-
Bezpieczeństwo IT w 2030 roku
... ” o hotelach w internecie – wciąż jednak dajemy się nabrać. A zatem sama branża reklamowa będzie żywo zainteresowana „optymalizacją” naszej rzeczywistości, tak aby służyła jej ... zawdzięczał ogromnej mocy obliczeniowej a nie rzeczywistej inteligencji maszyny. Z kolei w 2011 roku firma IBM wprowadziła komputer Watson, który zdołał pokonać w quizie ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... działa lepiej niż usilna aktywność reklamowa i bombardowanie konsumenta sloganami. Działaniem z zakresu content marketingu jest np. zamieszczanie na stronie internetowej praktycznych porad w formie wpisów, a także materiałów wideo, które obecnie silnie zyskują na znaczeniu. Jak wygląda to w praktyce? Firma zajmująca się produkcją odżywek roślinnych ...
-
Tydzień 18/2003 (28.04-04.05.2003)
... tego firma jest oceniana według tempa wzrostu sprzedaży, wzrostu zysków i zwrotu z inwestycji w okresie ostatnich 5 lat. W ocenie bierze się też pod uwagę notowania akcji firm w ciągu ostatniego roku i rekomendacje analityków. Na obecnej liście znalazły się między innymi: BHP Billiton (przemysł wydobywczy), agencja reklamowa ...
Tematy: -
Najmniejsza stacja bazowa EDGE
Firma Siemens Communications zaprezentowała urządzenie nanoEDGE, które jest reklamowane jako najmniejsza na świecie stacja bazowa technologii EDGE. Christoph Caselitz, prezes oddziału ...
-
Komórkowa kamera wideo
Firma Nokia zaprezentowała nowy telefon komórkowy o nazwie Nokia N93, który reklamowany jest jako podręczna kamera wideo, z uwagi na swoje zaawansowane funkcje ...
-
Firmy odzieżowe zarobią na mundurkach
... wprowadzenia jednolitych strojów dla uczniów zostało podpisane w piątek. Od kilku dni trwa już kampania reklamowa prowadzona przez firmy odzieżowe. Wprowadzenie mundurków dla uczniów od zerówki do liceum oznacza sześć ... ferii – mówi cytowana przez warszawski dziennik Alicja Szymańska, właścicielka dziewiarskiej firmy Alicja z Warszawy. Na razie firma ...
-
Rośnie rynek dań gotowych
... i konserwy mięsne) kupił firmę Agrovita Białystok, wytwórcę tradycyjnych dań gotowych. Firma Rolnik, znana wcześniej głównie z przetworów owocowo-warzywnych, kupiła jakiś czas temu zakład ... zdecydowało doświadczenie firmy we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, silna i skuteczna komunikacja reklamowa oraz siła marki Łowicz, która stała się marką ...
-
Platinium Business Park: nowi najemcy
... Facilities Management oraz agencja reklamowa Communication Unlimited. Biuro pierwszej z firm w niedawno ukończonym trzecim budynku Platinium Business Park zajmie blisko 570 mkw., natomiast drugiej 590 mkw. Obiekt otrzymał pozwolenie na użytkowanie w grudniu 2009 roku - wprowadziła się już do niego firma TUI, której biuro ...
-
Reklama i zmysły
... ani nie pisano o doświadczaniu marki, ani nie nazywano tego w ten sposób. Firma Tupperware (produkty do przechowywania żywności), założona kilkadziesiąt lat temu, zrewolucjonizowała ... tym miejscom staną się pozytywne. Więcej niż pięć? Dzisiaj branża reklamowa dostrzega (i zaczyna doceniać) znaczenie pięciu zmysłów. Tak naprawdę jednak zapadających w ...
-
Polski rynek jogurtów: dynamiczny rozwój
... udziałem, jednak firma pozytywnie ocenia pierwsze półtora roku obecności, zwłaszcza w hipermarketach, gdzie w dystrybucja niemieckich przetworów mlecznych jest już ugruntowana. W najbliższym czasie niemiecki producent zamierza powalczyć o obecność na półkach mniejszych sklepów, co wspomagać będzie intensywna kampania reklamowa. Strategia ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy się branża medialna i reklamowa. Chęć pracy w niej wyraziła ponad jedna czwarta ankietowanych ( ... Deloitte (6. miejsce). Na czele pracodawców z branży FMCG w opinii studentów biznesu znajduje się firma L'Oréal (3. miejsce w rankingu Biznes), wysoko notowane są także Procter & Gamble ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... wielkości tego wpływu w 2011 roku w krajach Unii Europejskiej oraz Szwajcarii przeprowadziła firma doradcza Deloitte. Jej wyniki pokazują, że portal społecznościowy oddziałuje na ... muszą w obecnych czasach być kompatybilne z serwisem społecznościowym. Niemałe znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... – największy wpływ na tak wysoki wzrost inwestycji w sektorze miała kampania reklamowa Foodcare (promocja Frugo) oraz inwestycje firm w kontekście EURO 2012 ... czynnikiem jest bardzo duże zmniejszenie liczby aktywnych reklamodawców – z 36 do 27. Firma, która istotnie zwiększyła inwestycje to marka H&M; Media/książki/CD/DVD – inwestycje firm z sektora ...
