-
Najcenniejsze marki luksusowe 2019. LV i kto jeszcze?
... konsumentów poprzez platformy społecznościowe, takie jak WeChat i Instagram. Marka LV „uaktualniła” swoje dziedzictwo, wchodząc do segmentu produktów turystycznych, natomiast inne ekskluzywne marki, jak np. Chanel (nr 2, wartość: 37,0 mld USD) i Cartier (nr 6, wartość: 6,0 mld USD) zachowały spójność z wypracowanym dziedzictwem. Chanel utrzymał ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... konsumentów. LPP – rozwój na rynkach CEE dzięki strategii omnichannel i ekspansji marki Sinsay LPP S.A., lider na rynku mody w Europie Środkowo-Wschodniej, w pierwszym półroczu ... mln. zł. Firma stawia na swoją zdolność do przyciągnięcia zamożnych klientów poprzez ekskluzywne doświadczenia zakupowe, ale to podejście wiąże się z ryzykiem. Jeśli ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... za połowę zakupów na tym rynku, będą wybierać marki odpowiedzialne społecznie. Pandemia zmusiła także marki luksusowe do szerszej obecności w cyfrowej rzeczywistości. Wzrost sprzedaży ... , że nie tylko klienci zdają sobie sprawę z rosnących klimatycznych zagrożeń. Ekskluzywne domy mody, które chcą osiągnąć neutralność węglową, coraz częściej inwestują ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... związanego z wyborem marki ponadczasowej, eksponującej swe korzenie, korzystającej z wypracowanej przez lata ekspertyzy, mówiącej z pozycji autorytetu. Przykładem są marki luksusowe, które w większości mają się bardzo dobrze mimo kryzysu. W ich komunikacji mniej jest czystego hedonizmu, bezkrytycznej frywolności. Nadal są ekskluzywne i kreatywne ...
-
Polacy polubili marki własne
... Początkowo produkty własnych marek wprowadzali głównie giganci handlu detalicznego, lub ekskluzywne delikatesy. Teraz trend ten wbija się na półki wszystkich sieciowych detalistów. ... spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie ...
-
Kaspersky ogłasza alarm na Czarny Piątek
... Lab Połowa marek będących celem wykrytych ataków szkodliwego oprogramowania to ekskluzywne marki o ugruntowanej pozycji, w tym związane z modą, obuwiem, biżuterią, upominkami, zabawkami oraz domami towarowymi. Na kolejnym miejscu znajdują się marki związane z elektroniką użytkową (12%) oraz rozrywką/grami (12%). W badaniu zidentyfikowano 14 ...
-
Luksusowy samochód na kredyt
... innymi ekskluzywne środki transportu. KPMG podaje, że w samym 2009 roku osoby prywatne i firmy zakupiły w Polsce 70 nowych samolotów i helikopterów. Zarejestrowanych jest też 1500 jednostek pływających, z czego co dziesiątą stanowią jachty o co najmniej 10 metrach długości. Coraz większą popularność zdobywają również ekskluzywne marki i modele ...
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... wprowadzenie programów, które pozwalały zdobywać nagrody oferowane przez różne marki. Drugą – nagradzanie nie za transakcje, a za zaangażowanie, czyli np. recenzje produktów ... mogą korzystać z szeregu dodatkowych usług, od darmowej dostawy po ekskluzywne zniżki. W zamian Amazon uzyskuje dane konsumentów, zwiększoną częstotliwość zakupów i możliwości ...
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... blogera, treści umieszczane przez niego w serwisach społecznościowych, działalność wokół własnej marki, umiejętność kreowania opinii, a także zasięg jego bloga. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ... , wytypowanych przez JasonHunta. Tyle musieliby wydać blogerzy albo marki z nimi współpracujące, gdyby chcieli uzyskać taki sam poziom ekspozycji bloga ...
-
Własny biznes to bezpieczna przyszłość?
... prywatne. Firma Uzerai oferuje luksusowe marki biżuterii i akcesoriów. Filozofia spółki polega na zderzeniu sztuki, mody, prestiżu, tradycyjnego rzemiosła i awangardowej bezkompromisowości. Reprezentowane przez UZERAI nazwiska to najbardziej uznani współcześni projektanci i najbardziej ekskluzywne marki. „Zajmujemy się sprzedawaniem luksusowej ...
-
Luksusowe telefony
Siemens zaprezentował nowe modele telefonów komórkowych oferowanych w ramach ekskluzywnej marki Xelibri. Cztery nowe modele, oznaczone numerami 5, 6, 7 i 8 posiadają kolorowe wyświetlacze i... to w zasadzie wszystko, co wiadomo na temat ich wyposażenia. Ponadto producent ...
Tematy: telefony komórkowe -
Zawirusowany Lexus
... pokazują, że złośliwe programy pojawiają się w coraz to nowych dziedzinach ludzkiej aktywności. Ich najnowszą ofiarą padły komputery pokładowe w samochodach ekskluzywnej marki Lexus. Czy już wkrótce kierowcy, których samochody odmawiają posłuszeństwa, zamiast do mechanika będą dzwonić do serwisów komputerowych? Do moskiewskiej firmy ...
