-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... właśnie brak konieczności jechania do sklepu to jedna z najczęściej wymienianych zalet e-zakupów. Są one także oceniane jako łatwiejsze i wygodniejsze niż zakupy stacjonarne. Dane rynkowe również nie pozostawiają złudzeń – jak wynika z opracowana Admitad Report 2018/2019 dziś w Polsce udział e-commerce w ogólnym handlu detalicznym ...
-
Innowacyjność Polski. Liczy się zaufanie i współpraca
... przyczyniających się w znacznym stopniu do rozwoju sektora innowacyjnych usług i przemysłu. Korzyści z tego odnoszą m.in. sektor usług dla biznesu w obszarze IT, zakupy oraz badania i rozwój. Atutem województwa dolnośląskiego, które w tej edycji zestawienia uplasowało się na trzeciej pozycji, jest z kolei wydajność pracy, stanowiąca ...
-
Jak dbamy o bezpieczeństwo danych online?
Przed cyfryzacja nie ma już ucieczki. Z jednej strony niesie ona za sobą całą gamę niezwykle użytecznych rozwiązań, z drugiej - niebezpieczeństwa. Jak dowodzi zrealizowane przez Mastercard badanie „Bezpieczne e-zakupy”, grupa polskich konsumentów, którzy wykazują się całkowitą biernością wobec cyfrowych zagrożeń, pozostaje całkiem spora. Na ...
-
Telefon w prezencie od Lidla? Uwaga oszustwo!
... skrzynek. W ostatnim czasie marka Tesco również została wykorzystana w podobnym ataku – wówczas klientom sklepu obiecano rzekomy bon o wartości 500 złotych na zakupy. Jak zatem odróżnić prawdziwe wiadomości mailowe od fałszywych, będących częścią kampanii phishingowych? Należy zawsze sprawdzać nadawcę wiadomości – zwrócić szczególną uwagę ...
-
Nowe technologie także na talerzu
... zakupowi i wreszcie roboty kuchenne znające się na dietetyce i gotowaniu mogą już wkrótce okazać się niezastąpionym dodatkiem w naszej kuchni. Potrafią robić zakupy zgodnie z naszym stanem zdrowia i upodobaniami, uwzględniając przy tym najważniejsze zasady i trendy żywieniowe. Oparte na sztucznej inteligencji, kooperują z człowiekiem doradzając mu ...
-
Jak się miewa food court?
Czy klienci galerii handlowych stawiają głównie na zakupy, czy też w tym samym stopniu interesuje ich oferta gastronomiczna obiektu? Zdecydowanie to drugie. Ta tendencja nie umyka oczywiście uwadze najemców - ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne. Trendy i prognozy
... transakcje biurowe, które zrealizowano w stolicy do końca września br., warte były 1,7 miliarda EUR. Do końca roku finalizacji mają doczekać się zakupy kolejnych obiektów biurowych o wartości 0,6 miliarda EUR. Pokaźny w tym udział miał zakup budynku Warsaw Spire przez Immofinanz za kwotę 386 milionów ...
-
Gabinet Cieni BCC publikuje rekomendacje dla rządu nowej kadencji
... środków finansowych z Europejskiego Funduszu Obrony. 2. W praktyce zakupowej Ministerstwa Obrony Narodowej w zakresie sprzętu i uzbrojenia za granicą, należy wykluczyć takie zakupy, które nie przynoszą naszemu przemysłowi obronnemu żadnych korzyści, a przede wszystkim nie gwarantują pozyskania i dostępu do nowych technologii. 3. W państwowym ...
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... , turystyką, kinem, teatrem itp.) i w niedzielę, gdyż jest to czas przez wiele osób przeznaczany na nadrobienie zaległości internetowych (poczta, portale społecznościowe, zakupy itp.). W przypadku osób fizycznych, odbiorcy najchętniej otwierają wiadomości w godzinach 21.00 – 22.00, 11.00 – 12.00 oraz 16.00 ...
-
Do centrum handlowego po rozrywkę i dla sportu
... 3 Polaków w centrum handlowym pojawia się minimum kilka razy na przestrzeni miesiąca i coraz częściej celem takiej wizyty nie są przede wszystkim zakupy. Ludzi przyciągają nie tylko sklepy, ale również restauracje i ciągle uatrakcyjniania oferta rozrywkowa. Z badania zrealizowanego przez CBRE wynika, że kino, fitness ...
-
Polacy i prezenty urodzinowe
... inspiracji poszukuje na różnorodnych forach, natomiast 15% respondentów w mediach społecznościowych. Zakup prezentu – gdzie i kiedy? Po podjęciu decyzji przychodzi czas na zakupy. Co trzeci respondent kupuje prezent na długo przed urodzinami jubilata. Dzięki temu wybór upominku jest przemyślany, a w razie nieprzewidzianych zdarzeń mamy ...
