-
Email marketing: aspekty prawne
... znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, sprawdzili co marketerzy i przedsiębiorcy wiedzą o aspektach prawnych email marketingu. 93% badanych wie, że trzeba uzyskać zgodę odbiorcy na ...
-
Polscy internauci a email marketing
... newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, zapytali użytkowników poczty email jaką formę komunikacji z firmą preferują oraz co sądzą na temat newsletterów, które ...
-
Wpływ social media na email marketing
... ukazuje się właśnie na Facebooku. Na Twitterze za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest 46,1% newsletterów, a na portalu LinkedIn - 8,5%. Wiadomości email, w których zostały umieszczone przyciski udostępniania na social media osiągnęły wskaźnik kliknięć na poziomie 5,6%, a wiadomości bez przycisków – 2,6%. Oznacza to, że ...
-
Partie polityczne a e-mail marketing
... od razu rzuca się w oczy brak podstawowej wiedzy z zakresu email marketingu. Eksperci z GetResponse widząc niskie zaangażowanie samych partii w email marketing sprawdzili również strony internetowe ich liderów, jednak efekty były bardzo podobne. O ile lekceważenie email marketingu przez partie polityczne będzie dziwiło jedynie specjalistów z branży ...
-
E-mail marketing w Polsce
... , aby wzmocnić i podtrzymać zaangażowanie i zainteresowanie odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000 ...
-
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
... który wpływa na tak złe statystyki jest posiadanie w swojej bazie nieaktywnych adresów email lub osób, które od kilku miesięcy nie odczytują przesłanych im ... firmy. W tym celu odpowiednim wyborem wydają się nowoczesne narzędzia przeznaczone do email marketingu. Jednym z nich Emailbidding, który pozwala na pełną analizę prowadzonej kampanii, włączając ...
-
Czym jest marketing wirusowy?
... jego założyciele rozpoczynali działalność, stworzyli pierwszą firmę oferującą anonimowe skrzynki email. Nie musieli wiele wydawać na reklamę. W bardzo krótkim czasie wieść ... wirusowego. Marketing wirusowy działa podobnie jak zwykłe wirusy. Informacje rozprzestrzeniają się od osoby do osoby, z jednego miejsca do drugiego. Oczywiście marketing wirusowy ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... zgody na rozpoczęcie komunikacji z potencjalnym klientem to nieodzowny fundament e-mail marketingu za przyzwoleniem (permission based email marketing), odróżniający go od spamu. Czy wiesz, że według badania GetResponse „E‑mail marketing oczami internautów” z marca 2013 roku ponad 70 proc. respondentów przyznało, iż regularnie przegląda newslettery ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić ... sukcesu kampanii mailingowej jest wysokiej jakości baza kontaktów, czyli lista adresów email naszych subskrybentów. Idealna sytuacja to posiadanie przez firmę własnej bazy kontaktów, ...
-
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
... ciekawym e‑mailem? Zjawisko długiego ogona e-mail marketingowego robi się jeszcze ciekawsze, kiedy przyjrzymy się badaniom DMA Email Tracking Study z 2011 roku. Okazuje się, że otwarcie e-maila, tak bardzo wyczekiwane i hołubione przez ... generować mogą e‑maile, które nie są otwierane. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... marką, poprzez konwersję, aż do budowania długoterminowej lojalności. #2: Usprawnienie procesu email marketing Email marketing jest jedną z najbardziej sprawdzonych i popularnych taktyk marketingowych. Jednak sposób, w jaki użytkownicy konsumują treści otrzymywane przez email, zmienił się znacząco w ciągu ostatnich kilku lat. Aby skutecznie dotrzeć ...
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
... programy filtrujące, takie jak SpamAssassin, używają tych metod, by segregować wiadomości w naszych skrzynkach na te pożądane i niepożądane (SPAM). Podczas gdy email marketing funkcjonuje w oparciu o pewne podstawowe reguły, sztuczna inteligencja pozwala pójść o krok dalej i przewidywać, jakie treści serwować subskrybentom w oparciu o zaawansowane ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować właśnie w twoim e-sklepie? Masz niskie ceny? Szeroki wybór? Wysoką jakość ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm podejmowanym przez firmy z branży wydawniczej. Eksperci email marketingu z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, tym razem podjęli się sprawdzenia działań email marketingowych firm związanych z sektorem wydawniczym. W tym celu ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... utrzymujących się tendencji, ale też pewne pytania przyniosły zaskakujące odpowiedzi. Raport XV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce potwierdził, że email marketing ma się dobrze, bo aż 77% ankietowanych chętnie subskrybuje newslettery. Co i dlaczego czytamy? Wysoko na liście otrzymywanych newsletterów plasują się ...
-
Kiedy wysłać newsletter?
... – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, zbadali o której godzinie ... i wskazówką, którą mogą brać pod uwagę przy planowaniu kampanii email marketingowej. Analizując wyniki naszego badania warto zwrócić w szczególności uwagę ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... dłuższej perspektywie czasu. Podsumowując, e-mail marketing pozbędzie się w końcu ostatnich barier – w kolejnym roku stanie się integralną częścią innych działań i obszarów marketingowych. Nabierze również jeszcze większego znaczenia jako istotny, inteligentny i sprawny sposób komunikowania się z odbiorcami. René Kulka, Email Marketing Evangelist
-
Największe błędy w marketingu
... możliwości oceny liczby wydanych talonów. To tylko cześć czynników, na które należy zwrócić decydując się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten artykuł został przygotowany na podstawie "Top 10 biggest online & email marketing mistakes" opublikowanego pod adresem by
Tematy: -
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... społecznościowe (22%) oraz email marketing (19%). Na trzecim miejscu uplasowały się działania SEO oraz kampanie banerowe (14%). Co ciekawe, obecność w porównywarkach cen pod kątem świąt zadeklarowało tylko 8% właścicieli e-sklepów. W przypadku wyboru najskuteczniejszych narzędzi bezkonkurencyjny okazał się email marketing, na który głosowała aż ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... w technologiach mobilnych oraz mobile marketingu i pracuje jako konsultant merytoryczny w firmie adMobile. Andrzej Rabsztyn pracuje jako New Business Director w firmie adMobile. email: a.rabsztyn@admobile.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Wybory samorządowe 2014: internetowa walka o wyborcę
... oraz Bluerank – zostały uzupełnione o dane pokazujące, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach email marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz promocję w wyszukiwarce Google. Email marketing nie jest popularnym narzędziem komunikacji partii politycznych z wyborcami. Newslettery wysyłają tylko 4 partie (PO ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... , British Council, EuroCash, Energa, za10groszy.pl, Totolotek, CzasNaButy.pl czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach posiadających już system generujący wysyłkę e-mail (np. system sklepowy, bilingowy, księgowy ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... firmy, jej historię, ogólną ofertę oraz dane kontaktowe - adres, telefony, email. Powyższy opis dotyczy raczej minimalistycznej wersji witryny firmowej. W rozbudowanej wersji witryna ... interaktywnym umożliwiającym komunikację zwrotną jest aktywny (klikalny) adres email do pracowników odpowiedzialnych za poszczególne aspekty działalności firmy. ...
-
Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium
... to wystarczające powody do płacenia za content – tłumaczy Paweł Lesiak, Head of Email Marketing w LeadR. – Oszczędność każe nam dążyć do zdobycia dóbr jak najniższym ... mailingowych LeadR, tj. takich, które w ciągu ostatniego miesiąca podały swój adres email, udostępniło treść w mediach społecznościowych lub zapłaciło za dostęp do contentu. Celem ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... nich chętnie i masowo używany. Możemy spodziewać się, że w przyszłości oba te kanały komunikacji będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant w
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo ... nie mają większego pojęcia o Twojej działalności, pola typu "Imię", "Nazwisko" i "Email" powinny w zupełności wystarczyć. Niekiedy w formularzu można jednak zawrzeć więcej pól. Pozwoli to ...
-
Personalizacja to już za mało
... i do nikogo”, odchodzą w niepamięć. Ich miejsce zajmują hiperspersonalizowane wiadomości, które pozwalają na wprowadzenie zupełnie nowej jakości w komunikacji z klientem. René Kulka, Email Marketing Evangelist and Consultant w
-
Firmowa strona internetowa
... często projektanci stron zapominają, aby strona internetowa umożliwiała kontakt potencjalnego klienta z firmą (specjalny formularz, chat online lub tylko adres email). Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek to dostosowanie kodu strony pod kątem najpopularniejszych wyszukiwarek. Obecnie optymalizacji ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... z newslettera decyduje się na to ze względu na nieprzydatną, niedopasowaną do swoich potrzeb treść (BlueHornet, 2013 Consumer Views od Email Marketing). Z konsumenckiego punktu widzenia, rekomendacje dostarczają interesujących propozycji, ułatwiają proces decyzyjny i przyspieszają same zakupy. Żeby jednak rekomendacje mogły spełnić swoje ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... partnerów merytorycznych – obok wspomnianych wyżej aplikacji – wystąpili: AdFusion, Audience Network, Grupa RMF, K2 Precise, AFA Media, Spark Foundry, goodie.pl, Email Network, INIS, One Horizon, Social Elite, MaxROY.agency, Havas, Retail Media Network, EssenceMediacom, Agata SA, OBI Polska, PepsiCo, Wavemaker oraz ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... co najważniejsze, niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca listu ... do strony internetowej z dokładnym opisem produktu lub usług. Z badań przeprowadzony przez Email Labs wynika, że im więcej aktywnych odnośników do stron (ze szczegółowymi ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... i przechowywania danych o klientach firmy używają tak podstawowych narzędzi, jak email (44%), arkusze kalkulacyjne (41%), czy papierowe notatki (34%). Zaledwie ... Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... , jako potężnej strategii budowania bliskich i trwałych relacji między konsumentami a firmą. Marketing konwersacyjny opiera się na dialogu, na interakcjach 1-na-1 w czasie rzeczywistym między klientem a marką. Może byc wykorzystywany w wielu kanałach komunikacji (email, telefon, Messenger, Whatsapp), ale najczęściej wykorzystuje się do tego celu ...
-
Bezpieczne świąteczne zakupy online
... się wyłącznie do pierwszych stron znalezionych przez wyszukiwarkę Osoby odpowiedzialne za reklamę i marketing robią wiele, aby ich oferty znalazły się na samym początku wyników wyszukiwania ... to dobry moment, aby zmienić używane hasła – dotyczy to zarówno kont email, jak też kart kredytowych i kont bankowych. Ustaw nowe, unikalne hasło dla każdego ...