-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... na temat polecanych modeli smartfonów czy marek sprzętu Hi-Fi. Dla firm i instytucji z każdej branży to okazja do publicznego wyeksponowania, udowodnienia i potwierdzenia ... realnie przysłużyć się nawet ratowaniu życia. Najpopularniejsze serwisy, takie jak Facebook czy Twitter, mają już od pewnego czasu wbudowane mechanizmy, które ułatwiają ...
-
Nie ma dnia bez smartfona
... w zachowaniu właścicieli urządzeń przenośnych, stanowiąc interesujące źródło podpowiedzi dla firm, które chciałyby się dostosowywać do preferencji i oczekiwań klientów. ... Facebook, portale informacyjne czy wyszukiwarki internetowe. Smartfony częściej wykorzystuje się do przeglądania Yahoo, Pinterest czy informacji o pogodzie. Co jest ważne dla ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... Facebook, jak i w szerokim spektrum poprzez działalność podmiotów trzecich, które korzystają z jego ekosystemu. Do działań bezpośrednich zalicza się m.in. wydatki Facebooka na pensje pracowników, podatki oraz zysk wygenerowany z aktywności w 2011 roku, a także wartość wytworzoną w różnych gałęziach przemysłu związanych zapewnianiem dostaw dla ... firm ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... na portalach internetowych, 1347 (14%) to fora, 1157 (12%) to społeczności, m.in. Facebook. Pojawiło się również 27 wypowiedzi na mikroblogach, 24 na blogach, 7 materiałów wideo ... dialogu z otoczeniem w Internecie i mediach społecznościowych jest wyzwaniem nie tylko dla firm z branży leasingowej. Nawet dużym instytucjom bankowym nie jest łatwo ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... , w której deklaruje zniszczenie największego serwisu społecznościowego - facebook.com. Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie, skupia ok. 700 mln użytkowników. Stał się nie tylko prywatną stroną do zawierania znajomości, ale także potężnym narzędziem dla firm kładących nacisk na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous ...
-
Sytuacja młodych na rynku pracy
... znajomych oraz internetu. To cenna informacja dla firm szukających pracowników. Gdzie można wykorzystać w rekrutacji zarówno ... Facebook nie jest źródłem, które wybierają, gdy myślą o zdobywaniu wiarygodnych i rzetelnych informacji na temat firm i możliwości rozwoju kariery zawodowej. W naszej ocenie, to się zmieni. W Absolvent.pl widzimy, że Facebook ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... do świąt Bożego Narodzenia, czyli najbardziej lukratywnego okresu dla firm działających w branży finansowej. To właśnie wtedy wydatki konsumpcyjne Polaków są ... komentowanie ofert banków i ubezpieczycieli. Niekwestionowanym liderem pod względem ilości wzmianek pozostaje oczywiście Facebook. W badanym okresie najczęściej pisano tam o Banku PKO ponad 17 ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... są także okazją dla marek odzieżowych, by weszły w dyskusję i w pozytywny sposób zapisały się w pamięci użytkowników serwisów społecznościowych. Szansa dla firm Media społecznościowe ... zadane pytanie” – podkreśla specjalistka. Facebook pierwszą pomocą modową? 15% pytań zadawanych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter dotyczy polecanych marek, ...
-
Social media a B2B
... sieci, to w kolejności: Google, Yahoo, YouTube, MSN i Facebook. Pozycja Google wydaje się być oczywista, ale YouTube i Facebook dla wielu mogą być sporym zaskoczeniem. ... rozwiązań dopasowanych do własnych potrzeb. Social media są odpowiednim kanałem komunikacji dla firm działających na rynku B2B – przede wszystkim stanowią idealne uzupełnienie działań ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... projektów, jak i listę firm, z którymi współpracował w przeszłości. Ważne jest również, aby sprawdzić, czy ma on doświadczenie w realizacji podobnych zadań dla firm z naszej lub ... . 3. Analityka Dzięki narzędziom analitycznym, takim jak Google Analytics i Facebook Audience Insights, małe i średnie firmy mogą dokładnie monitorować efektywność ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... facebook” używają dwóch liter „fb” i wszyscy wiedzą o co chodzi. Stąd też może dodatkowe uzasadnienie tak wysokiej wartości tej domeny dla amerykańskiej korporacji. Projektowanie nazw a podejście firm Projektowanie nazwy musi zawierać rejestrację domeny. To prawda oczywista, ale wiele firm ...