-
Luksusowe komputery Dell'a
... "pecetów", firma Dell, wprowadzi do swojej oferty nową linię komputerów. W jej skład wejdą ekskluzywne modele dla odbiorców indywidualnych. Nowe modele, które przedstawiciele Dell'a określają mianem komputerowego odpowiednika samochodowej marki Lexus, będą pozycjonowane wyżej od oferowanych obecnie przez firmę linii Dimension i Inspiron. Eksluzywna ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... ma być niespotykany dotąd w regionie zachodniopomorskim wybór nowoczesnych marek, w tym międzynarodowych i polskich sklepów sieciowych, butików franszyzowych, reprezentujących ekskluzywne marki, oraz sklepów przedsiębiorców lokalnych. Wśród kluczowych najemców znajdzie się również duży sklep z elektroniką użytkową i delikatesy spożywcze. Oferta ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... badań firmy MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie marki Żubr wynika, że Polacy chętniej wybierają bierne spędzanie czasu, przy czym mimo, iż częściej ... , niezabieranie laptopa na wakacje, wyłączanie telefonu. Spotkanie fizyczne ze znajomymi staje się ekskluzywne, pożądane. Takie spotkania, jak np. spotkanie przy grillu, odcinają od nas media, skupiamy ...
-
Luksus kocha dzieci
... marki modowe. Choć tak naprawdę po małych klientów wielkie domy mody sięgnęły stosunkowo niedawno, najwyżej kilkanaście lat temu. Pionierem przed laty była marka Christian Dior, której historia linii Baby Dior sięga 1976 r., gdy to księżna Monako Kelly Grace poprosiła o ekskluzywne ... , zarazem ekskluzywne meble ze Skandynawii – zachwala. – Ekskluzywne ...
-
Strategia brand butler
... przykładem mariażu mobilnego kilku firm jest aplikacja L’OREAL i „Vanity Fair”, wykorzystana do głosowania podczas nocy oscarowej i oferująca ekskluzywne treści magazynu. Offline W świecie offline obecność marki może być zasadniczo dostrzegalna w każdym dowolnym miejscu. Jednak jej świadomość i poziom zauważalności to już inne kwestie. Marka ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... w odpowiedzi na dynamiczny rozwój segmentu value, liderzy rynku w innych kategoriach wprowadzili marki utrudniające rozwój tego segmentu (np. Ludwik - Lucka, Kamis - Galeo), a Podravca ... nadaktywności (np. Nike). Demokrata Rozpowszechnia coś, co było do tej pory ekskluzywne i elitarne wśród masowych klientów; wyzwanie rzucone jest elitarności, idei, ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... Cap Colombie - dwie unikatowe, ekskluzywne kawy, zawierające 100 proc. Arabiki - mówi Zbigniew Skarżyński z Nestlé Polska. Jeszcze trzy lata temu nasze portfolio obejmowało silne marki z segmentu ekonomicznego, średniego i superpremium, ale nie mieliśmy w ofercie marki premium. Dlatego firma podjęła decyzję o zakupie marki MK Cafe z jej czołowym ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... tys. złotych), osiągnęła mniejsze zainteresowanie niż konkurencja, ale i tak „wypłynęła” w internecie. Co ciekawe obie marki mimo, iż pozycjonowane są jako ekskluzywne, a co za tym idzie droższe niż popularne marki wody mineralnej, spotkały się z ciepłym przyjęciem internautów – szczególnie tych „ćwierkających”: W badanym okresie najwięcej wzmianek ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 35/2016
... oczekiwaniom klientów firmy motoryzacyjne co roku wprowadzają nowe, bardziej zaawansowane technologie, marki oraz modele pojazdów. W trend ten wpisuje się nowa strategia Inchcape ... idealnie dobrane do danej serii samochodów BMW, m.in. najmocniejsze silniki, ekskluzywne lakiery, wysokiej jakości tapicerkę skórzaną, wyjątkowe listwy wewnętrzne oraz ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... i energicznego wyglądu puszki i doprowadziły do poprawy wyników sprzedaży. Zbyt ekskluzywne Kończąc omawianie błędów związanych z opakowaniami, należy wspomnieć, że niekorzystne ... . Obserwując ten rynek zauważyłam, że zdarza się, iż marki własne sklepu zaczynają wyglądać korzystniej niż sztandarowe marki znanych firm. Jeśli do tego dodamy, ...
-
Producenci napojów a kryzys
... trendu na rynku. Dobrze będą sobie radzić marki z segmentu ekonomicznego, takie jak GARDEN, oraz marki oferujące produkty wysokiej jakości, np. marka Fortuna ... oraz warianty sprzedające nam korzyści funkcjonalne), mieszanki kawy i cykorii, kawy ekskluzywne z gwarancją pochodzenia ziaren. Konsumenci chętnie sięgają po produkty droższe dla satysfakcji ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... na szukaniu wpływowych osób w danym medium, takich, które będą wpisywały się w strategię marki i będą mogły zaprezentować produkt tak, by przyciągnąć użytkowników – klientów. Lepszą ... Jedyną różnicą jest to, że kiedyś posiadanie drugiego, medialnego wizerunku było ekskluzywne i niewiele osób miało tę szansę. Dziś wszyscy mamy swoją tożsamość w sieci ...
