-
Wikipedia z reklamami?
... w brytyjskim "The Times" artykule przyznaje, że nie wyklucza w przyszłości możliwości emisji reklam w otwartej encyklopedii. Wahania założyciela tak potężnego i zarazem cenionego projektu spowodowane są świadomością o ogromnych zyskach płynących z emisji reklam na stronach Wikipedii – liczby ofert od reklamodawców ponoć jest imponująca. Plany ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... (Procter & Gamble). Koszt emisji spotów sięgnął w jej przypadku 15,2 mln zł. Czy internauci oglądają reklamy w TV? Czy intensywność emisji reklam w mediach tradycyjnych wywiera ... w social mediach najwięcej w kontekście produktów dla dzieci. Analogicznie, mniejszą liczbę emisji reklam marki Nan Pro skorelować można ze stosunkowo niską liczbą wzmianek ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... lidera wysunęło się RMF FM, gdzie liczba emisji wzrosła o 71% w porównaniu z rokiem poprzednim. Radio Zet jako jedyne odnotowało spadek ilości reklam. Według MPG, wzrost liczby emitowanych reklam w I kwartale 2011 rozłożył się pomiędzy wszystkie godziny dnia. Przyrosty reklam były przy tym najwyższe w godzinach porannych i przedpołudniowych ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... . Kino Pomimo wzrostu popularności kina liczba emisji reklam kinowych w 2011 roku spadła o prawie 9%. Największy liczbowo spadek dotyczył sektorów spożywczego oraz motoryzacyjnego. Pomimo 2% spadku w odniesieniu do poprzedniego roku, sektor Żywność pozostał liderem pod względem liczby emisji reklam kinowych, zaraz potem znajdują się sektory ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... o krok dalej, tzn. że w mediaplanach coraz częściej będzie pojawiać się kontrolowana synchronizacja emisji reklam na drugim ekranie. Synchronizacja z drugim ekranem oznacza takie planowanie mediów, aby w ciągu paru chwil od emisji reklamy telewizyjnej na ekranie urządzeń przenośnych pojawiła się reklama o komplementarnym charakterze. Cyfrowe ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... do większości zasobów jest bezpłatny, właściciele stron oczekują zysków właśnie z emisji reklam. Wina po obu stronach Spadek zainteresowania rynkiem reklamy ... nie zamieszczaj uciekającego krzyżyka. Przy emisji reklamy dźwiękowej stwórz możliwość wyłączenia i wyciszenia dźwięku. Nad poprawną emisją reklam kontrolę sprawuje Urząd Ochrony Konkurencji i ...
-
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie
... powierzchnią reklamową na stronach internetowych oraz do emisji reklam kontekstowych w ramach sieci serwisów partnerskich. Na mocy zawartego porozumienia NetSprint będzie odpowiadał za część technologiczną przedsięwzięcia, a także dostarczał know-how w zakresie sprzedaży i optymalizacji emisji reklam. „Wdrożenie na Litwie jest naszym pierwszym ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... pod względem całościowego zakresu dotarcia mediów rozwinęły się w I połowie 2011 roku województwa małopolskie i kujawsko-pomorskie, odnotowując wzrost liczby emisji radiowych reklam regionalnych, generowanych EqGRP i liczby dostępnych mediów. Na kolejnych miejscach uplasowały się województwa zachodniopomorskie i pomorskie. Najwięcej EqGRP ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... przeznaczano na druk reklam w Gazecie Wyborczej, ... emisji reklam telewizyjnych z udziałem gwiazd. W blokach reklamowych spoty te można było zobaczyć blisko 8 tysięcy razy. Jednak tak, jak w przypadku Jeronmo Martins, tak też w przypadku P4 sprzężenie zwrotne w internecie i social mediach nie było nadzwyczaj silne. W ciągu 30 dni od pierwszej emisji ...
-
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
... emisji reklam różnego typu kreacji. Tak radykalna postawa badanych może zarówno wynikać z bardzo dużej ilości reklam, jak również z ich natarczywej formy. Jak internauta odbiera reklamę w sieci Szczególnie negatywnie internauci nastawieni są do reklam ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... – Warto pamiętać, że rolą programmatic nie jest tylko i wyłącznie sprzedaż reklam. Technologia umożliwia również dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych – od call to action (CTA) do modyfikacji banneru. A zatem poza zautomatyzowanym sposobem emisji reklam pozwala również czynić je coraz lepszymi i lepiej dopracowanymi – mówi Maciej Wyszyński ...