-
Spam w II kw. 2013 r.
... i sztuczki spamerów Różne rodzaje spamu generują różne wysokości przychodów dla spamerów. Typowa wysyłka reklamowa przeznaczona dla małych firm przyniesie określoną kwotę pieniędzy, ale już ... darmowe adresy e-mail. Pracownik firmy będzie miał większe zaufanie do e-maila, jeśli firma, dla której pracuje, korzysta ze sprzętu tej marki lub usługi tego ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... zależności od formatu ekranu, na którym są aktualnie oglądane. Przykładowo, kampania reklamowa prowadzona na YouTube w postaci materiału wideo dostępnego w trybie online lub ... , które mogą przekazywać wiadomości i przechwytywać dane (eksperymentuje już z nimi firma Nike), a także reklama z czujnikami ciepła pozwalająca na reklamowanie lodów w ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... 18 lutego br. programu smartDom - została wprowadzona nowa, zintegrowana strategia działań marketingowych, a firma skupia się na emisji nowych spotów z aktorską parą, z Joanną Brodzik i ... . Analitycy zwracają uwagę, że na rynku widoczna jest również aktywność reklamowa ze strony wirtualnych operatorów takich jak Virgin Mobile z wydatkami ponad 10 mln ...
-
Szara strefa większa niż się wydaje: sprzedaż bez paragonu powszechna
... prywatne zdjęcia (podawaliśmy przykład zdjęć ślubnych) mogłaby być rozliczona jako usługa reklamowa dla hipotetycznej firmy. Co dziesiąty fotograf był gotów przyjąć takie ... . Dlatego od takich usługodawców bardzo rzadko wymaga się rachunków, które firma mogłaby wpisać sobie w koszty. Sprawdź, ile powinieneś zarabiać! Weź udział w Ogólnopolskim ...
-
Upadłości firm III 2016
... (to w tej branży działała firma o jednym z największych obrocie – ponad 500 mln złotych). Upadłości w sektorze usług są bardzo zróżnicowane, dominują w tej grupie firmy wyspecjalizowane w usługach na rzecz firm (różnego rodzaju doradztwo, obsługa finansowa i prawna, działalność marketingowa i reklamowa, sprzątanie, zarządzanie obiektami, obsługa ...
-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
... ? 1. Programmatic buying osłabia sprzedaż bezpośrednią. To bardzo powszechna opinia wśród większych firm/wydawnictw, w których strukturach istnieje dział sprzedaży reklam. Jeśli firma dba o prawidłowe zarządzanie programmatic buying, to wówczas wydawca dysponować będzie dwoma budżetami: jeden przeznaczony będzie na sprzedaż bezpośrednią, drugi na ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... jeszcze więcej reklamodawców. Trendy w reklamie wideo w 2017 roku Niedawno firma Time opracowała dla swojej platformy nową jednostkę reklamy wideo - out-stream, która ma zwiększyć dochody i dodać nowe możliwości dochodu dla firmy. Jednostka reklamowa nosi nazwę Adapt i wykorzystuje rozwiązania reklamy natywnej, DoubleClick. Jest to ...
-
Analityka Big Data czyli dyskretna, ale udana kariera
... tyle Pragę, Paryż, Barcelonę i Amsterdam. Zwycięstwo umożliwiła mu internetowa kampania reklamowa oparta o profile behawioralne internautów i zaawansowaną analitykę danych. Efekty mówią same za ... określono grupę docelową, do której skierowano internetową kampanię reklamową. – Jeśli firma chce poznać, kim naprawdę są jej klienci, przygotowanie w ten ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową, czyli Direct Group. Branża kinowa ... telekomunikacji (spadek o 6,5%) Na kondycji sektora odbija się obserwowana jeszcze w 2018 reklamowa powściągliwość operatorów, szczególnie T-Mobile i Orange. O 6,8% spadły wydatki sektora finansowego. Na ...
1 2