-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne prognozy wzrostowe dla ... Unii Europejskiej modowe zwroty osiągną w bieżącym roku 16,3%, a 2027 r. 17,5%. Wartości dla całego unijnego sektora e commerce zatrzymają się na poziomie odpowiednio 8,9% i 9,5%. Dostępne dane dla zwrotów ...
-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... państw członkowskich odpowiadało z zeszłym roku za obsługę 89% importu generowanego przez sprzedaż online. KE zaznacza, że coraz większą presję odczuwają unijne organy ... logistycznych wewnątrz rynków docelowych lub w ich pobliżu. Wiele azjatyckich serwisów e commerce ma już swoje centra dystrybucyjne w Niemczech, ale także w Czechach, w Polsce czy ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... tym aukcji internetowych), nie obejmuje natomiast usług, takich jak np. turystyka, (w tym sprzedaż biletów lotniczych), czy pośrednictwo finansowe. Wielkość e-rynku detalicznego szacowanego tą metodą jest nazywana Retail E Commerce Sales i najczęsciej pojawia się w opracowaniach zagranicznych, z których będziemy korzystać przy naszych wyliczeniach ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... sposób można udoskonalić sprzedaż i rozwinąć biznes. Poprawna interpretacja danych pozwoli na selekcję produktów, które sprzedają się najlepiej oraz pokaże jak zmienia się sprzedaż w określonych okresach. ... analizie danych uda się zwiększyć konwersję, a co za tym idzie, podnieść sprzedaż produktów, na której wszystkim zależy. Małymi kroczkami do celu ...
-
Jak e-commerce wpływa na rynek magazynowy w regionie CEE?
... magazynowe. Analizy pokazują, że rozwój odnotowuje 52% sklepów prowadzących sprzedaż internetową w porównaniu z zaledwie 39% sklepów, które działają wyłącznie ... dotyczącymi VAT, skutki zmian przepisów mogą odczuć wszystkie podmioty realizujące lub umożliwiające sprzedaż online lub dostawy towarów na rzecz konsumentów (w relacjach B2C), takie ...
-
Branża budowlana w e-commerce
... dekoracyjnych. Przedsiębiorstwa z tej branży stanowią 39% wszystkich sklepów internetowych w kategorii. Następne miejsce w kolejności aktywnych na portalu firm zajmują te, których sprzedaż obejmuje materiały budowlane (14%). Najmniej licznie sprzedawane przez Internet są ogrody letnie i zimowe (4%). Jednakże należy zaznaczyć, iż ich mniejszy udział ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... Przed nami „Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce”, czyli corocznie publikowane przez Deloitte zestawienie najbardziej prężnych detalistów na ... planować i funkcjonować we wszystkich kanałach, niezależnie od tego, czy ostateczna sprzedaż odbywa się w sklepie czy w Internecie. Jak wskazuje raport powiązanie ...
-
Profesjonalny sklep internetowy
... , nawiązał współpracę z dwoma serwisami zajmującymi się wdrożeniami i wsparciem dla OpenSource Commerce. Dzięki rozpoczętej współpracy Vel.pl może zaoferować wszystkim ... pozwala obniżyć koszty takiego oprogramowania praktycznie do zera. Wielu naszych użytkowników sprzedaż przez Internet traktuje z nieufnością, nie widzą więc sensu wydawania na ...
Tematy: vel.pl -
Klienci B2B a e-commerce
... wobec sprzedaży online” – powiedziała Brigid Fyr, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za sprzedaż omni-channel na region Ameryki Północnej w firmie Accenture Interactive, części Accenture Digital ... na temat badania Badanie „Building the B2B Omni-Channel Commerce Platform of the Future”, zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2014, ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... drzemie w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Są to największe i najbardziej dojrzałe rynki e-commerce, a przede wszystkim mieszkają tam nasi rodacy, którzy napędzają sprzedaż w polskich e-sklepach. - Wszystkie informacje zawarte w raporcie pozwalają nam sądzić, iż handel transgraniczny będzie miał olbrzymi wpływ na e-commerce w Polsce. Obserwujemy ...
-
Co rynek magazynowy sądzi o e-commerce?