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
... innych, najskuteczniejszych formatów reklamy internetowej w badanych przez Gemius krajach Europy Środkowo-Wschodniej zaliczyć można: Video, Tapety i Toplayer. Największy udział emisji reklam w większości z poddanych analizie krajów, zwłaszcza w Republice Czeskiej (ponad 31%) i na Węgrzech (ponad 33 %), odnotowano w branży: „Finanse, Ubezpieczenia ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... emisji do 9 tys. 525 razy (przyrost o 140,3 proc.), oraz gazety, przy jednoczesnym spadku liczby emisji reklam samochodowych. W stacjach telewizyjnych spoty reklamowe były we wrześniu emitowane łącznie 6 tys. 420 razy. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 8,9 procent, podczas gdy liczba emisji ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam niezmiennie odnotowują firmy z branży telekomunikacyjnej - wynika z raportu gemiusAdMonitor za II kwartał 2012 roku. Reklama online – ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku największy udział, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, odnotowano w branżach: telekomunikacja ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam na smartfony i tablety, w stosunku do wszystkich kampanii reklamowych online, wyświetlono na Litwie (4,60 proc.), w Serbii (4,50 ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... emisji reklam. Wyraźnie widać, że Lidl zastosował strategię zarówno jakościową jak i ilościową. Sklep wydał najwięcej na reklamę, ale też to ich reklam pojawiło się najwięcej w prasie, radio i telewizji. Interesujący jest również przypadek POLOmarketu, który przy proporcjonalnie wyższych wydatkach na reklamę miał niewielką liczbę emisji ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... kreacji o najwyższej wartości średniego CTR-a (stosunek liczby kliknięć do liczby emisji reklamy) to zarazem trzy różne warianty Billboarda. Mierzona w ten ... reklamowej bądź wydawcy w analizowanej kategorii tematycznej. Co można powiedzieć o cenach emisji reklam w pakietach zasięgowych? Podobnie jak w przypadku pakietów tematycznych, stawki są dość ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... , został Polsat, który wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów zarobił na emisji reklam ponad 81 mln zł. To dwa razy więcej niż w poprzednich dwóch ... stawia na celebrytów, którzy stali się już niejako ich alter ego. Najwięcej reklam pojawiło się z blogerem Radosławem Kotarskim promującym Bank Millenium, aktorem Piotrem Adamczykiem ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... pozwoli na odpowiednią korektę planów emisji reklam w danym kanale w razie pojawienia się nowych zachowań konsumenckich. Analitycy Millward Brown przewidują nadejście znaczących zmian w krajobrazie medialnym na całym świecie: Budżety wideo będą nadal przesuwać się od telewizji w kierunku emisji na wielu ekranach (multi-screen); Zdecydowanie ...
-
Google AdSense w RSS
... udogodnienia, tym razem firma postanowiła zwiększyć obszar pod emisję reklam. Członkowie Google motywują swe postanowieniem tym, że twórcy serwisów www nie będą musieli wykonywać kolejnych stron internetowych w celu zdobywania większego grona internautów, możliwość emisji reklam w kanałach informacyjnych będzie dla nich kolejnym źródłem dochodów ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , i „Telekomunikacja” - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji ... emitowanych reklam promowało te ...
-
Reklama na dużym ekranie
... miejskie, co oprócz rodzaju zgromadzonej widowni wpływa również na prestiż kinowych reklam. Widzów kinowych wyróżnia także ilość czasu spędzanego na oglądaniu telewizji – ... reklam kinowych wzrasta wraz ze wzrostem częstotliwości uczęszczania do kina. Można zakładać, że w przypadku polskich widzów jest podobnie. Przygaszone podczas emisji reklam na ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... - jak wyjaśnia Sylwia Szmalec z Gemius SA - może zależeć od częstotliwości emisji reklam. O ile w Polsce aż 87 proc. użytkowników internetu uważa, że reklamy pojawiają się w ... agresywnymi, które utrudniają internautom korzystanie z sieci, a także stosunek do reklam w ogóle". Reklamy znane i lubiane W Polsce - jak pokazują wyniki badania Gemius ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... emitował spoty związane z handlem ponad 4,5 tysiąca razy. W tym samym okresie koszt emisji reklam w Polsacie sięgnął 25 mln zł, w TVP 2 - 20 mln zł, a TVP1 - ... w prasie - 20,5 mln zł. Pod względem liczby emisji spotów w telewizji, Lidla przegoniła Żabka, wybierając więcej emisji spotów w tańszych pasmach reklamowych. Biedronka mocniej niż inne marki ...