-
Jakie auto dla biznesmena?
... polskich kierowców. Osoby zajmujące wysokie pozycje zawodowe dużo częściej wybierają samochody ekskluzywne i nietypowe (w ramach deklarowanej kategorii inne znajdują się marki takie jak BMW, Saab, Volvo, Jeep). Biznesmeni cenią sobie także auta marki Honda oraz Citroen (trzykrotna nadreprezentacja), a także Renault, Peugeot, Audi oraz Toyota ...
-
Najpopularniejsze samochody używane 2010
... trzy razy mniejsze niż Volkswagenami. W segmencie aut luksusowych, najczęściej wystawiane na sprzedaż w 2010 roku były legendarne włoskie marki sportowe – Maserati i Ferrari. – Co prawda ekskluzywne samochody stanowią wciąż niewielki procent oferowanych w serwisie otoMoto.pl pojazdów, ale obserwujemy systematyczny wzrost zainteresowania pojazdami ...
-
Dobra luksusowe z największym spadkiem w historii
... o 12 proc.) wynika z tego, że klienci przestawili się na ekskluzywne buty sportowe. Z kolei relatywnie dobre wyniki, jakie zanotowała biżuteria, wynikały ... Generacja Y i Z, które odpowiadają już za 57 proc. rynku, preferują marki realizujące odpowiedzialne etycznie i środowiskowo praktyki i angażujące się w niwelowanie nierówności społecznych i ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
... Jest Życie – publikacje na temat marek polskich producentów stanowiły ponad 50%. Na drugim biegunie są ekskluzywne miesięczniki – takie jak Elle, InStyle, Cosmopolitan czy Uroda, w których na marki zagraniczne przypada nawet ponad 90% publikacji. Z raportu ponadto wynika, że reklamy stanowiły 11% ogółu publikacji ...
-
Powierzchnie handlowe w Warszawie IV kw. 2011
... wzrost siły nabywczej, wpływają stymulująco na deweloperów. Rośnie też apetyt mieszkańców Warszawy na dobra luksusowe, co z kolei przyciąga do stolicy ekskluzywne światowe marki. Warszawa nadal stanowi największy rynek powierzchni handlowych w Polsce. I chociaż obecnie jest tu ponad 1.36 miliona metrów kwadratowych nowoczesnych powierzchni ...
-
Linie lotnicze: usługi dodatkowe są dochodowe
... tych linii lotniczych, które rozwijają nowe produkty wspierające pozycjonowanie ich marki oraz zaspokajają indywidualne potrzeby i preferencje pasażerów" – komentuje Holger Taubmann, Senior VP ... w cenie od 12 do 15 euro. AirAsia wprowadziła Red Carpet Service oferujący ekskluzywne usługi. Poczynając od 80 MYR (21 euro), pasażerowie mogą cieszyć się z ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... gospodarcze Europie. Stary Kontynent nadal jest największym rynkiem zbytu dla firm produkujących ekskluzywne produkty z 36% udziałem w rynku światowym. Eksperci Ernst & Young ... luksus Dynamiczny wzrost liczby bogatych i zamożnych Polaków przyciąga do Polski zagraniczne marki luksusowe, zwiększając tym samym konkurencję na rynku i stawiając nowe ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... Łatwiej przychodzi udostępnianie kodów dużym reklamodawcom. Stosunkowo trudno jest pozyskać ekskluzywne kody rabatowe, czyli generowane dla konkretnego serwisu rabatowego. ... Bycie serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ...
-
16 porad dla start-upów jak zdobyć nowych klientów
... do wypełnienia formularza. Właściciele grup na LinkedIn lub Goldenline Wysyłaj ekskluzywne oferty do właścicieli grup na LinkedIn oraz Goldenline. Postaraj się ... własnej stronie, umieszczając logotypy w widocznym miejscu. W ten sposób zbudujesz wiarygodność marki. Pop-upy Wykorzystaj program typu OptinMonster (lub jakikolwiek inny), aby ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... handlowym albo kto jechał kilkadziesiąt kilometrów, aby zrobić zakupy w sklepie danej marki, doceni zakupy w internecie. Przedsiębiorcom też się opłaca To, co ... działalności – potwierdza Dariusz Kulpaka, właściciel sklepu herbatyartystyczne.com, który oferuje ekskluzywne herbaty. – W e-commerce konieczna jest dobra komunikacja z klientem – aby ktoś ...
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... wskazówki na temat miejsc w sklepach marki H&M w Warszawie i Krakowie, w których ukryte były bilety na to wydarzenie. Chętnych do poszukiwań nie brakowało. Swoje konta na Snapchacie ma także General Electric, National Basketball Association, gdzie możemy obserwować zakulisowe, ekskluzywne materiały z treningów, Heineken - podczas festiwalu ...