-
Fabryka czekolady Cadbury w Skarbimierzu
... firmy Cadbury Wedel. Zakład jest budowany z myślą o produkcji słodyczy na eksport, głównie w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Budowa ta jest częścią planu inwestycyjnego realizowanego przez Cadbury ... sprzedaży atrakcyjnej działki ze starymi zabudowaniami fabrycznymi deweloperom. Cadbury rozbudował już fabrykę czekolady w Bielanach Wrocławskich ...
-
Fabryka Czekolady Cadbury rozbudowana
... Cadbury to firma inwestująca w Polsce już od dawna. Szczególnym zainteresowaniem firmy cieszy się gmina Kobierzyce oraz gmina Skarbimierz. Oprócz fabryki czekolady w Bielanach Wrocławskich, Cadbury ...
-
Największa inwestycja w branży spożywczej w 2005 r.
... do żucia jest największą inwestycją branży spożywczej w 2005 r. Uruchomienie fabryki jest planowane na rok 2008. Inwestycja znacznie zwiększy moc produkcyjną firmy Cadbury Schweppes. Budowa nowego zakładu w Polsce rozpocznie się niebawem. W 2008 r. fabryka będzie już w pełni wyposażona i gotowa do wytwarzania bezcukrowych gum w pastylkach ...
-
Słodki VERITAS Backup Exec
VERITAS Software wdrożył w Cadbury Wedel Sp. z o.o. system do backupu umożliwiającego pracę w środowisku heterogenicznym. Zastosowano oprogramowanie do zarządzania kopiami zapasowymi - Veritas Backup Exec for Windows NT/2000 oraz Backup Exec for NetWare 9.0 - które zostało zintegrowane z istniejącą infrastrukturą SAN firmy IBM (m.in. SAN Fibre ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... udział w rynku ma firma Kraft Foods (marki 3 Bit, Prince Polo), a 10-procentowy - Cadbury Wedel (marki Pawełek - 4 miejsce na liście 10 najpopularniejszych batonów, Bajeczny, Pierrot ... , które już obecnie należą do najprężniej rozwijających się segmentów rynku. Z danych firmy MEMRB wynika, że już od kilku lat kategoria batonów rośnie w dwucyfrowym ...
-
Wypełnianie ankiet za zniżkę. Na czym polega oszustwo? Jak się chronić?
... ankietowe wykorzystało w tym celu markę producenta czekolady Cadbury – obiecując odbiorcom szansę na wygranie „ekskluzywnego świątecznego magicznego koszyka czekolady”. Oszustwo może kusić nas aktualnym tematem np. świąteczną ofertą Cadbury lub domniemaną rocznicą działania danej firmy, no i oczywiście zawiera obietnicę nagrody: pieniędzy, karty ...
-
Przemysł cukierniczy - inwestycyjny zastój
... pozostała część podzielona jest między rzeszę mniejszych rodzimych przedsiębiorstw. Firmy te już kilka lat temu rozdysponowały ... Firmy te próbują zagospodarować rynki lokalne lub znaleźć dla siebie nisze rynkowe. Od jakiegoś czasu sektor ten praktycznie się nie rozwija, a ostatnie inwestycje prowadzą jedynie najwięksi gracze, by wspomnieć Cadbury ...
-
Rebranding
... czasami polska nazwa marki zostaje, a centrala narzuca jedynie/aż wygląd spójny z wyglądem firmy matki. Przykładem są marki ING Bank Śląski, Warta, Link4 czy Commercial ... dwóch nazw marek wcześniej funkcjonujących osobno, na przykład DaimlerChrysler, PricewaterhouseCoopers czy Cadbury Wedel. Od czego zacząć Do zmiany należy się przygotować, w ...
-
Tydzień 17/2006 (24-30.04.2006)
... nowych stanowisk pracy. Na nowym obszarze strefy wałbrzyskiej zainwestują m.in. Cadbury Wedel (374 mln zł w fabrykę gumy do żucia w Skalbmierzu), ... zwiększyły produkcję przedsiębiorstwa przetwórcze (+19%), a na czele są firmy produkujące sprzęt radiowy, telewizyjny i telekomunikacyjny (+ 82%), samochody (+32,1%). W budownictwie wzrost wyniósł w ...
-
W INVEST-PARK stanie nowy biurowiec
... techniczny i do spraw rozwoju w PM Group Polska. W trakcie realizacji eksperci firmy mają sprawować nadzór autorski. Dodatkowe zadania dla PM Group Polska ... . Firma pracowała dotychczas m.in. dla Colgate-Palmolive, Electrolux, NSK Steering Systems, AAM, Cadbury Wedel, Harris Calorific International, SCA Hygiene i Mobile Climate Control. Obecnie ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... : Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, Ikea, Visa oraz Lidl. W Polsce w pierwszej piątce znalazły się: Allegro, Google, ... mówią i robią co innego. Co gorsza, tylko 34% konsumentów uważa, że firmy są przejrzyste w kwestii swoich zobowiązań i obietnic. Od momentu rozpoczęcia badania w 2009 ...