-
Dyskonty zwiększą obroty o 50 proc. do 2014r.
Firma Euromonitor International szacuje, że obroty sklepów dyskontowych w Polsce w 2014 r. wyniosą blisko 30 mld zł, o 50 proc. więcej w porównaniu z tymi, które dyskonty ...
-
Wydatki Polaków na napoje wzrosną w 2010r.
... 13 mld zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż w roku ubiegłym, szacuje firma badawcza Euromonitor International. W kolejnych latach ma być jeszcze lepiej, głównie za sprawą szerszej ... gotowych oraz pizzy wzrośnie ilościowo w 2010 r. i sięgnie 211,3 tys. ton, prognozuje Euromonitor International. Wydamy na nią jednak mniej niż w 2009 r, bo nieco ponad 1,5 ...
-
Sklepy specjalistyczne nie rozwijają się
... danych firmy Euromonitor International w ub.r. liczba sklepów specjalistycznych spadła o ponad 400, do 21,8 tys. Rozwijanie własnych sklepów przez producentów jest coraz trudniejsze ze względu na umacnianie się sieci handlowych, głównie dyskontów, uważa Dariusz Sapiński, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita. Firma ta jest jedną ...
-
Wydatki na żywność pakowaną wzrosną
... w ubiegłym roku. Łącznie przeznaczą na nie 52,1 mld zł, prognozuje firma badawcza Euromonitor International. W Polsce sprzedaż pakowanej żywności będzie rosła powoli. W 2010 r. wartość tego rynku zwiększy ... produkcji pakowanych serów i wyrobów UHT. Wśród najpopularniejszych pakowanych produktów spożywczy w Polsce Euromonitor wymienia także wyroby ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 ...
-
Producenci piwa liczą na lepszy sezon
... roku o 10,1 proc. Według Euromonitora Polacy wydadzą w tym roku na piwo 20 mld zł. Euromonitor szacuje, że łączna sprzedaż piwa może się zmniejszyć w tym roku w Polsce o ok. 4 proc. Natomiast ... są o 2 pkt proc. niższe. Royal Unibrew ma w planach dwie nowości, które wprowadzi już w trakcie sezonu. Firma wprowadziła ostatnio na rynek nową wersję ...
-
Zakupy świąteczne tańsze niż w grudniu
Firma badawcza Nielsen porównała na zlecenie Rzeczpospolitej wartość koszyka zakupowego 20 artykułów spożywczych w różnych rodzajach sklepów ... skorzystają konsumenci. W ostatnich latach wydatki na żywność w ujęciu rocznym rosły w Polsce nawet o kilkanaście procent. Ten rok według Euromonitor International ma przynieść jedynie 1-proc. wzrost ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... rynku wielkich graczy? Na te pytania odpowiadają eksperci z Target BPO, dostawcy usług outsourcingu sprzedaży, pracującego na rzecz międzynarodowych koncernów FMCG. Firma Euromonitor International podaje (źródło: "Rzeczpospolita"), że do końca 2010 roku upadnie około 4 tysięcy małych punktów handlowych, a eksperci twierdzą, że liczba ta ...
-
Rynek nieruchomości ożywia pokrewne branże
... zaopatrują się przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, remontujący domy czy mieszkania, choć na razie sygnały te są jeszcze bardzo słabe. Firma Euromonitor szacuje, że w 2010 r. wartość tego rynku (sprzedaż w takich sieciach, jak Castorama, Praktiker, Obi, Brico, itp.) podniesie się do 5,5 mld euro ...
-
Polscy eksporterzy kosmetyków. Dlaczego zasłużyli na brawa?
... i ciała. To wszystko pozwala elastycznie i zwinnie reagować na niespodziewane zwroty akcji – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Firma Euromonitor International prognozuje, że polski rynek kosmetyków jest obecnie szóstym co do wielkości w Europie, a jego wartość przekracza 18 mld PLN. Polski ...
