-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... swoje inwestycje w reklamę kinową. Liderem wzrostów był sektor finanse, który wydał więcej o 6,4 mln zł (dynamika 220,6%). Udział klas mediów w rynku reklamowym W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów, zmienia się ich udział w rynku. W 2021 Internet wyprzedził telewizję na pierwszym miejscu w mediamiksie i obecnie ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... wolumenowy wzrost odnotowany został w przypadku budżetów reklamowych sektora finanse – o prawie 1,4 mln zł (dynamika 23,6%). UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH Z REKLAMY W konsekwencji zróżnicowanej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Internet (digital search i non-search) w mediamiksie utrzymał udział 30 ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... reklamę kinową znalazły się: media, finanse, motoryzacja, handel oraz żywność. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżniał się sektor finanse, który zwiększył inwestycje reklamowe o ... mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Odkąd w roku 2021 internet wyprzedził telewizję, z każdym kolejnym kwartałem obserwujemy umocnienie tej tendencji. Udziały ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... i wideo online. W pierwszym półroczu 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na ... W top 5 sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, handel, motoryzacja i żywność. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżnił się sektor żywność ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... . Wzrost zauważalny jest jedynie w przypadku radia, który wniósł 29%. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale czwartym 2015 - Internet stracił udział w wydatkach z poziomu 20% SOS do 14%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 60%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... finanse zdecydowanie dominuje telewizja, na promocję w której reklamodawcy przeznaczyli 162 mln zł, co daje temu medium ponad 56% udziału. Reklamodawcy chętnie wybierali także internet ... zł. Udział pozostałych mediów był już zdecydowanie niższy: internet - 14%, radio - 12%, magazyny - 6%, kina - 6%, outdoor - 5% i gazety - 3%. Instytucje finansowe ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... . i 5,6 proc. Kolejne trzy sektory w rankingu wydatków zanotowały silne spadki: żywność i finanse o 5,5 proc. oraz telekomunikacja o 8,7 proc.. Największy wzrost widać w sektorze media ... nadawców) wzrosła aż o 5.6 proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w 2017 r. 2,8 mld, ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na ... w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, motoryzacja, żywność, handel i finanse. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżnił się sektor telekomunikacyjny, który zwiększył inwestycje ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... mld złotych. Trzecim pod względem wysokości nakładów reklamowych medium okazał się Internet, z inwestycjami 1,23 mld złotych netto. Następne w kolejności były radio ... Największa część wydatków w gazetach w 2011 roku pochodziła od reklamodawców z sektorów Handel, Finanse i Motoryzacja. W stosunku do 2010 roku zmniejszył się udział sektora handlowego ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... wydali także reklamodawcy z sektorów: napoje i alkohole (+3,4 mln zł, dynamika +26,9%), finanse (+3,2 mln zł, dynamika +23,6%), handel (+2,3 mln zł, dynamika +27,4%), odzież i dodatki (+1,8 ... Pod kątem dynamiki w 2019 r. najmocniej wzrosły wydatki reklamowe na internet i kino. Wartość budżetów alokowanych w sieci wzrosła o 325 mln (+10,1%), zaś w ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... W okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino. Zmalały jedynie ... piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, żywność, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Pod względem wolumenu ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... oraz ING. Na kolejnych miejscach różnice w wydanych kwotach nie były znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek ... największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został ...
