-
Zakupy świąteczne tańsze niż w grudniu
... się następujące produkty: olej Kujawski 1 l, mleko Łaciate 3,2 proc. 1 l, woda niegazowana Żywiec Zdrój 1,5 l, sok Kubuś marchew, jabłko, banan 0,3 l, czekolada mleczna Cadbury Wedel 100 g, Jerzyki z bakaliami Jutrzenka 140 g, chipsy Cheetos 90 g, wódka Absolwent 0,5 l, wino czerwone Carlo Rossi 0,75 l, ryż długoziarnisty biały Kupiec 4 razy ...
-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... . wafle – 13 proc. batony – 12 proc. draże – 3 proc. Źródło: MEMRB Udziały producentów w rynku słodyczy w 2009 r. Kraft Foods – 21,3 proc. Cadbury Wedel – 12,5 proc. Jutrzenka – 9,7 proc. pozostali – 56,5 proc. Źródło: PMR, producenci
-
Marki godne zaufania 2010
... też: Volvo (Samochód), Olympus (Aparat fotograficzny), Sony (Sprzęt RTV), Tymbark (Sok/woda mineralna), Alior Bank (Bank), Delma (Olej jadalny/margaryna), E. Wedel (Ciasta/desery), Nurofen (Środek przeciwbólowy), Sokołów (Producent żywności), Whirlpool (Urządzenie AGD), Dell (Komputer osobisty), Play (Operator telefonii komórkowej), Triada (Biuro ...
-
Rebranding
... kwalifikuje się jako rewolucyjna: częściej dochodzi do połączenia dwóch nazw marek wcześniej funkcjonujących osobno, na przykład DaimlerChrysler, PricewaterhouseCoopers czy Cadbury Wedel. Od czego zacząć Do zmiany należy się przygotować, w szczególności gdy rebranding będzie wiązał się ze zmianą wyglądu nie tylko wizytówek ...
-
Co-branding: biznesowa wymiana usług
... rodzimym rynku niestety można obserwować pewną nieśmiałość przedsiębiorców w tym zakresie. Oczywiście można podać tu kilka przykładów jak np. współpraca Danone i E.Wedel, której owocem jest deser Duett. Łączenie produktów takich jak płatki śniadaniowe Nestle Fitness wraz z kosmetykami Nivea. Wszystkie wyżej wspomniane połączenia ...
-
Franczyza w gastronomii 2010-2011
... Hot Dog czy Crazy Piramid Pizza), ale w skrajnych przypadkach może wynieść też ok. 1 mln zł (np. McDonald's czy Pijalnie Czekolady E.Wedel). Najtańsze systemy niekonieczne cieszą się największym zainteresowaniem. Polscy franczyzobiorcy najczęściej wybierają te ze średniej półki, ale też i wybór ofert franczyzowych ...
-
Polski e-konsument 2010
... 35%), następnie dużo mniej - Kadarka i Martini (9,2% i 7,8%). E-konsumenci wybierają najczęściej kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej korzysta z usług ING Banku Śląskiego w tym więcej mężczyzn ...
-
Marki godne zaufania 2011
... pielęgnacji skóry), Elmex (Pasta do zębów), Ariel (Proszek do prania), Ludwik (Środek czystości), Nestlé (Płatki śniadaniowe), Olej Kujawski (Olej jadalny/margaryna), E.Wedel (Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Nałęczowianka (Sok/woda), Whiskas (Karma dla zwierząt),Lidl (Mój sklep), Apart (Zegarki i biżuteria), Polsat (Stacja telewizyjna ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... (olej jadalny), Kamis (przyprawy), Bakalland (bakalie), Hortex (w dwóch kategoriach: mrożonki oraz soki/napoje), Pudliszki (danie gotowe), Jacobs (kawa), Lipton (herbata), E.Wedel (słodycze), Dr Oetker (deser), Tyskie (piwo), Centrum (preparat witaminowy), Acard (preparat na serce), Oscillococcinum (preparat homeopatyczny), Gripex (preparat na ...
