-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... wśród firm z branży kosmetycznej skupionych na segmencie B2B, dzięki czemu branża kosmetyczna szybko rośnie i odrabia dystans do innych sektorów. Z badania „E-commerce B2B - biznes ... nadal sprzedają w klasyczny sposób, np. telefonicznie lub odwiedzając klientów, ale co piąta firma już w ogóle nie posiada klasycznych sił sprzedażowych. O ile odsetek ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... . Niewiele ponad tydzień później z większym kryzysem musiała się zmierzyć marka kosmetyczna Avon, w której przypadku sprawdziło się słynne powiedzenie, że „kryzysy w social ... nie zostanie to bez naszego oficjalnego komentarza”. Dopiero później firma wydała oświadczenie i podjęła próbę naprawienia wizerunku. – Marka skontaktowała się ostatecznie z ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... . Z kolei firma kosmetyczna Make Up for Ever korzysta z iPadów i własnej aplikacji „My Studio”, dzięki której klientki mogą przeglądać produkty i wirtualnie wypróbowywać pomysły na makijaż korzystając z załadowanych przez siebie zdjęć. Aplikacja przekazuje także informacje o sklepach, promocjach i szkoleniach. Natomiast firma Adidas wprowadziła ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... I tak w Szwecji ma powstać największa fabryka baterii samochodowych w Europie. Zbuduje ją firma Northvolt. Poza tym Szwedzi we współpracy z ABB dostarczą do ... , że warto być na rynku brytyjskim wie Inglot, dobrze znana za granicą firma kosmetyczna z Przemyśla. Swój pierwszy salon w Wielkiej Brytanii, w Westfield White City, marka otworzyła w 2008 r. ...
-
Rebranding Biedronki
... korzyści? Rebranding marki Poprawa grafiki i unowocześnienie logo to tylko kosmetyczna zmiana. W całym procesie chodzi o poważne repozycjonowanie marki. Dotychczas „bied-ronka”, ... relacji do marketów asortyment oraz paletowa ekspozycja. Obowiązywała płatność tylko gotówką - firma unikała w ten sposób opłat na rzecz banków w związku z korzystaniem z ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... - z telekomunikacyjnej. Inne wymieniane branże to: branża tytoniowa, gastronomiczna, odzieżowa, kosmetyczna, usługowa, wydawnicza, hotelarska i handlowa. 73% opisanych przez ... idealnym programie większość komunikacji odbywałaby się poprzez przesyłki pocztowe - 34%, firma powinna także aktywnie kontaktować się z nimi telefonicznie - 24%. 14% ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Polki mówią, czym jest piękno
... ? Jak dbamy o atrakcyjny wygląd? Jak na przestrzeni lat zmieniły się zabiegi pielęgnacyjne. Jak postrzegana jest obecnie branża kosmetyczna? Odpowiedzi na te i inne pytania o urodę poszukiwała firma Philips. Efekty tych poszukiwań ujęto w raporcie „Globalny stan piękna”. Oto, jak się one przedstawiają. Do rozmowy ...