... wartość może podskoczyć do 80 mld PLN. Rozwój polskiego handlu internetowego jest zatem dynamiczny, na co wpływa zarówno omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa, jak i coraz większy udziału kanału sprzedaży online w całym handlu detalicznym. Sprzedawcy stawiają w centrum uwagi konsumentów, dla których zakupy powinny ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... wskaźnika aktualizowanego na bieżąco w oparciu o dane z systemu Salesforce Commerce Cloud i zachowania milionów konsumentów z całego świata, w pierwszym kwartale 2020 r. w ... danych Polskiego Systemu Płatności, który jest operatorem BLIK, w marcu aż o 270% wzrosła sprzedaż w sklepach ze sprzętem elektronicznym, duże zyski odnotowały też usługi ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... kategorii odzieżowej, gdzie e-commerce stanowi 21,7% całej sprzedaży detalicznej. W kategorii „meble, RTV, AGD” jest to 16,4%, a w branży „prasa, książki, pozostała sprzedaż̇ w wyspecjalizowanych sklepach” - aż 22%. Początki e-commerce w Polsce datuje się na drugą połowę lat dziewięćdziesiątych. Powstały wtedy pierwsze sklepy internetowe, katalogi ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... te szybkie zmiany, platformy oraz sklepy internetowe poszukują rozwiązań wspierających sprzedaż, co prowadzi do pojawienia się nowych trendów w e-handlu. Jakie tendencje zatem ... w zakupach, life shopping, zakupach głosowych, social commerce, second hand e-commerce, dbałości o środowisko czy quick commerce. Rok 2024 zostanie zdominowany przez ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki, elektronika, multimedia i żywność. “E-commerce ma szansę stać się głównym motorem ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... , Marketing Manager w Shoper: – Unijne przepisy wymusiły na sprzedających podjęcie realnych kroków, zwiększających bezpieczeństwo i komfort kupujących. Jak to wszystko wpłynęło na sprzedaż? Z danych Shoper wynika, że co czwarty zakup w internecie realizowany był w 2019 roku w sklepach z branży “dom i ogród”. Popularne były również sklepy ...
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... co podziękować mogą przede wszystkim możliwościom, jakie otworzyła przed nimi sprzedaż przez internet. Zakupy online pomogły przedsiębiorcom, wzmacniając jednocześnie pozycję samego e-commerce. ... bardzo wydajny także bez dystansu społecznego. Zgodnie z badaniami Digital Commerce, w USA już blisko połowa sieci sprzedaży umożliwia odbiór zakupów ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... w ramach obrotu rzeczy z drugiej ręki (handel, recykling, outlet, lombardy, antykwariaty). Coraz częściej istotną część przychodów generują one właśnie przez sprzedaż kanałem online przedmiotów wystawianych także stacjonarnie. Ostatnią, ale szczególnie ważną kategorią uczestników rynku recommerce są serwisy i platformy umożliwiające e-handel lub ...
-
Branża logistyczna na początku długiej drogi do elektromobilności
... sektorze logistycznym. Z wyliczeń organizacji wynika m.in., że pomiędzy rokiem 2017 a 2023 sprzedaż samochodów elektrycznych rosła w Unii trzy razy szybciej niż instalacja ... Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. - Sensu elektryfikacji dostaw ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... . Trend 2: elastyczne opcje płatności Finalizacja płatności to jeden z kluczowych momentów w podróży klienta. Nawet najmniejsza przeszkoda podczas tego procesu może zamienić sprzedaż w utratę klienta. Dla wielu z nich kluczowe jest zapewnienie elastycznych opcji płatności – według danych Instytutu Baymarda 13 proc. klientów porzuca koszyki ...
-
Sony w sieci
... Centrum Sony. Wdrożona funkcjonalność systemu e-commerce oferuje możliwość definiowania różnych rodzajów promocji, w zależności od historii dotychczasowych zakupów i zainteresowań użytkownika. Sprzedaż jest wspierana poprzez mechanizm programu lojalnościowego opartego o punkty bonusowe za zakupy zainicjowane w portalu, jak również te, które zostały ...
