-
Zapłać za Coca Cole komórką
... przesyłana jest przez sieć operatora lub odczytywana z telefonu przy kasie. Automat Cmo2 jest ulepszoną wersją pierwszego rozwiązania Coca Coli – Cmo – które umożliwiało kupowanie produktów firmy i rozliczanie przy użyciu telefonów i-mode. Nowe urządzenia mają rozszerzony interfejs obsługujący układy FeliCa, podczas gdy poprzednik wykorzystywał ...
-
Najlepsze firmy pod względem przywództwa
... General Electric, Coca-Cola i IBM. Jakich liderów pragną firmy? I jakie metody wykorzystują najlepsi, aby ich wykreować? Czego firmy oczekują od liderów? Najlepsze ... strategii, podejmowanie decyzji i pracę zespołową. Potencjał pracowników kluczowym zasobem firmy Z tegorocznego badania wynika, że najlepsze pod względem przywództwa organizacje ...
-
Najlepsze firmy dla rozwoju liderów 2014
... na zatrzymywanie najlepszych pracowników oraz planowanie ścieżek kariery (z uwzględnieniem włączania w ten proces pracowników), sukcesji i rozwoju przywództwa. Polska pod lupą Polskie firmy mają wiele mocnych stron. Z badania wynika, że ich liderzy starają się tworzyć motywujące środowisko pracy, które wspiera pracowników w dokładaniu wszelkich ...
-
Fałszywe loterie online
... udział w loteriach nie wiedząc o tym Druga wiadomość obiecuje wygraną na loterii firmy Coca Cola, jednak – z zupełnie niewyjaśnionych powodów – została wysłana z francuskiego serwera Yahoo!. ... się nazwą znanej organizacji, takiej jak Coca Cola, Google, BMW, McDonald’s, Microsoft czy Yahoo! Niestety, firmy te pozostają bezradne wobec zwykłych oszustów ...
-
Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii
... . Udana strategia firmy w każdym momencie istnienia firmy powinna składać się z czterech strategii cząstkowych, które określają działania firmy na czterech poziomach: ... Coca Coli i Wal-Mart (ich sprzedaż opiera się na stworzeniu sieci współpracujących firm, nie na własnych wysiłkach), pozwala zrozumieć dlaczego tak zaciekle konkurują ze sobą firmy ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2011
... firmy jak: 3M, Amway, Budimex, General Electric, GlaxoSmithKline, Google, Grupa BRE, Grupa ITI, IBM, Microsoft, Procter & Gamble, Toyota oraz Unilever. Do najbardziej pożądanych pracodawców na rynku w 2011 roku, w opinii specjalistów i menedżerów, dołączyli: Axel Springer, Bombardier Transportation, Coca ... czerpią z biuletynów informacyjnych firmy (49 ...
-
Raporty roczne: ważne nie tylko wyniki finansowe
... . Według ekspertów z firmy doradczej PwC kolejnym krokiem będzie opracowanie takich schematów raportów zintegrowanych, by informacje niefinansowe w nich zawarte były w strategiczny sposób powiązane z informacją finansową. O badaniu PwC Badanie PwC zostało przeprowadzone wśród 50 największych globalnych firm (m.in. Deutsche Bank, Coca Cola Company ...
-
Marka i reputacja
... logo lub inną graficzną reprezentacją organizacji. Przykłady? Czerwony logotyp Coca Coli. "Ptaszek" Nike. Litera M w żółtych łukach barów McDonalds. "Okienka" systemu ... Twojej marki? - Ile kosztowałaby Ciebie przymusowa zmiana nazwy firmy? - Jak byś postąpił, gdyby samo wymienienie nazwy Twojej firmy wzbudzałoby niechęć lub nawet wrogość? - Czy ...
Tematy: -
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... . Argumentów za dołączeniem do strategii tego typu działań jest wiele. Do najważniejszych należą jednak: budowanie pozytywnego wizerunku firmy, uwiarygodnienie misji firmy w oczach klientów, wzrost zadowolenia i satysfakcji pracowników oraz zwiększenie ich identyfikacji z przedsiębiorstwem, pozyskanie (utrwalenie) zaufania i lojalności obecnych ...
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
... następnie IKEA (40%) i Coca Cola (39%). Średnio co trzeci badany wskazuje takie firmy jak Apple, Adidas oraz Nike. Co czwarty nie potrafi wskazać żadnej firmy, która ... , że większość z nas rzeczywiście w to wierzy – dodaje Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w maju 2022 r. na reprezentatywnej próbie 1008 ...
-
Wartość finansowa marki
... od kontrolingu i monitoringu marki. Licencjonowanie marki Strategia ta polega na otrzymaniu pozwolenia – zgodnie z zawartą umową kontraktową – na używanie marki innej firmy w zamian za opłatę. Taka taktyka działania pozwala przedsiębiorstwu wejść na nowe rynki bez konieczności udoskonalania produktu nakładającego dodatkowe koszty. W rzeczywistości ...