-
Ewolucja spamu I-VI 2007
... związane ze zdrowiem (17,3 proc. spamu). Edukacja (13,8 proc.) Komputery i Internet (9,2 proc.) Oszustwa komputerowe (8,9 proc.) Usługi reklamy elektronicznej (8,3 proc.) Na ... jednak został wyprzedzony przez kategorię Leki. W czerwcu odsetek spamu z kategorii Osobiste finanse spadł do 3,7 proc. Najniższa ilość spamu z tej kategorii została odnotowana ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... nastąpiły drobne przetasowania, jednak grono ścisłych liderów pozostaje to samo. Finanse, motoryzacja i handel wygenerowały 42% wydatków na reklamę online. Artykuły ... duże wzrosty w kategoriach branżowych: finanse i motoryzacja. Te branże globalnie zmniejszały swoje wydatki na reklamę, ale jeśli chodzi o internet ich wydatki wzrastały w tempie ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... i znacznie przekroczyło budżety, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe ... , reklamy telewizji cyfrowej, oferty na abonament i łączone (TV, Internet i telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W czerwcu w pierwszej ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... pozycje zajmują PKO BP, PZU, BGŻ BNP Paribas oraz Provident. Finanse: typy reklamowanych usług W październiku branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w ... w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... motoryzacja z 11-proc. udziałem w całości tortu reklamowego, a za nią uplasowały się finanse (10 proc.) i telekomunikacja (8 proc.). W drugim miesiącu tego roku na promocję w ... w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, Internet, Telefon) oraz oferta na abonament. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W ...
-
Rynek pracy spowolnił, ale ofert pracy nie brakowało
... najaktywniejszych branż w Pracuj.pl w okresie minionych 12 miesięcy, na szczycie utrzymują się finanse i bankowość, zachowując rok do roku ten sam udział, wynoszący 11%. Branża ... właśnie pracownicy IT (54% ogłoszeń z tej grupy), osoby zainteresowane kategorią internet / e-Commerce / nowe media (51%) oraz pracownicy call center (40%). Pracownicy ...
-
Orange na święta
... z Samsung Galaxy J3 (2016) dual SIM. Internet Internauci poszukujący oferty świątecznej kupując Neostradę, Orange Światłowód lub Internet LTE dla domu, mogą otrzymać bezpłatny ... Orange Energia, 350 zł zniżki w Strefie korzyści z Orange Finanse. Do oferty Internetu LTE dla domu klienci dostaną: Internet bez limitu danych 4G LTE z pełną prędkością w ...
-
Jak najkorzystniej wysyłać i odbierać przelewy walutowe w EURO
... ? Znaczenie ma też sposób złożenia dyspozycji: oczywiście najkorzystniej jest złożyć zlecenie przez internet, zlecenia złożone telefonicznie lub w oddziale są zazwyczaj obarczone wyższą prowizją. Zestawienie przykładowych prowizji ... =&data-big-widget-url=https://www.finanse.egospodarka.pl/kantor-walut&data-partner=3SK2wB"; } else { var ...
Tematy: przelewy bankowe, przelewy zagraniczne, konto walutowe, przelewy SEPA, przelew zagraniczny, przelew w euro, przelewy w euro, przelewy walutowe, przelew za granicę, przelew walutowy, przelew europejski, SEPA, SHA, OUR, BEN, przewalutowanie, koszt przewalutowania, kantory internetowe, konta walutowe -
Pandemia hamuje konsumpcję i rozpędza inflację
... ? Jaki udział w całej sprzedaży detalicznej miała podczas pandemii sprzedaż przez internet? Ile wyniosła raportowana przez GUS inflacja CPI? W której kategorii ... 34% Polaków - to wzrost o 4% w stosunku do badania przeprowadzonego we wrześniu 2020 r. (FRRF „Finanse Polaków w czasie COVID-19”). Dlatego eksperci rankomat.pl przenalizowali, jaki ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... klasy ERP ogarniających wiele obszarów wewnątrz firmy (planowanie, zaopatrzenie, finanse, kadry, itd.) stając się doskonałą platformą do budowania elektronicznych relacji ... deklaracji i dokonywanie płatności), wyrobienie prawa jazdy on-line czy rejestracja samochodu przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości rejestracji ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... pierwszej piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, motoryzacja, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Pod ... mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Odkąd w roku 2021 internet wyprzedził telewizję, z każdym kolejnym kwartałem obserwujemy umocnienie tej tendencji. Udziały ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... początku roku. W zestawieniu z danymi nt. wydatków w innych mediach, widać, że internet jest obecnie motorem napędowym całej branży reklamowej w Polsce, która bez ... również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który zastąpił na trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... w pierwszym półroczu przeszło siedmioprocentowy spadek wydatków sektora finanse. W okresie od stycznia do czerwca 2014 mediami, które charakteryzowała wzrostowa dynamika przychodów były: telewizja (więcej o 5,0%, wliczając w to przychody z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... do poprzednich czterech kwartałów na poziomie 3%, 10% oraz 9% odpowiednio. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale trzecim 2015 - internet stracił udział w wydatkach z poziomu 21% SOS do 16%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 58%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... , ale ze znacznie mniejszymi wydatkami, znalazły się także mBank i BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w ... po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco mniejszym wynikiem znalazła się oferta ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... o niemal 50%, produkty farmaceutyczne i leki, następnie czas wolny (+26,1%) oraz finanse (+12,5%). Od stycznia do września bieżącego roku budżety na reklamę ... zwiększył swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 pkt proc. z 32,7% do 34,3%. Udziały reklamy telewizyjnej i radiowej spadły nieznacznie – ...
