-
Największe badanie Internautów
... Polski, których łączny miesięczny zasięg wynosi ok. 93% (wg danych systemu Gemius) ogółu polskich użytkowników Internetu. Celem akcji rekrutacyjnej jest zachęcenie użytkowników Internetu do uczestnictwa w panelu. Po wypełnieniu ankiety internauta pobiera z serwera firmy badawczej i instaluje na własnym komputerze specjalny program (NetPanel), który ...
Tematy: badania internautów -
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... czas przychody z reklamy online traktowano jako podstawę dobrego biznesplanu dla firmy internetowej. Na rynku nie brakowało pieniędzy na promocję, toteż ... wskaźnika CPA. Dzięki zaawansowanym możliwościom adserverów oraz systemów analitycznych jak np. Gemius jest to obecnie stosunkowo proste. Wymaga jednak umiejętnej integracji kodu pobranego z ...
Tematy: -
Reklama w sieci jest skuteczna
... ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i ...
-
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... pozycję wyszukiwarki na krajowym rynku potwierdzają też wyniki badania Megapanel PBI / Gemius, według których na polskim rynku z Google'a korzysta blisko 5,5 mln internautów. ... jak pozycjonowane, płatne linki sprzedawać będą zarówno handlowcy portalu, jak i firmy Google, a niebawem wprowadzimy do naszej oferty także zautomatyzowany system sprzedaży ...
-
Nowy broker internetowy
... się jednym z głównych graczy na rynku reklamy internetowej. Optymizm szefów firmy opiera się m.in. na danych pokazujących stały i dynamiczny wzrost rynku reklamy internetowej ... dobór mediów przy kampanii reklamowej. Dzięki wykorzystaniu metodologii badawczej Gemius Effect oraz autorskiego oprogramowania o nazwie NetPlanner™, Galposter Online - na ...
-
Mundial 2006: typy internautów
Polska reprezentacja dotrze do 1/8 finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej - wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Gemius SA i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie firmy betandwin. Największe szanse na zdobycie Pucharu Świata ma - zdaniem badanych - Brazylia. W opinii 43 proc. uczestników sondażu zwycięzcą ...
-
Porównywarki cen nie są wiarygodne?
... ofercie sklepów internetowych. Takie są wyniki opublikowanego w poniedziałek sondażu Computer Reseller News Polska. Firmy, nieobecne w porównywarkach cen, twierdzą iż usługi te są zbyt drogie. Uważa tak 75 proc ... wszystkie istotne na tym rynku podmioty m.in. Skąpiec i Nokaut. W badaniach dotyczących popularności polskich serwisów internetowych Gemius ...
-
Apteki internetowe w opinii internautów
... internautów słyszało o aptekach internetowych, dotychczas tylko nieliczni (9,8 proc.) zdecydowali się na zakup proponowanych przez nie artykułów. Wyniki najnowszego raportu firmy badawczej Gemius "Kupowanie i stosowanie leków OTC" wskazują, że liczba klientów e-aptek będzie jednak rosła. Apteki internetowe jako gałąź e-commerce dopiero budują swoją ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w ... przełożyło się na 11 mln użytkowników. Rynek handlu elektronicznego Według badania Gemius, odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów w Internecie wyniósł 55 proc. W porównaniu ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... te pozwalają też respondentom na nabranie wyobrażenia o kulturze organizacyjnej firmy (54%). - Co istotne - podkreśla Agnieszka Bulik – blisko połowa respondentów ufa ... Facebooka może być nawet 10 mln (wg badań panelowych prowadzonych przez Gemius). Powyższe dane świadczące o zainteresowaniu respondentów z naszego kraju taką formą komunikacji ...
-
Jak odnieść sukces w e-biznesie?
... potencjalną konkurencję. Niezbędna jest również znajomość listy grzechów zakazanych w wirtualnym biznesie - czytamy w poradniku Akademii Allegro. Badania firmy monitorującej zjawiska w Internecie – Gemius – nie pozostawiają wątpliwości, że na rodzimym rynku e-commerce jest dosyć miejsca zarówno dla profesjonalnych sprzedawców utrzymujących się ...
