu nadawcy, wiedząc, że studenci są główną grupą docelową. ... jeden newsletter do wszystkich swoich użytkowników. Prosta segmentacja bazy na kobiety i mężczyzn oraz odpowiednia modyfikacja tytułu newslettera pozwoliła nam zwiększyć otwieralność ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... 15-20 lat) i Milenium (21-34 lata) stają się coraz liczniejszą grupą wśród wszystkich konsumentów. Dla nich środowisko online jest naturalnym miejscem, w którym sprawnie się poruszają i ... Badanie przeprowadzono na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie kupujących w Polsce (n=1543, kobiety i mężczyźni w wieku 18-65 lat). W badaniu brały udział osoby ...
-
Generacja e-sport, czyli kto?
... przez SuperData. Badanie zrealizowane przez SuperData dla PayPal objęło swoim zasięgiem 12 europejskich rynków. ... przede wszystkim milenialsi - pokolenie Y jest główną grupą (62% wszystkich uczestników rynku) odbiorców e-sportu na ... kobiet), to w Szwecji, Francji, Wielkiej Brytanii i Polsce kobiety mają największy udział – w kolejności 24%, 22%, 22% i ...
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
... influencer marketing, ale także poszerza się przestrzeń do tworzenia wysokozasięgowych kampanii dla przedstawicieli różnorodnych branż. Czego konsumenci poszukują na Instagramie? Blisko co ... dla marek, których grupą docelową są kobiety, że właśnie to medium przyciąga je w dużym stopniu. Ponadto na przestrzeni trzech ostatnich lat Instagram dla ...