-
7 nowych trendów na rynku płatności online i e-commerce w 2025 r.
... zrobić mniejsi sprzedawcy, aby budować przewagę nad platformami? Z raportu “Finanse w czasach niepewności” przygotowanego przez Autopay wiosną tego roku na podstawie ogólnopolskiego badania opinii wynika, z najpopularniejszą metodą płacenia za przedmioty i usługi zakupione przez internet jest BLIK, z którego korzysta 60 proc. badanych. Dalej są ...
-
Użyteczność stron www a ich popularność
... – witryny Media Run i Wirtualne Media czy MediaLine. W czołówce kategorii Komputery i Internet znalazły się rozwinięte serwisy, które łączą zalety witryn informacyjnych z funkcjonalnościami takimi, ... czytelności serwisów i staraniami o ich spójność. W kategorii Biznes, finanse i prawo najwyżej pod względem łącznej oceny użyteczności i udostępnianych ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... że będzie ona stabilna. „Osoby, które lepiej niż wcześniej postrzegają swoje finanse są ważną grupą docelową dla instytucji finansowych. Grupa ta często jest ... pokryzysowych czasach. Rozwiązaniem może być lepsza komunikacja w Internecie” – dodaje. Kryzys pokazał, że Internet może posłużyć jako pas transmisyjny złych informacji, a co gorsza, może ...
-
ZBP a rozwój gospodarczy Polski
... gospodarki elektronicznej, bankowości elektronicznej i zakupów przez Internet oraz poszerzenie grona osób wykorzystujących Internet dla dokonywania płatności. Działania edukacyjne i promocyjne ... kształcenia w szkołach wyższych na kierunkach ekonomia, bankowość, finanse i rachunkowość – zwiększenie nacisku na zajęcia praktyczne, prowadzone przez ...
-
7 trendów technologicznych. Co nam przyniesie IT?
... - jest bez wątpienia rozwój elektroniki użytkowej w kierunku Internetu Rzeczy - IoT (z ang. Internet of Things). Szacunki wskazują, że do 2020 roku w moduł umożliwiający wymianę ... dolarów do 2,3 mld dolarów. Technologia ta, która powstała jako element łączący finanse i wirtualny świat doskonale się rozwija. – Blockchain to przykład rozwiązania, ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43%, w porównaniu do telewizji, która pozyskała ... sektorów, które pozyskują ponad połowę wartości rynku (handel, telekomunikacja, motoryzacja, finanse i żywność), doszło jedynie do drobnych przetasowań na poszczególnych ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... restauracji Mc Donald’s. Istotnie więcej niż w 2018 r. wydali także reklamodawcy z sektorów: finanse (+2,7 mln zł, dynamika +31,5%), handel (+2,6 mln zł, dynamika +62,4%), napoje i alkohole ... trzech kwartałach najmocniej wzrosły wydatki reklamowe na internet i kino. Wartość budżetów alokowanych w sieci wzrosła o 220 mln (+9,5%), w kinie natomiast ...