-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2016
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki za październik 2016 r. Dane zostały podzielone na platformę total, platformę PC oraz platformę mobile. Według badania Gemius/PBI, liczba ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2016
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki za listopad 2016 r. Dane zostały podzielone na platformę total, platformę PC oraz platformę mobile. Według badania Gemius/PBI, liczba ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2016
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki za grudzień 2016 r. Dane zostały podzielone na platformę total, platformę PC oraz platformę mobile. Liczba internautów w Polsce w grudniu ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2017
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki za luty 2017 r. Dane zostały podzielone na wszystkie urządzenia, komputery osobiste i laptopy oraz urządzenie mobilne. Według badania Gemius/PBI, ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... można dzięki nim znaleźć coś odpowiedniego na każdą praktycznie kieszeń. Według badań firmy Gemius, wśród bogatej oferty biur podróży sporą popularnością cieszą się ... miejsc w hotelach) oraz TravelPass Polska (dystrybucja bonów turystycznych Travelplanet.pl). Firma chwali się bardzo niskim odsetkiem reklamacji, wynoszącym zaledwie 0,006 proc ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... .pl, Oferia.pl i Favore.pl. – Ułatwiamy stronom znalezienie kontrahenta. Firma zarejestrowana w serwisie otrzymuje informacje o potencjalnych klientach, którzy w tym momencie ... sprzedających jest system wystawiania rekomendacji przez klientów. Według badania przeprowadzonego przez Gemius dla E-commerce Polska aż 50% respondentów wskazuje na opinie o ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... internecie trzyma się ona mocno. Według badania zrealizowanego w 2008 roku przez firmę Gemius, prosumentami można dziś nazwać około 36 proc. użytkowników sieci i z pewnością ... sytuacji. Gdzie tkwi błąd, czy plotka ma racjonalne podstawy, czy zawiniła firma, któryś z jej pracowników, czy wynika np. z niezgodnego z instrukcją użytkowania przedmiotu. 2. ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... produkty w sieci. W zeszłym roku zakupy w ten sposób zrobiło 66 proc. Polaków (Gemius, raport E-commerce 2004-2008). Nadając przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej oczekujemy przede ... stosowanego przez operatorów świadczących jedynie usługi pocztowe. Obecnie każda firma samodzielnie ustala procedurę reklamacyjną, co sprawia, że korzystający z ...
-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... w tym zakresie decyduje się jednak jedynie 7% małych przedsiębiorców. „Co czwarta mikro- i mała firma deklaruje, że kończy kontrakt z klientem, gdy ten nie płaci w terminie. Są jednak ... o badaniu Badanie przeprowadzone na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius S.A. w okresie 5-11 lipca 2012 r. metodą ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... i w nieodpowiednim momencie. – Reklamodawcy planują kampanie internetowe często w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób ... zdecydowanie większą precyzję reklamowego przekazu. Dzięki temu reklamodawca, np. firma motoryzacyjna nie kupuje – tak jak do tej pory – powierzchni „ ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... W przypadku GoldenLine i LinkedIn istnieje spora różnica pomiędzy użytkownikami obu serwisów. Z badań Megapanel i Gemius wynika, iż ten pierwszy skupia więcej kobiet niż mężczyzn, przede ... W ten sposób LinkedIn umożliwia dostosowanie komunikacji do konkretnej grupy (jedna firma może oferować 3 różne usługi, kierowane do trzech różnych grup ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... działająca aplikacja, nazwa użytkownika pojawi się sama. Oczywiście, są koszty. Firma bowiem zamierza zarabiać na płatnościach naliczanych od transakcji. – Wcześniej planowaliśmy ... dostęp, czy to w ramach dobrowolnych donacji – mogą świadczyć dane z firmy Gemius, według której tylko blogi w polskim internecie (mają 13 mln unikalnych użytkowników), a ...
-
Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?
... e-zakupy ze sztuczną inteligencją w tle Według badania "E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska", coraz więcej Polaków robi zakupy przez Internet. Może ... sposób firmom i administracji udaje się zachować ciągły dostęp do tych dóbr. Firma Energias de Portugal, S.A. (EDP), jeden z największych dostawców energii w Portugalii, ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI -
Księgarnie internetowe 2006-2010
... finansowych (pamiętajmy o tym!). Prognoza obrotów w 2010 r., dzięki raportowi firmy Gemius, była publikowana masowo przez polskie portale poruszające tematykę e-commerce. Autorami ... Podsumowanie: co z tego wynika dla polskich księgarń i e-księgarń Biblioteka Analiz, firma monitorująca polski rynek książki, podaje, ze zeszłoroczne (2006) przychody ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... wcale nie jest taka oczywista. Jak pokazują wyniki raportu Gemius „Turystyka wśród internautów” – Internet to najpopularniejsze źródło informacji turystycznej wśród osób korzystających ... koszty jego obsługi spadają.” Firma wirtuale.pl zauważa, iż na rynku obecnie funkcjonuje tylko jedna firma oferująca mniejszym podmiotom, takim jak właściciele ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... nie przeraziły - juz korzystają i odcinają kupony. Przeprowadzone w ubiegłym roku przez Gemius badanie Internauta a social media/social commerce pokazały, że jeden na trzech ... coraz chętniej decydują się centra handlowe. I to całkiem skutecznie. W czerwcu firma SmartNet Research&Solutions opublikowała raport Centra Handlowe na Facebooku, z którego ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... sobie analizę statystyk, warto zintegrować serwis WWW z działającym online systemem Gemius firmy Global eMarketing S.A. O pozycjonowaniu w wyszukiwarkach już pisaliśmy (MwP 8/03 "Promocja ... choć mocno się on różni w zależności od branży, w jakiej działa firma. Jeśli prace rozwoje będą wykonywane systematycznie, a opinie użytkowników gromadzone, ...
