-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... jest generowany przez większe wypełnienie reklamami. W globalnym sprawozdaniu finansowym Facebook podaje, że średni przychód z jednego użytkownika (ARPU) w Europie wzrósł o niemal 30% - z ... reklama internetowa (+14.1%) , na którą reklamodawcy przeznaczyli 284 mln zł więcej. Zdecydowanie największym beneficjentem tego wzrostu był Facebook. Wartość ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... Facebook wybiera zwycięzców wyłącznie na podstawie najniższego wskaźnika ‘cost per result’. Jako, że nie pozwala to na podjęcie rozstrzygających decyzji, niestety przyjdzie nam jeszcze poczekać na dalszy rozwój tego narzędzia. Reklama w Facebook Live W lutym 2017r. pojawiły się pogłoski, że Facebook ... czasu. Facebook Analytics Facebook Analytics jest ...
-
Darmowy Internet?
... Facebook funkcjonują od samego początku jego działania. Na dodatek pominięcie pewnych ustawień konta powoduje, że odbiorcami reklam stają się także nasi znajomi. Reklama ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... konkurencji – można zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała dobrze ukierunkowane przeciwne ... struktury własnościowej mediów może przyczynić się do standaryzacji tych danych i procesów (Facebook może znowu podjąć próbę zakupu platformy Snapchat, a Google być może ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach ... pod kątem wpływów wydawców, najwyższą dynamikę wzrostu notuje Facebook, który wykorzystuje duże zainteresowanie biznesu treściami video w przekazach ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... wcześniej wspomniana branża logistyczna? Tutaj wspomniany pan X również miałby możliwość znalezienia konkretnej osoby. Docieraj do decydentów! Reklama na LinkedIn Mówi się, że Facebook, dzięki ogromnym możliwościom panelu Facebook Ads, ma przewagę nad innymi serwisami społecznościowymi. W zależności od celu, jaki wyznaczymy na LinkedIn, możemy ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... . Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę ... komentowanie ofert banków i ubezpieczycieli. Niekwestionowanym liderem pod względem ilości wzmianek pozostaje oczywiście Facebook. W badanym okresie najczęściej pisano tam o Banku PKO ponad 17 ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2010
... atakowane przez phisherów to eBay (9,36% wszystkich ataków), bank HSBC (6,51%), Facebook (6,03% ) oraz wyszukiwarka Google (2,84%). Kaspersky Lab zauważył, że phisherzy ... fragmentów tekstów pochodzących z różnych dzieł literackich lub artykułów. Sama reklama widniała w grafice pobranej z darmowego serwisu hostingowego. Na szczęście, serwisy te ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... w oglądalności. Cały segment wideo na portalach społecznościowych (Facebook, Youtube, TikTok) urósł w pierwszym półroczu o 27,3% (zaktualizowane zostały szacunki dot ... z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji ...
-
Dynamiczny remarketing
... w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna ... kampanii remarketingowych wśród różnych wydawców i sieci wydawców, w tym w szczególności w Facebook Exchange, czyli platformie cieszącej się w ostatnim czasie bardzo ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... wideo. Daj się znaleźć Niezmiernie ważną formą promocji internetowej jest płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, której istotą jest zamieszczanie tzw. linków sponsorowanych obok wyników ... której funkcje przejmuje profil firmowy (like page) w serwisie Facebook. Miara skuteczności Skuteczność i efektywność działań marketingowych prowadzonych w ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i ... została przeniesiona do internetu. Jeśli chodzi o wydawców liderem wzrostów wciąż pozostaje Facebook, jednak porównując do poprzednich kwartałów, dynamika istotnie wyhamowała. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... , jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W ... reklam. W odpowiedzi na to, Meta wprowadziła model subskrypcyjny swoich serwisów Facebook i Instagram. Jeśli użytkownicy nie chcą płacić za dostęp do ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... m.in. takim zjawiskom jak defriending (usuwanie znajomych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter) czy life-streaming (relacjonowanie własnego życia w sieci "na bieżąco"), a ... polscy internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... TV), obejmując różne cele komunikacji. Również inne platformy, jak np. Facebook czy inne sieci niszowe, wzmocnią swoją obecność w tej przestrzeni i poszerzą ... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Cyfrowy Polsat, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... , najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe publikowane przez Meta Inc. wprawiły inwestorów w niepokój, zaś wyniki przedstawione w pierwszym kwartale 2022 r. były najsłabszymi odkąd Facebook jest spółką ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... w oglądalności. Cały segment wideo na portalach społecznościowych (Facebook, Youtube, TikTok) urósł po trzech kwartałach o 25,7% (zaktualizowane zostały szacunki dot ... 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz ... – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący rekordy popularności Facebook nie nadaje się jednak do każdego rodzaju biznesu. Jeśli celem ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... na dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili dany e-sklep. To reklama, która “chodzi” za klientem po różnych stronach internetowych. W tej kampanii ... sprzedaż produktów i usług Budowanie i umocnienie pozytywnego wizerunku firmy w sieci Facebook Nie powinniśmy lekceważyć promocji w mediach społecznościowych - jednym z najpotężniejszych ...