-
Atak ransomware: płacić okup czy nie płacić?
... w zabezpieczeniach. Następnie skanują internet w poszukiwaniu podatnych systemów i próbują zidentyfikować firmy, które z nich korzystają. Z tej puli wybierają cele, od których ... one same nie zostaną sprzedane lub opublikowane. Co więcej, opłacając okupy, firmy przyczyniają się do rozwoju cyberprzestępczości, ponieważ sprawiają, że takie działania są ...
-
Polska wersja HEAT
... - oprogramowania firmy FrontRange Solutions dedykowanego do obsługi help desku - zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego, zgłoszeń ... Coca Cola, Pepsico, Philips, Siemens, TUI. Na świecie działa już w 7300 lokalizacjach. Jest to narzędzie zgodne ze standardami ITIL. Powstanie polskiej wersji HEAT'a jest efektem rozpoczętej niedawno ekspansji firmy ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... nie interesują. Po trzecie, gdy liczba niechcianych reklam od danej firmy zaczyna drażnić użytkownika, to nawet stały klient rezygnuje z usług nachalnego ... ma personalizacja przekazów reklamowych wiedzą już największe marki – wystarczy podać przykład Coca Coli czy od niedawna Nutelli, które tworzą spersonalizowane etykiety z imionami. Podobnie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... właścicieli marek i marketerów są jasne: skuteczne inwestycje marketingowe i myślenie długoterminowe to czynniki, które mają kluczowe znaczenie dla perspektyw rozwoju każdej firmy. Te marki, które konsekwentnie inwestują w budowanie silnych więzi z konsumentami, są teraz znacznie lepiej przygotowane, aby skutecznie poruszać się w obecnych zmiennych ...
-
Coca-Cola liderem w rankingu Interbrand
... . Największe spadki zanotowały głównie spółki z sektora finansów Merrill Lynch (21 proc.) Morgan Stanley (16 proc.) oraz Citi (14 proc.), a także firmy Gap i Ford tracąc na wartości odpowiednio 20 i 12 procent.
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
... medialną imprezę - Coke Live Music Festival. Zaangażowanie to poskutkowało mnóstwem publikacji o wydźwięku pozytywnym. Media interesowały się także akcjami społecznymi firmy: organizowaniem zawodów olimpijskich dla dzieci niepełnosprawnych, działaniami na rzecz ochrony środowiska czy zasobów wodnych Beskidów. Delecta zanotowała względem ubiegłego ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... . Sklepy i restauracje Polacy zapytani o marki sieci sklepów i restauracji, które kojarzą im się z mistrzostwami mieli stosunkowo najmniejszy problem z wymienieniem marki lub firmy. 32 proc. respondentów kojarzy mistrzostwa z Biedronką, a niemal 25 proc. z siecią restauracji McDonald’s. Wyniki dotyczące form aktywności polskich konsumentów przed ...
-
Wpływ emocji na decyzje konsumenckie
... przeprowadzić doświadczenie i podać jego uczestnikom w dwóch nieoznakowanych kubkach do porównania zarówno Coca Colę jak i Pepsi to okazuje się, że uważają oni, ... rzecz, w której posiadaniu jesteśmy. Efekt ten jest szczególnie wykorzystywany w handlu, gdzie firmy dają klientom produkty do testowania. Przedmioty które wchodzą w nasze posiadanie stają ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... ubiegłego roku. Miejsce vice-lidera zajmuje odwieczny rywal Pepsi z wydatkami ponad dwukrotnie mniejszymi od Coca Coli. Na trzeciej pozycji z budżetem ponad 8 mln zł pierwsza marka pochodzenia polskiego Hoop Cola firmy Kofola. Trzy kolejne marki Schweppes, Fanta i Tymbark z budżetami od 5 do 6 mln zł starają ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... kontekście EURO 2012. Jest to wynik zdecydowanie wyższy od rezultatów wszystkich (poza Coca Colą) oficjalnych sponsorów Mistrzostw. Jaki jest zatem klucz do sukcesu? Zarówno Tyskie, jak ... Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań IIBR. Szczegółowe informacje na temat tego, które firmy przodują w promowaniu swoich marek przy okazji EURO 2012 oraz tego, co ...
-
Cele i wartość marketingu
... firmy. Przyjrzyj się np. znaczącym rywalom: Coca-Coli i Pepsi. Liczne badania udowodniły, że większość ludzi preferuje smak Pepsi, a jednak kupuje Coca-Colę. Podobnie jest na giełdzie – mimo wyższych przychodów ze światowej sprzedaży Pepsi, analitycy i inwestorzy mają więcej zaufania do przyszłych wyników Coca ... wpływem na wyniki firmy. Większość ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... marki? Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. Przedsiębiorstwa muszą być również gotowe na całkowitą transformację wizji, celów, ... najlepszych marek. Wybierz się w teren i spotkaj z pracownikami marketingu przedsiębiorstw takich, jak Coca Cola czy Nivea (lub nawiąż z nimi kontakt na LinkedIn). Postaraj ...
