-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
... wśród większych firm/wydawnictw, w których strukturach istnieje dział sprzedaży reklam. Jeśli firma dba o prawidłowe zarządzanie programmatic buying, to wówczas wydawca dysponować będzie ... samych parametrach wymiarów danych (np. active view, CTR, coverage, rozmiary reklamy) na wycenę reklamy będzie miało wpływ ciasteczko. Im jest ono bardziej skłonne ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe ... reklamy zewnętrznej chętnie korzysta również branża motoryzacyjna. Jak wynika z badań Posterscope, na które powołuje się firma Lamar Advertising, aż 87,5% fanów motoryzacji zwraca uwagę na reklamy ...
-
Nowy broker internetowy
... . Do standardowej usługi planowania i zakupu powierzchni reklamowej firma oferuje klientom dostęp do danych serwera reklamowego. Galposter Online należy do Galposter Sp. z o.o., istniejącej od ośmiu lat spółki, w skład której wchodzą trzy departamenty: Reklamy Zewnętrznej, Identyfikacji Wizualnej oraz Reklamy Kinowej. Jak mówi Piotr Beaupre, Prezes ...
-
Reklama internetowa VI 2005
Netmonitoring, firma zajmująca się gromadzeniem wyników i przeprowadzaniem analiz na rynku internetowym, opublikowała raport o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) ...
-
Metody socjotechniki: świąteczny ranking
... raz będą próbowali wykorzystać świąteczny okres urlopowy - podała firma Trend Micro. Firma Trend Micro opracowała ranking dziesięciu metod socjotechnicznych stosowanych ... ich od rodziny i znajomych. 7. Szkodliwe reklamy. Cyberprzestępcy rozprzestrzeniają również szkodliwe oprogramowanie, stosując fałszywe reklamy i promocje, które udają legalne ...
-
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... kampanii jest dopasowanie reklamy do położenia geograficznego klubu. Blink.pl sprawdził, jak przedstawiają się koszty reklamy wynikające ze zróżnicowania ... potencjał reklamy online dla klubów fitness z największych miast Polski, Blink.pl założył hipotetyczny budżet na poziomie 50 zł dziennie. Przyjęto też, że za kliknięcie CPC w reklamę firma ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy ... reklamie pokazała jak naprawdę wyglądają poranki kobiety - szybkie, pełne wyzwań i poirytowania. Firma wykazała się przy tym dużą dozą humoru i wnikliwości. A pstryczek w nos konkurencji ...
-
Co nowego w Gadu-Gadu?
... opis działalności. Dotychczas musiały zakładać konta takie same, jak osoby prywatne. Firma może również przekształcić dotychczasowe konto w konto firmowe. Rejestracja odbywa się w ... . Nowy format reklam w GG W GG wprowadzony został nowy format reklamowy – reklamy wideo. Wyświetlane są one użytkownikom korzystającym z GG na telefonach z Androidem ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... i puzzli. Jednak, aby zagrać, należało się zarejestrować. Dzięki temu firma mogła uzyskać statystyki potwierdzające, że z 3,5 miliona osób, które zarejestrowały się ... reklamowym do konsumentów, którzy ignorują tradycyjne przekazy marketingowe (czyli np. reklamy telewizyjne). W końcu czasami reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... na rzecz Internetu i w związku z tym zauważalna jest mniejsza skuteczność reklamy telewizyjnej w przypadku adresowania jej do nastolatków. Generalnie we wszystkich sferach ... Informacje o badaniu Globalne badanie dotyczące trendów i zachowań konsumentów mediów i rozrywki firma Deloitte przeprowadziła już po raz czwarty. W najnowszej edycji wzięło ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich efektywność oraz ... odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się na tyle integralną częścią galerii handlowej, że nie ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firma nie istnieje i nie odwiedzą jej ponownie. Darmowy hosting często wiąże się z innym ograniczeniem. Firmy oferujące tego typu usługi czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy ...
-
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie
NetSprint przeprowadził pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver. Klientem jest litewska firma Textads, do której należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez firmę rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych ...
-
Zmiany w Google w 2010
Firma Google, jeśli chodzi o strategię marketingową, idzie drogą sprawdzonego przez ... miały zacząć być indeksowane przez wyszukiwarkę, to zapewne kolejny krok do znacznego powiększenia zysków z reklamy. Zintegrowano także reklamy AdWords z kontem na Twitterze. Reklamodawcy mogą teraz swoje krótkie komunikaty wyświetlać nad wszystkimi innymi ...
-
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing ... a według 54% banery na stronach WWW nie spełniają swojej roli. Ponadto respondenci najchętniej oglądają reklamy w swoich ulubionych czasopismach drukowanych (45%) lub w trakcie programów telewizyjnych (23%), podczas gdy zaledwie 3% wskazało na media społecznościowe ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
Firma Gemius SA przygotowała raport "Internet 2006" podsumowujący najważniejsze wydarzenia na polskim rynku internetowym w 2006 r. Jak wynika z badań, miniony rok upłynął pod znakiem dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz reklamy ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... utożsamiać z treścią i formą działań, które odróżniają firmę od konkurencji. To jak firma „wygląda”, co mówi o samej sobie, czy i jakie akcje sponsoringowe podejmuje, jak reaguje ... nas sygnałów, takich jak: stosowana przez nas nazwa, logo, opakowania produktów, reklamy, materiały informacyjne o firmie i o produktach, sponsoring czy strona www. Na co ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... przekazów reklamowych skierowanych do firm są one najskuteczniejsze w godzinach pracy: 10-17 - podała firma Artefakt. Według badań, przeprowadzonych przez Lightspeed Research, internauci w Wielkiej Brytanii, niezależnie od wieku, najchętniej zwracają uwagę na reklamy online dopiero po godzinie 18. Można zatem mówić o Prime time - czasie ...