-
W tym roku BIG sprawdził już 1 mln firm i ponad 6 mln osób
... świętami Bożego Narodzenia nadchodzi właśnie moment, gdy ci, którzy już zapomnieli, że mają niespłacone długi, dowiedzą się o tym próbując zrobić zakupy na raty, pożyczyć pieniądze, czy też wziąć nowy abonament z telefonem na prezent dla najbliższych. Swoje dla odzyskania należności robi też ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2019
... Rynkowych, Cushman & Wakefield, dodaje: „Rozwojowi ulic handlowych, a także urozmaiceniu przestrzeni miejskiej zdecydowanie sprzyjają projekty wielofunkcyjne, integrujące pracę, mieszkanie, zakupy, odpoczynek i zawierające tereny zielone. Projekty te stanowią przeciwwagę do centrów i parków handlowych zlokalizowanych na obrzeżach miast (out of town ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... niedawna mniejszość, obecnie są drugą co do liczebności grupą klientów sklepów internetowych. Zmianie uległa również opinia Polaków o e-commerce. Według respondentów zakupy w sieci są wygodniejsze, bezpieczniejsze, szybsze i tańsze. Sprzyjająca koniunktura branży (online kupuje 62 proc. ankietowanych w porównaniu z 54 proc. w 2017 r.) oraz ...
-
Po co nam aplikacje mobilne?
... nim oszczędzają pieniądze i czas – doceniają możliwość szybszego zbierania punktów, które mogą wymieniać na wybrane nagrody lub wykorzystywać przy płaceniu za zakupy. Jednocześnie okazuje się, że są czynniki, które powstrzymują nas przed zdecydowaniem się na aplikacje mobilne - mowa tu przede wszystkim o kwestiach ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... , szkoleń, projektowania i rozrywki. 4) Wygoda Jeśli istnieje jedna rzecz, o którą proszą goście, to chcą łatwiej, szybciej i prościej zameldować się w hotelu, zrobić zakupy, wybrać jedzenie czy wyjść na miasto lub łono natury. Technologia pozwala hotelom usprawniać funkcje związane z prowadzeniem zaplecza (niektóre mają nawet ...
-
Jakie obawy rodzi automatyzacja? Czy jest się czego bać?
... ludzie przestają ze sobą rozmawiać. Już teraz w ogóle nie musimy otwierać ust, by zamówić taksówkę lub jedzenie czy zapłacić za zakupy – wszystko zrobi za nas aplikacja lub maszyna. Choć dostrzegamy potencjalne skutki takich rozwiązań, jednocześnie doceniamy wygodę, jaką ze sobą niosą ...
-
Wymiana waluty prosto z telefonu
... są także konkurencją dla banków. Euro w gotówce Bezpośrednio z aplikacji Walutomatu możemy nie tylko przesłać pieniądze na wybrane konto, zapłacić za zakupy zagraniczne, ale możemy też wybrać opcję wypłaty euro w banknotach. Możliwe jest to dzięki współpracy tej platformy walutowej z placówkami partnerskimi banku ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... botnety przeznaczone do rozsiewania trojanów bankowych, czyli szkodliwego oprogramowania wykorzystywanego do kradzieży danych uwierzytelniających oraz informacji finansowych użytkowników. Bezpieczne zakupy w Black Friday Odwiedzasz sklep odzieżowy online? Unikaj dokonywania zakupów na stronach, które wydają się podejrzane lub nie działają sprawnie ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... 50 procent bardziej intensywną reakcję emocjonalną wchodząc w fizyczny kontakt z produktem. Potwierdza to przede wszystkim strategiczną i zasadniczą rolę, jaką wciąż pełnią zakupy stacjonarne oraz włączenie do ścieżki zakupowej elementów marketingu dotykowego. - Wiedząc, że według 78 proc. kupujących kluczową rolę w decyzji o tym, aby ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... branżami lub całymi sektorami gospodarki. Obrazem tego są m.in. nowoczesne przestrzenie handlowe, które w coraz większym stopniu odpowiadają za „doświadczenia” niż zakupy. Gensler Research Institute wskazuje, że 15 proc. klientów przychodzi do centrum handlowego w celach towarzyskich, 19 proc. osób, by się nauczyć ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... typu ransomware, poprzez które wyłudzane są dane i środki finansowe. Sezonowe szaleństwo sprzedażowe w e-commerce, które zaczyna się w czarny piątek, obejmuje świąteczne zakupy, a kończy styczniowymi wyprzedażami, jest szczególną okazją dla cyberprzestępców. Gwałtowny wzrost zakupów online znacznie ułatwia hakerom życie. Z jakich metod korzystają ...
