-
Sprzedaż bezpośrednia: Avon najbardziej rozpoznawalny
... , dając wynik 7,9% co stanowi spadek o 4% wobec ubiegłorocznych danych. Czołówka liderów rozpoznawalności wśród konsumentów to duże, międzynarodowe firmy sprzedaży bezpośredniej działające od lat również w Polsce. Avon i Oriflame mają jedne z największych sieci konsultantek, prowadzą liczne kampanie reklamowe, są coraz bliżej klienta jak chociażby ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Avon Polska żadnego wsparcia i została zwolniona pod innym pretekstem. Avon stwierdził, że jest to sytuacja niezgodna z prawdą, jednak post tej kobiety rozszedł się szeroko po sieci, był udostępniany tysiące razy. Internauci na profilu firmy ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: rośnie świadomość konsumentów
... żadnej z wymienionych nazw. - Czołówka liderów rozpoznawalności wśród konsumentów jest niezmienna od wielu lat. Avon jest największą firmą sprzedaży bezpośredniej działającą w Polsce, ma największą sieć konsultantek, inwestuje w rozwój firmy na polskim rynku. W bieżącym roku podjęła zintensyfikowane działania reklamowe m.in. w telewizji, w których ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... zlokalizowanych było w miastach poniżej 100 000 mieszkańców. Prognozy ekspertów z międzynarodowej firmy doradczej JLL wskazują, że w bieżącym roku nowa podaż powierzchni w ... Kipling, JOOP! (meble i artykuły wyposażenia wnętrz), Nuna Lie, Twin-Set, Kiko-Milano, Imaginarium, Avon Studio i Calvin Klein Watch & Jewelry, a wcześniej m.in. Inside, Olimp ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, Avon – to piątka ... poświęconych zdrowiu oraz tygodników telewizyjnych. Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... . Osoby, które zetknęły się z CSR ponad 3 razy częściej wymieniały firmy prowadzące biznes odpowiedzialny niż pozostali respondenci. Wśród nazw korporacji kojarzonych z CSR najczęściej wymieniano firmy Procter&Gamble, Danone, Coca-Cola, Microsoft, Nestlé, Avon, Tesco, Unilever, Polsat, czy TVN. Niektóre osoby wskazywały organizacje pozarządowe ...
-
Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków
... i Nordea. Centra w Warszawie ulokowały m.in. takie firmy jak: Cola Poland Services, Google, Hewlett Packard Enterprise, Oriflame, AVON Global Shared Services, Pandora Jewelry Shared ... kraju dostawców usług outsourcingowych od dawna nie są tylko oszczędności. Międzynarodowe firmy szukają na polskim rynku teraz głównie partnerów, legitymujących się ...
-
Marki godne zaufania
... kreowaniu silnych marek. Co więcej, stało się dowodem na to, że firmy są traktowane poważnie. Te, które cieszą się dużym zaufaniem społeczeństwa ... SA, Onet, Orlen, Hortex, preparat witaminowy Centrum, Apap, Gripex, Colgate, L’Oréal, Avon, Nivea, Vizir. Marki, które zdobyły największe zaufanie konsumentów w swojej kategorii w więcej niż 5 państwach: ...
-
Sprzedaż bezpośrednia okiem sprzedawcy
... kojarzone ze sprzedażą bezpośrednią są: doradztwo, kosmetyki, klient, zakupy w domu, Avon i Oriflame. Praca konsultanta sprzedaży bezpośredniej to interesujące rozwiązanie zarówno ... z zawodem sprzedawcy bezpośredniego, które występują w społeczeństwie. Rzetelne firmy sprzedaży bezpośredniej walczą z nieuczciwymi przedsiębiorstwami i sprzedawcami w ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
Polski sektor MSP ma się raczej dobrze, ale oceny rozwoju firmy w dużej mierze uwarunkowane są wielkością przedsiębiorstwa - wynika z badania zrealizowanego przez Elavon. Obawy przedsiębiorców wzbudzają m.in. koszty prowadzenia działalności. ¾ badanych widzi ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... . W analizowanym okresie wyraźnie zarysował się także trend informowania o tym, jak firmy wykorzystują lub planują wykorzystywać sztuczną inteligencję: w produkcji, analizach danych, ... najwyższy indeks sentymentu, na czele znajdują się trzy brandy kosmetyczne: Avon, Garnier oraz Bielenda. Na nowo wybrzmiała wartość „relations” w public relations. ...