-
Wyniki Megapanel VII 2011
... realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2011 r. W rankingu witryn zgrupowanych ... 14 proc. Grupa Gazeta.pl (8) zamieniła się miejscami z witryną facebook.com (7). Grupa Mozilla wypadła całkowicie z zestawienia. Grupa Polskapresse awansowała na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
... Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2011 roku. ... kategorii „Społeczności” na bez zmian. Pierwsze miejsce Grupa Nk.pl, drugie facebook.com, a trzecie miejsce zajęła Grupa Gazeta.pl. Na miejscu 11 z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2011
... Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2011 roku. ... „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce Grupa Nk.pl, drugie facebook.com, a trzecie miejsce zajęła Grupa Gazeta.pl. Witryna goldenline.pl ...
-
Marki na portalach społecznościowych
... badawczo - doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie ... . W ramach internetowej pogoni, firmy na całym świecie zakładają profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Google czy You Tube, aby szybko i tanio komunikować się ze swoimi klientami. Jednakże, ...
-
Wyniki Megapanel IX 2011
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2011 r. W rankingu witryn ... zasięgiem wynoszącym 66,69 proc. Na miejsce 5 z 6 wskoczyła witryna facebook.com. O dwa oczka w górę powędrowała Grupa Gazeta.pl (z 8 na 6), natomiast na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
... ", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2011 roku. BIZNES, ... org.pl. SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
... PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2011 roku. ... . SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. Na ...
-
Wyniki Megapanel XII 2011
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2011 r. W rankingu witryn zgrupowanych i ... miejscu trzecim witryna onet.pl z zasięgiem 64,94 proc. Witryny facebook.com (4) i google.com (5) zamieniły się miejscami. Witryna demotywatory.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
... Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2011 roku. ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Zakupy grupowe Polek
... że ponad 60% wszystkich osób korzystających z zakupów grupowych w Polsce to kobiety. W Stanach Zjednoczonych - kolebce zakupów grupowych - ten odsetek jest ... ofertach dowiadują się z codziennego newslettera (67%) oraz serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter (58%). Zazwyczaj nie ograniczają się do pojedynczych zakupów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
... "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2012 roku. ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Wyniki Megapanel II 2012
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2012 r. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych ... com z zasięgiem 66,50 proc., natomiast na miejscu trzecim, domena facebook.com z zasięgiem 64,85 proc. Domena wp.pl (6) i domena nk.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2012
... "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2012 roku. BIZNES, ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet ...
-
Wyniki Megapanel III 2012
... zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2012 r. W rankingu witryn zgrupowanych i ... z zasięgiem 70,64 proc., natomiast na miejscu trzecim, domena facebook.com z zasięgiem 67,24 proc. Witryna nk.pl awansowała na pozycję 6 z 7. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2012
... PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2012 roku. ... 17. SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl ...
-
Polski Internet a poszukiwanie pracy
... miastach i na wsiach, w samorządach, szpitalach i środowisku akademickim. IMM prześledził w ramach raportu Kompas Social Media opinie internautów na temat rynku pracy w Polsce. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat szukania pracy, które pojawiły się między 1 stycznia a 31 sierpnia 2012 roku. W badanym okresie ...
-
ESET Smart Security 7 i ESET NOD32 Antivirus 7
... tylko użytkownicy Facebooka, ale również Twittera. Bazując na danych z raportu Gartnera, niezależnej firmy badawczej i doradczej z zakresu IT, w ubiegłym roku, w Polsce, największy udział w sprzedaży aplikacji antywirusowych (dla użytkowników domowych, małych i dużych firm) uzyskała firma ESET - producent pakietu bezpieczeństwa ESET Smart Security ...
-
YouTube: trendy I 2014
... dedykowanych serwisowi YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w należącym do ... internecie”. Oznacza to, że YouTube dociera miesięcznie do ok. 15,2 mln osób, a Facebook do 15,7. Marki nie mogą więc ignorować serwisu z tak ...
-
BenQ GH680F z 35x zoomem i wbudowanym Wi-Fi
... tworzenie różnorodnych efektów (mirror, duplicate, etc.). Funkcja Panorama pozwala na tworzenie panoramicznych zdjęć w zakresie do pełnych 360°. Aparat dostępny będzie w Polsce w drugiej połowie czerwca 2014r. Sugerowana cena detaliczna to 899 zł, gwarancja 24 miesiące w trybie door-to-door.
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... Trusted Brands. Według niej, Europejczycy przy zakupie produktów lub usług, najczęściej kierują się rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce robi tak 82% konsumentów. Co ciekawe, opinia jest znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu ... spodziewano Biedronkę, która zainwestowała sporo pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz Twitter,a także wiele forów kobiecych, takich jak: zdrowie-kobiety.com, net.kobiety.pl czy f. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... do poprzedniego kwartału. Prawie połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. Bardzo silna pozycja BPH, Bank Śląski tuż za podium Od ... tysięcy razy. Najpopularniejszym miejscem internetowej dyskusji o instytucjach finansowych jest Facebook, przed Twitterem i serwisem forum-kredytowe.pl. W przypadku największego ...