-
Firmy ubezpieczeniowe - trendy i wyzwania 2019
... również wziąć pod uwagę coraz większą mobilność Polaków. Wg opracowanego przez Gemius raportu „E-commerce w Polsce 2019” aż 62% ankietowanych robi zakupy online. Konsumenci coraz więcej spraw załatwiają przez Internet czy za pomocą aplikacji. Nie inaczej jest z wyborem polis. Porównując dane z początku ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... ograniczył wartość zakupów ze względu na brak preferowanej formy płatności lub nawet całkowicie z nich zrezygnował (29 proc.). Online vs offline Zakupy online swoim klientom oferuje co druga średnia firma (50%), 43% mikro i 37% małych organizacji. Okazuje się, że sprzedaż internetowa jest ...
-
Nowe technologie napędzą Internet Zmysłów. Mózg stanie się interfejsem
... będą oddziaływać na wszystkie ich zmysły. Wśród głównych czynników, które będą pobudzać rozwój Internetu Zmysłów, autorzy raportu wymieniają: wirtualną rozrywkę, zakupy online, kryzys klimatyczny oraz intensyfikację starań na rzecz minimalizowania niekorzystnego wpływu na środowiska. „Często wyobrażamy sobie przyszłość jako liniową zmianę ...
-
73% Polaków wspiera akcje charytatywne. Komu pomagamy najczęściej?
... w akcje charytatywne. Chętnie wspieramy chorych, ale łożymy również na ochronę środowiska naturalnego oraz organizacje religijne - wynika z najnowszej odsłony raportu Deloitte „Zakupy świąteczne 2019”. Jak wynika z doniesień Deloitte, o dobroczynność przy okazji tegorocznego Bożego Narodzenia ma zamiar postarać się 73 proc. przebadanych Polaków ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... budżetem. W tym roku po raz pierwszy oprócz filmów, oglądaliśmy na YouTube reklamowane produkty, które pojawiły się tam za sprawą Google Zakupy. – Dla nas, specjalistów PPC, to dobra wiadomość, ale musimy pamiętać, że kampania produktowa prowadzona na kanale, którego użytkownicy niekoniecznie są ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... amerykańskich konsumentów - 189,6 milionów, co stanowi wzrost o 14 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. W Polsce, z badań wynika, że już 3 na 4 Polaków deklarowało zakupy w tym dniu i jest to jeden z najwyższych wyników w Europie. W przypadku większości sprzedawców promocje nie ograniczały się do jednego dnia, ale trwał ...
-
Pozycjonowanie w wyszukiwarce: jakie trendy Google 2019?
Zakupy online zyskują wśród Polaków coraz większą popularność. W poszukiwaniu produktów i usług najczęściej sięgamy po wyszukiwarkę Google. Jakie hasła cieszyły się największą ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... i grilli wyjedzie, by dotrzeć do danego sklepu na czas upałów. Innym przykładem inteligentnego wykorzystania obecnych technologii może być e-commerce. Robiąc zakupy w internecie znajdujemy odpowiadające nam ubranie. Dzięki aplikacji AR nakładamy je na nasze zdjęcie lub obraz generowany przez aparat, a algorytmy sztucznej ...
-
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
... listopada 2019 (tydzień przed Black Friday) a 10 stycznia 2020 roku. Brali pod uwagę ceny produktów, które były wskazywane w badaniu Deloitte "Zakupy świąteczne 2019” jako najczęściej wybierane przez Polaków na prezenty. Po świętach analizowali produkty sprzedawane na noworocznych wyprzedażach przez sprzedawców internetowych ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... - 22,1 Deichmann - 20,8 Empik - 20,7 Jak więc wynika z powyższego, w dyskusjach konsumentów najczęściej pojawia się Biedronka, Lidl i Rossmann (tam najczęściej robimy zakupy), na wysokim miejscu jest też CCC. Piąte miejsce należy natomiast do Pepco, mimo że ta marka nie znalazła się w pierwszej ...
-
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
... technologii płatności, która będzie działać dobrze za każdym razem. Jeśli te oczekiwania nie zostaną spełnione, konsumenci są gotowi przestać robić zakupy w sklepie, który ich rozczarowuje. Jednakże badanie wykazało, że młodsi klienci, których określa się mianem cyfrowego pokolenia, używają kart kredytowych lub ...
-
Wyższa płaca minimalna zmusza sieci handlowe do działania
... wymiarze. Zatem mimo tego, że przyzwyczailiśmy się już do niehandlowych niedziel, skutki nowej regulacji w pełni odczujemy dopiero teraz, kiedy to zakupy będziemy mogli zrobić jedynie w ciągu siedmiu niedziel w roku. Ustawa o zakazie handlu w niedzielę, właściwie od początku jej wprowadzania, była stosunkowo skrupulatnie ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... Planning (S&OP) – zapewnienie przepływu informacji od działów rynkowych firmy (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) do działów odpowiadających za produkcję i zakupy w celu zapewnienia optymalnego przepływu pracy w obszarze produkcji, redukcji zapasów i kosztu surowców, utrzymania ciągłości dostaw, skrócenia czasu realizacji zamówień oraz ...