-
Contact center a media społecznościowe
... życia prywatnego, kwestii finansowych i zakupowych. To ważna informacja również dla firm działających w branży call/contact center, dla których koniecznością staje się włączenie komunikacji na portalach społecznościowych do kompleksowej strategii dotarcia i obsługi klienta. Facebook, Twitter, LinkedIn - biznes "lubi to" ponieważ "lubią to" odbiorcy ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... AI w korporacjach Konwersacyjne AI (Conversational AI) jest jedną z wiodących technologii AI dla firm. Umożliwia nowy, konwersacyjny sposób kontaktów z klientami poprzez wirtualną rozmowę, przy wykorzystaniu aplikacji do wysyłania wiadomości (np. Facebook Messenger), Chatboty i Voiceboty. Pozwala na załatwienie problemu tu i teraz, w trybie ...
-
Portale społecznościowe a ochrona danych
... miliony użytkowników na całym świecie. Obecnie wiele firm postrzega strony takie, jak Twitter czy Facebook, jako cenny kanał komunikacji wewnętrznej lub ... portali społecznościowych najskuteczniejsze okazują się najprostsze rozwiązania takie, jak tworzenie unikalnych haseł dla każdej strony, które równocześnie różnią się od zabezpieczeń stosowanych ...
-
Nowe smartfony BlackBerry
... i innych ulubionych serwisów w jednym, skonsolidowanym widoku. Nowa aplikacja Facebook® dla BlackBerry (2.0) wprowadza funkcjonalność integracji czatu Facebook z BBM co umożliwia użytkownikom łatwiejszy kontakt w czasie rzeczywistym z ich znajomymi z serwisu Facebook. BlackBerry 7 OS zawiera także inne standardowo zainstalowane aplikacje oraz ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... reklamę online trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama. Zwłaszcza Facebook i Google są lubiane przez reklamodawców, ponieważ nie tylko gwarantują zasięg, ... że rozpoznawalność marki w przypadku firm świadczących usługi dla biznesu (B2B) jest o 1,4 razy mniej istotnym wskaźnikiem efektywności reklamy niż dla firm B2C. Reklamodawcy ...
-
Wzrost ataków na serwisy społecznościowe
... oraz wymiany poglądów, zdjęć i filmów. Jednak uroki portali takich jak Nasza-Klasa, Facebook czy Myspace doceniają nie tylko zwykli internauci, ale również cyberprzestępcy - poinformowała firma ... Tomasz Zamarlik. Zagrożenie dla firm Zdaniem G DATA serwisy społecznościowe mogą być poważnym zagrożeniem dla firm. Oprócz konsekwencji związanych ...
-
Niedbali pracownicy zmniejszają bezpieczeństwo IT
... dla firm, ale w dobie tak szybkiego postępu technologicznego należy zdać sobie sprawę z zagrożeń, jakie niesie ze sobą ta modernizacja. Incydenty związane z wyciekiem informacji lub kradzieżą danych mogą mieć poważne konsekwencje dla firm ...
-
Cyberataki wirtualne, ale realne
... gigantów branży internetowej, wliczając w to Google, Apple czy Facebook. W rezultacie, Salesforce.com – dostawca chmur obliczeniowych, postanawia otworzyć nowe centra danych ... zaufania do usługodawcy, nie wspominając o tym, jak dotkliwe mogą być straty dla firm działających w branżach zaawansowanych technologii, które narażone są na utratę własności ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015
... geologicznych i klimatycznych. Rosja jest też od lat ważnym rynkiem dla firm specjalizujących się dostawach wyposażenia i oferujących swoje zaawansowane doświadczenie w sektorze naftowym ... kolejne miejsca zajęły wyszukiwarka Baidu (zwiększyła swoją wartość o 161 proc.) oraz Facebook (jest wyceniany o 146 proc. drożej niż rok temu). A oto kolejność w ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... względem ilości odsłon wideo dogonił on nawet takiego giganta, jakim jest Facebook. Świadczy to o ogromnym potencjale, który powinien też zostać wykorzystany w odpowiednim momencie. W ... . Wciąż pozostaje możliwość przesłania swojej krytyki za pomocą czata, co dla firm również może okazać się konstruktywne, lecz nie będzie bezpośrednio wpływało na ich ...
-
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... i 10 proc. małych firm w Polsce. Na tyle już się sprawdziły, że w wielu firmach funkcjonują w postaci ustrukturyzowanych, płatnych programów poleceń. Dla firm to przede wszystkim większa ... w rekrutacjach będzie rosło. Statystyki mówią same za siebie. W Polsce Facebook notuje już ponad 16,3 mln profili, a LinkedIn zyskuje coraz większą popularność ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
... . Klienci będą częściej nawiązywać kontakt z firmami wykorzystując portale takie jak Facebook czy Twitter. Pełniejszy kontakt z konsultantem stanie się możliwy przy ... bez konieczności zapewnienia im stanowisk pracy staje się coraz atrakcyjniejsza dla firm doświadczonych przez recesję. ”Trzy kliknięcia” do ujednoliconej komunikacji. Eksperci podają, ...
-
Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?