-
Hosting i domeny w Polsce
Firma badawcza Gemius SA we współpracy z firmą stat.pl - dostawcą statystyk monitorowania oglądalności witryn internetowych - przeprowadziła dwa badania dotyczące sposobów wykorzystania, postrzegania usług ...
-
Wyniki Megapanel IV 2005
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A, opublikowały wyniki pomiarów oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce za kwiecień 2005 roku. Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Wykorzystanie Adobe Flash Playera
Już po raz trzeci firma badawcza Gemius zrealizowała badanie dotyczące wykorzystania pluginów, umożliwiających odtwarzanie plików przygotowanych w technologii Flash. Chociaż od rynkowej premiery najnowszej, dziewiątej wersji programu Flash ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... banery a za 4 lata może ich zupełnie nie będzie i pojawi się coś co wymyśli firma złożona z 3 ludzi. Wtedy wielkie firmy jak np. Leo Burnett będą ... do sieci Co w takim razie może przyciągnąć internautów? Według badań firmy Gemius S.A. przeprowadzonych w siedmiu krajach Europy Środkowo – Wschodniej, niezależnie od kraju internauci aprobują mniej ...
-
Zagrożenia dla dzieci w Internecie wg dorosłych
... trzeci internauta (33 proc.) uważa, iż publikowanie treści pornograficznych w sposób łatwo dostępny dla dzieci to zjawisko bardzo częste w Internecie. Firma badawcza Gemius SA we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje zbadała postawy internautów wobec przestępstw internetowych względem dzieci. Celem badania „Zagrożenia wobec dzieci w Internecie ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... do 500 g). Zamówienia można składać telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu. Podaruj dzieciom święto! Firma Wiewiórka Oczywistym jest, że nawet jeżeli rodzic nie będzie ... z takimi witrynami można się przekonać na podstawie badań przeprowadzonych przez Gemius S.A. wraz z Fundacją Dzieci Niczyje. Poniższe wykresy pokazują, jak często dzieci (w ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... a nawet zagrożenia. Wizerunek firm zależy już nie tylko od tego, w jaki sposób firma prezentuje się klientom, lecz także od tego, co widać na profilach ... Users) Facebooka może być nawet 10 mln (wg badań panelowych prowadzonych przez Gemius). Powyższe dane świadczące o zainteresowaniu respondentów z naszego kraju taką formą komunikacji wskazują ...
-
Reklama w Internecie 2010
... . Opublikowane kilkanaście miesięcy temu wyniki badań przeprowadzonych przez Gemius pokazywały, że prawie dwie trzecie polskich internautów deklarowało - reklamy ... 5,04). Młody klika chętniej Młodzi ludzie z sieci korzystają najchętniej i najintensywniej, toteż firma Ad-Vice postanowiła sprawdzić, jaki drzemie w nich potencjał marketingowy i jak ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... odwiedzany. Rodzaje promocji zależą przede wszystkim od tego, w jakiej branży działa firma – jak duża jest jej konkurencja, od właściwych założeń biznesowych, a także ... która jest najczęściej wybieranym przez internautów miejscem zakupów. Według raportu przygotowanego przez Gemius aż 80 proc. kupujących w sieci (prawie 60 proc. wszystkich internautów) ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... budowy sklepów stacjonarnych przez te działające wyłącznie w sieci. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2015” 55 proc. polskich internautów korzystało z zakupów online. ... samą markę sklepu. Dobierając platformy mediów społecznościowych, z których będzie korzystać firma, warto uwzględnić nie tylko te najpopularniejsze (jak Facebook i Twitter), ...
-
Praca kontra dom: jakie strony www królują w tych miejscach?
... z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro to nowość w badaniu internetu prowadzonym przez Gemiusa. Firma wdrożyła ją już w Belgii i Polsce. Projekt został doceniony przez IAB Europe. W tym tygodniu Gemius otrzymał dwie nominacje w konkursie IAB Research Award, w tym właśnie za metodologię, która umożliwia produkcję ...