-
Najczęściej odwiedzane miasta świata 2012
... jakie miasta mogą zaoferować zarówno swym mieszkańcom, jak i gościom, firma MasterCard kontynuuje rozbudowę platformy „Priceless Cities”. W ostatnim czasie do Londynu, ... w USA trendem wzrostowym w zakresie liczby transakcji kartą. Według firmy Euromonitor w USA w ciągu ostatniego roku liczba takich transakcji wzrosła o 5,5%, natomiast liczba ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... mediowego Equinox Polska. Mniejsze wydatki na reklamę herbaty Jak podaje firma badawcza Euromonitor International, statystycznie jedynie Rosjanie kupują więcej herbaty od przeciętnego Polaka w Europie ... tyle samo kawy ile herbaty, czyli filiżankę dziennie. Według badań Euromonitor International w 2015 r. wartość rynku kawy ma wynieść już blisko 1,3 ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... zwierząt, co oznacza, że rosną wydatki na przeciętnego zwierzaka. Według danych Euromonitor International, w 2015 r. rynek samej psiej i kociej karmy przekroczy wartość 2 mld ... zabawek i akcesoriów dla zwierząt, także tych z górnej półki. Na przykład polska firma Bowl & Bone Republic sprzedaje swoje produkty w eleganckich salonach piękności dla ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... firm - ograniczyła swoje wydatki. Poza podium znalazł się polski lider wydatków reklamowych w sektorze – firma Aflofarm Farmacja Polska, której budżet w roku 2013 wynosił 859 mln ... wskazują również na fakt umacniania się segmentu kosmetyków luksusowych. Według Euromonitor International, wydatki Polaków na kosmetyki z wyższej półki w tym roku sięgną ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... i baristów, a także urządzono piwniczkę win, w której organizowane są degustacje. Również firma Globus Polska, wprowadzając na rynek nową linię mieszanek warzyw i sałatek, ... w tym kanale ważne miejsce. Zwłaszcza że będzie się czym podzielić. Według danych Euromonitor International, polski rynek HoReCa w 2009 roku wart będzie 10,66 mld dolarów ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... wysoko rozwiniętej gospodarki. Jak wynika z danych zaprezentowanych przez firmę badawczą Euromonitor, w 2010 roku polskie sklepy internetowe osiągnęły wartość sprzedaży na poziomie 6,5 mld ... też poprawę ich jakości. Firma badawcza Gemius szacuje, że aktualnie ok. 36 proc. polskich użytkowników sieci to właśnie prosumenci. Firma w sieci Bez względu ...
-
Rośnie rynek dań gotowych
... gotowe sprawdzonych marek, preferując jednak dania kuchni polskiej. Wg Euromonitor International roczne wydatki Polaków na wszystkie produkty gotowe, w tym ... i konserwy mięsne) kupił firmę Agrovita Białystok, wytwórcę tradycyjnych dań gotowych. Firma Rolnik, znana wcześniej głównie z przetworów owocowo-warzywnych, kupiła jakiś czas temu zakład ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... 2009 roku do poziomu 6% w 2011 r. (dane za I półrocze bieżącego roku). Mimo kryzysu gospodarczego i rosnącego niepokoju związanego z niestabilnością rynków finansowych, międzynarodowa firma badawcza Euromonitor International prognozuje, że bieżący rok dla firm wytwarzających sprzęt AGD w Polsce, zakończy się 20% wzrostem produkcji. Taki wynik jest ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... w najbliższych latach nadal bardzo wysokie. – Jak podaje m.in. Forrester, Datamonitor, Euromonitor, w USA oraz Europie wzrost sprzedaży na rynku e-commerce prognozowany jest ... wzrosła dwucyfrowo w porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku. DHL Express, jako firma działająca w branży usługowej, stawia na tworzenie rozwiązań, które w najlepszy ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... proc. rynku dóbr luksusowych, podczas gdy w 2008 roku było to jedynie 9 proc. Euromonitor prognozuje, że w roku 2025 będą one stanowiły 25 proc. tego ... marki. Widocznym trendem stały się przejęcia na poddostawców, z usług których korzysta dana firma. Taką strategię stosuje, m.in. Hermes International. Konsolidacja jako strategia rozwoju: Koncerny ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016
... Przeszło milion najbogatszych To już siódma edycja badania, jakiemu firma KPMG corocznie poddaje rynek dóbr luksusowych w Polsce. Siódma i wyjątkowa. Okazuje się ... specjalistów z analizowanych w raporcie segmentów. W raporcie wykorzystano także dane firmy Euromonitor International, Eurostatu, GUS-u, Ministerstwa Finansów, Narodowego Banku Polskiego, ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2017
... pracuje średnio 10 godzin dziennie, wolny czas spędza z rodziną, ale nie przed telewizorem Firma doradcza KPMG przeprowadziła unikalne badanie na próbie blisko 100 Polaków, ... raporcie segmentów. W raporcie wykorzystano także dane firmy Credit Suisse, Euromonitor International, GUS-u, Ministerstwa Finansów, Narodowego Banku Polskiego, Polskiego ...