-
Polskie stadiony na Euro w Internecie
... niż studio telewizyjne, które ma być umiejscowione na dachu fabryki należącej do tej firmy, oraz słodycze zaprezentowane podczas konferencji prasowej. Wedel stworzył ptasie mleczko w barwach narodowych oraz czekoladową wersję warszawskiego stadionu. Informacje o badaniu Analizę wykonano na podstawie 64 420 materiałów internetowych ...
-
Franczyza w Polsce: gastronomia 2012
... nie tylko zależy od oferty franczyzowej. Innym powodem jest brak znalezienia odpowiednich franczyzobiorców. Firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej – przykładowo Pijalnie Czekolady E. Wedel, czy cukiernie A. Blikle, mając pakiety franczyzowe w ofercie wolą rozwijać się powoli rezygnując z kandydatów nie spełniających ich warunków niż narażając się ...
-
Marki godne zaufania 2012
... ), Dbam o Zdrowie (Apteka), Falvit (Suplement diety), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy), Lidl (Sklep spożywczy), Delma (Olej jadalny/margaryna), Koral (Lody), Cisowianka (Woda), E.Wedel (Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Pur (Płyn do mycia naczyń), Sensodyne (Pasta do zębów). Informacje o badaniu European Trusted Brands to jedno ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2013
... adekwatności (czyli dopasowaniu do potrzeb konsumentów) przewodzą: Polski Złoty, Polska (kraj) oraz sieć sklepów Biedronka. Z kolei najwyższym szacunkiem cieszą się: Wedel, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i, mimo zakończenia kariery skoczka narciarskiego, Adam Małysz. Markami, o których Polacy w 2013 r. mają największą wiedzę, są: Polska ...
-
Marki godne zaufania 2014
... nie zdobyły wyróżnienia: Apap (w kategorii Preparat przeciwbólowy), Play (Operator telefonii komórkowej), Canon (Aparat fotograficzny), Biovital(Preparat na serce), E. Wedel (Ciasta/desery), Avon (Kosmetyk zapachowy/kolorowy), UPC (Firma internetowa),Samsung (Komputer osobisty), Sokołów (Producent żywności) i Volkswagen (Samochód). Jakość godna ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska i E. Wedel. Informacje o badaniu W badaniu uwzględnione zostały tylko kanały, które wygenerowały więcej niż 1 mln. wyświetleń w analizowanym okresie czasu tj. od 1 stycznia do ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... globalnych firm, które są również podmiotami rodzinnymi. Warto również zwrócić uwagę, że w czołówce zestawienia pojawiła się tylko jedna marka nie-rodzinna (Wedel), choć o niewątpliwie rodzinnym rodowodzie. Zapadło to najwyraźniej w pamięć respondentom i wprowadza ich obecnie w błąd. Choć z drugiej strony to przykład ogromnego potencjału ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 49/2015
... podstawie umowy licencyjnej. Opłaty takie ustalane są w relacji do przychodów ze sprzedaży nett. Zdobywcy tytułu Najmocniejsza Polska Marka: Słodycze i lody – Wedel Produkty żywnościowe – Winiary Napoje bezalkoholowe – Tymbark Napoje alkoholowe – Tyskie Odzież i obuwie – Reserved Produkty niespożywcze – Apart Kosmetyki i higiena – Ziaja ...
-
O tym jak centra handlowe przeżyły wolną niedzielę
... mogli otworzyć swoje placówki skorzystali z tego prawa, z kilkoma jednak wyjątkami. Na przykład w Złotych Tarasach swoich lokali nie uruchomiły sieci Tchibo, Wedel czy Express Marche. W Galerii Mokotów natomiast nie działała np. kawiarnia Etno Cafe. Przyczyną może być lokalizacja lokali w pustych alejkach w pobliżu ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... , obowiązujących zwyczajów, specyfiki zachowań czy obowiązującego języka. Skutecznie robią to już takie marki jak Mercedes, Intel, Play, Łomża, Red Bull, Wedel – mówi Jarosław Śmietana. Co ważne dla marketerów, esport może być rzeczywiście efektywnym kanałem dotarcia do określonych grup docelowych, z którymi komunikacja ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... zintensyfikowały sieci restauracji McDonald’s, Da Grasso, a także biuro podróży Albatros Travel. W branży spożywczej istotnie więcej niż w poprzednim roku wydały Lotte Wedel, Ferrero czy Mondelez. Następstwem dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienił się ich udział w rynku. Po trzech kwartałach 2019 r. wzrosty wartości ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... i bombonierki; ciasta, ciastka, batony; lody oraz przekąski. Jeśli chodzi o reklamodawców, dużo mniej niż przed rokiem wydali Ferrero, Unilever, Wawel Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Skoda, Seat, Toyota, Opel, Fiat. Kategoria stacje benzynowe zanotowała wzrost ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... czekoladowe; ciasta, ciastka, batony, lody oraz przekąski. Jeśli chodzi o reklamodawców, dużo mniej niż przed rokiem wydali Ferrero, Unilever, Wawel Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Volkswagen, Skoda, Toyota, Opel. W kategorii stacje benzynowe zaobserwowaliśmy wzrost ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, Ikea, Visa oraz Lidl. W Polsce w pierwszej piątce znalazły się: Allegro, Google, Rossmann, Samsung i Wedel. Badanie przeprowadzone wśród 395 000 konsumentów na całym świecie wykazało, że pogłębia się przepaść między oczekiwaniami ludzi a realną wartością, którą ...