-
Social media rewolucjonizują rynek pracy
... skupia się na mediach społecznościowych. Na znaczeniu zyskują szczególnie Facebook oraz LinkedIn. To niektóre z wniosków płynących z najnowszego raportu Adecco ... w których wzięło udział 31 793 kandydatów oraz 4 168 rekruterów z całego świata, w tym w Polsce. Część wyników została zanalizowana także pod kątem pochodzenia respondentów. Wśród ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... Twitterze i Facebooku coraz bardziej otwarcie mówimy o swoim zdrowiu, ale czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę. Jak wynika z danych Państwowego Zakładu Higieny (PZH ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... dziecinnie proste, to już budowanie trwałego zaangażowania użytkowników tych platform i dobrego wizerunku firmy wymaga przemyślanej strategii. Fakty są takie, że w Polsce mamy 13 milionów aktywnych kont w mediach społecznościowych, czyli zanotowaliśmy 8% wzrostu od stycznia 2014 – to dane, które możemy znaleźć w raporcie in ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... . Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz dokonali zakupu i ... nie tylko to co sprzedajesz Warto założyć firmowy profil w mediach społecznościowych – Facebook, YouTube, Instagram czy Snapchat pomogą w nietypowy sposób pokazać zarówno produkty ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... oczywiste działanie. Można nawet powiedzieć, że nieco egoistyczne” - przypomina Jadaś. Bo - jak wynika z badań IMM, tylko od początku kwietnia internauci w Polsce blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług. To rezultat jedynie z Facebooka i Twittera, a liczba znacznie zwiększy ...
-
Apteki kichają na social media
Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał drzemiący w nawiązaniu interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszego badania IMM. Od początku roku Polacy w mediach ...
-
Wakacje bez WiFi. Gdzie może być trudno o dostęp do internetu?
... kwater wakacyjnych Wi-Fi pojawia się niezwykle często, to jednak ciągle znajdziemy w Polsce miejsca, gdzie o sieć może być trudno. – Jeżeli przyjrzeć się ofercie ... brak W krajach takich jak Białoruś, Ukraina czy Mołdawia możemy spokojnie aktualizować nasz Facebook – prawie 100% ofert zakwaterowania deklaruje dostęp do Internetu. Od 80-90% szans ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... , komentuje i udostępnia posty w sieci. Zupełnie inaczej to wygląda w przypadku seniorów. Unijna średnia wśród ludzi w wieku 65-74 lat to 19 proc. W Polsce tylko co dziesiąty senior korzysta z mediów społecznościowych.
-
Top Marka 2019 - wydawnictwo, prasa, producenci papieru
... ostatniego raportu "Stan czytelnictwa w Polsce" wynika, że w minionym roku minimum jedną książkę przeczytało zaledwie 37 proc. z nas. Takie doniesienia ... onet.pl, Forsal.pl, Gazetabiznesowa.pl oraz Wiadomości.onet.pl. Przekaz z social media zdominował Facebook – 1 365 252 wpisy i komentarze. 622 476 wzmianek odnotowano na Twitterze. Pozostałe serwisy ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... czekają konsumentów w nadchodzących miesiącach? W jakim kierunku podąża e-commerce w Polsce? O trendach oraz nowych technologiach w e-commerce, które zyskają na ... rynek Polski. Nad rozwojem tego obszaru zakupów mocno pracuje chociażby Facebook ze swoim Marketplace, jak i Instagram, które umożliwiają sprzedaż bezpośrednio przez social media. ...
-
Hakerzy kradną konta na Facebooku i Instagramie i wyłudzają pieniądze
... na odzyskanie pieniędzy. Oszust może w bardzo szybki sposób pobrać pieniądze z bankomatu i po prostu zniknąć. Jak podaje śląska Policja, takich przypadków w Polsce jest sporo, dlatego tym bardziej należy zwracać uwagę na poziom zabezpieczeń swoich kont na portalach społecznościowych. Uwierzytelnianie wieloskładnikowe Aby zwiększyć ...
-
5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych
... dostęp do publikowanych informacji, takich jak chociażby zdjęcia i lokalizacja.- doradza Mariusz Politowicz, z firmy Marken, dystrybutora rozwiązań Bitdefender w Polsce. 3. Nadmierne udostępnianie danych osobowych i wydarzeń z życia prywatnego. Udostępnianie danych online jest jednym z najczęściej popełnianych grzechów przez użytkowników portali ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. Według rankingu popularności sieci handlowych w Polsce¹ w ubiegłym roku Polacy najchętniej robili zakupy spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w Biedronce, Auchan, Kauflandzie, Carrefourze i Tesco. SentiOne zbadała natomiast ...