Tematy: sony -
Polscy internauci a e-commerce 2010
... serwisy konsumenckie gromadzące opinie, sugestie i rekomendacje internautów mają duży wpływ na wzrost odsetka kupujących on-line w ostatnim roku. Z najpopularniejszych narzędzi wspierających sprzedaż w sieci – porównywarek cen – korzysta 60 proc. kupujących on-line. Równie dobrym sposobem na wyszukiwanie informacji o produkcie są według internautów ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... . Z myślą o karierze międzynarodowej… Przed podjęciem tak ambitnego zadania, jakim jest sprzedaż na rynku globalnym, warto się zastanowić, czy to ma sens. Konieczna ... musi być każdorazowo indywidualnymi potrzebami. Budowa sieci linków dla branży e – commerce o zasięgu międzynarodowym Pomimo wielu modyfikacji algorytmu Google, backlinki wciąż stanowią ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... , że każda unikatowa oferta – czy to promocja z okazji Dnia Kobiet, akcja typu „Dzień darmowej dostawy” lub wakacyjna wyprzedaż, zawsze poprawia sprzedaż produktów. W przypadku niektórych e-sklepów możliwe jest osiągnięcie w tym czasie nawet 10-krotnego współczynnika konwersji. Jeśli dany sklep internetowy obejmuje zasięgiem rynki ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... połowa panów obdarowuje kobiety kwiatami. Dzień Dziecka Na ten dzień z niecierpliwością czekają nie tylko dzieci, ale również właściciele sklepów internetowych. Sprzedaż zabawek z tej okazji wzrasta dwukrotnie już od połowy maja i osiąga największe wyniki tuż przed 1 czerwca. Letnie wyprzedaże Podczas sezonowych wyprzedaży ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
Co dzieje się obecnie w m-commerce? O jakich tendencjach mówi się najczęściej? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza najnowsze badanie, którego przeprowadzenie PayPal zlecił firmie Ipsos. Z jednej strony żadnym zaskoczeniem nie jest powiększająca się rzesza kupujących przez smartfony i tablety, z drugiej - dziwić może ciągle słabe ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... kupujemy z wykorzystaniem asystentów głosowych, jednak ten rok to nie czas na zakupowy boom. Zakupy te są bezpośrednio związane z funkcjonalnością voice commerce – czyli kupowaniem za pomocą głosu. Mówimy np. asystentowi Google produkt, jaki chcemy kupić, a poprzez połączenie karty do usługi – zakupy się ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... 2021 Q1 Shopping Index pokazuje rzeczywistą historię zakupów poprzez analizę aktywności ponad miliarda kupujących w ponad 40 krajach przy użyciu platformy Commerce Cloud. Następnie stosuje się kilka czynników, aby ekstrapolować prognozy i rzeczywiste dane dla szerszego sektora detalicznego. Aby witryna handlu elektronicznego mogła ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... rynku wzrośnie z 46% do 49%. Po pandemii, która stała się impulsem dla wzrostu e- commerce w branży FMCG w 2020 roku, marki będą poszukiwać wsparcia i rozszerzenia swoich ... demonstrowane przedmioty. Rutynowo reklamują się również na platformach e-commerce, aby napędzać sprzedaż na ścieżce zakupowej. Jak podaje Zenith, chińskie marki FMCG wydały 35% ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... pięciokrotnym wzrostem transakcji w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie ... , skracanie łańcuchów, coraz szybsze dostawy (tzw. quick commerce) i robotyzacja wymagają sprawnie działającego i dobrze zaplanowanego rynku ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... dostaw w najbliższym czasie? Polski rynek e-commerce podczas pandemii rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, wartość obrotów e-commerce B2B w Polsce, obejmującego zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią wymianę danych w formie elektronicznej (EDI), na koniec zeszłego roku jest oceniana ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... 282 tys. sprzedawców internetowych. To o 102 tys. więcej niż jeszcze rok temu. Także globalny e commerce ma pozytywną prognozę wzrostu na najbliższe lata. Według analiz Insider Intelligence i eMarketer światowa sprzedaż detaliczna przez internet może osiągnąć blisko 7,4 bln dolarów w 2025 r. w porównaniu do niecałych 5 bln ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... firm ochrony interesów za wszelką cenę, optymalizacji kosztów przedstawia się to, co odnosi się do wartości. Od zawsze e-konsument kreuje sprzedaż i handel a ten ideę zrównoważonego rozwoju, traktuje bardzo poważnie. Co ósmy konsument obserwuje działania sklepu i weryfikuje go jako miejsce zakupowe godne ...
-
E-commerce szansą dla rozwoju sektora MŚP?
... e-commerce inaczej postrzegają przeszkody, niż firmy zaangażowane w sprzedaż on-line. Firmy, które prowadzą sprzedaż on-line, częściej niż te, które nie tego ... jednym, lokalnym rynkiem bytu. Jak wynika z badania, korzyści wynikających z rozszerzenia działalności o zagraniczną sprzedaż są również świadomi przedsiębiorcy, który jeszcze nie są obecni ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... pracowników. Wiele firm oprócz internetu wykorzystuje też inne kanały sprzedaży. Prawie trzy czwarte badanych w 2008 r. prowadziło sprzedaż na aukcjach, a około 40% wśród innych kanałów wymieniło sprzedaż hurtową i sklepy tradycyjne. Już prawie połowa polskich sklepów internetowych obsługuje zamówienia zagraniczne. Wyniki finansowe e-sklepów Z roku ...