-
Top Employers Polska 2023. Oto lista nagrodzonych
... Poland Sp. z o.o.; ING Bank Śląski S.A.; ING Hubs Poland; JTI Poland; Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.; Lafarge Polska; Lidl Polska; LOTTE Wedel; Makro Polska; MAN Trucks Sp.z o.o.; Medtronic Poland Sp. z o.o.; Ministry of Finance; Mleczarnia Turek; Mondelez Polska Sp. z o.o.; Mondi Świecie S.A.; MSD Polska ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2023: Allegro, Rossmann i Lidl
... . W Polsce trzy pierwsze miejsca rankingu YouGov Best Brands zajmują marki Allegro, Rossmann i Lidl. Tuż poza podium, z różnicą zaledwie 0,2 p.p., znalazł się E. Wedel. Bardzo dobre wyniki odnotowały marki Winiary, Blik, Lubella, Pudliszki, Milka oraz Biedronka. Ranking TOP 10 Improvers prezentuje firmy, które osiągnęły ...
-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
... rankingu YouGov Buzz zajmują Allegro, Lidl i Rossmann. Tuż poza podium, z różnicą 0,5 p.p., uplasował się BLIK. Bardzo dobre wyniki odnotowały marki Biedronka, E. Wedel, McDonald’s, Pepco, Toyota i Winiary. To o nich słyszeliśmy najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023. W drugim rankingu TOP 10 Improvers znalazły się marki ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... tuż za podium - Lidl. Bardzo dobry wynik odnotowały marki Skoda oraz Decathlon, a ściślej internetowy marketplace decathlon.pl. Zestawienie zamykają Warta, E. Wedel i Lavazza. Jak widać, Polacy potrafią docenić zarówno marki silnie kojarzone z niskimi cenami, ale też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie ...
-
Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
... (242,2 CRP) Mlekpol (203,4 CRP) Winiary (164,6 CRP) Zott (155,5 CRP) Tymbark (144,2 CRP) Kinder (124,2 CRP) Coca-Cola (116,7 CRP) Wedel (95,4 CRP) Dr. Oetker (92,4 CRP) Wskaźnik Consumer Reach Points (CRP) jest obliczany poprzez pomnożenie trzech liczb: populacji gospodarstw domowych ...
-
Jak Polacy obchodzą Halloween?
... na sklepy z odzieżą lub kostiumami (H&M, Reserved), 23% pomyślało o kinach i platformach streamingowych (Netflix, Multikino), a po 19% przypadło zarówno producentom słodyczy (Wedel, Wawel), jak i drogeriom (Rossmann, Hebe). Jedynie 13% badanych odpowiedziało, że są to marki spożywcze, takie jak Coca-cola czy Pepsi. Mamy ...
-
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... czekolady to dynamiczna mieszanka globalnych gigantów i lokalnych producentów. Większość wytwarzanej w Polsce czekolady pochodzi od firm z zagranicznym kapitałem, takich jak Lotte Wedel, Ferrero czy Mondelez, których produkty dominują na półkach sklepowych. Jednak na rynku wciąż obecne są marki o w pełni polskim kapitale, takie ...
1 2