-
Internauci a stare i nowe media
... o produkcie ale także o miejscu, w którym został kupiony Informacje o badaniu Projekt został zrealizowany w oparciu o metodę Cień, czyli badanie w naturalnym środowisku informatorów (dom, mieszkanie, praca oraz przestrzeń w jakiej na co dzień się poruszają). Badacz wchodził w prywatną, oswojoną przestrzeń informatorów i spędził z nimi jeden pełny ...
-
Rodzina na Swoim: gdzie można skorzystać?
... właścicielami nieruchomości. Kredytowany jest zakup mieszkania, którego maksymalna powierzchnia nie przekracza 75 m kw. (dopłaty są tylko dla 50 m. kw.) oraz dom, którego powierzchnia użytkowa nie przekracza 140 m. kw. (dopłaty są tylko dla 70 m. kw.). Państwo dopłaca połowę odsetek przez pierwszych 8 lat ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... preferencji są ścieżki zakupowe. Można wyodrębnić ścieżki zakupowe produktów podstawowych, tych codziennych oraz ścieżki zakupowe ofert nadzwyczajnych, takich jak dom, samochód, grunt lub wyjątkowa wycieczka zagraniczna, etc. Z obserwacji “ShoppingShow” wnioskujemy, że klienci coraz częściej chodzą własnymi, indywidualnymi ścieżkami. Żeby ...
-
Program dla dostających dotacje
Sage Symfonia stworzył Oprogramowanie Monitorujące i Raportujące (OMiR) projekty finansowane przy udziale funduszy unijnych. Aplikacja jest dedykowana m.in. szkołom, gminom, urzędom, fundacjom, firmom doradczym i consultingowym, konsultantom funduszy europejskich oraz wszystkim innym podmiotom, których wnioski o dotacje otrzymały stosowne ...
-
Wzrost sprzedaży online w Polsce
Zakupy przez Internet cieszyły się ogromnym zainteresowaniem w czasie ostatnich Świąt Bożego Narodzenia w wielu europejskich miastach, wpływając znacznie na ogólny wzrost poziomu sprzedaży detalicznej w Europie - wynika z ostatniego raportu firmy consultingowej CB Richard Ellis. Niższe ceny, lepsze opcje dostawy do domu oraz wzrost ilości sieci ...
-
Technologie cyfrowe a działalność dużych firm
Capgemini Consulting, światowa marka Capgemini Group zajmująca się konsultingiem w dziedzinie strategii i transformacji, we współpracy z MIT Center for Digital Business ogłosiło wyniki swoich badań dotyczących "cyfrowej transformacji" - czyli wykorzystania technologii w celu zwiększenia wydajności, poprawy obsługi klienta oraz sposobu komunikacji ...
-
Cyberbezpieczeństwo w przemyśle. Świadomość zagrożeń to za mało
Zakrojona na szeroką skalę cyfryzacja sprawia, że przemysł jeszcze nigdy nie był w tak dużym stopniu narażony na wszelkiego rodzaju ryzyko cybernetyczne. I wprawdzie firmy przemysłowe są coraz bardziej świadome, jak istotną kwestią jest ich cyberbezpieczeństwo, to jednocześnie okazuje się, że nie brakuje barier, które utrudniają działania w tym ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała wyniki zrealizowanego u schyłku minionego roku badania poświęconego rozpoznawalności polskich marek odzieżowych. Komu udało się na stałe zagościć w świadomości polskich konsumentów? Co przesądza o tym, że dany brand postrzegany jest jako polski – rodzimy założyciel czy nadwiślańska produkcja? Odpowiedzi ...