-
Google opatentuje reklamy w RSS?
... reklam, a to jednak jest już wbrew idei RSS. Google była jedną z pierwszym firm, które rozpoczęły prace dotyczące emisji reklam ...
-
Wydatki na reklamę w TV
... czerwcu nie uległ zmianie ranking dziesięciu największych stacji ze względu na przychód z reklam. Najwięcej, bo aż niemal 21 mln złotych straciła TVP2. TVP1 zanotowała spadek ... ,05%). Wpływ na tę sytuację miała zmiana przepisów dotyczących ograniczeń emisji reklam. W tej sytuacji najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... osobowych zmniejszyły się o 4,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 168.094 (wzrost o 35,6 procent). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków reklamowych zanotowały wyłącznie stacje radiowe (wzrost o 28,9 procent) oraz gazety (o 21,4 procent więcej). Liczba emisji reklam samochodów osobowych zwiększyła się w radiu oraz ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... że stacje TV mogą mieć powody do zadowolenia - ich przychody z tytułu emisji reklam podskoczyły w minionym roku aż o 17%. Na pierwszym miejscu zestawienia niepodzielnie ... oglądany – jest na pierwszym miejscu pod względem GRP/spot (średniej widowni pojedynczej emisji), co pozwala stacji na windowanie ceny spotów emitowanych przy tym formacie. Pod tym ...
-
Polski konsument 2009
... negatywne aspekty emisji reklam – bloki reklamowe w telewizji postrzegane są jako zbyt długie i zbyt głośne, a jej oddziaływanie na dzieci jest – w opinii większości badanych - szkodliwe. Warto w tym miejscu podkreślić, że mniej niż połowa respondentów nie zgadza się ze stwierdzeniem, że należy zakazać reklam bądź ograniczyć ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
... odnotowała, również mocno obecna w wymienionych obszarach, Coca-Cola. Prawdopodobnie kojarzenie jej z turniejem dużo wcześniej było na tyle wysokie, że duża częstotliwość emisji reklam oraz logo marki, nie wystarczyły do podniesienia wskaźników tak bardzo, jak miało to miejsce w przypadku wcześniej wymienionych marek. „Monitoring działalności ...
-
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
... emitowania przez nie w programach dla dzieci reklam artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana, czyli tzw. "śmieciowej żywności". Prawo, w szczególności ustawa o radiofonii i telewizji zakazuje emisji reklam tego typu artykułów w trakcie audycji dla ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... oraz na poziom cen. Możliwe są dwa scenariusze. W pierwszym, wobec zwiększenia wpływów z abonamentu, telewizja publiczna może zmniejszyć 12-minutowy limit czasu emisji reklam we wszystkich kanałach lub wyłączyć w całości jeden z kanałów z oferty reklamowej. W drugim − bardziej prawdopodobnym scenariuszu − nie wprowadzi bezpośrednich zmian w ofercie ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... w 2020 roku 39% swoich budżetów na reklamę w tym kanale, w porównaniu do 24% dla przeciętnej marki, kategoria FMCG ostrożnie podchodzi do emisji reklam video w kanałach niestandardowych typu telewizja OTT (Over-the-top). Z wyłączeniem Chin, gdzie w branży FMCG reklama cyfrowa już stanowi główną formę komunikacji handlowej ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... Resort zamierza walczyć z problemami spowodowanymi ryzykownym i szkodliwym piciem alkoholu za pomocą szeregu ograniczeń. W planach ministerstwa znajduje się m.in. wydłużenie zakazu emisji reklam piwa w telewizji do godziny 23:00 czy ograniczenie dostępności napojów alkoholowych poprzez limitowanie liczby sklepów oraz godzin sprzedaży. Kantar Public ...