-
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
4 maja br., po wielu tygodniach oczekiwania, galerie handlowe ponownie otworzyły swoje drzwi dla klientów. W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że sytuacja już wróciła do czasu sprzed pandemii. Wprawdzie klienci będą pojawiać się w sklepach coraz częściej, to jednak należy się spodziewać, że ich preferencje, potrzeby i priorytety nie będą tożsame ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
Niespodziewany wybuch pandemii nie pozostał bez wpływu na zachowania konsumentów, wśród których szczególnie zauważalny stał się zwrot w stronę zakupów online. Czy ten trend okaże się trwały? Niekoniecznie - najnowsza odsłona badania EY Future Consumer Index wskazuje, że kupujący powoli wracają do swoich starych nawyków, a więc do zakupów w ...
-
Jakie PKB, inflacja i stopy procentowe w 2022 roku?
Konfederacja Lewiatan przedstawia najnowsze prognozy gospodarcze na zbliżające się 12 miesięcy. Oto czego jej zdaniem powinniśmy się spodziewać po PKB, inflacji oraz stopach procentowych. Jak prognozuje Konfederacja Lewiatan, w przyszłym roku wzrost gospodarczy wyniesie 4,1%. Dobrze będą sobie radziły inwestycje i eksport, zadyszki dostanie ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
Pandemia doprowadziła do istotnych zmian w zachowaniach i oczekiwaniach konsumentów i już dziś wiadomo, że niektóre z nich z pewnością się utrwalą. Z badania Capgemini wynika, że co czwarty kupujący jest przekonany, że w przyszłości na zakupy w sklepach stacjonarnych decydować się będzie znacznie rzadziej niż dotychczas. Czego jeszcze sprzedawcy ...
1 2