-
Reklama w Internecie 2010
... się w tym roku działający w tym segmencie AdKontekst. Z analiz i szacunków firmy wynika, że 28,5 procent wszystkich pieniędzy wydanych na SEM trafia właśnie ... - informuje raport. Opublikowane kilkanaście miesięcy temu wyniki badań przeprowadzonych przez Gemius pokazywały, że prawie dwie trzecie polskich internautów deklarowało - reklamy ich denerwują ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... reklamy. Są jednak sposoby, aby wydawca serwisu zyskiwał na popularności i wiarygodności, a reklamodawca prowadził tam skuteczną kampanię – pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius, która doradza klientom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. Oglądamy reklamę, coś na moment przykuwa naszą uwagę – jakiś żart, intrygująca postać. W pamięci ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... choć nadal 80 proc. internautów kupuje wyłącznie za pośrednictwem desktopu. Badanie Gemius pokazało, że na transakcję za pośrednictwem kanału mobilnego najczęściej decydują się ... to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej niż utrzymanie stałego. ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z 20 najbardziej popularnych w naszym kraju aplikacji mobilnych ... klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby przetrwać na rynku, firmy muszą zdecydować się na to, jakimi kanałami będą się komunikować i być ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... w aktualnym raporcie „E-commerce w Polsce, 2017” opracowanym przez instytut badawczy Gemius. Raport w bardzo obszerny sposób analizuje zachowania zakupowe konsumentów, co ciekawe ... już co trzecie zamówienie [32%]. Warto jednak podkreślić, że są firmy, które umieją świetnie monetyzować biznes w mobile – dostarczają idealnie skrojoną użyteczność, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... Lietuvos Geleżinkeliai (LG) rozebrała odcinek torów uderzając w interesy polskiej firmy. Rafineria w Możejkach musiała zmienić system komunikacji i transportu zewnętrznego, co ... – mówi Mariusz Chmurzyński, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte. Jak pokazują dane Gemius liczba odsłon w Ceneo.pl na komputerach i urządzeniach mobilnych w listopadzie ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... została na około 36-40 mld zł. Badania przeprowadzone przez firmę Gemius wskazują z kolei, że w minionym roku zakupów online dokonała przeszło połowa polskich ... dokonania zakupów bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... lepsze zdanie. Rośnie również zaufanie do e-sklepów. Raport „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” potwierdza, że już co czwarty polski e-kupujący ( ... zweryfikować autentyczność certyfikatu, trzeba sprawdzić, czy jest aktywny. W przypadku certyfikatu Rzetelnej Firmy, należy kliknąć na banner, który powinien przenieść nas do strony z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... analizy brytyjskiej firmy badawczej UKOM, która w 2016 r. sprawdziła, jak wygląda ilość czasu spędzanego w sieci z różnymi urządzeniami ze względu na płeć użytkowników. Kobiety aż w 65% korzystały z internetu przez smartfony i tablety. Dla mężczyzn ten wynik był o 16% niższy. Niedawno zaś polska firma Gemius policzyła ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... także liderzy rankingu: handel, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. O BADANIU W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... , Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... wiadomości – czytamy w komunikacie ExpertSender. Zakupy online coraz popularniejsze Z opracowanego przez Gemius raportu „e-commerce Polska 2020” wynika, że od 2019 roku do dziś odsetek ... zmieniło się trochę postrzeganie tej metody na zwiększenie sprzedaży. Obecnie firmy dążą do zwiększenia wartości koszyka i skalowania swojego biznesu, dlatego też ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... to efekt dużego przyśpieszenia transformacji cyfrowej oraz bardzo szybkiego rozwoju działań e-commerce. Firmy, które przed pandemią nie były obecne w digitalu musiały szybko przejść z działań ... er Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie ... Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... . Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2021", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi ... w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... również zyskuje na popularności. Według raportu "E-commerce w Polsce 2022" opublikowanego przez Gemius i IAB Polska, aż 42% użytkowników smarfonów i tabletów robi zakupy za ... portfele elektroniczne, czy Buy Now Pay Later. Jak wynika z danych firmy konsultingowej Kearney, z płatności odroczonych choć raz skorzystało już 62 proc. Polaków. ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... czerwcem br. wystawiono aż 111 mln ogłoszeń. Innymi istotnymi graczami są firmy bezpośrednio handlujące w ramach obrotu rzeczy z drugiej ręki (handel, recykling, outlet, ... ich działalności pokazują statystyki OLX. Jak podał serwis w raporcie, według badania Mediapanel (Gemius Polska) odwiedza go co miesiąc około 14 mln użytkowników (tzw. real users ...
-
Boże Narodzenie coraz bliżej. Na co uważać podczas zakupów online?
... czy sklepy internetowe. Pseudokurierów: cyberprzestępcy podszywają się pod znane i często zaufane firmy kurierskie. Wysyłają np. SMS-a z informacją o wstrzymaniu przesyłki i konieczności uregulowania dodatkowej opłaty ... : „Jak bezpiecznie kupować w internecie. Poradnik CERT Polska 2022/2023” Raport „E-commerce w Polsce 2023”, Gemius Raport „Polaków ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... kategorię produktową e-commerce, nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Z niedawnego raportu Gemius analizującego sektor e-handlu w naszym kraju w 2023 r. wynika, że odzież, akcesoria i ... ale niewiele już brakuje do strefy optymizmu. Diagnozy stawiane przez firmy biorące udział w cyklicznym badaniu GUS wskazują na wzrost sprzedaży i lepszą niż w ...
-
Okres świąteczny - czego szukali internauci?
... w internecie był mniejszy, choć oczywiście niektóre kategorie odnotowały wzrost liczby internautów - wynika z badania Mediapanel realizowanego przez firmy Polskie Badania Internetu i Gemius. W okolicach Bożego Narodzenia były to serwisy o tematyce kulinarnej i teologiczno-religijnej, a w okolicach Sylwestra i Nowgo Roku - Senniki, horoskopy, czy ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... internetową blisko 3,6 mld zł, z dynamiką wzrostu na poziomie 12%, wg Gemius. Pytanie, które się nasuwa brzmi - czy to jedyna skuteczna strategia lub ... dnia urodzin, etc. personalizują wiadomość i ofertę dla każdego klienta. Zatem voicebot wspiera firmy w realizacji oczekiwań i potrzeb prospektów. Dodając do tego personalizację oraz naturalną mowę i ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... trafia zaledwie kilka-kilkanaście złotych – zauważa Krzysztof Bartnik, prezes Imker, firmy wspierającej self-publisherów i wydawnictwa w sprzedaży bezpośredniej. – Patrząc na model ... place’y niż na własne sklepy. Według badania „E-commerce w Polsce 2023. Gemius dla E-commerce Polska” najbardziej znaną marką zajmującą się sprzedażą książek ...