-
Gorzka lekcja PR
... oczekiwaniami, to jedna z podstawowych informacji - o liczbie klientów - była fałszywa. Dziennikarz pominął sukcesy firmy i skupił się na nieudanych przedsięwzięciach. Co gorsze, dziennikarz umieścił firmę kolegi ... może zniszczyć wszystko, co do tej pory stworzył. To nie Coca Cola ani Microsoft. Jego firma liczy każdą złotówkę. Dlatego zdecydowaliśmy ...
Tematy: pr, public relations -
Oglądalność serwisów internetowych w USA
... jak z rodziną czy przyjaciółmi.” – powiedział Jack Flanagan, prezes comScore Media Metrix. „Obserwujemy firmy takie jak Coca Cola, która była w sierpniu jedną z 10 najbardziej zyskownych witryn, ... o wycofaniu laptopów Della sprawiła, że 18,1 milionów amerykanów weszło na stronę firmy, co stanowiło wzrost o 23 proc. w stosunku do lipca. Powrót do ...
-
SEO copywriting
... tym przejrzystość i czytelność tekstu, co w konsekwencji zawsze odbija się na zyskach firmy. SEO copywriting – przechytrzyć Google Do niedawna tekst reklamowy, także ten w Internecie, ... autorem haseł „Lotem blisko” czy „Cukier krzepi” jest Melchior Wańkowicz, a hasła „Coca – cola to jest to!” Agnieszka Osiecka. Także tylko wtajemniczeni wiedzą, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2015
... Coca Cola, Biedronka, Danone i Unilever znalazły się wśród 60 czołowych polskich firm, które zostaną objęte polską edycją międzynarodowego rankingu ReputationZ. Ranking będzie przygotowywany przez firmę badawczą Millward Brown. Oceniane będą m.in. rynkowy sukces firmy ... jak zwykle więcej opodatkowane niż ewentualny przyszły zysk z firmy – mówi Andrzej ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... , postawa wobec marki etc. Nawet większość z nas słyszała, że wartość marki Coca Cola to grube miliardy dolarów. A jaka jest wartość naszego brandu? Tu ... rangi menedżer o zacięciu analitycznym, który zmierza do podniesienia efektywności swojej firmy. Przy takich naciskach naturalnym mechanizmem jest wybór kanałów bezpiecznych, których efekt jesteśmy ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... taką rzeczą jest reputacja zaklęta w marce, często, choć nie zawsze będącej zarazem nazwą starej dobrej firmy. Niestety, powódź powszechnej zmiany zatopiła już wiele marek, więc i ta ostoja ... , gdy dane im będzie zobaczyć, jak długo żyła marka Ford albo Coca‑Cola. Rynek ma dziś zadyszkę, a marketing ADHD. Za dużo wszystkiego: towarów, usług, nowości ...
-
Sektor produkcyjny docenia atrakcyjność Polski
... , P&G, Danone, Unilever, PepsiCo, Mars, Nestlé, Ferrero, Kraft Foods, Grupa Pernod Ricard, Coca Cola, Henkel, L’Oreal, Carlsberg od lat aktywnie działa na polskim rynku ... badawczymi); nowe inwestycje generujące popyt na produkty i usługi oferowane przez firmy z sektora elektronicznego, a także zachęty inwestycyjne. Przemysł motoryzacyjny Polska ...
-
Inwestycje zagraniczne w Polsce głównie w sektorze produkcyjnym
... , P&G, Danone, Unilever, PepsiCo, Mars, Nestlé, Ferrero, Kraft Foods, Grupa Pernod Ricard, Coca Cola, Henkel, L’Oreal, Carlsberg od lat aktywnie działa na polskim ... badawczymi); nowe inwestycje generujące popyt na produkty i usługi oferowane przez firmy z sektora elektronicznego, a także zachęty inwestycyjne. Przemysły motoryzacyjny oraz lotniczy ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... względem tych, które są reklamowane w telewizji – na przykład reklama cyfrowa marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media ... telewizyjnych przypominających swoim stylem treści na platformach Vine czy Instagram. Firmy, które decydują się na korzystanie z mediów mikrowideo, powinny zdawać sobie ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Boże Narodzenie w popkulturze
... stworzył ilustrator Haddon Sundblom. 2. Czerwononosy renifer w zaprzęgu św. Mikołaja Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 roku napisał Robert L. May na zlecenie sieci sklepów Montgomery Ward. Opowieść ...