-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... kodu - bitów, które mogą być legalnie używane przez wielu programistów. Na przykład, reklama SDK to kod biblioteki (library code) lub część kodu, który może ... występują zarówno dla konsumentów jak i programistów. Aplikacje mobilne social media, takie jak Facebook i Twitter mają setki milionów instalacji - co zwróciło uwagę plagiatorów. Znaleźliśmy ...
-
Plush ABO, czyli najnowsza oferta abonamentowa dla młodych
... od ABO tyle razy, ile się tylko chce, Facebook za darmo w każdym ABO, zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) w ABO za 25 zł, ... stacjonarne, SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych. Im dłużej tym lepiej Za ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... nieograniczony dostęp przeważają media społecznościowe, usługi e-mail oraz wideo. Facebook był najbardziej pożądanym serwisem w ubiegłym roku w 12 z 14 przebadanych krajów (oprócz ... z usług w standardzie LTE przekroczy 200 milionów. Umarła reklama na komórkach. Niech żyje reklama w tabletach i smartfonach! Deloitte szacuje, że przychody z reklam w ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... z portali społecznościowych Na specjalną wzmiankę zasługuje spam dystrybuowany za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej wiadomości od nieznanego kontaktu. Użytkownik otrzymuje powiadomienie o otrzymaniu nowej ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma ... biznes.pl oraz biznes.interia.pl. W mediach społecznościowych dominującym źródłem publikacji był Facebook, przed Twitterem. Wysoko znalazły się także fora związane z biznesem i ekonomią: forum ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... oraz średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, IDG, IDM Net, Infor ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... prasowe. Jeżeli chodzi o komunikację poprzez media społecznościowe, to w tym przypadku mamy Facebook, a potem długo, długo nic. Z kolei działania odpowiedzialne społecznie to dla ... (71 proc. wskazań) oraz udział w targach branżowych i tworzenie stoisk (63 proc.). Reklama internetowa jest dopiero na trzecim miejscu z wynikiem 60 procent. Czwarte i ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... dużym ryzykiem. Web 2.0: Facebook linki. Funkcja oznakowania (otagowania) znajomych na zdjęciach dostępna jest już od dłuższego czasu. Facebook obecnie umożliwia też ... przyciągać osoby oznakowane (otagowane) do odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli ...
-
Czy sztuczna inteligencja stanie się emocjonalna?
... markom na zintegrowanie przekazu do zainteresowania konkretnego konsumenta. Dzięki temu reklama empatyczna będzie mogła samoistnie się wyłączać, gdy dostrzeże znudzenie widza ... do rzeczywistych odczuć uczestników. Zwiększyłoby to także wartość pozyskanego materiału empirycznego. Facebook pracuje już z botem, który uczy się rozpoznawać ludzkie emocje, ...
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... wykorzystywać możliwości mediów społecznościowych. Funkcje takich serwisów, jak Fotka.pl czy Facebook.com lub Flickr.com są przeogromne i dają wielkie możliwości dla ... , że rzecznictwo marki pozyskuje nowych i lojalnych klientów pięć razy lepiej niż reklama. Dodatkowo wykazało, że średnio 1/3 użytkowników danej marki została pozyskana poprzez ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... Facebooka, w odniesieniu do coraz bardziej rozluźnionych zasad prywatności na swoim portalu. Facebook przywitał rok 2010 z blisko dwumilionową rzeszą użytkowników w samej Polsce, szacowanym ... komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software, znanej firmy zajmującej się bezpieczeństwem sieciowym. Reklama to nie SPAM Jak podają firmy e-mail marketingowe, ...