... będzie przede wszystkim pojawienie się chatbotów, których funkcjonalności będą dla firm znacznie bardziej atrakcyjne niż dotychczasowe. I chodzi tutaj nie tylko ... stanie udzielić wystarczająco satysfakcjonującej odpowiedzi. To zmienia się już dzisiaj. Facebook ogłosił właśnie plany uczenia chatbotów przeprowadzania typowych „pogawędek”, abstrahujących ...
-
Firmy doceniają marketing społecznościowy
... dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku ... Na świecie odnotowano 7-procentowy wzrost liczby firm, które z powodzeniem wykorzystały możliwości serwisów społecznościowych takich jak Facebook i w ten sposób pozyskały nowych klientów. 52% firm na świecie i 56% firm z Polski korzysta ze ...
-
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
... do wpisów pojawiających się na firmowym blogu. Najpopularniejszą platformą w mediach społecznościowych dla firm technologicznych okazał się LinkedIn (74 proc.), 67 proc. firm technologicznych używa mikrobloga Twitter, 64 proc. ma profil w portalu społecznościowym Facebook, a 56 proc. własny kanał wideo w YouTube. Tylko połowa respondentów przyznała ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... firm tzw. GAFA czyli Google, Amazon, Facebook i Apple. To jeden z tematów wielkiego globalnego problemu, jakim jest unikanie opodatkowania. Jak widać problem dotyczy firm ... i tutaj znacząco odstajemy od naszych zachodnich kolegów. Dlatego planujemy stworzyć portfolio dla firm z segmentu MŚP, które najbardziej tego potrzebują – mówi Jakub Górnik. ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe II kw. 2011
... z Trend Micro wiele razy podkreślali, jak ryzykowne - zarówno dla firm, jak i dla użytkowników indywidualnych - jest przeglądanie kont Webmail w pracy i pobieranie ... aplikacji lub aktualizacji, co skłaniało użytkowników do ich instalacji. Facebook padł ofiarą kilku ataków w postaci szkodliwych hiperłączy rozpowszechnianych za pośrednictwem różnych ...
-
Firmy ubezpieczeniowe nie unikną transformacji
... dla firm ubezpieczeniowych jest rozwój technologiczny, który jest na tyle dynamiczny, że 36% uczestniczących w badaniu prezesów przyznaje się do pewnego zaniepokojenia, jakie budzą w nich wciąż pojawiające się nowe technologie. Jednocześnie 61% z nich upatruje w nich jednak szansę niż zagrożenie dla swoich firm ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... dziedziny marketingu internetowego, od kilkunastu lat prowadzący projekty doradcze w zakresie e-marketingu dla firm, obecnie trener Q Akademii. Google uchronił nas przed powodzią informacyjną Posiadanie ... – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący rekordy popularności Facebook nie nadaje się jednak do każdego rodzaju biznesu. Jeśli celem ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... W badaniu przeanalizowano także aktywność marek w mediach społecznościowych w celu sformułowania wskazówek dla firm i ich marek, dzięki którym będą one mogły skuteczniej poruszać się w tego ... „własnego ja”. Odczuwają jednak frustrację, bo witryny takie jak Facebook są dla nich niedostępne; Chińczycy czują się wypchnięci poza nawias globalnej ...
-
Internetowa społeczność biznesowa
... w takiej opcji jak Facebook czy Twitter ... dla którego można poszerzać usługi w kierunku zaspokojenia komplementarnych potrzeb biznesowych, wysoki stopień internacjonalizacji. Wady: wyraźna koncentracja wartości serwisów na funkcjach HR (poszukiwanie pracodawcy/pracowników), ograniczone wartości i motywatory dla firm, trudność w przyciągnięciu firm ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... na każdym kroku. Na przykład, według badań Megapanel, w maju 2014 r. Facebook miał 16,7 mln użytkowników. Ponadto już w IV kwartale ubiegłego roku ... się w działania związane z wolontariatem pracowniczym. To grupa o szczególnym znaczeniu dla firm, bo zazwyczaj skupia najbardziej wartościowych pracowników, wierzących w sukces działań przedsiębiorstwa. ...
-
Laserowe urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-9015CDW
... dla firm – DCP-9015CDW. Model oferuje możliwość drukowania, kopiowania i skanowania, posiada certyfikat ENERGY STAR, moduł WiFi, ... konfigurację połączenia. Model pozwala drukować z i skanować do usług takich jak Box, DropBox, Evernote, Facebook, Flickr, Google Dysk, Picasa i OneDrive. Osobom, które nie rozstają się ze swoimi urządzeniami ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... od firm wysiłku i inwestycji. Po pierwsze, nie jest możliwe uzyskanie pełnego obrazu klienta bez współpracy między działami w organizacji, a to niekiedy oznacza dla firm ... kanał mobilny wysuwa się na prowadzenie. Według badań wykonanych przez Facebook, aż 45% procesów zakupowych klientów wiązało się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Z kolei ...