-
Oszustwa w AdSense
... reklamy. Jak się okazuje oszukańcze kliki warte są 5 milionów dolarów. Z prawnego punktu widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy zamieszczone na swojej stronie. Czynność ta przynosi mu zysk, firma ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... dwucyfrowy, zarówno w 2008 r., jak i 2009 r. Z tą koncepcją zgadza się również firma eMarketer. Istnieje oczywiście grupa analityków i naukowców, która jest zdecydowanie bardziej ostrożna i nie ma tak optymistycznych poglądów na przyszłość reklamy internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na reklamę w Internecie jako ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... firma, która jest obecna w galeriach handlowych, nie może zapominać o miejscu sprzedaży. To ostatni i arcyważny element układanki w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% handlu odbywa się dzisiaj właśnie w galeriach. Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... podczas użytkowania projektu. Kontakt z klientem a strona WWW - Komunikacja na linii klient – firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za ... firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy ...
-
Pliki muzyczne i filmowe niebezpieczne
... nadal odsyłały ich do pirackich treści. Firma McAfee wykryła także tysiące niebezpiecznych, podejrzanych adresów internetowych pojawiających się na stronach fanklubów i w komentarzach w serwisach społecznościowych, takich jak YouTube i Twitter. Często stosowaną metodą ataku są niebezpieczne reklamy (tzw. malvertising), które są wykorzystywane do ...
-
Google przeszuka twój dysk
... firma stojąca za najpopularniejszą wyszukiwarką Internetu kontratakuje i uderza tam, gdzie Microsoft dość ospale wprowadza usprawnienia. Firma Gatesa zapowiedziała ... w kwestii poufności danych i działań marketingowych. Reklamy w wyszukiwarkach są obecnie najszybciej rozwijającym się segmentem reklamy internetowej, a pojawienie się Puffina może ...
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... powinniśmy również zapominać, że przetrwanie Internetu zależy w dużej mierze od dochodów z reklamy, co stwarza oczywisty konflikt interesów. Powrót technologii wirusowych W ciągu ... program szyfrujący dane usuwa się z systemu po zakończeniu procesu szyfrowania, firma Kaspersky Lab otrzymała i zanalizowała kilka różnych próbek. Program przeszukuje ...
-
Product placement w grach wideo
... , producenta Jeepa. Wykorzystano tzw. advergaming, popularną obecnie formę PP. Firma stworzyła swoją własną grę promującą modele popularnego Jeepa, która była ... . przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w ...
-
Technologie mobilne: giganci IT w opałach
... w znacznie niższych cenach. Również firma Google, zmuszona do zaprzestania wielu swoich usług, odczuła wpływ recesji. Wielu komentatorów spodziewało się, że Google nabędzie część pasma w aukcji na częstotliwość 700 MHz w Stanach Zjednoczonych i podpisze z Yahoo umowę o współpracy w zakresie reklamy internetowej, jednak firmie Google się ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... z oszustami. A to wszystko przy muzycznych hitach, za którymi kryć będzie się sztuczna inteligencja. Firma IDC przedstawia 10 nowych technologii, które właśnie zmieniają nasz świat. 1. Dzięki ... i nadużyciom, które będą coraz częstsze ze względu na szybko rosnącą wartość rynku reklamy online. Szacuje się, że w 2017 r. rynek reklam video online wart ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... jak: szkolenia, przekierowania rozmów i wiadomości, analiza zgłoszeń i ich rejestracja firma może zaoszczędzić nawet do 70% kosztów personalnych. Te oszczędności są dwojakiego ... generują większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu obsługi ...
Tematy: -
Uwaga na nowe reklamy!
... Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych. Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30 klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie -
Narzędzia PR w Internecie
... subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych ... dla przeciętnych użytkowników takiego serwisu. Korzyści oczywiście są obustronne - firma zyskuje bazę mediów zainteresowanych informacjami, przedstawiciele mediów zaś otrzymują ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy, jako na godną zaufania, najczęściej wskazują na prezentację produktów w ... edycji projektu „Siła Telemarketingu”, którego organizatorem była Nowoczesna Firma. Badanie przeprowadzono w dniach 7-12 sierpnia 2008 metodą indywidualnych ...
-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... web economy" i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w Internecie? Jak poinformowała firma zanox, blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online ... wszystkie lub prawie wszystkie treści i usługi dostępne w Internecie będą bezpłatne, a przychody z reklamy pozwolą na dodatni wynik finansowy przedsięwzięcia. Jednak, jak zauważa zanox, ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... się tą działalnością mają się dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania ... na dokładniejsze określenie korzyści uzyskanych z kampanii, w porównaniu do reklamy telewizyjnej czy prasowej. "Marketing w wyszukiwarkach zapewnia wielkie możliwości ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest ...